Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-78 Харків-Зміїв-Балаклія-Гороховатка на ділянці км 7+018-км 144+176 (окремими ділянками) у Харківській області (45233142-6 Ремонт доріг)
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair public roads of national importance P-78 Kharkiv-Zmiyiv-Balakliya-Horokhovatka location on km 7+018-km 144+176 (separate plots) in Kharkiv region (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
382 799 000,00 UAH
UA-2020-02-28-000763-b 5c521399472b4e43a527bf3e257faa45
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

+380577732521 kh_tdv@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
+380577732521
kh_tdv@ukravtodor.gov.ua
Додаткові контактні особи: Величко Віктор Єгорович
+380503234023
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Highway services in Kharkiv region
National ID: 30885376
Contact point: Kukhar Roman
+380577732521
kh_tdv@ukravtodor.gov.ua
Additional contacts: Velychko Viktor Yehorovych
+380503234023

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 09:00
Очікувана вартість: 382 799 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3827990 UAH
Publication date: 28 лютого 2020 15:41
Enquiries until: 20 березня 2020 09:00
Complaints submission until: до 26 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 березня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 382 799 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14.2 км
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-78 Харків-Зміїв-Балаклія-Гороховатка на ділянці км 7+018-км 144+176 (окремими ділянками) у Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair public roads of national importance P-78 Kharkiv-Zmiyiv-Balakliya-Horokhovatka location on km 7+018-km 144+176 (separate plots) in Kharkiv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Пункт 4.21. договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику – розпоряднику коштів з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. Аванс 30 Робочі 30
Надання послуг Пункт 4.3. договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 15:38
Проект договору (1).docx
28 лютого 2020 15:38
Тендерна документація (2).docx
17 березня 2020 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 15:38
Проект договору (1).docx
28 лютого 2020 15:38
Тендерна документація (2).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-07-000029 ● cbe7b136eb76490d9cdd74bfbc134c22
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2020 17:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
07.04.2020 №73
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.04.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.04.2020 № 73

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2020-02-28-000763-b 28.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником 07.04.2020р. були відхилені пропозиції ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ", ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ПРЕМІУМЖИТЛОБУД" та ТОВ "Автомагістраль-Південь" на підставі абз.1 п.1, абз.2 п.1 та п.4 ст.30 Закону України "Пр публічні закупівлі".

2020-04-11 14:04:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

RISK2-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 квітня 2020
UA-2020-02-28-000763-b5c521399472b4e43a527bf3e257faa45
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ПРЕМІУМЖИТЛОБУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Відхилено
Документи

Документи

30 березня 2020 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 березня 2020 22:01
Устав.....5.pdf
27 березня 2020 22:01
Протокол......2.pdf
27 березня 2020 22:01
Приказ.....4.pdf
27 березня 2020 22:01
Паспорт код.....3.pdf
27 березня 2020 22:01
Выписка......1.pdf
27 березня 2020 22:01
Документи.pdf

Документи

30 березня 2020 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 березня 2020 21:52
статут.pdf
29 березня 2020 21:52
протокол3.pdf
29 березня 2020 21:52
НДС.pdf
29 березня 2020 21:52
ліц.pdf
29 березня 2020 21:52
дод.pdf
29 березня 2020 21:52
витяг.pdf
29 березня 2020 21:52
скан0001 (1).pdf
29 березня 2020 21:52
ДОДАТОК1.pdf
29 березня 2020 21:52
договор.pdf
29 березня 2020 21:52
Договор аренди техніки.pdf
29 березня 2020 21:52
IMG_1525.JPG
29 березня 2020 21:52
IMG_1523.JPG

Документи

30 березня 2020 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 березня 2020 08:40
Електронний підпис
30 березня 2020 08:40
Електронний підпис
30 березня 2020 08:36
Fwd_ (23).zip
30 березня 2020 08:36
Fwd_ (22).zip
30 березня 2020 08:36
Fwd_ (21).zip
30 березня 2020 08:36
15. Сертифікат ISO.pdf
30 березня 2020 08:36
9. Додаток 3 СТ.17.pdf
30 березня 2020 08:36
8. Підтвердження досвіду.pdf
30 березня 2020 08:36
7. Транспортна схема.pdf
30 березня 2020 08:36
4. Підтвердження МТБ.pdf

Документи

30 березня 2020 09:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 березня 2020 08:54
1. Гарантійний лист.pdf
30 березня 2020 08:54
4. Банківська гарантія.7z
30 березня 2020 08:54
6. Субпідрядники.pdf
30 березня 2020 08:54
1.3. Наявність досвіду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ПРЕМІУМЖИТЛОБУД"

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр 294 755 230,00
UAH з ПДВ
294 755 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2020 08:40
Електронний підпис
30 березня 2020 08:40
Електронний підпис
30 березня 2020 08:36
Fwd_ (23).zip
30 березня 2020 08:36
Fwd_ (22).zip
30 березня 2020 08:36
Fwd_ (21).zip
30 березня 2020 08:36
15. Сертифікат ISO.pdf
30 березня 2020 08:36
9. Додаток 3 СТ.17.pdf
30 березня 2020 08:36
8. Підтвердження досвіду.pdf
30 березня 2020 08:36
7. Транспортна схема.pdf
30 березня 2020 08:36
4. Підтвердження МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Миколаївбудцентр

Інформація про відміну

Дата відміни
07 квітня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій