Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки для ВП "Аварійно-технічний центр"
Очікувана вартість
85 650,59 UAH
UA-2020-02-28-000581-c b3379855811242e4bdc0409f352c335d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котенко Тетяна Петрівна

+38(044)406-56-69 T.KOTENKO@ATC.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП «Аварійно-технічний центр» ДП «НАЕК «Енергоатом»
Код ЄДРПОУ: 20055078
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua/ua/separated/atc/
Місцезнаходження: 08140, Україна , Київська обл., с. Шевченкове, Києво-Святошинський район, ПРИП'ЯТСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Котенко Тетяна Петрівна
+38(044)406-56-69
T.KOTENKO@ATC.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Оскільки замовником було двічі відмінено торги через відсутність достатньої кількості учасників на закупівлю: ДК 021:2015 50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки) для ВП «Аварійно-технічний центр», у цьому випадку відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII уповноваженою особою ВП АТЦ було прийнято рішення про намір укласти договір з ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 14:09
Оскарження наміру укласти договір: 10 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50430000-8: Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання


Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки для ВП "Аварійно-технічний центр"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 50430000-8 — Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата наданих Послуг, здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів протягом 5 банківських днів з моменту виставлення рахунків-фактур наданих Виконавцем, на умовах 100% передплати за послуги, що визначені на підставі листів-замовлень Замовника щодо конкретного місячного обсягу послуг. (Джерело фінансування закупівлі - Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

28 лютого 2020 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 13:59
Протокольне рішення № 11.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ»
#02568182
Переможець 85 650,59
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 14:09

Документи

28 лютого 2020 14:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 14:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ»
#02568182
85 650,59
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 14:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 14:06
ЗВІТ про виконання договору №410-П420_20_16-140-04-20-00641.docx укладений
03 грудня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 08:33
Договір №410-П420_20_16-140-04-20-00641.pdf укладений
17 березня 2020 08:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 18 грудня 2020
Сума оплати за договором: 85 650,59
UAH (в тому числі ПДВ 14 275,10 UAH)