Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2020-02-28-000804-a ● cb7a4e63f4e243c2a652770ff79d60a6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний вищий навчальний заклад "Вінницька академія неперервної освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 02139682 |
Вебсайт: | http://academia.vinnica.ua |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Грушевського, 13 |
Контактна особа: |
Корпан Олександр Олександрович 380432556560 kor-76@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2020 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 11:18 |
Очікувана вартість: | 52 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
персональний компʼютер ( системний блок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Грушевського, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. Відповідно до пункту 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, виникнення бюджетних зобов’язань за цим Договором можливо тільки при наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2020 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2020 10:55 |
ОГОЛОШЕННЯ ТА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 02 березня 2020 18:10
Дата відповіді: 03 березня 2020 09:19
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасник має право запропонувати аналогічний товар з характеристиками, не гіршими за наведені в технічній специфікації і відобразити їх в порівняльній таблиці. Вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування до місця призначення, встановлення, налагоджування, сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів тощо.
При передачі товару представниками Учасника та Замовника буде проведена перевірка на відповідність заявленим вимогам та працездатність персональних комп’ютерів. В разі виявлення дефектів або невідповідності заявленим вимогам Учасник повинен провести заміну такого обладнання в термін не пізніше 7 днів з дня пред’явлення претензії Постачальнику.
При передачі товару представниками Учасника та Замовника буде проведена перевірка на відповідність заявленим вимогам та працездатність персональних комп’ютерів. В разі виявлення дефектів або невідповідності заявленим вимогам Учасник повинен провести заміну такого обладнання в термін не пізніше 7 днів з дня пред’явлення претензії Постачальнику.
Вимоги до кваліфікації учасників
Дата подання: 03 березня 2020 08:49
Дата відповіді: 03 березня 2020 09:13
Шановний Замовник! В Додатку 2 Вимоги до учасника Вимоги до кваліфікації учасників у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати в електронному вигляді у форматі Word наступні документи:
1 Інформація, яка містить відомості про Учасника, за підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою* (складена у довільній формі), а саме:
- повне найменування Учасника;
- місцезнаходження/місце проживання Учасника;
- ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- телефон/факс;
- керівництво (найменування посади, прізвище, ім’я по батькові);
- уповноважена посадова особа Учасника на підписання договору про закупівлю (найменування посади, прізвище, ім’я по батькові);
- інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором (у разі укладання договору з переможцем).
Як буде правильно подати інформацію, щоб це не призвело до відхилення пропозиції: необхідно подати 2 документи: документ у форматі Word з вищезазначеною інформацією без підпису уповноваженої особи Учасника разом зі сканованим цим документом у форматі PDF, з підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою?
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Необхідно подати 2 документи: документ у форматі Word з вищезазначеною інформацією без підпису уповноваженої особи Учасника разом зі сканованим цим документом у форматі PDF, з підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-28-000804-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 12 березня 2020 13:52
Неправомірна дискваліфікація
Шановний Замовник!
Ознайомившись з протоколом № 2 від 12.03.2020 р. «Про відхилення пропозиції Кандидата» (далі- Протокол), вважаємо неправомірним рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, від ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна».
В протоколі Вами зазначено, що: «Після проведення аукціону учасник не завантажив «Форму комерційна пропозиція» , з новою , зниженю після аукціону ціною.»
Проте, в документі «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів», не визначено протягом якого терміну Учаснику потрібно завантажити вищезазначений документ, тому вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію.
Враховуючи вищевикладене, просимо переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна», оскільки наша пропозиція відповідає вимогам зазначеним Замовником
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з протоколом № 2 від 12.03.2020 р. «Про відхилення пропозиції Кандидата» (далі- Протокол), вважаємо неправомірним рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, від ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна».
В протоколі Вами зазначено, що: «Після проведення аукціону учасник не завантажив «Форму комерційна пропозиція» , з новою , зниженю після аукціону ціною.»
Проте, в документі «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів», не визначено протягом якого терміну Учаснику потрібно завантажити вищезазначений документ, тому вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію.
Враховуючи вищевикладене, просимо переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна», оскільки наша пропозиція відповідає вимогам зазначеним Замовником
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 березня 2020 11:16
Шановний Учасник! Ви мали змогу додати свою Комерційну пропозицію за результатами аукціону з моменту відхилення попереднього Учасника, а це з 16:36 11.03.2020 р. Вас було відхилено о 12:14 12.03.2020р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
48 788,00
UAH з ПДВ
|
41 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
43 359,84
UAH з ПДВ
|
42 025,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ |
42 546,00
UAH з ПДВ
|
42 026,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
45 999,96
UAH з ПДВ
|
44 439,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
46 152,00
UAH з ПДВ
|
44 592,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЧІП-СЕРВІС" |
46 560,00
UAH з ПДВ
|
46 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Відхилено |
41 400,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 16:35
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
42 025,68
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 12:14
|
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ #3488607996 |
Відхилено |
42 026,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 12:02
|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Переможець |
44 439,96
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 09:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 09:31
|
Договір.pdf | укладений |
30 березня 2020 09:30
|
Договір.pdf | укладений |
30 березня 2020 09:30
|