Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги пов'язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
471 340,80 UAH
UA-2020-02-28-001632-a 75d18f8973744580ad6cef3b156831c2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андреєв Володимир Володимирович

380442483093 v.andreev@kpsolor.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 35756919
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київська обл., Київ, Соціалістична, 6
Контактна особа: Андреєв Володимир Володимирович
380442483093
v.andreev@kpsolor.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
керуючись пунктом 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: «відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи». Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
З метою забезпечення належної роботи структурних підрозділів Замовника, що здійснюють облік та планування фінансово-господарської діяльності Замовника, для виконання вимог чинного законодавства щодо забезпечення побудинкового обліку доходів і витрат виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (зокрема Закону України «Про житлово-комунальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» від 20.05.2009 № 529, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі» від 11 грудня 2013 р. № 970 та іншим правовим актам України, в тому числі локальним актам КМДА та іншим підзаконним актам індивідуального характеру), отримання можливості проведення розрахунку тарифів на такі послуги та/чи їх перерахунків, економії фінансових та трудових ресурсів, автоматизації процесів необхідне використання в роботі Замовника в 2020 році програмно-апаратних комплексів Виконавця:

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 12:51
Оскарження наміру укласти договір: 10 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Послуги пов'язані з програмним забезпеченням -1 послуга у 1167 будинках Солом янського району м.Києва
з 01.01.2020 по 31.12.2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги пов'язані з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03186, Україна, м. Київ, м. Київ, Солом'янський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування -власні кошти Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

28 лютого 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Головний інформаційно-обчислювальний центр"
#04013755
Переможець 471 340,80
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 12:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 12:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Головний інформаційно-обчислювальний центр"
#04013755
471 340,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 09:40
звіт.pdf укладений
12 квітня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:05
ДУ ГІОЦ (2) (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 15:00
358.pdf укладений
18 березня 2020 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Комунальне підприємство «Головинії інформаційно-обчислювальний центр», в особі заступника директора з питань експлуатації розрахункових систем Коробенка Євгена Вікторовича, який діє на підставі довіреності від 28 грудня 2020 року №02-2588, з другої сторони в подальшому - «Виконавець», разом Сторони, керуючись ст. 651-654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, п. 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону, чинній на момент проведення процедури закупівлі) та п. 9.7. Договору про надання послуг № 4322- 20/358/2020 від 18.03.2020 року (далі - Договір), ураховуючи, що видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, уклали цю Додаткову угоду про наступне: Продовжити строк дії Договору № 4322-20/358/2020 від 18.03.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. Викласти пункт 4.1 Договору у такій редакції: « Ціна Договору становить 549 897,60 (п’ятсот сорок дев’ять тисяч вісімсот дев’яносто сім гривень 60 копійок), в тому числі ПДВ 91 649,60 грн: ціна Договору на 2020 рік - 471 340,80 грн (чотириста сімдесят одна тисяча триста сорок гривень 80 копійок), в тому числі ПДВ 78 556, 80 грн (сімдесят вісім тисяч п’ятсот п’ятдесят шість гривень 80 копійок); ціна Договору на період 01.01.2021 - 28.02.2021 року 78 556,80 грн (сімдесят вісім тисяч п'ятсот п’ятдесят шість гривень вісімдесят копійок), в тому числі ПДВ 13 092,80 грн. Друге речення пункту 9.1 Договору викласти у такій редакції: «Термін дії Договору встановлюється з дати підписання та діє до 28.02.2021 року включно». Викласти Додаток №1 «Розрахунок вартості послуг» у редакції, яка додається. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання. Інші умови Договору залишаються без змін. Цю угоду складено у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. Додаткова угода й додаток до неї є невід’ємними частинами Договору № 4322- 20/358/2020 від 18.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 4322-20/358/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 471 340,80
UAH (в тому числі ПДВ 78 556,80 UAH)