Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
37645 Stationary basic diagnostic x-ray system, digital
37645 Stationary basic diagnostic x-ray system, digital
Очікувана вартість
4 800 000,00 UAH
UA-2020-02-28-001661-a ● 3a62f61707a3487f8c72f61cf2939e50
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02013030 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, пл. Ринок, 1 |
Контактна особа: |
Матюшко Марта Любомирівна 0322975853 marta_uoz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Health Care Administration of the Department of Humanitarian Polici of Lviv City Council |
National ID: | 02013030 |
Contact point: |
Marta Matyushko 0322975853 marta_uoz@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2020 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2020 13:54 |
Очікувана вартість: | 4 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 28 лютого 2020 12:43 |
Enquiries until: | 20 березня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 26 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 березня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 4 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 24 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова (кошти бюджету розвитку міського бюджету м. Львова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79034, Україна, Львівська область, Львів, вул. Навроцького, 23
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
37645 Stationary basic diagnostic x-ray system, digital (funds of the Lviv city budget development budget)
CPV: 33110000-4
Період постачання:
по 01 жовтня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів після їх отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною на умовах відтермінування платежу до 30 календарних днів. Зобов'язання Замовника щодо здійснення розрахунків виникають за умови наявності відповідного бюджетного призначення в межах обсягів фактичних надходжень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2020 12:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2020 12:51 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-28-001661-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 10 березня 2020 18:47
Прохання розглянути файли у вкладенні
Прохання розглянути файли у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 16:40
Замовником оголошено процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-28-001661-a.
Згідно з статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Так, з урахуванням потреби та мети застосування медичного обладнання, що закуповується, а також вищевказаних вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником сформовано медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містять детальний опис товару, у тому числі його технічні та якісні характеристики, а також вимоги щодо його технічних і функціональних характеристик. При цьому, Замовником сформовано медико-технічні вимоги таким чином, що вони не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Система рентгенографічна діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова, яка закуповується, призначена для проведення всіх видів рентгенодіагностичних досліджень, у тому числі, складних методик. Слід зауважити, що оцінювати окремо взяті параметри системи, зазначені в технічних вимогах, слід у взаємодії з іншими характеристиками.
З урахуванням вищезазначеного:
П. 1.3. Запропонований параметр 120 см, слід розглядати спільно з параметрами згідно п. 1.4. (Фокусна відстань до підлоги у нижньому положенні випромінювача), п. 3.2. (Максимальна висота деки столу), п. 3.3. (Мінімальна висота деки столу). З урахуванням параметру згідно п. 1.4. (Фокусна відстань до підлоги у нижньому положенні випромінювача) 40 см, який є обґрунтованим для правильного і зручного проведення рентгенодіагностичних досліджень нижніх кінцівок у вертикальному положенні. Запропонований параметр (120 см) не може забезпечити загальноприйняте значення фокусної відстані 100-110 см у всьому діапазоні переміщення деки столу по вертикалі при рентгенографічних дослідженнях пацієнтів в горизонтальному положенні. Таким чином, значення параметра згідно п. 1.3. «Переміщення випромінювача по вертикалі» - 120 см є неприйнятним.
ПП. 3.2., 3.3. (Максимальна висота деки столу та Мінімальна висота деки столу). Запропонований параметр 68 см для обох пунктів технічних вимог означає, що пропонується система з фіксованою по висоті декою столу. Тендерною документацією визначено, що необхідна рентгенографічна система зі змінною висотою деки столу, що значно спрощує укладання пацієнтів, особливо пацієнтів з обмеженими фізичними можливостями. Запропоновані зміни значно погіршують параметри системи, яка закуповується, і є неприйнятними.
П. 3.4 Розміри деки столу. Запропонований параметр 210х82 см, вказує, що пропонується більш короткий стіл. Отже, буде зменшено рентгенографічне покриття системи. Це ускладнить процес укладання пацієнта і позиціонування системи. Що, в свою чергу, знизить пропускну здатність апарату. Це явне погіршення обладнання, що закуповується. Крім того, прагнення збільшити значення ширини столу, більше 80 см, говорить про намір скоротити кількість учасників торгів. Таким чином, дана зміна є неприйнятною.
П.3.7 Максимальне навантаження на стіл. Даний параметр визначається не тільки максимальною вагою пацієнтів, але і додатковими пристроями і матеріалами (наприклад, засоби індивідуального захисту), а також, додатковими навантаженнями, пов'язаними з різними маніпуляціями при проведенні рентгенодіагностичних досліджень. Крім того, високий показник цього параметру визначає міцність деки столу, надійність і довговічність системи в цілому. Таким чином, пропозиція знизити значення даного параметра до 200 кг, призведе до погіршення технічних характеристик рентгенодіагностичної системи і є неприйнятною.
П.6.5 діапазон мАс. Очевидно, що запропонований діапазон 0,2 - 800 мАс. ніяк не може привести до розширення кола учасників, так як необґрунтовано завищує верхню межу даного параметра. Для рентгенографічних систем даного типу та призначення, цілком достатнім є значення 0,1 - 500 мАс. Це значення забезпечують більшістю виробників, представлених на ринку України. Запропонована зміна даного параметра є неприйнятною так, як значно скорочує кількість учасників торгів.
П. 8.6. Вага детектора. У пункті 8.7 (Тип підключення) зазначено, що підключення детектора безпровідне. Це означає, що рентгенографічна система буде укомплектована портативним детектором рентгенівського зображення. Одним з важливих показників цифрового портативного детектора є його вага, так як в процесі проведення рентгенографічних досліджень персонал проводить маніпуляції з цим пристроєм. Підвищення ваги детектора майже до 4 кг, значно збільшить фізичне навантаження на персонал, збільшить ймовірність механічних пошкоджень і виходу з ладу. У той же час, сучасні детектори рентгенівського зображення, виробництва провідних компаній, мають вагу значно нижче 3 кг. Таким чином, параметр вказаний в медико-технічних вимогах - 3,1 кг, ніяк не може розглядатися як дискримінація і як такий, що обмежує число учасників торгів. Крім того, вага детектора ніяк не впливає на якість зображення. Це забезпечується іншими параметрами цифрового детектора.
Враховуючи наведене, тендерна документація не містить жодних умов, які дискримінують права учасників та порушують вимоги Закону.
Таким чином, при визначені предмету закупівлі та складанні тендерної документації Замовником дотримано вимоги, передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, що встановлені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників.
Згідно з статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Так, з урахуванням потреби та мети застосування медичного обладнання, що закуповується, а також вищевказаних вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником сформовано медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містять детальний опис товару, у тому числі його технічні та якісні характеристики, а також вимоги щодо його технічних і функціональних характеристик. При цьому, Замовником сформовано медико-технічні вимоги таким чином, що вони не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Система рентгенографічна діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова, яка закуповується, призначена для проведення всіх видів рентгенодіагностичних досліджень, у тому числі, складних методик. Слід зауважити, що оцінювати окремо взяті параметри системи, зазначені в технічних вимогах, слід у взаємодії з іншими характеристиками.
З урахуванням вищезазначеного:
П. 1.3. Запропонований параметр 120 см, слід розглядати спільно з параметрами згідно п. 1.4. (Фокусна відстань до підлоги у нижньому положенні випромінювача), п. 3.2. (Максимальна висота деки столу), п. 3.3. (Мінімальна висота деки столу). З урахуванням параметру згідно п. 1.4. (Фокусна відстань до підлоги у нижньому положенні випромінювача) 40 см, який є обґрунтованим для правильного і зручного проведення рентгенодіагностичних досліджень нижніх кінцівок у вертикальному положенні. Запропонований параметр (120 см) не може забезпечити загальноприйняте значення фокусної відстані 100-110 см у всьому діапазоні переміщення деки столу по вертикалі при рентгенографічних дослідженнях пацієнтів в горизонтальному положенні. Таким чином, значення параметра згідно п. 1.3. «Переміщення випромінювача по вертикалі» - 120 см є неприйнятним.
ПП. 3.2., 3.3. (Максимальна висота деки столу та Мінімальна висота деки столу). Запропонований параметр 68 см для обох пунктів технічних вимог означає, що пропонується система з фіксованою по висоті декою столу. Тендерною документацією визначено, що необхідна рентгенографічна система зі змінною висотою деки столу, що значно спрощує укладання пацієнтів, особливо пацієнтів з обмеженими фізичними можливостями. Запропоновані зміни значно погіршують параметри системи, яка закуповується, і є неприйнятними.
П. 3.4 Розміри деки столу. Запропонований параметр 210х82 см, вказує, що пропонується більш короткий стіл. Отже, буде зменшено рентгенографічне покриття системи. Це ускладнить процес укладання пацієнта і позиціонування системи. Що, в свою чергу, знизить пропускну здатність апарату. Це явне погіршення обладнання, що закуповується. Крім того, прагнення збільшити значення ширини столу, більше 80 см, говорить про намір скоротити кількість учасників торгів. Таким чином, дана зміна є неприйнятною.
П.3.7 Максимальне навантаження на стіл. Даний параметр визначається не тільки максимальною вагою пацієнтів, але і додатковими пристроями і матеріалами (наприклад, засоби індивідуального захисту), а також, додатковими навантаженнями, пов'язаними з різними маніпуляціями при проведенні рентгенодіагностичних досліджень. Крім того, високий показник цього параметру визначає міцність деки столу, надійність і довговічність системи в цілому. Таким чином, пропозиція знизити значення даного параметра до 200 кг, призведе до погіршення технічних характеристик рентгенодіагностичної системи і є неприйнятною.
П.6.5 діапазон мАс. Очевидно, що запропонований діапазон 0,2 - 800 мАс. ніяк не може привести до розширення кола учасників, так як необґрунтовано завищує верхню межу даного параметра. Для рентгенографічних систем даного типу та призначення, цілком достатнім є значення 0,1 - 500 мАс. Це значення забезпечують більшістю виробників, представлених на ринку України. Запропонована зміна даного параметра є неприйнятною так, як значно скорочує кількість учасників торгів.
П. 8.6. Вага детектора. У пункті 8.7 (Тип підключення) зазначено, що підключення детектора безпровідне. Це означає, що рентгенографічна система буде укомплектована портативним детектором рентгенівського зображення. Одним з важливих показників цифрового портативного детектора є його вага, так як в процесі проведення рентгенографічних досліджень персонал проводить маніпуляції з цим пристроєм. Підвищення ваги детектора майже до 4 кг, значно збільшить фізичне навантаження на персонал, збільшить ймовірність механічних пошкоджень і виходу з ладу. У той же час, сучасні детектори рентгенівського зображення, виробництва провідних компаній, мають вагу значно нижче 3 кг. Таким чином, параметр вказаний в медико-технічних вимогах - 3,1 кг, ніяк не може розглядатися як дискримінація і як такий, що обмежує число учасників торгів. Крім того, вага детектора ніяк не впливає на якість зображення. Це забезпечується іншими параметрами цифрового детектора.
Враховуючи наведене, тендерна документація не містить жодних умов, які дискримінують права учасників та порушують вимоги Закону.
Таким чином, при визначені предмету закупівлі та складанні тендерної документації Замовником дотримано вимоги, передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, що встановлені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 квітня 2020
Найменування: | Управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02013030 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, пл. Ринок, 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Союз медицини та технології | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" |
4 793 600,00
UAH з ПДВ
|
4 793 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Союз медицини та технології |
4 796 553,00
UAH з ПДВ
|
4 796 553,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ |
4 798 415,00
UAH з ПДВ
|
4 798 415,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" #39330111 |
Переможець |
4 793 600,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2020 10:31
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2020 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2020 13:05
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2020 13:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2020 15:00
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
27 липня 2020 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 16:24
|
Договір.pdf | укладений |
21 квітня 2020 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (із змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 08 квітня 2020 р. № 271) обладнання, необхідне для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 звільняється від сплати ПДВ (кількість товарів: 1 компл.) |
Номер договору про закупівлю: | 7-БР/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну поставки товару у зв’язку із неможливістю Покупця брати зобов’язання за Договором до 01.10.2020 по причині відсутності фактичних надходжень, які необхідні, для здійснення розрахунків за даним Договором |
Номер договору про закупівлю: | 7-БР/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну поставки товару у зв’язку із неможливістю Покупця брати зобов’язання за Договором до 01.11.2020 по причині відсутності фактичних надходжень, які необхідні, для здійснення розрахунків за даним Договором |
Номер договору про закупівлю: | 7-БР/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |