Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

IP-телефони
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2020-02-28-000997-c 5266cb6983e247e6bb2d51e3dbc45b3a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Козак Богдан Степанович

+380432505098 gu@vn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 13322403
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Козак Богдан Степанович
+380432505098
gu@vn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 16:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 16:50
Очікувана вартість: 78 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32550000-3: Телефонне обладнання


IP-телефони
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
IP-телефони. Інформація до закупівлі у додатках до оголошення.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020
ДК 021:2015: 32550000-3 — Телефонне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться протягом 5 робочих днів з моменту поставки товару на підставі рахунку та накладної. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 16:46
Дод.4.docx
28 лютого 2020 16:46
Дод. 3 ПРОЄКТ ІР-телефони.docx
28 лютого 2020 16:46
Дод.2.docx
28 лютого 2020 16:46
Дод.1.docx
28 лютого 2020 16:46
Оголошення IP-телефони.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 03 березня 2020 12:30
Дата відповіді: 03 березня 2020 15:35
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Товар повинен відповідати згідно вимогам до предмету закупівлі додатку №1, тому аналог не розглядатиметься.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій