Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з дератизації та дезінсекції
Очікувана вартість
575 800,00 UAH
UA-2020-02-28-000782-a 574f5a70ae2e45c2bb0b53bf0c78f04c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

+380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
+380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 14:29
Очікувана вартість: 575 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 758,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 90920000-2 "Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень" (Послуги з дератизації та дезінсекції)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з дератизації та дезінсекції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, Київ, заклади освіти ПРДА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 18:28
Протокол_52.pdf
07 квітня 2020 18:28
Додаток_7.docx
07 квітня 2020 18:28
Додаток_6.docx
07 квітня 2020 18:28
Додаток_5.docx
07 квітня 2020 18:27
Додаток_4.docx
07 квітня 2020 18:27
Додаток_3.docx
07 квітня 2020 18:27
Додаток_2.docx
07 квітня 2020 18:27
Додаток_1.docx
07 квітня 2020 18:27
ТД_диратизація.docx
07 квітня 2020 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 18:28
Протокол_52.pdf
07 квітня 2020 18:28
Додаток_7.docx
28 лютого 2020 10:53
Додаток _ 7.doc
07 квітня 2020 18:28
Додаток_6.docx
28 лютого 2020 10:53
Додаток _ 6.doc
07 квітня 2020 18:28
Додаток_5.docx
28 лютого 2020 10:53
Додаток _ 5 Проєкт договору.doc
07 квітня 2020 18:27
Додаток_4.docx
28 лютого 2020 10:53
Додаток _ 4.doc
07 квітня 2020 18:27
Додаток_3.docx
28 лютого 2020 10:53
Додаток _ 3.doc
07 квітня 2020 18:27
Додаток_2.docx
28 лютого 2020 10:53
Додаток _ 2.doc
07 квітня 2020 18:27
Додаток_1.docx
28 лютого 2020 10:53
Додаток _ 1.doc
07 квітня 2020 18:27
ТД_диратизація.docx
28 лютого 2020 10:53
ТД від 14.02.2020 _ 26.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п. 5, таб. 2, дод. 1
Дата подання: 28 лютого 2020 14:12
Дата відповіді: 03 березня 2020 09:22
Прошу повідомити, яким нормативно-правовим актом чи інструкцією встановлено норматив, що "Учасник має мати кількість працівників (дезинфекторів) з розрахунку не менше одного закріпленого дезинфектора на кожні 2-3 заклади"? Якщо такий нормативний документ відсутній, то пропонуємо одразу вилучити дискримінаційну вимогу із тексту Тендерної документації. Будь-які дискримінаційні вимоги Тендерної документації обов'язково будуть оскаржені до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що його буде розглянуто та при потребі будуть внесені зміни в тендерну документацію з дотриманням вимог чинного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-28-000782-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 02 березня 2020 14:30
Дискримінаційні вимоги у п. 5. таб. 2. дод.1
У п. 5. таб. 2. дод.1 тендерної документації Замовник передбачив вимогу, що "Учасник має мати кількість працівників (дезинфекторів) з розрахунку не менше одного закріпленого дезинфектора на кожні 2-3 заклади". Однак жодним нормативно-правовим актом чи інструкцією не встановлено норматив чи рекомендації щодо кількості дезінфекторів для обслуговування дитячих закладів, а отже така вимога є незаконною та дискримінаційною.
Оскільки вказана вимога суперечить положенням ст. 3 та ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" де вказано, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, вимагаємо вилучити її із тексту Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 17:13
Відповідь на вимогу
Рішення: від 05.03.2020 № 39
Виходячи з пріоритетності заходів з дератизації та дезінсекції в Закладах освіти, кількості Закладів освіти Подільського району та необхідністю усунення порушень, виявлених в ході перевірки Держпродспоживслужби термін надання послуг обмежений.
Надати послуги дератизації та дезінсекції необхідно в період відсутності вихованців в Закладах освіти. Тому Замовником було передбачено, що для забезпечення якісного, та ефективного виконання робіт Учасник має мати необхідну кількість працівників (дезінфекторів), з розрахунку не менше одного закріпленого дезінфектора на кожні 2-3 заклади, виходячи з необхідності надання послуг одночасно в усіх закладах освіти.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-28-000782-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 11 березня 2020 20:44
Дискримінаційні вимоги у Додатку 1 Тендерної документації
Управлінням освіти Подільської районної державної адміністрації (далі – Замовник) було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) закупівлі за ДК 021:2015 - 90920000-2 «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» (Послуги з дератизації та дезінсекції), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-28-000782-a. ТОВ «ЕМПЕКС» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та ретельно вивчивши вимоги тендерної документації Замовника були виявлені дискримінаційні та протизаконні вимоги щодо відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, а також обмежено конкуренцію серед потенційних учасників процедури, зокрема: У п. 5. таб. 2. Додатку 1 до тендерної документації Замовник передбачив вимогу, що "Для забезпечення якісного, одномоментного та ефективного виконання робіт Учасник має мати кількість працівників (дезинфекторів) з розрахунку не менше одного закріпленого дезинфектора на кожні 2-3 заклади. Надати витяг зі штатного розпису." Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації «дислокація закладів освіти» налічує 76 закладів. Таким чином в учасника повинно бути тільки 38 дезінфекторів, не враховуючи інструкторів дезінфекторів, лікарів-дезінфекціоністів, що організовують та контролюють їх роботу, а також водіїв і інших працівників. Тобто у штаті учасника має бути близько 50 осіб. Однак жодним нормативно-правовим актом чи інструкцією не встановлено норматив чи рекомендації щодо кількості дезінфекторів для обслуговування дитячих закладів, а отже така вимога є незаконною та дискримінаційною. З проханням пояснити та аргументувати вказану вимогу тендерної документації ми 28.02.2020 року звернулися до Замовника, проте відповідь на питання не була надана. У зв’язку з не наданням відповіді на питання ми звернулися 02.02.2020 року до Замовника з вимогою вилучити із тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу. Замовник у відповіді від 05.03.2020 року не задовільнив вимогу аргументуючи тим, що «Виходячи з пріоритетності заходів з дератизації та дезінсекції в Закладах освіти, кількості Закладів освіти Подільського району та необхідністю усунення порушень, виявлених в ході перевірки Держпродспоживслужби термін надання послуг обмежений. Надати послуги дератизації та дезінсекції необхідно в період відсутності вихованців в Закладах освіти.». Проте вказане твердження Замовника суперечить його ж Тендерній документації, оскільки у п. 4.4. розділу І «Загальні положення» вказано, що строк надання послуг «впродовж 2020 року, до 31 грудня 2020», а не в обмежений термін і одномоментно. Також у Додатку 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» вказано, що учасник повинен «Забезпечити, обов'язкове щомісячне якісне та ефективне обслуговування…», «проводити комплекс протиепідемічних заходів відповідно до графіку та заявок закладів освіти», «протягом місяця виконувати заявки закладів освіти по знищенню гризунів та побутових комах», та інше. Таким чином вимога п. 5. таб. 2. Додатку 1 до тендерної документації є дискримінаційною та протизаконною і суперечить принципам здійснення закупівель що викладені у ст. 3 та ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" де вказано, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. ТОВ «ЕМПЕКС» є реальним учасником ринку санітарно-гігієнічних послуг, що підтверджується кількістю участей у закупівлях - 442 та відсотком перемог - 41% за аналітичними даними електронного майданчика Прозоро.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 березня 2020 21:36
Рішення від 16.03.2020 № 4924.pdf
Дата публікації: 16 березня 2020 21:36
Інформація про перенесення розгляду Скарги № 4069.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 22:26
рішення від 31.03.2020 № 6142.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 20:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі пункту 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються». Будуть внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 90920000-2 "Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень" (Послуги з дератизації та дезінсекції).
Дата виконання рішення замовником: 07 квітня 2020 18:33

Документи подані скаржником

31 березня 2020 12:37
Відгуки.pdf
31 березня 2020 12:37
Штатний розпис (витяг).pdf

Документи подані замовником

28 березня 2020 12:55
Пояснення по суті скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Профдезінфекція" 235 527,60
UAH з ПДВ
235 527,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕМПЕКС" 414 345,60
UAH з ПДВ
414 345,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 14:56
Електронний підпис
16 квітня 2020 18:16
Електронний підпис
15 квітня 2020 12:22
Електронний підпис
15 квітня 2020 12:21
Розрах вартості.rar
15 квітня 2020 12:21
Докум щодо відпов-ті.rar
15 квітня 2020 12:21
Тендерна пропоз.pdf
15 квітня 2020 12:21
Кваліф хар-ки -2.rar
15 квітня 2020 12:21
Кваліф хар-ки.rar
15 квітня 2020 12:21
Техн хар-ки.rar

Публічні документи

14 квітня 2020 17:05
Електронний підпис
14 квітня 2020 17:01
Щодо захисту довкілля.pdf
14 квітня 2020 17:01
Цінова пропозиція.pdf
14 квітня 2020 17:01
Статут 2019 + опис.pdf
14 квітня 2020 17:01
Сертифікати ISO.pdf
14 квітня 2020 17:01
Протокол зборів, наказ.pdf
14 квітня 2020 17:01
Паспорт директора.pdf
14 квітня 2020 17:01
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
14 квітня 2020 17:01
Витяг з ЄДР 13.03.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Профдезінфекція"

ТОВ "ЕМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Профдезінфекція"
#39064171
Переможець 235 527,60
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 17:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Профдезінфекція"
#39064171
235 527,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:26
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 12:19
Договір укладений
08 травня 2020 12:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 235 527,60
UAH (в тому числі ПДВ 39 254,60 UAH)