Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electric energy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Генічеське міжрайонне управління водного господарства |
Код ЄДРПОУ: | 05474369 |
Місцезнаходження: | 75560, Україна , Херсонська область обл., Новоолексіївка, Херсонська обл,Генічеський р-н, смт.Новоолексіївка, вул.Тітова,96 |
Контактна особа: |
Нікитенко Тетяна Миколаївна +380553451277 guvg@meta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Золотарьов Олександр Іванович +380553451277 energguvh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Genichesk interregional water management |
National ID: | 05474369 |
Contact point: |
Nikitenko Tetyana +380553451277 guvg@meta.ua |
Additional contacts: |
Zolotarev Oleksandr Ivanovich +380553451277 energguvh@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2020 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2020 14:06 |
Очікувана вартість: | 41 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 205 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1230000 UAH |
Publication date: | 28 лютого 2020 13:41 |
Enquiries until: | 21 березня 2020 16:00 |
Complaints submission until: | до 27 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 березня 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 41 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 205 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Споживач сплачує вартість поставленої (спожитої) електричної енергії на підставі Акту приймання-передачі електричної енергії та виставленого Постачальником рахунку на оплату у строк, що не перевищує 60 робочих днів з моменту підписання Акту приймання-передачі електричної енергії | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2020 11:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2020 11:15 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
23 березня 2020 11:15 |
Повідомлення про зміни 2.docx | |
23 березня 2020 11:15 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
16 березня 2020 10:20 |
Додаток 5. doc | |
16 березня 2020 09:54 |
Повідомлення про зміни.docx | |
16 березня 2020 09:53 |
Додаток 5 зі змінами.doc | |
28 лютого 2020 13:44 |
Додаток 4.doc | |
28 лютого 2020 13:44 |
Додаток 3.docx | |
28 лютого 2020 13:44 |
Додаток 2.doc | |
28 лютого 2020 13:44 |
Додаток 1.doc | |
28 лютого 2020 13:42 |
ANNOUNCEMENT.doc | |
28 лютого 2020 13:42 |
Додаток 6.doc |
23 березня 2020 11:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
23 березня 2020 11:15 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||||||||
23 березня 2020 11:15 |
Повідомлення про зміни 2.docx
|
|||||||||
23 березня 2020 11:15 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||||||||
16 березня 2020 10:20 |
Додаток 5. doc
|
|||||||||
16 березня 2020 09:54 |
Повідомлення про зміни.docx
|
|||||||||
16 березня 2020 09:53 |
Додаток 5 зі змінами.doc
|
|||||||||
28 лютого 2020 13:44 |
Додаток 4.doc
|
|||||||||
28 лютого 2020 13:44 |
Додаток 3.docx
|
|||||||||
28 лютого 2020 13:44 |
Додаток 2.doc
|
|||||||||
28 лютого 2020 13:44 |
Додаток 1.doc
|
|||||||||
28 лютого 2020 13:42 |
ANNOUNCEMENT.doc
|
|||||||||
28 лютого 2020 13:42 |
Додаток 6.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Тариф на послуги передачі електроенергії не включається до ціни, ця інформація містится у ТД Розділ ІІІ п. 1 (останняй абзац), а також у Розділу V п. 2.
Вимоги про усунення порушення
25.12.2015 року №922-VIII звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час
проведення процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації.
Пункт 2 розділу ІІІ тендерної документації щодо умов забезпечення тендерної
пропозиції містить вимогу щодо надання разом з банківською гарантією завіреної банком копії платіжного документа, що підтверджує перерахування учасником повної суми коштів на тендерне забезпечення (сума перерахунку в платіжному документі повинна відповідати розміру забезпечення).
Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок
здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах,
затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Згідно п. 12 зазначеного Положення, розмір комісійної винагороди за надання
гарантії визначається між банком-гарантом та принципалом на підставі договору про
надання гарантії або іншого відповідного договору.
Відповідно, вимога замовника щодо надання платіжного документу щодо оплати
тендерного забезпечення, а тим більше вимога щодо розміру оплати, яка має відповідати
розміру самого забезпечення суперечить ч.1 с.632 Цивільного кодексу України та ст.180
Господарського кодексу України, а також дотриманню принципів здійснення закупівель,
передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, на підставі ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
вимагаємо виключити з п. 2 розділу ІІІ тендерної документації вимогу про надання
учасником копії платіжного документа, що підтверджує перерахування учасником повної суми коштів на тендерне забезпечення (сума перерахунку в платіжному документі повинна відповідати розміру забезпечення).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-14-000008 ● d92e20e203b54dc08c7eae29a387537e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 грудня 2020 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.12.2020 № 248
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020, № 003100-18/4942-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 14.12.2020 № 248
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-02-28-000499-b, 28.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-17 14:19:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-28-000499-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 28.02.2020 № 36) (зі змінами) Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 5% вартості договору у формі банківської гарантії зі строком дії до повного виконання умов договору. Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» (з наданням підтверджуючих документів)?
- просимо надати підтвердні документи щодо коливання ціни товару на ринку, що стали підставою для укладання додаткових угод від 24.06.2020 № 2, від 18.09.2020 № 5 до договору від 20.05.2020 № 10-12/11 та внесення зміни щодо планової ціни електричної енергії за 1 кВт год.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-21 15:09:49
Пояснення
Тендерний комітет розглянув запит і вирішив надати відповідь наступного змісту: відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» учасник-переможець (ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія») надав банківську гарантію забезпечення виконання зобов’язань від 15 травня 2020 року №0QO205426/HR. Сканкопії банківської гарантії від 15 травня 2020 року №0QO205426/HR, довіреності на підписанта, банківської ліцензії від 19 березня 2018 року №66 додаються; Підставою для укладання додаткової угоди від 24 червня 2020 року №2 стали коливання ціни електричної енергії на ринку «на добу наперед»(РДН) України, що підтверджується відповідним висновком Херсонської торгово-промислової палати від 10 червня 2020 року №Вэ-206, а також відповідними листами-зверненнями товариства з обмеженою відповідальністю «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» до Генічеського міжрайонного управління водного господарства від 03.06.2020р. №006402 і від 17.06.2020р. №006742. Сканкопія експертного висновку Херсонської торгово-промислової палати від 16 червня 2020 року № Вэ-206, а також сканкопії листів-звернень товариства з обмеженою відповідальністю «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» від 03.06.2020р. №006402 і від 17.06.2020р. №006742 додаються; Підставою для укладання додаткової угоди від 18 вересня 2020 року №5 до договору від 20.05.2020 №10-12/11 про постачання електричної енергії споживачу є набрання чинності з 01.08.2020 року постанови НКРЕКП від 11.07.2020 року №1329 «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10.12.2019 року №2668» щодо зміни тарифу на послуги з передачі електричної енергії, а також відповідними листом-повідомленням товариства з обмеженою відповідальністю «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» до Генічеського міжрайонного управління водного господарства вхідний від 13.07.2020р. №3/333 та листом-зверненням від 09.09.2020р. №0010182. Сканкопії листів товариства з обмеженою відповідальністю «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» від 13.07.2020р. №3/333, від 09.09.2020р. №0010182 додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Генічеське міжрайонне управління водного господарства |
Код ЄДРПОУ: | 05474369 |
Місцезнаходження: | 75560, Україна, Херсонська область обл., Новоолексіївка, Херсонська обл,Генічеський р-н, смт.Новоолексіївка, вул.Тітова,96 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Енерго Збут Транс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
37 836 697,60
UAH з ПДВ
|
33 657 062,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Енерго Збут Транс" |
39 570 146,30
UAH з ПДВ
|
33 657 062,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ" |
40 520 463,36
UAH з ПДВ
|
36 703 356,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" |
40 267 045,48
UAH з ПДВ
|
36 835 345,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42117825 |
Переможець |
33 657 062,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2020 07:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 08:06
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 11:10
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 11:01
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 10:52
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2020 11:51
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2020 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 10:51
|
Заява приєднання.pdf | зміни до договору |
06 липня 2020 10:49
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
06 липня 2020 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2020 13:29
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
24 червня 2020 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 08:19
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
17 червня 2020 08:18
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2020 16:49
|
Договір | укладений |
20 травня 2020 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару без зміни суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 10-12/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару без зміни суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 10-12/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення доповнення до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 10-12/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна розрахункового рахунку у Генічеському МУВГ |
Номер договору про закупівлю: | 10-12/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з набуттям чинності Постанови НКРЕКП ві 11.07.2020 р. № 1329 з 01.08.2020 р. збільшено тариф на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ "НЕК "УКРЕНЕРГО". |
Номер договору про закупівлю: | 10-12/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму угоди на 3500001,53 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 10-12/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму Угоди |
Номер договору про закупівлю: | 10-12/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |