Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
546 000,00 UAH
UA-2020-02-28-001110-c c6dfd661f2d24a4ab3e9b4a433fb959e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дохно Людмила Миколаївна

+380523570900 ocrltenders@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Олександрійська центральна районна лікарня Олександрійської районної ради Кіровоградської області"
Код ЄДРПОУ: 01995077
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., місто Олександрія, вулиця Анатолія Кохана, будинок 12
Контактна особа: Дохно Людмила Миколаївна
+380523570900
ocrltenders@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 21:52
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 11:02
Очікувана вартість: 546 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 730,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 од
ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Анатолія Кохана,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 13:23
ТД компютерна техніка 2020 зі змінами 06.03.20.doc
06 березня 2020 13:22
Перелік змін 06.03.20.doc
04 березня 2020 10:57
ТД компютерна техніка 2020 зі змінами.doc
04 березня 2020 10:57
Перелік змін.doc
28 лютого 2020 21:52
ТД компютерна техніка 2020.doc
06 березня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 21:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 13:23
ТД компютерна техніка 2020 зі змінами 06.03.20.doc
06 березня 2020 13:22
Перелік змін 06.03.20.doc
04 березня 2020 10:57
ТД компютерна техніка 2020 зі змінами.doc
04 березня 2020 10:57
Перелік змін.doc
28 лютого 2020 21:52
ТД компютерна техніка 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 29 лютого 2020 10:28
Дата відповіді: 04 березня 2020 11:44
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час отримання товару наші спеціалісти перевіряють всі складові частини комп'ютера на відповідність технічним вимогам, які зазначені в тендерній документації, в тому числі і програмного забезпечення шляхом перевірки його на офіційному сайті Microsoft. До тендерної документації внесені зміни та уточнення стосовно деяких технічних вимог, в тому числі щодо програмного забезпечення
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 03 березня 2020 09:39
Дата відповіді: 04 березня 2020 11:55
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час отримання товару наші спеціалісти перевіряють всі складові частини комп'ютера на відповідність технічним вимогам, які зазначені в тендерній документації, в тому числі, і програмного забезпечення шляхом перевірки його на офіційному сайті Microsoft. До тендерної документації внесені зміни та уточнення стосовно деяких технічних вимог, в тому числі щодо програмного забезпечення
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 03 березня 2020 12:43
Дата відповіді: 04 березня 2020 11:57
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У додатку № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зі змінами вказана вся необхідна інформація.
2) Постачальник виконує лише доставку та розвантаження товару в приміщення складу за адресою Замовника.
Бюджет закупівілі
Дата подання: 03 березня 2020 16:14
Дата відповіді: 04 березня 2020 12:44
Шановний Замовник. Звертаємо вашу увагу, що заявленого бюджета критично не вистачає для закупівлі заявленого об'єму обладнання з ЛЕГАЛЬНИМ ліцензійним програмним забезпеченням. Прохання передивитись кількість обладнання чи бюджет закупівлі. Звичайно, якщо Ви маєте намір купити НЕКОНТРАФАКТНИЙ товар.
Відповідь: При визначенні очікуваної суми закупівлі та підготовці тендерної документації Замовником були враховані ціни на аналогічні за технічними вимогами товари.
Вимоги до ПЗ
Дата подання: 04 березня 2020 12:08
Дата відповіді: 05 березня 2020 19:15
Шановний Замовник. У зв'язку зі змінами, внесеними до тендерної документації, а саме "Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника" є питання: якщо програмне забезпечення попередньо встановлюється виробником ( без його активації), що має право на таке встановлення ( тобто є прямим партнером Microsoft) але є локальним виробником, яким чином можна виконати в такому випадку Вашу вимогу? Адже, в цьому випадку, обладнання НЕ було імпортоване, але програмне забезпечення передінстальоване безпосередньо виробником, який має на це повноваження від Microsoft. Такий виробник розміщує на обладнанні наліпку GML.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження, найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-28-001110-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 01 березня 2020 10:13
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2020 12:48
Під час отримання товару наші спеціалісти перевіряють всі складові частини комп'ютера на відповідність технічним вимогам, які зазначені в тендерній документації, в тому числі, і програмного забезпечення шляхом перевірки його на офіційному сайті Microsoft
Номер вимоги: UA-2020-02-28-001110-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Систематика Україна", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 17 березня 2020 13:19
Невідповідність вимогам тендерної документації
Шановний замовнику,
ретельно ознайомившись із доданими до тендеру документами 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
наші юристи знайшли наступні порушення:

1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації (учасник підтверджує дану вимогу гарантійним листом та надає його в складі своєї пропозиції). НЕМАЄ ЛИСТА

Лише один працівник у довідці
Копія аналогічного договору за предметом закупівлі з додатками (за наявності). Лише ОДИН договір відповідає ПО КОДУ.
Для підтвердження відповідності запропонованого товару якісним та технічним вимогам Замовника Учасник повинен надати в електронному (сканованому) ВИГЛЯДІ ДОКУМЕНТИ:
УЧАСНИК ГАРАНТУЄ якість товару, що поставляється, за умови виконання Покупцем правил зберігання та експлуатації, на системні блоки та монітори протягом 24 місяців; ЛИСТА НЕМАЄ

оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника виробника, що підтвердить можливість постачання учасником запропонованого витратного матеріалу в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією учасника.
Лист від ТОВ «ДІСІ ЛІНК» на ньому ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ. НЕ ВІДПОВІДАЄ

З метою уникнення проведення тендеру з порушенням, що може призвести до моніторінгу, та, у випадку визнання порушень, штрафу ВСІХ ЧЛЕНІВ тендерного комітету просимо Вас відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", як таку, що не відповіає вимогам тендероної документації.
Залишаємо за собою правао звернутися до АМКУ для відстоювання чесних та прозорих умов закупівлі. Хотіли б наголосити, що у подібних випадках(відсутності документів, які вимагалися у ТД АМКУ, як правило, задовільняє таке звернення. Але вважаючи, що скарга до АМКУ значно затягне процесс закупівлі, та може вплинути на рейтинг замовника серед контролюючих органів, прохаємо задовільнити нашу вимогу.
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2020 14:58
Дякуємо за зауваження. Тендерна пропозиція учасника, якого визначено переможцем, повернута на доопрацювання тендерним комітетом
Номер вимоги: UA-2020-02-28-001110-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 20 березня 2020 15:09
Вимога дискваліфикації з невідповідності товару Учасника технічним вимогам Замовника
В документі "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Учасник надав інформацію про SSD 256 Gb GOODRAM CX400 з характеристиками, що значно гірші за характеристики, що вимагалися Замовником, а саме: характеристики запропонованого товару з читання, запису даних 550Mb / s, 490Mb / s замість тих, що вимагалися - 520Mb / s, 500Mb / s. Показник 490Mb / s значно розширює кількість товарів, що можна запропонувати по нижчій ціні товару, що значно відбивається на сумі продажу при кількості комплекту товару у 39 шт. Якщо Замовнику підходила нижча характеристика, або вона була незначуща, то треба було так і вказати у ТД. Тому для запобігання антиконкурентних умов вимагаємо дискваліфікації Учасника ТОВ "Гарден Електронікс"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2020 14:03
Тендерна пропозиція учасника, якого визначено переможцем, повернута на доопрацювання тендерним комітетом
Номер вимоги: UA-2020-02-28-001110-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 25 березня 2020 19:17
Невідповідповідність пропозиції Учасника Додатку 4 ТД ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
В документі Технічні вимоги.pdf, а також в інших документах, що були надані в документації до торгів Учасник не надав жодної інформації про Виробника та модель комплектуючих, а саме:
Оперативна пам’ять
Накопичувач
Корпус
Зазначені Учасником характеристики даних комплектуючих неможливо перевірити на відповідність технічних вимог Замовника, що є невідповідністю ТД, так як у Додатку 4 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" зазначена читка вимога Замовника: "Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару." А саме назва виробника та модель комплектуючих визначає, чи існує відповідність технічним вимогам. Тому неможливо пересвідчитись в відповідності товару, що пропонується. Учасник може поставити товар на свій розсуд з невідповідними характеристиками, тому і уникає прозорості, щоб зменшити конкурентні спроможності інших учасників, що йде всупереч відкритості та прозорості Закупівель. Тому вимагаємо дискваліфікувати Учасника за невідповідності Технічним вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2020 18:18
Згідно з вимогами додатку 4 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" у разі, якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, його характеристики повинні бути не гіршими за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару. Учасником надано документ «Технічні вимоги.pdf», в якому містяться технічні характеристики комплектуючих персонального комп’ютера . Ознайомившись з даним документом, можна дійти висновку, що учасник не пропонує еквівалент товару тому порівняльна таблиця у складі пропозиції не була надана.
Також у файлі «Технічні вимоги.pdf», учасник надав лист № 8/03 від 13.03.2020 року про те, що ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" є виробником товару, який є предметом закупівлі.
Учасник закупівлі несе відповідальність за достовірність наданої інформації у тендерній пропозиції.
Тому пропозиція учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відповідає вимогам тендерної документації та не може бути відхиленою.
Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», а також принципами максимальної економії та ефективності, визнав переможцем закупівлі ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та вирішив, що підстави для відхилення пропозиції відсутні.

Документи подані скаржником

Документи

20 березня 2020 14:58
Протокол _21-тк-20 (1).pdf

Документи

21 березня 2020 14:02
Протокол _21-тк-20 (1).pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 480 831,00
UAH з ПДВ
452 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 479 091,60
UAH з ПДВ
465 940,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 512 226,00
UAH з ПДВ
472 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 499 980,00
UAH з ПДВ
482 439,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 499 381,74
UAH з ПДВ
485 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна 500 175,00
UAH з ПДВ
485 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 23:04
ПРОПОЗИЦІЯ_452790_00.pdf
15 березня 2020 18:52
Електронний підпис
15 березня 2020 18:49
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 березня 2020 18:49
ТЕХНІЧНІ.pdf
15 березня 2020 18:49
Уставні_завірені.zip
15 березня 2020 18:49
ЛИСТ _ ЗГОДА .pdf
15 березня 2020 18:49
Гарантійний лист.pdf
15 березня 2020 18:49
проект.pdf
15 березня 2020 18:49
Гарантійний лист 1.pdf

Публічні документи

23 березня 2020 16:02
Електронний підпис
15 березня 2020 21:10
Технічна частина.pdf
15 березня 2020 21:10
Тендерна пропозиція.pdf
15 березня 2020 21:10
Проект договору.pdf
15 березня 2020 21:10
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

28 березня 2020 14:54
15544219_пропозиція_онолена.pdf
24 березня 2020 20:05
ДФС 23.03.zip
24 березня 2020 20:05
МВС 18.03.zip
14 березня 2020 01:49
Електронний підпис
14 березня 2020 01:49
Витяг ПДВ.pdf
14 березня 2020 01:49
Лист-гарантія санкції.pdf
14 березня 2020 01:49
Проект договору_15544219.pdf
14 березня 2020 01:49
Протокол_право підпису.pdf
14 березня 2020 01:49
Статут копія.pdf
14 березня 2020 01:49
Статут.pdf
14 березня 2020 01:49
Технічні вимоги.pdf
14 березня 2020 01:49
15544219_пропозиція.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 16:17
Електронний підпис
13 березня 2020 16:17
Тендерна Пропозиція.pdf
13 березня 2020 16:17
Порівняльна Таблиця.pdf
13 березня 2020 16:17
Гарантійний лист_1 (1).pdf
13 березня 2020 16:17
Certificate-190699 (1).pdf
13 березня 2020 16:17
Certificate-183351 (2).pdf
13 березня 2020 16:17
Certificate-177135 (1).pdf
13 березня 2020 16:17
Certificate-177131 (1).pdf
13 березня 2020 16:17
Certificate-177130 (1).pdf
13 березня 2020 16:17
Certificate-169950 (1).pdf
13 березня 2020 16:17
44_К КОМПАКОМ ТОВ.pdf
13 березня 2020 16:17
Документи Компаком 2000.rar
13 березня 2020 16:17
Досвід 2000.rar
13 березня 2020 16:17
Новий витяг від 03_03_20.rtf
13 березня 2020 16:17
Авторизаційний лист (3).pdf
13 березня 2020 16:17
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 18:05
Електронний підпис
13 березня 2020 18:01
ид_код кки.pdf
13 березня 2020 18:01
паспорт кки.pdf
13 березня 2020 18:01
Опис ВСЕСВИТ.pdf
13 березня 2020 18:01
Выписка от 31.05.2019.pdf
13 березня 2020 18:01
наказ+протокол.pdf
13 березня 2020 18:01
витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 18:01
справка ЕДРПОУ.pdf
13 березня 2020 18:01
цінова пропозиція.pdf
13 березня 2020 18:01
Технічний опис.pdf
13 березня 2020 18:01
Досвід.rar
13 березня 2020 18:01
Документи та договор.pdf

Публічні документи

15 березня 2020 22:53
Електронний підпис
15 березня 2020 22:52
Технічні вимоги.pdf
15 березня 2020 22:52
Тендерна пропозиція.pdf
15 березня 2020 22:52
Серт_ISO_14001-2015.PDF
15 березня 2020 22:52
Серт_ISO_9001-2015.PDF
15 березня 2020 22:52
Проект договору.pdf
15 березня 2020 22:52
Паспорт-код.pdf
15 березня 2020 22:52
Несертифікація.pdf
15 березня 2020 22:52
Лист-згода.pdf
15 березня 2020 22:51
Довідки та гар листи.pdf
15 березня 2020 22:51
Довідка сервісний центр.pdf
15 березня 2020 22:51
Декларації_товар.pdf
15 березня 2020 22:51
Гарантійний лист.pdf
15 березня 2020 22:51
Витяг.pdf
15 березня 2020 22:51
Виписка.pdf
15 березня 2020 22:51
Аналогічний договір.pdf
15 березня 2020 22:51
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Рішення скасоване 452 790,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 15:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 452 790,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 15:24
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Відхилено 465 940,80
UAH з ПДВ
24 березня 2020 15:27
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 472 200,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 16:09

Документи

23 березня 2020 15:24
Електронний підпис
23 березня 2020 15:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 березня 2020 15:27
Електронний підпис
24 березня 2020 15:25
Протокол _23-тк-20.pdf
23 березня 2020 15:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
472 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 18:41
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 10:51
додаткова угода ТОВ Діавестенд комплексні рішення _1 від 30.11.20 р..pdf зміни до договору
30 листопада 2020 10:48
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 12:46
договір зміни до договору
07 квітня 2020 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі і ціни договору
Номер договору про закупівлю: 70 / 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 121 076,90
UAH (в тому числі ПДВ 20 179,48 UAH)