Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту ділянки автодороги (інв.№1894)
Очікувана вартість
2 794 791,60 UAH
UA-2020-02-28-000678-b 1ae4cde1f69a434b96ed226e981a507b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хитрикова Юлія Сергіївна

+380484043686 skz.portreni@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ренійська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728465
Місцезнаходження: 68802, Україна , Одеська обл., Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188
Контактна особа: Хитрикова Юлія Сергіївна
+380484043686
skz.portreni@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 12:43
Очікувана вартість: 2 794 791,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 83 843,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Інші завершальні будівельні роботи за кодом CPV за ДК 021-2015:45450000-6
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту ділянки автодороги (інв.№1894)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68802, Україна, Одеська область, Рені, Дунайська,188
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг, що надаються за Договором здійснюється Замовником, щомісячно, за фактом надання Послуг, шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку, за умови наявності підписаних Сторонами Актів за формою № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», далі (Акт за формою №КБ-2в) і Довідок за формою № КБ-3 «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» , далі (Довідка за формою №КБ-3)з одночасним наданням виконавчої документації та підтвердженням фактичних витрат, передбачених вимогами нормативних документів у галузі будівництва. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 15:06
План ремонту.pdf
28 лютого 2020 15:06
Дефектний акт.rtf
28 лютого 2020 15:06
ДОДАТОК 5.doc
28 лютого 2020 15:06
ДОДАТОК 4.docx
28 лютого 2020 15:06
ДОДАТОК 3.docx
28 лютого 2020 15:06
ДОДАТОК 2.doc
28 лютого 2020 15:06
ДОДАТОК 1.doc
28 лютого 2020 15:06
ТД.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-28-000678-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП Роднік, Код ЄДРПОУ:30323216
Дата подання: 27 березня 2020 13:43
Скарга на рішення Замовника
СКАРГА на рішення Замовника (відповідно до ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі”) Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Ренійською філією державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ренійського морського порту) як Замовником проводяться відкриті торги за предметом закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи», код CPV за ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту ділянки автодороги (інв.№1894)) (Інформація про закупівлю 1ae4cde1f69a434b96ed226e981a507b, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-02-28-000678-b) (надалі – Тендерна документація). Відповідна закупівля проводиться в порядку та на умовах, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) та Тендерної документації Замовника. Наше підприємство є Учасником зазначеної процедури закупівлі та у встановлений тендерною документацією строк подало відповідну тендерну пропозицію для участі в цій процедурі закупівлі. Дата і час розкриття тендерних пропозицій за результатом проведеного аукціону 16 березня 2020 13:10. Реєстр поданих пропозицій (з урахуванням аукціону) Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ПП Роднік 2 459 117,00 UAH 2 459 117,00 UAH ТОВ "БК БУДПЕРСПЕКТИВА" 2 772 000,00 UAH 2 772 000,00 UAH ТОВ "КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" 2 794 791,60 UAH 2 794 791,60 UAH 19.03.2020, відповідно до оприлюдненого протоколу засідання тендерного комітету Замовника (далі - Протокол), тендерну пропозицію ПП «Роднік», що стала найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, було відхилено. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Замовником, внаслідок допущення порушення вимог законодавства про публічні закупівлі, були порушені права та законні інтереси нашого підприємства на подальшу участь в процедурі закупівлі, де ми реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, на укладення Договору з Замовником у майбутньому та відповідно на подальше здійснення господарської діяльності за відповідною закупівлею. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність Замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати. Згідно зазначеного вище Протоколу, відхилення пропозиції нашого підприємства вмотивоване наступним: 1. непідтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (надання листа-відгуку від замовника за договором, що не може вважатися аналогічним предмету закупівлі); 2. невідповідність матеріально-технічної бази (ненадання документів про метрологічну повірку вимірювальних засобів та непідтвердження оренди гідромолоту). Висновки Замовника вважаємо безпідставними та необгрунтованим з огляду на наступне. 1. Стосовно досвіду виконання аналогічних договорів: 1.1 Для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч. 2 ст. 16 Закону, відповідно Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен був в т.ч. надати «оригінали або засвідчені Учасником копії позитивних листів-відгуків (не менше одного) від замовників аналогічних послуг/робіт за підписом керівника організації або іншої уповноваженої особи». На виконання цієї вимоги Замовника, нами було надано відповідні листи-відгуки від Ізмаїльського Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради від 10.02.2020 № 382/01 (файл «2.2.2 Відгук до Дог. 276.pdf») стосовно виконання договору № 276 від 19.04.2019 (файл «2.2 Договір 276. Копія.pdf») та лист-відгук Ізмаїльської районної ради від 10.03.2020 № 01/01-25/72 (файл «2.1.2 Відгук до Дог. 54.pdf») стосовно виконання договору № 54 від 16.07.2019 (файл «2.1 Договір 54. Копія.pdf»). Відповідно до Дефектного акту, що розміщений Замовником на порталі в складі Тендерної документації (файл «Дефектний акт.rtf»), за предметом закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи», код CPV за ДК 021:2015 45450000-6, Замовник планує закупити послуги з поточного ремонту ділянки автодороги (інв.№1894) шляхом улаштування дорожнiх покриттiв iз залізобетонних плит монолітних, із використанням бетону В 30(М400) (не нижче) та виготовленням арматурних сіток на будівельному майданчику з установленням в конструкції тощо. Таким чином, фактично послуга полягає в демонтажі існуючого покриття, улаштуванні дорожнього корита та дорожнього бетонного покриття. В свою чергу: - предметом договору з Ізмаїльською районною радою № 54 від 16.07.2019 (файл «2.1 Договір 54. Копія.pdf»), лист-відгук щодо виконання якого було надано (файл «2.1.2 Відгук до Дог. 54.pdf»), відповідно до додатків до цього договору (а саме Календарний графік виконання робіт, План фінансування об’єкту, Дефектний акт, Локальний кошторис) визначено саме улаштування цементно-бетонних покриттів, з попереднім очищенням території та улаштуванням дорожніх корит. Фактичне виконання саме цих робіт підтверджено наданим в складі пропозиції Актом приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) № 1 від 05.08.2019 (стор. 3-4 файлу «2.1.1 Акт до Дог. 54. Копія.pdf»); - предметом договору з Управлінням житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради № 276 від 19.04.2019 (файл «2.2 Договір 276. Копія.pdf»), лист-відгук щодо виконання якого було надано (файл «2.2.2 Відгук до Дог. 276.pdf»), відповідно до додатку 3 до цього договору (План фінансування об’єкту), визначено саме улаштування дорожнього покриття, з попереднім очищенням території та вертикальним плануванням. При цьому наданим в складі пропозиції Актом приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) № 1 від 08.08.2019 (стор. 4-5 файлу «2.1.1 Акт до Дог. 54. Копія.pdf») підтверджено виконання в рамках цього договору робіт саме з улаштування цементно-бетонних покриттів після очищення території та улаштування дорожніх корит. Таким чином, обидва договори, листи-відгуки від замовників за якими було надано в складі нашої тендерної пропозиції, в повній мірі відповідають ознакам аналогічності з предметом закупівлі Замовника, оскільки безпосередньо стосуються улаштування цементно-бетонних дорожніх покриттів. Варто також зазначити, що Додаток 1 до Тендерної документації не містить будь-яких уточнень та застережень щодо предметів договорів, які б Замовником визнавалися як аналогічні. З огляду на викладене, висновок Замовника щодо неможливості віднесення договору з Управлінням житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради № 276 від 19.04.2019 (файл «2.2 Договір 276. Копія.pdf») до аналогічних з предметом закупівлі є необгрунтованим, а оцінки листу-відгуку Ізмаїльської районної ради від 10.03.2020 №01/01-25/72 (файл «2.1.2 Відгук до Дог. 54.pdf») стосовно виконання договору № 54 від 16.07.2019 (файл «2.1 Договір 54. Копія.pdf») взагалі надано не було – що загалом нівелює висновок Замовника про невідповідність тендерної пропозиції ПП «Роднік» Додатку 1 до Тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. 2. Стосовно відповідності матеріально-технічної бази: 2.1 Для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч. 2 ст. 16 Закону, відповідно Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен був в т.ч. надати «Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» із наступними умовами «у разі відсутності власного обладнання зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди або лізингу спеціалізованого обладнання» та «надати копії діючих документів про метрологічну повірку засобів вимірювання, що будуть задіяні у наданні послуг з ремонту ділянки автодороги» Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази була нами надана в складі Тендерної пропозиції (файл «3 Довідка обладнання та МТБ.pdf»). Протоколом Замовника констатовано відсутність в складі пропозиції діючих документів про метрологічну повірку лазерної рулетки OMEGA PR 2-40, лазерного нівеліра SETL GB/1056-1997, теодоліта Hiti POT10, а також неможливість врахування для мети підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази нівеліру НА-1 та тахеометра електронного SET530RK3, що внесені до відповідної довідки (файл «3 Довідка обладнання та МТБ.pdf») на підставі укладеного договору про надання послуг з ФОП Жуков А.В. (файл «3.1 Договір Жуков. Копія.pdf»), з підстав неможливості віднесення договору надання послуг до орендних/лізінгових правовідносин. Стосовно даного рішення Замовника також виражаємо свою абсолютну незгоду. Метою встановлення відповідного кваліфікаційного критерію та як наслідок подання довідки вочевидь є перш за все встановлення наявності у учасника обладнання та іншої матеріально-технічної бази, достатньої для надання відповідного виду послуг. Завданнями зазначених в довідці лазерної рулетки, нівеліру та теодоліта, на які відсутні документи метрологічної повірки, відповідно є: Нівелір – геодезичний прилад для визначення перепадів висот між точками на земній поверхні та у відкритих і підземних гірничих виробках (Мала гірнича енциклопедія : у 3 т. / за ред. В. С. Білецького. — Д. : Східний видавничий дім, 2004—2013.); Теодолі́т — маркшейдерсько-геодезичний прилад для вимірювання кутів (горизонтальних і вертикальних) на місцевості (Гірничий енциклопедичний словник : у 3 т / за ред. В. С. Білецького. — Д. : Східний видавничий дім, 2001—2004.); Лазерна рулетка відповідно до загальнодоступної інформації в мережі Інтернет (https://www.dalnomer.com.ua/lazernaya-ruletka-omega-pr-2-40-professional.html, тощо) фактично є дальноміром, тобто використовується для виміру відстані. В свою чергу заявлені в довідці прилади нівелір НА-1 та тахеометр електронний SET530RK3, документи метрологічної повірки яких надано (файли «3.1.2 Свідоцтво про повірку. Копія.pdf» та «3.1.1 Свідоцтво про повірку. Копія.pdf»), забезпечують ті ж самі функції, при цьому тахеометр як електронно-оптичний інструмент, що використовується у сучасній геодезії, призначений для вимірювання горизонтальних і вертикальних кутів, віддалей та перевищень, тобто для виконання планово-висотної (тахеометричної) зйомки місцевості полярним способом (Мала гірнича енциклопедія : у 3 т. / за ред. В. С. Білецького. — Д. : Східний видавничий дім, 2004—2013.) наділений значно більшим функціоналом за лазерну рулетку, теодоліт та нівелір, об’єднуючи в собі всі їх функції (вимір відстані, визначення перепадів висот між точками та кутів на місцевості), що підтверджується в т.ч. керівництвом по експлуатації цього інструменту яке додається, забезпечуючи окрім них ще значний спектр завдань та функцій, необхідний для надання даного виду послуг. Відтак для виконання будь-яких вимірювань та планувань в межах робіт що замовляються Замовником цілком достатньо наявності лише тахеометра електронного SET530RK3, а в сукупності з нівеліром НА-1 такий набір обладнання більш як в повній мірі забезпечує необхідні вимірювання на об’єкті будівництва. Зазначене саме по собі, за відсутності інших зауважень, підтверджує достатність заявленого обладнання та матеріально-технічної бази для надання відповідного виду та обсягу послуг. В свою чергу Замовник, як було зазначено вище, в Протоколі констатував неможливість врахування для мети підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази нівеліру НА-1 та тахеометра електронного SET530RK3, що внесені до відповідної довідки (файл «3 Довідка обладнання та МТБ.pdf») на підставі укладеного договору про надання послуг з ФОП Жуков А.В. (файл «3.1 Договір Жуков. Копія.pdf»), з підстав неможливості віднесення договору надання послуг до орендних/лізінгових правовідносин. Вимушені констатувати помилковість висновків Замовника і в цьому випадку. Стаття 16 Закону надає можливість, а Тендерна документація (Додаток 1) встановлює обов’язок учасників процедури закупівлі подати «Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Таким чином, як Законодавець, так і сам Замовник правомірно та обґрунтовано відокремлює одне від одного поняття/визначення ОБЛАДНАННЯ та ІНША МАТЕРІАЛЬНО ТЕХНІЧНА БАЗА. Так ОБЛАДНАННЯ у загальноприйнятому розумінні (тлумаченні) — сукупність пристроїв, механізмів, приладів, інструментів тощо, необхідних для якої-небудь діяльності. Використовуються з певною метою, наприклад, реалізації технологічних процесів (Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.) / уклад. і гол. ред. В. Т. Бусел. — 5-те вид. — К. ; Ірпінь : Перун, 2005. — ISBN 966-569-013-2.). Відмінність обладнання від іншої матеріально-технічної бази (в т.ч. приладів, інструментів, інвентарю тощо) чітко прослідковується як з наведеного вище визначення, так й на рівні національних нормативних актів: - Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД), затверджена Законом України «Про Митний тариф України» №584-VII від 19.09.2013 – коди товару для обладнання 84-85, в той час як для інструменту – 82, 90, 92; - Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби», затверджене наказом Мінфіну України від 27.04.2000 р. № 92, Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 9 «Запаси», затверджене наказом Мінфіну України від 20.10.99 р. № 246, Положення (стандарт) бухгалтерського обліку «Витрати», затверджене наказом Мінфіну України від 31.12.99 р. № 318, наказ Мінстату України від 22.05.96 р. № 145 «Про затвердження типових форм первинних облікових документів з обліку малоцінних та швидкозношуваних предметів» та Інструкція про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій підприємств і організацій, затверджена наказом Мінфіну України від 30.11.99 р. № 291 – також відокремлюють обладнання від інструменту та іншого інвентарю та передбачають різні форми оприбуткування, обліку тощо. Саме стосовно ОБЛАДНАННЯ додатком 1 до Тендерної документації встановлено додаткову (особливу) вимогу Замовника - «у разі відсутності власного обладнання зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди або лізингу спеціалізованого обладнання». В свою чергу, зазначені вище нівелір НА-1 та тахеометр електронний SET530RK3, що були внесені до відповідної довідки (файл «3 Довідка обладнання та МТБ.pdf»), на підставі наведеної вище словникової термінології та технічних документів на них що додаються (стор. 2, 13, 16 документу на нівелір НА-1 та стор. 9, 10, 12, 13 тощо документу на тахеометр електронний SET530RK3) класифікуються саме як геодезичні інструменти. З огляду на викладене вважаємо, що нівелір НА-1 та тахеометр електронний SET530RK3 не є обладнанням, їх належить віднести до категорії інша матеріально-технічна база (інструменти), відтак вимога Замовника «зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди або лізингу спеціалізованого обладнання» на ці інструменти не розповсюджується, а їх внесення до відповідної довідки (файл «3 Довідка обладнання та МТБ.pdf») на підставі укладеного договору про надання послуг з ФОП Жуков А.В. не суперечить вимогам Додатку 1 до Тендерної документації. 2.2 Додатковою підставою згідно Протоколу для визначення Замовником пропозиції ПП «Роднік» такою що не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально технічної бази» згідно Додатку 1 до Тендерної документації став висновок про «непідтвердження наявності гідромолоту» та «невказання про оренду гідромолоту». Такий висновок Замовника також є хибним. Нами як учасником в довідці про обладнання та матеріально-технічну базу (файл «3 Довідка обладнання та МТБ.pdf») зазначено саме про оренду екскаватора САТ 324D, до якого як навісне обладнання і належить гідромолот HAMMER HS2400 (вказаний в довідці договір оренди з ФОП Дойчева І.П. (сканована копія) додається). При цьому Замовником в цей же день відповідно до оприлюдненого протоколу було встановлено відповідність пропозиції учасника ТОВ "БК БУДПЕРСПЕКТИВА" вимогам тендерної документації та повідомлено про намір укласти відповідний договір, що на нашу думку здійснено із застосуванням дискримінаційних підходів та упередженою оцінкою пропозицій учасників, з огляду на наступне: 1. Визначаючи такими що не є аналогічними предмету закупівлі надані ПП «Роднік» в складі тендерної пропозиції договори та листи-відгуки до них, Замовник не надав належної оцінки зазначеному ТОВ "БК БУДПЕРСПЕКТИВА" в якості досвіду виконання аналогічних договорів договору з ПП «Південь Плюс» (файл «Досвід.pdf»), предметом якого згідно наданого Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) від 17.05.2019 (пункт 16 на стор. 5 файлу «Досвід.pdf») зазначено улаштування покриттів з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну, в той час як, нагадаємо, відповідно до Дефектного акту, що розміщений Замовником на порталі в складі Тендерної документації (файл «Дефектний акт.rtf»), за предметом закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи», код CPV за ДК 021:2015 45450000-6, Замовник планує закупити послуги з поточного ремонту ділянки автодороги (інв.№1894) шляхом улаштування дорожнiх покриттiв iз залізобетонних плит монолітних, із використанням бетону В 30(М400) (не нижче) та виготовленням арматурних сіток на будівельному майданчику з установленням в конструкції тощо. Отже виконувана учасником ТОВ "БК БУДПЕРСПЕКТИВА" в рамках договору з ПП «Південь Плюс» робота за технологією, застосовуваними матеріалами, ресурсами тощо кардинально відрізняється від послуги, що закуповується Замовником в рамках відповідної процедури; 2. Відповідно до даних, розміщених в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником проводиться закупівля за номером процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-02-28-000678-b із очікуваною вартістю 2 794 791,60 UAH без ПДВ. В той же час учасником ТОВ "БК БУДПЕРСПЕКТИВА" в складі тендерної пропозиції було надано документ за ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» від 23.03.2020 № 23-03/23/1 (файл «Тендерна пропозиція.pdf», завантажено 23.03.2020), в якій вказано наступну тендерну пропозицію Учасника – 3 326 400 000,00 грн, у тому числі ПДВ 554 400,00 грн. Зазначена сума тендерної пропозиції в 1000 разів перевищує суму, визначеною остаточною пропозицією учасника за результатом аукціону - 2 772 000,00 грн., що є неприпустимим, в т.ч. виходячи з принципів ч. 4 ст. 36 Закону, оскільки умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону, а зазначена в пропозиції сума не відповідає ані результатам аукціону, ані очікуваній вартості закупівлі. Таким чином, ПП «Роднік» при підготовці та поданні своєї тендерної пропозиції в повній мірі врахувало приписи законодавства та формулювання вимог Тендерної документації, надало у складі свої пропозиції всі документи, що вимагалися Замовником, та підтвердило свою відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, наведеним у Тендерній документації, та відповідно вважає рішення Замовника щодо відхилення нашої тендерної пропозиції з наведених у Протоколі підстав необ’єктивним та неправомірним, що порушує принципи публічних закупівель, в тому числі принципи добросовісності конкуренції серед учасників і недискримінації учасників, необхідності забезпечення Змовником об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Визнати неправомірними рішення Ренійської філії державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ренійського морського порту) в рамках закупівлі за номером процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-02-28-000678-b щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Роднік» та визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "БК БУДПЕРСПЕКТИВА", зобов’язавши замовника скасувати відповідні рішення, або за неможливості виправити допущені порушення зобов’язати замовника відмінити процедуру закупівлі. Додатки: 1. платіжне доручення про внесення плати за подання скарги; 2. технічна документація на тахеометр електронний SET530RK3; 3. технічна документація на нівелір НА-1; 4. копія договору з ФОП Дойчева І.П. від 11.03.2020 № 1/03-20 З повагою, Директор ПП «Роднік» І.В. Дехтярьов
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2020 09:28

Документи подані скаржником

27 березня 2020 13:43
Платіжне доручення
14 квітня 2020 09:51
Пояснення до скарги
14 квітня 2020 09:51
Пояснення до скарги

Документи подані замовником

07 квітня 2020 09:09
Відповідь на скаргу.pdf
07 квітня 2020 09:09
Відповідь на скаргу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Роднік 2 459 117,00
UAH
2 459 117,00
UAH
Документи
ТОВ "БК БУДПЕРСПЕКТИВА" 2 772 000,00
UAH
2 772 000,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" 2 794 791,60
UAH
2 794 791,60
UAH
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 09:22
Електронний підпис
13 березня 2020 09:20
9 Витяг. Копія.pdf
13 березня 2020 09:20
7.2 Календарний графік.pdf
13 березня 2020 09:19
4.6 Дозвіл 511.17.51.pdf
13 березня 2020 09:19
4.5 Довідка декларація.pdf
13 березня 2020 09:19
4.4 Декларація.pdf
13 березня 2020 09:19
4.3 Дозвіл 198.15.51.pdf
13 березня 2020 09:19
4.2 Дозвіл 197.15.51.pdf
13 березня 2020 09:19
4.1 Ліцензія та додаток.pdf
13 березня 2020 09:19
3.1 Договір Жуков. Копія.pdf
13 березня 2020 09:19
2.2.2 Відгук до Дог. 276.pdf
13 березня 2020 09:19
2.2 Договір 276. Копія.pdf
13 березня 2020 09:19
2.1.2 Відгук до Дог. 54.pdf
13 березня 2020 09:19
2.1.1 Акт до Дог. 54. Копія.pdf
13 березня 2020 09:19
2.1 Договір 54. Копія.pdf
13 березня 2020 09:19
2 Довідка досвід.pdf
13 березня 2020 09:19
Реєстр.pdf

Публічні документи

23 березня 2020 13:38
Тендерна пропозиція.pdf
23 березня 2020 13:38
Відсутність корупції.pdf
23 березня 2020 13:38
2. Статут.pdf
13 березня 2020 15:16
фінансова звітність.pdf
13 березня 2020 15:16
Технічна специфікація.pdf
13 березня 2020 15:16
Протокол 10 03-1.pdf
13 березня 2020 15:16
ПРОТОКОЛ 3 завірений pdf.pdf
13 березня 2020 15:16
Протокол 2.pdf
13 березня 2020 15:16
Проект договору.pdf
13 березня 2020 15:16
Працівники.pdf
13 березня 2020 15:16
Наказ 290119.pdf
13 березня 2020 15:16
МТБ.pdf
13 березня 2020 15:16
Лист -гарантія.pdf
13 березня 2020 15:16
Інформація ст 17 .pdf
13 березня 2020 15:16
Досвід.pdf
13 березня 2020 15:16
Дозвільныі документи.pdf
13 березня 2020 15:16
Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 15:16
Витяг 2020.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 15:24
Технічне завдання.pdf
13 березня 2020 15:24
Статут.pdf
13 березня 2020 15:24
Стаття 17.pdf
13 березня 2020 15:24
Сертифікат ДСТУ ISO.pdf
13 березня 2020 15:24
Проект договору.pdf
13 березня 2020 15:24
Працівники.pdf
13 березня 2020 15:24
Повноваження.pdf
13 березня 2020 15:24
МТБ.pdf
13 березня 2020 15:24
Ліцензія ДАБІУ.pdf
13 березня 2020 15:24
Захист довкілля.pdf
13 березня 2020 15:24
Дозвіл №676.19.51.pdf
13 березня 2020 15:24
Дозвіл №263.18.51.pdf
13 березня 2020 15:24
Дозвіл №215.19.30.pdf
13 березня 2020 15:24
Дозвіл №214.19.30.pdf
13 березня 2020 15:24
Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 15:24
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Роднік

ТОВ "БК БУДПЕРСПЕКТИВА"

ТОВ "КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Роднік
#30323216
Відхилено 2 459 117,00
UAH
19 березня 2020 14:40
ТОВ "БК БУДПЕРСПЕКТИВА"
#41824504
Переможець 2 772 000,00
UAH
19 березня 2020 14:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК БУДПЕРСПЕКТИВА"
#41824504
2 772 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 12:56
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 12:23
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
22 травня 2020 12:23
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 10:23
Договір Ремонт ділянки автодороги.pdf укладений
30 квітня 2020 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціонал системи не дозволяє обрати необхідну причину внесення змін до договору. 1.1. Викласти у новій редакції пункт 2.1 розділу 2 Договору «Ціна договору»: «п.2.1. Загальна вартість Послуг за Договором визначена на підставі тендерної пропозиції переможця торгів, Договірної ціни та Кошторису на надання послуг та становить 2 772 000,00 (два мільйоні сімсот сімдесят дві тисячі гривень 00 копійок) грн. без ПДВ, крім того сума ПДВ становить 554 400,00 (п’ятсот п’ятдесят чотири тисячі чотириста гривень 00 копійок) грн. Загальна ціна за даним Договором складає 3 326 400,00 (три мільйони триста двадцять шість тисяч чотириста гривень 00 копійок) грн. з ПДВ.» 1.2. Додаток №3 «Договірна ціна та кошторис на надання послуг» Договору викласти в новій редакції, що додається до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 41-В-РЕФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 326 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 554 400,00 UAH)