Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бульдозер
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-02-28-001121-c ● 7954f0ab012e4a13b3cccf738cafcae4
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Стрийський міський комбінат комунальних підприємств |
Код ЄДРПОУ: | 05759310 |
Вебсайт: | http://stryimkkp.ho.ua/ |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вул. Нижанківського, 50 |
Контактна особа: |
Кустова Лариса Адасівна +380324553113 mkkp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2020 23:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2020 14:15 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43210000-8: Машини для земляних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Бульдозер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 43210000-8 — Машини для земляних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2020 23:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2020 23:51 |
ЗміниБ(3).docx | |
08 квітня 2020 23:51 |
ТД - Бульдозер(4).doc |
08 квітня 2020 23:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
08 квітня 2020 23:51 |
ЗміниБ(3).docx
|
|||||||||
08 квітня 2020 23:51 |
ТД - Бульдозер(4).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання по трансмісії
Дата подання: 05 березня 2020 10:15
Дата відповіді: 06 березня 2020 14:24
Доброго дня, шановна Тендерна комісія.
Вивчивши технічні та якісні вимоги до закупівлі, яку проводить Ваша організація, Бульдозер (Код 43210000-8 – Машини для земляних робіт) за номером у Prozorro (UA-2020-02-28-001121-c), що викладені у Додаток 5 до тендерної документації «ТД - Бульдозер.doc», просимо Вас роз’яснити, будь-ласка, що у вашому розумінні являє собою гідравлічна коробка передач, що вказана у технічних вимогах до необхідної Вам техніки. Наявність у вашому запиті гідротрансформатора, вказує на гідромеханічну трансмісію, яка складається з гідротрансформатора та механічної планетарної коробки передач.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Гідравлічна коробка передач, що вказана в технічних вимогах тендерної документації передбачає наявність гідротрансформатора та гідромеханічної коробки передач.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-28-001121-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ", Код ЄДРПОУ:37383046
Дата подання: 02 березня 2020 11:15
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Шановні Голова та члени тендерного комітету!
Вивчивши вашу тендерну документацію в рамках закупівлі Класифікатор 43210000-8 - Машини для земляних робіт (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-28-001121-c), предметом якої є «Бульдозер», ми стверджуємо, що в Технічному завданні, описаному в Додатку №5 до тендерної документації, прописано технічні характеристики бульдозера російського виробництва. Задля розширення можливого кола учасників тендеру, ми пропонуємо внести зміни, які в жодному випадку не спричинять погіршення експлуатаційних характеристик бульдозера, виклавши їх у наступній редакції, а саме:
- характеристика «Двигун - дизельний, потужністю не менше 135 кВт, чотирьохтактний, 6 ти-циліндровий, турбований, оснащений прямим уприскуванням, з водяним охолодженням, об’ємом не менше 9,5 л.» викласти в наступній редакції «Двигун - дизельний, потужністю не менше 120 кВт, чотирьохтактний, 6 ти-циліндровий, турбований, оснащений прямим уприскуванням, з водяним охолодженням, об’ємом не більше 10 л.»,
Підсумовуючи все викладене вище, наголошуємо на тому, що на даний момент тендерна документація «Стрийського міського комбінату комунальних підприємств» до предмету закупівлі «Бульдозер» класифікація за Класифікатором 43210000-8 - Машини для земляних робіт (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-28-001121-c), носить дискримінаційний характер, у зв’язку з чим, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Внести вищезазначені зміни до таблиці Технічне завдання Додатку № 5 до Тендерної документації в рамках закупівлі за Класифікатором 43210000-8 - Машини для земляних робіт (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-28-001121-c).
У разі відмови викладення змін, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою.
Розгорнути
Згорнути
Вивчивши вашу тендерну документацію в рамках закупівлі Класифікатор 43210000-8 - Машини для земляних робіт (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-28-001121-c), предметом якої є «Бульдозер», ми стверджуємо, що в Технічному завданні, описаному в Додатку №5 до тендерної документації, прописано технічні характеристики бульдозера російського виробництва. Задля розширення можливого кола учасників тендеру, ми пропонуємо внести зміни, які в жодному випадку не спричинять погіршення експлуатаційних характеристик бульдозера, виклавши їх у наступній редакції, а саме:
- характеристика «Двигун - дизельний, потужністю не менше 135 кВт, чотирьохтактний, 6 ти-циліндровий, турбований, оснащений прямим уприскуванням, з водяним охолодженням, об’ємом не менше 9,5 л.» викласти в наступній редакції «Двигун - дизельний, потужністю не менше 120 кВт, чотирьохтактний, 6 ти-циліндровий, турбований, оснащений прямим уприскуванням, з водяним охолодженням, об’ємом не більше 10 л.»,
Підсумовуючи все викладене вище, наголошуємо на тому, що на даний момент тендерна документація «Стрийського міського комбінату комунальних підприємств» до предмету закупівлі «Бульдозер» класифікація за Класифікатором 43210000-8 - Машини для земляних робіт (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-28-001121-c), носить дискримінаційний характер, у зв’язку з чим, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Внести вищезазначені зміни до таблиці Технічне завдання Додатку № 5 до Тендерної документації в рамках закупівлі за Класифікатором 43210000-8 - Машини для земляних робіт (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-28-001121-c).
У разі відмови викладення змін, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2020 15:00
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-28-001121-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ", Код ЄДРПОУ:37696993
Дата подання: 03 березня 2020 11:32
Розширення технічних показників (Додаток №5 до ТД)
Шановні члени тендерного комітету, наше підприємство має у наявності аналогічний товар, якій практично повність відповідає Вашим вимогам за винятком лише трьох показників. Пропонуємо розширити вимоги, що зазначені у технічному завданні Додатка №5 до ТД, які не призведуть до погіршення технічних, якісних та кількісних показників предмету закупівлі. Просимо вимогу «Габаритні розміри бульдозера з відвалом (ДхШхВ) не менше 5000 х 3380 х 3000 мм» викласти у редакції «Габаритні розміри бульдозера з відвалом (ДхШхВ) не менше 5000 х 3297 х 3000 мм», вимогу «Двигун дизельний, потужністю не менше 135 кВт, чотирьохтактний, 6 ти-циліндровий, турбований, оснащений прямим уприскуванням, з водяним охолодженням, об’ємом не менше 9,5 л.» викласти у редакції «Двигун дизельний, потужністю не менше 131 кВт, чотирьохтактний, 6 ти-циліндровий, турбований, оснащений прямим уприскуванням, з водяним охолодженням, об’ємом не менше 9,5 л.», вимогу «Відвал прямого типу; розмірами не менше 3380х1100 мм; об’єм не менше 4,5 м3 ; повинен забезпечувати роботу під нахилом не менше 300.», викласти у редакції «Відвал прямого типу; розмірами не менше 3297х1100 мм; об’єм не менше 4,5 м3 ; повинен забезпечувати роботу під нахилом не менше 300.». Дякуємо та сподіваємося на можливість прийняти участь у торгах.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2020 15:03
Повідомляємо, що зменшення габаритів бульдозера та відвалу призведе до зменшення ширини колії проходження бульдозера за один раз і відповідно до збільшення кількості проходів , мотогодин та затрат на роботу бульдозера.
Таким чином, не можемо задоволити зазначену вимогу.
Таким чином, не можемо задоволити зазначену вимогу.
Номер вимоги: UA-2020-02-28-001121-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41227462
Дата подання: 04 березня 2020 16:51
Внесення змін
Доброго дня шановна тендерна комісія. Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч.2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовиком Стрийський міський комбінат комунальних підприємств було оголошено закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-28-001121-c) «Бульдозер ДК 021:2015: 43210000-8 Машини для земляних робіт»
1. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність вимоги, передбаченої Додатком 5, що обмежує наше право брати участь у закупівлі та є дискримінаційною, а саме:
Учасник повинен надати до тендерної пропозиції: «довідку про центри техобслуговування в одному або декількох областях Західного регіону України - у Львівській , Тернопільській, Хмельницькій, Рівненській, Волинський, Чернівецькій , Івано-Франківській областях. з зазначенням адреси та контактних телефонів». Тобто висувається вимога щодо наявності в учасника представництва (сервісного центру) в конкретному місті України (дискримінація за територіальним принципом). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів та його представництв. Ми можемо запропонувати вчасне та якісне обслуговування бульдзеру, так як маємо мобільну бригаду спеціалістів з сервісного та гарантійного обслуговування, які виїзжають до Замовника у погоджені з ним строки. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Ми можемо та хочемо запропонувати якісну техніку, яку маємо на складі за конкурентною ціною. Зміна даної вимоги дозволять нам, потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, та не буде суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частині 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Просимо Замовника (Стрийський міський комбінат комунальних підприємств) розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовиком Стрийський міський комбінат комунальних підприємств було оголошено закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-28-001121-c) «Бульдозер ДК 021:2015: 43210000-8 Машини для земляних робіт»
1. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність вимоги, передбаченої Додатком 5, що обмежує наше право брати участь у закупівлі та є дискримінаційною, а саме:
Учасник повинен надати до тендерної пропозиції: «довідку про центри техобслуговування в одному або декількох областях Західного регіону України - у Львівській , Тернопільській, Хмельницькій, Рівненській, Волинський, Чернівецькій , Івано-Франківській областях. з зазначенням адреси та контактних телефонів». Тобто висувається вимога щодо наявності в учасника представництва (сервісного центру) в конкретному місті України (дискримінація за територіальним принципом). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів та його представництв. Ми можемо запропонувати вчасне та якісне обслуговування бульдзеру, так як маємо мобільну бригаду спеціалістів з сервісного та гарантійного обслуговування, які виїзжають до Замовника у погоджені з ним строки. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Ми можемо та хочемо запропонувати якісну техніку, яку маємо на складі за конкурентною ціною. Зміна даної вимоги дозволять нам, потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, та не буде суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частині 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Просимо Замовника (Стрийський міський комбінат комунальних підприємств) розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2020 14:31
Замовником буде внесено зміни у тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-02-28-001121-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІТС", Код ЄДРПОУ:41921290
Дата подання: 05 березня 2020 09:27
Внесення змін
Доброго дня шановна тендерна комісія. Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч.2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовиком Стрийський міський комбінат комунальних підприємств було оголошено закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-28-001121-c) «Бульдозер ДК 021:2015: 43210000-8 Машини для земляних робіт»
1. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність вимоги, передбаченої Додатком 5, що обмежує наше право брати участь у закупівлі та є дискримінаційною, а саме:
Учасник повинен надати до тендерної пропозиції: «довідку про центри техобслуговування в одному або декількох областях Західного регіону України - у Львівській , Тернопільській, Хмельницькій, Рівненській, Волинський, Чернівецькій , Івано-Франківській областях. з зазначенням адреси та контактних телефонів». Тобто висувається вимога щодо наявності в учасника представництва (сервісного центру) в конкретному місті України (дискримінація за територіальним принципом). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів та його представництв. Ми можемо запропонувати вчасне та якісне обслуговування бульдзеру, так як маємо мобільну бригаду спеціалістів з сервісного та гарантійного обслуговування, які виїзжають до Замовника у погоджені з ним строки. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Ми можемо та хочемо запропонувати якісну техніку за конкурентною ціною. Зміна даної вимоги дозволять нам, потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, та не буде суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частині 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Замовника (Стрийський міський комбінат комунальних підприємств) розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовиком Стрийський міський комбінат комунальних підприємств було оголошено закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-28-001121-c) «Бульдозер ДК 021:2015: 43210000-8 Машини для земляних робіт»
1. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність вимоги, передбаченої Додатком 5, що обмежує наше право брати участь у закупівлі та є дискримінаційною, а саме:
Учасник повинен надати до тендерної пропозиції: «довідку про центри техобслуговування в одному або декількох областях Західного регіону України - у Львівській , Тернопільській, Хмельницькій, Рівненській, Волинський, Чернівецькій , Івано-Франківській областях. з зазначенням адреси та контактних телефонів». Тобто висувається вимога щодо наявності в учасника представництва (сервісного центру) в конкретному місті України (дискримінація за територіальним принципом). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів та його представництв. Ми можемо запропонувати вчасне та якісне обслуговування бульдзеру, так як маємо мобільну бригаду спеціалістів з сервісного та гарантійного обслуговування, які виїзжають до Замовника у погоджені з ним строки. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Ми можемо та хочемо запропонувати якісну техніку за конкурентною ціною. Зміна даної вимоги дозволять нам, потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, та не буде суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частині 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Замовника (Стрийський міський комбінат комунальних підприємств) розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2020 14:31
Замовником буде внесено зміни у тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-02-28-001121-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Аерлайн, Код ЄДРПОУ:36465159
Дата подання: 05 березня 2020 14:25
Усунення дискримінаційних вимог
Доброго дня, шановний замовник!
Наша компанія має змогу запропонувати якісний бульдозер, який повністю відповідає технічним вимогам закупівлі розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовиком Стрийський міський комбінат комунальних підприємств було оголошено закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-28-001121-c) «Бульдозер ДК 021:2015: 43210000-8 Машини для земляних робіт».
Але для того, щоб ми мали змогу взяти участь, просимо Вас розширити коло потенційних учасників.
1. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність вимоги, передбаченої Додатком 5, що обмежує наше право брати участь у закупівлі та є дискримінаційною, а саме:
Учасник повинен надати до тендерної пропозиції: «довідку про центри техобслуговування в одному або декількох областях Західного регіону України - у Львівській , Тернопільській, Хмельницькій, Рівненській, Волинський, Чернівецькій , Івано-Франківській областях. з зазначенням адреси та контактних телефонів». Тобто висувається вимога щодо наявності в учасника представництва (сервісного центру) в конкретному місті України (дискримінація за територіальним принципом). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів та його представництв. Ми можемо запропонувати вчасне та якісне обслуговування бульдзеру, так як маємо мобільну бригаду спеціалістів з сервісного та гарантійного обслуговування, які виїзжають до Замовника у погоджені з ним строки. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч.2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ПРОСИМО:
1. Просимо Замовника (Стрийський міський комбінат комунальних підприємств) розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Наша компанія має змогу запропонувати якісний бульдозер, який повністю відповідає технічним вимогам закупівлі розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовиком Стрийський міський комбінат комунальних підприємств було оголошено закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-28-001121-c) «Бульдозер ДК 021:2015: 43210000-8 Машини для земляних робіт».
Але для того, щоб ми мали змогу взяти участь, просимо Вас розширити коло потенційних учасників.
1. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність вимоги, передбаченої Додатком 5, що обмежує наше право брати участь у закупівлі та є дискримінаційною, а саме:
Учасник повинен надати до тендерної пропозиції: «довідку про центри техобслуговування в одному або декількох областях Західного регіону України - у Львівській , Тернопільській, Хмельницькій, Рівненській, Волинський, Чернівецькій , Івано-Франківській областях. з зазначенням адреси та контактних телефонів». Тобто висувається вимога щодо наявності в учасника представництва (сервісного центру) в конкретному місті України (дискримінація за територіальним принципом). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів та його представництв. Ми можемо запропонувати вчасне та якісне обслуговування бульдзеру, так як маємо мобільну бригаду спеціалістів з сервісного та гарантійного обслуговування, які виїзжають до Замовника у погоджені з ним строки. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч.2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ПРОСИМО:
1. Просимо Замовника (Стрийський міський комбінат комунальних підприємств) розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2020 14:34
Замовником буде внесено зміни у тендерну документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-28-001121-c.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПМВКП "Ассоль", Код ЄДРПОУ:20470908
Дата подання: 10 березня 2020 18:00
Дата подання: 10 березня 2020 18:00
Про порушення законодавтва в сфері публічних закупівель
Встановлено дискримінаційні вимоги, детальніше у вкладенні.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2020 20:02
рішення від 13.03.2020 №4791 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 березня 2020 20:02
Інформація про перенесення розгляду Скарги від 10.03.2020 № UA-2020-02-28-001121-c.a6.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 21:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2020 №6124 .pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 19:09
рішення від 31.03.2020 №6124 .pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 19:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: ................
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2020 23:52
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 09 квітня 2020 17:42 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби у закупівлі |
Документи:
09 квітня 2020 17:42
|
Протокол відміни |