Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки, монітори
Очікувана вартість
1 807 800,00 UAH
UA-2020-02-28-000688-a ecc58a52bb614f2d803800755179d6f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Іваниця

+380352525806 adm_terokkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська університетська лікарня" Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02001311
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Контактна особа: Ольга Іваниця
+380352525806
adm_terokkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 17 березня 2020 12:21
Очікувана вартість: 1 807 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 807,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Системні блоки, монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1, матеріальний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 16:33
Додаток 5 нова редакція.doc
05 березня 2020 16:33
Рішення про внесення змін ТД 2.doc
05 березня 2020 16:33
Додаток 2 нова редакція 2.doc
03 березня 2020 12:33
Рішення про внесення змін ТД.doc
28 лютого 2020 10:38
Додаток 1.doc
28 лютого 2020 10:38
Тендерна документація.doc
28 лютого 2020 10:38
Додаток 4.doc
28 лютого 2020 10:38
Додаток 3.doc
05 березня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 16:33
Додаток 5 нова редакція.doc
28 лютого 2020 10:38
Додаток 5.doc
05 березня 2020 16:33
Рішення про внесення змін ТД 2.doc
05 березня 2020 16:33
Додаток 2 нова редакція 2.doc
03 березня 2020 12:33
Додаток 2 нова редакція.doc
28 лютого 2020 10:38
Додаток 2.doc
03 березня 2020 12:33
Рішення про внесення змін ТД.doc
28 лютого 2020 10:38
Додаток 1.doc
28 лютого 2020 10:38
Тендерна документація.doc
28 лютого 2020 10:38
Додаток 4.doc
28 лютого 2020 10:38
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 03 березня 2020 11:41
Дата відповіді: 03 березня 2020 14:17
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що в Додатку 2 до Тендерної документації зазначено: «В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.»
Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Дякуємо Вам за запитання, проте повідомляємо , що системні блоки на базі процесора AMD не розглядатимуться.
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 03 березня 2020 13:10
Дата відповіді: 03 березня 2020 14:23
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що в п.3 Додатку №2 до Тендерної документації внесні зміни, в яких чітко прописано вимоги до програмного забезпечення .
Вага монітору
Дата подання: 04 березня 2020 17:40
Дата відповіді: 05 березня 2020 17:08
Шановні члени тендерного комітету! Просимо Вас видалити з технічних характеристик до монітору обмеження по вазі, так як вага не є технічною характеристикою монітору, вага не впливає на їх функціональність. В той же час обмеження по вазі призводить до обмеження конкуренції, не дає можливості пропонувати техніку з кращими показниками продуктивності. Дана вимога є дискримінаційною умовою, що обмежує конкуренцію та виписана виключно під одного виробника
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що в Додатку №2 до тендерної документації внесені зміни та видалено з технічних характеристик вагу монітору.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-28-000688-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 03 березня 2020 13:09
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 березня 2020 14:29
Звертаємо Вашу увагу, що в п.3 Додатку №2 до Тендерної документації внесні зміни, в яких чітко прописано вимоги до програмного забезпечення.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 682 040,00
UAH з ПДВ
1 682 040,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 1 698 750,36
UAH з ПДВ
1 698 750,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 1 751 569,56
UAH з ПДВ
1 751 569,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КВП"НЕОТЕК" 1 792 080,00
UAH з ПДВ
1 792 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 16:49
ДФС 17.03.zip
20 березня 2020 16:49
МВС 18.03.zip
15 березня 2020 20:59
Електронний підпис
15 березня 2020 20:58
довідка санкції.pdf
15 березня 2020 20:58
Додаток 5 нова редакція.pdf
15 березня 2020 20:58
відомості про учасника.pdf
15 березня 2020 20:58
Витяг ПДВ.pdf
15 березня 2020 20:58
Статут.pdf
15 березня 2020 20:58
Протокол_право підпису.pdf
15 березня 2020 20:58
повноваження директора.pdf
15 березня 2020 20:58
15526383_пропозиція.pdf
15 березня 2020 20:58
Технічна документація.pdf
15 березня 2020 20:58
Технічні вимоги.pdf
15 березня 2020 20:35
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 10:58
Електронний підпис
16 березня 2020 10:56
Паспорт+код оригінал.pdf.p7s
16 березня 2020 10:56
Паспорт+код оригінал.pdf
16 березня 2020 10:56
Виписка ЄДР оригінал.pdf.p7s
16 березня 2020 10:56
Виписка ЄДР оригінал.pdf
16 березня 2020 10:56
Технічна специфікація.pdf
16 березня 2020 10:55
Авторизаційний лист МТІ.pdf
16 березня 2020 10:55
Порівняльна таблиця.pdf.p7s
16 березня 2020 10:55
Порівняльна таблиця.pdf
16 березня 2020 10:55
Проект договору.pdf.p7s
16 березня 2020 10:55
Проект договору.pdf
16 березня 2020 10:55
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
16 березня 2020 10:55
Витяг з ЄДР 10.03.2020.pdf.p7s
16 березня 2020 10:55
Витяг з ЄДР 10.03.2020.pdf
16 березня 2020 10:55
Цінова пропозиція.pdf
16 березня 2020 10:55
Цінова пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

13 березня 2020 14:23
Електронний підпис
13 березня 2020 13:05
36. Протокол 67.pdf
13 березня 2020 13:05
34. ISO НА МОНІТОРИ.pdf
13 березня 2020 13:05
33. Лист від LG.pdf
13 березня 2020 13:05
32. Лист про сертифікацію.pdf
13 березня 2020 13:05
31. Лист про висновки СЕС.pdf
13 березня 2020 13:05
27. Проект договору.pdf
13 березня 2020 13:05
26.Витяг ПДВ оригінал.pdf
13 березня 2020 13:05
21. Витяг ЄДРПОУ 21.02.2020.pdf
13 березня 2020 13:05
20. Виписка з ЄДРПОУ.PDF
13 березня 2020 13:05
09. Витяг із статуту.pdf
13 березня 2020 13:05
07. Протокол зборів.PDF
13 березня 2020 13:05
03. Статут (нова редакція).pdf
13 березня 2020 13:04
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 12:04
Електронний підпис
16 березня 2020 12:03
Проект договору.PDF
16 березня 2020 12:03
КК.pdf
16 березня 2020 12:03
ВПВ17.pdf
16 березня 2020 12:03
ІД.pdf
16 березня 2020 12:03
ТЧ.PDF
16 березня 2020 12:03
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "КВП"НЕОТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 1 682 040,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 14:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
1 682 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 15:46
дод угод №2 до дог №157 від 30.03.2020 р..PDF зміни до договору
09 квітня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 10:49
Додаткова угода №1 договір 157.PDF зміни до договору
30 березня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 10:35
Договір про закупівлю №157 від 30.03.2020р..PDF укладений
30 березня 2020 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: №157
Договір:
Номер додаткової угоди: №157 від 30.03.2020р., додаткова угода №1 від 30.03.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №157
Договір:
Номер додаткової угоди: договір №157 від 30.03.2020 р., додаткова угода №2 від 09.04.2020 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 911 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 151 940,00 UAH)