Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматичний біохімічний аналізатор для клінічних біохімічних досліджень зі стартовим набором реагентів – 1 шт. (код за НК 024:2019: 56676 - Біохімічний багатоканаловий аналізатор лабораторний IVD, автоматичний ), Автоматичний гематологічний аналізатор для клінічних гематологічних досліджень зі стартовим набором реагентів - 2 шт. (код за НК 024:2019: 35479 - Гематологічний аналізатор, Коагулометр зі стартовим набором реагентів (чотириканальний напівавтоматичний прилад для аналізу гемостазу), що дозволяє виконувати одночасно 4 тести для одного і того ж параметра – 2шт. (код за НК 024:2019: 56690 - Напівавтоматичний лабораторний коагулометр IVD), ІФА аналізатор зі стартовим набором реагентів – 1 компл. (код за НК 024:2019: 18627 - Аналізатор імуноферментного аналізу). Джерела фінансування: кошти місцевого бюджету.
Очікувана вартість
2 460 000,00 UAH
UA-2020-02-28-000941-a 70e9a4c0d3f74ae789a59ba2a7610edf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головіна Світлана Богданівна

+380566638152 econml4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Нікопольська міська лікарня №4" Нікопольської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 25539007
Місцезнаходження: 53201, Україна , Дніпропетровська обл., місто Нікополь, проспект Трубників,50
Контактна особа: Головіна Світлана Богданівна
+380566638152
econml4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 11:14
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2020 11:14
Початок аукціону: 16 березня 2020 12:14
Очікувана вартість: 2 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автоматичний біохімічний аналізатор для клінічних біохімічних досліджень зі стартовим набором реагентів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53201, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, просп. Трубників 56/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 56676 — Біохімічний багатоканаловий аналізатор лабораторний IVD, автоматичний
2 шт
Автоматичний гематологічний аналізатор для клінічних гематологічних досліджень зі стартовим набором реагентів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53201, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, просп. Трубників 56/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 35479 — Гематологічний аналізатор
2 шт
Коагулометр зі стартовим набором реагентів (чотириканальний напівавтоматичний прилад для аналізу гемостазу), що дозволяє виконувати одночасно 4 тести для одного і того ж параметра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53201, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, просп. Трубників 56/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 56690 — Напівавтоматичний лабораторний коагулометр IVD
1 комплекти
ІФА аналізатор зі стартовим набором реагентів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53201, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, просп. Трубників 56/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 18627 — Аналізатор імуноферментного аналізу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар Виконавцю на підставі рахунка та накладної, після підписання Акту приймання-передачі товару, та Акту введення в експлуатацію товару. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 11:10
Додаток 6 Лист-згода.docx
28 лютого 2020 11:10
Додаток 5 Відомості Учасника.docx
28 лютого 2020 11:10
ДОДАТОК 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
28 лютого 2020 11:10
ДОДАТОК 3 КВАЛIФIКАЦIИНI КРИТЕРII.docx
28 лютого 2020 11:10
ДОДАТОК 2 ФОРМА ТЕНДЕРНОI ПРОПОЗИЦII.docx
28 лютого 2020 11:10
ДОДАТОК 1 ТЕХНIЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
28 лютого 2020 11:10
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зачем так явно?
Дата подання: 29 лютого 2020 19:44
Дата відповіді: 03 березня 2020 13:20
Заказчик, неужели у Вас нет людей, которые хоть немного могут проанализировать технические требования, которые Вам подсунул Евсеенко, а Вы их опубликовали в тендерной документации. Там же все нагло и цинично прописано под одного участника. Этот горе-директор Лабсервиса умоет руки, а таскать по инстанциям будут вас. УБЕРИТЕ МТВ, написанное по беспределу, проведите нормальный тендер.!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.11 ЗУ "Про публічні закупівлі", повноваження щодо планування закупівлі, здійснення вибору процедури закупівлі; проведення процедури закупівель; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель належить до компетенції тендерного комітету Замовника. Тендерний комітет з урахуванням усіх вимог чинного законодавства України здійснив підготовку ТД без втручання третіх осіб у відповідності до потреби Замовника.
Відповідно до умов закупівлі було дотримано усіх необхідних вимог для можливості подальшої належної та обєктивної оцінки пропозицій учасників тендерним комітетом: визначено детальний опис товару, що закуповується, в тому числі технічні та якісні характеристики. Технічні вимоги не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
При цьому зазначаємо, що процедура закупівлі проводиться повністю прозоро і відкрито, та із дотриманням усіх інших принципів закупівель, передбаченних чинним законодавством України.
Дать телефон?
Дата подання: 29 лютого 2020 19:47
Дата відповіді: 03 березня 2020 13:21
Уважаемый Заказчик, Вам напомнить телефон Евсеенко? Или сами найдете в блокноте, позвоните и скажете, чтобы не выпячивался очень явно?
Відповідь: Щодо данного питання повідомляємо, що немає можливості надати обгрунтовану відповідь, тому що інформація, зазначена в даному запиті, не відноситься до предмету Закупівлі.
Неужели непонятно?
Дата подання: 01 березня 2020 17:07
Дата відповіді: 03 березня 2020 13:21
Евсеенко видит, что пахнет жареным, сидит по вечерам и выходным – пишет сам на себя гадости на Прозорро. Супер – стратег. Пытается убедить своих крышевателей из российской Эрбы-Лахемы – как ему здесь тяжело приходится. Клоун. 😊
Відповідь: Щодо данного питання повідомляємо, що немає можливості надати обгрунтовану відповідь, тому що інформація, зазначена в даному запиті, не відноситься до предмету Закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" 2 430 004,87
UAH з ПДВ
2 430 004,87
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Слюсарчук Роман Ярославович 2 456 000,00
UAH з ПДВ
2 456 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 19:03
Електронний підпис
20 березня 2020 12:46
Електронний підпис
19 березня 2020 15:52
Електронний підпис
19 березня 2020 15:51
Dovidka_20070610670170445175.pdf.p7s
13 березня 2020 19:10
Електронний підпис
13 березня 2020 18:54
5.Копія статуту з описом.pdf
13 березня 2020 18:54
4.Копія витягу ПДВ.PDF
13 березня 2020 18:54
2.Копія витягу з ЄДР.PDF
13 березня 2020 18:54
1.Тендерна пропозиція.PDF
13 березня 2020 18:54
0.Реєстр документів.PDF

Публічні документи

13 березня 2020 13:36
Таблиця МТВ.pdf
13 березня 2020 13:36
Проект договору.pdf
13 березня 2020 13:36
Довідки.pdf
13 березня 2020 13:36
Відомості про учасника.pdf
13 березня 2020 13:36
ГЛ про відповідність.pdf
13 березня 2020 13:36
ГЛ про декларації.pdf
13 березня 2020 13:36
Витяг з РПЄП.pdf
13 березня 2020 13:36
Виписка.pdf
13 березня 2020 13:36
Довідка ст.17.pdf
13 березня 2020 13:36
Витяг з ЄДР.pdf
13 березня 2020 13:36
Лист печатка.pdf
13 березня 2020 13:36
Довідка МТБ.pdf
13 березня 2020 13:36
Лист щодо статуту.pdf
13 березня 2020 13:36
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"

Фізична особа - підприємець Слюсарчук Роман Ярославович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
Переможець 2 430 004,87
UAH з ПДВ
19 березня 2020 15:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" #40939820

№ рішення у справі

54/31-р/к

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

395-р

Дата рішення у справі

26.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
2 430 004,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 12:49
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 12:46
Договір № 39-04/20 укладений
01 квітня 2020 12:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 2 430 004,87
UAH (в тому числі ПДВ 158 972,28 UAH)