Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Шевченка, 15 в смт Згурівка, Згурівського району Київської області
Очікувана вартість
26 159 557,20 UAH
UA-2020-02-28-000487-b b5a3cd47079448f694c3e05975896ee4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Дарина Олексіївна

+380734688039 datrett@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Згурівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04360296
Місцезнаходження: 07601, Україна , Київська обл., Згурівка, вулиця Українська, 10
Контактна особа: Третяк Дарина Олексіївна
+380734688039
datrett@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 11:57
Очікувана вартість: 26 159 557,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 398,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Шевченка, 15 в смт Згурівка, Згурівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07601, Україна, Київська область, Згурівка, вулиця Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 13:44
перелік змін.docx
06 березня 2020 13:44
ТД Садочок (нова редакція).docx
06 березня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 13:44
перелік змін.docx
06 березня 2020 13:44
ТД Садочок (нова редакція).docx
28 лютого 2020 13:42
ТД Садочок.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 05 березня 2020 09:34
Дата відповіді: 06 березня 2020 10:43
Відповідно до додатку 1 необхідно надати довідку про наявність працівників. При цьому, обов'язкова наявність головного інженера, виконроба не менше 2 фахівців. Мається на увазі, що людей на цих посадах повинно бути двоє, чи по двоє на кожній посаді?
Відповідь: Під обов’язковою наявністю головного інженера, виконроба не менше двох фахівців мається на увазі наявність одного головного інженера та одного виконроба.
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТД
Дата подання: 05 березня 2020 10:13
Дата відповіді: 06 березня 2020 10:43
Замовник встановив деталізовані вимоги до договору, який може вважатися аналогічним, а саме вимоги до виконання робіт в обсязі не менше ніж 25% від очікуваної вартості, дата та період їх виконання 2016-2019р. Неодноразовими рішеннями АМКУ такі вимоги визнані дискримінаційними, а Замовників рішеннями АМКУ зобовязано скасувати такі вимоги щляхом внесення змін до ТД. В рішеннях АМКУ зазначає, що : встановивши такі вимоги, замовник обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише такими, які мають певний договір на встановлену вартість та дату його підписання. При цьому Замовники не можуть довести чому аналогічний договір виконаний роком раніше чи меншою вартістю не може бути підтвердженням досвіду виконання робіт. Вимагаємо внести зміни до ТД, видаливші встановлені дискваліфікаційні вимоги. В разі ігнорування, дана вимога буде визнана дискримінаційною за рішенням АМКУ або ДСА, що призведе до відміни тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога буде виключена з тендерної документації. Будуть внесені зміни до Тендерної документації. Зміни до ТД будуть оприлюднені відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Внесення змін до ТД
Дата подання: 05 березня 2020 10:20
Дата відповіді: 06 березня 2020 10:44
Замовник встановив деталізовані вимоги до договору, який може вважатися аналогічним, а саме вимоги до виконання робіт в обсязі не менше ніж 25% від очікуваної вартості, дата та період їх виконання 2016-2019р. Неодноразовими рішеннями АМКУ, такі вимоги визнані дискримінаційними, а Замовників рішеннями АМКУ зобовязано скасувати такі вимоги шляхом внесення змін до ТД. В рішеннях АМКУ зазначає, що : встановивши такі вимоги, замовник обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише такими, які мають певний договір на встановлену вартість та дату його підписання та виконання. При цьому Замовники не можуть довести чому аналогічний договір виконаний роком раніше чи меншою вартістю не може бути підтвердженням досвіду виконання робіт. Вимагаємо внести зміни до ТД, видаливші встановлені дискримінаційні вимоги. В разі ігнорування, дана вимога буде визнана дискримінаційною за рішенням АМКУ або ДСА, що призведе до відміни тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога буде виключена з тендерної документації. Будуть внесені зміни до Тендерної документації. Зміни до ТД будуть оприлюднені відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-28-000487-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 05 березня 2020 11:08
вимога про внесення змін до ТД
Замовник встановив деталізовані вимоги до договору, який може вважатися аналогічним, а саме вимоги до виконання робіт в обсязі не менше ніж 25% від очікуваної вартості, дата та період їх виконання 2016-2019р.
Неодноразовими рішеннями АМКУ, такі вимоги визнані дискримінаційними, а Замовників рішеннями АМКУ зобовязано скасувати такі вимоги шляхом внесення змін до ТД. В рішеннях АМКУ зазначає, що : встановивши такі вимоги, замовник обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише такими, які мають певний договір на встановлену вартість та дату його підписання та виконання. При цьому Замовники не можуть довести чому аналогічний договір виконаний роком раніше чи меншою вартістю не може бути підтвердженням досвіду виконання робіт.
Вимагаємо внести зміни до ТД, видаливші встановлені дискримінаційні вимоги. В разі ігнорування, дана вимога буде визнана дискримінаційною за рішенням АМКУ або ДСА, що призведе до відміни тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2020 13:58
Вказана вимога видалена зі змісту тендерної документації. Тендерна документація затверджена у новій редакції і оприлюднена разом із переліком змін у відповідності до вимог Закону.
Номер вимоги: UA-2020-02-28-000487-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 20 березня 2020 12:26
Об'єктивний розгляд документів
Позиція замовника зрозуміла.
Просимо так же об'єктивно розглянути тендерні заявки наступних учасників, документи яких подані із значно більшим обсягом помилок для їх дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2020 16:19
Змовник діє в межах та у спосіб визначений Законом України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2020-02-28-000487-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 26 березня 2020 16:53
Вимога про перегляд рішення про визнання переможця
Шановний замовнику!
Просимо Вас переглянути рішення щодо визначення переможця на закупівлю Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Шевченка, 15 в смт Згурівка, Згурівського району Київської області ТОВ «КАСКАД-СД», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Невідповідність тендерної документації ТОВ «КАСКАД-СД» полягає в наступному:


1. Тендерною документацією вимагалося надати:
Довідка, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю, вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання робіт, зазначених в Додатку № 5.
Разом з довідкою подаються копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій, які будуть залучатися до виконання робіт (які вказані в таблиці) (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи).

Учасник, ТОВ «КАСКАД-СД» не надав копії відповідних документів, на працівників які зазначені в довідці Кравценюк М.І, Шведченко С.О., та інш.
Фото диплома з телефона на працівника Кравценюків М.І., Шведченко С.О. не може бути прийняте Замовником як належним чином оформлений документ, що вимагався тендерною документацією: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантаження файлів (скановані файли в форматі .pdf,
Учасник не виконав вимоги тендерної документації тому - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.


2. Тендерною документацією вимагалося надати: по інженерно-технічним працівникам вказаним у цієї довідці додаються скановані копії документів щодо отримання ними відповідної освіти та кваліфікації (дипломи, посвідчення, сертифікати, тощо).

Учасником ТОВ «КАСКАД-СД» в довідці заявлено наявність інженера з охорони праці Смоловик В.Г., натомість підтвердження отримання ним відповідної кваліфікації не надано, диплом про вищу освіту відсутній, а, відповідно, дана особа не може бути інженером.
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, ненадав документів по інженерно-технічним працівникам що підтверджують відповідну освіту та кваліфікацію - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.


3. Тендерною документацією була передбачена вимога, щодо наявності в Учасника фахівця з охорони праці (надати копію дійсного посвідчення), стаж роботи не менше 3 років.

Учасником ТОВ «КАСКАД-СД» в довідці заявлено наявність інженера з охорони праці Смоловик В.Г., також надано копія посвідчення проходження навчання курсу з охорони праці від 18.09.18р.
По-перше: відповідно до Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затвердженого наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (далі — КП). Кваліфікаційні вимоги — згідно з розділом 1 Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінпраці від 29.12.2004 № 336 (далі — ДКХП) інженером з охорони праці може бути особа яка має диплом про закінчення повної або базової вищої освіти профільного напрямку підготовки (спеціаліст або бакалавр).
По друге : Учасник не надав ніяких доказів, що заявлений працівник має стаж роботи не менше 3 років.
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не підтвердив документально наявність кваліфікованого інженера з охорони праці стаж якого не менше 3 років - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.


4. Тендерною документацією вимагалося обовязкова наявність:
- головного інженера, виконроба, які мають стаж роботи у будівництві не менше 5 років) не менше 2 фахівців;
Учасник повинен надати документи (для підтвердження відповідності інформації, вказаної в довідках про працівників інженерно-технічних професій та працівників робітничих професій), які засвідчують, що працівники учасника, пройшли навчання відповідно до вимог законодавства з питань охорони праці (посвідчення). Посвідчення повинні бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій.

Учасником ТОВ «КАСКАД-СД» в довідці заявлено наявність виконроба Шведченко С.О., який прийнятий до праці за сумісництвом 31.10.17р. (згідно до наданого наказу).
На разі серед наданих учасником посвідчень з охорони праці немає посвідчення на виконроба Шведченко С.О. - відповідно учасник не надав посвідчення що виконроб Шведченко С.О пройшов навчання з охорони праці.

Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не підтвердив документально наявність в виконроба посвідчення з охорони праці, стаж якого не менше 5 років - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.



5. Відповідно до пункту 7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 8, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними).

В якості субпідрядника було зазначено ТОВ «ЕФЕКТ-ПБ». В порушення зазначених вимог не надана копія ліцензії цього субпідрядника, яка, відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3, мала бути скріплена надписом «Згідно з оригіналом» з зазначенням дати посвідчення та посвідчені прізвищем, ініціалами та підписом уповноваженої особи учасника і його печаткою та зазначенням найменування посади особи, яка засвідчує копію. Умовами тендерної документації вимагалося надати саме копію ліцензії, а не наказ про видачу ліцензії (завантажений учасником), який не є ліцензією.

Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав ліцензію субпідрядника на виконання робіт - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.

6. Відповідно до додатку 1 тенедерної документації учасник мав надати інформаційну довідка за підписом учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
До довідки мають бути додані:
- завірені копії відповідних офіційних документів (технічних паспортів тощо) - на власні машини/механізми;
- завірені копії відповідних договорів на залучені (орендовані) машини і механізми.
Наявність в Учасника приміщень (складських та офісних), транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання та інструментів, що зазначені у довідці, має бути документально підтверджена шляхом надання відповідних первинних документів (свідоцтва про право власності, договори або видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо).
ТОВ «КАСКАД-СД» надана така довідка, договори, але серед наданих документів відсутнє документальне підтвердження окремих механізмів, машин, обладнання, що зазначене в довідці, а саме:
1). Розділ «Власна техніка» - не надано документів в підтвердження наявності електроперфоратора бочкового ARSENAL (п.11) та генератора Komner (п.16)
2). Розділ «Орендована техніка» - не надано документів в підтвердження наявності апарату для стикового зварювання (п.3), асфальтоукладальників (п.4), віброущільнювача (п.8), випрямляча зварювального однопостового (п.10), машин бурильно-кранових (п.17), котла бітумного Б-800 (п.32), трансформаторів зварювальних (п.40)

Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не підтвердив документально наявність транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання та інструментів, що зазначені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.

7. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 Учасник повинен надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердженням виконання аналогічних договорів (листи-відгуки) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами та копіями довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), копіями актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В). Причому, таких договорів повинно бути не менше двох.
ТОВ «КАСКАД-СД» надана така довідка, в якій зазначено три аналогічні договори, але, в порушення вимог тендерної документації, не надано документального підтвердження їх виконання, а саме:

1). Договір підряду №220 від 01.06.17р. (номер 1 в довідці). В довідці №314 від 13.03.20р. зазначена сума договору 2 849 445,54 грн., в додатковій угоді №5 до договору підряду №220 від 01.06.17р. – 2 849 445,54грн. Довідка за формою КБ-3 та акти за формою КБ-2В до договору підряду №220 від 01.06.17р. надані на загальну суму 2 396 196,76 грн. За цим договором, в порушення вимог тендерної документації, не надано документального підтвердження його виконання.
2). Договір про закупівлю (підряду) 1/21052018 від 21.05.18р. В довідці №314 від 13.03.20р., як і в договорі, зазначена сума договору 7 827 889,40 грн. Довідка за формою КБ-3 та акти за формою КБ-2В до договору підряду №220 від 01.06.17р. надані на загальну суму 3 888 941,80 грн. За цим договором, в порушення вимог тендерної документації, не надано документального підтвердження його виконання.

Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав не менше двох аналогічних договорів з документальним підтвердженням їх виконання формами КБ-з та актами КБ-2В - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.

8. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 Учасник повинен надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, які є аналогічними за предметом закупівлі (під аналогічним договором розуміється аналогічні за складністю з технічним завданям в якості капітального ремонту, реконструкції, нового будівництва тощо). Всі три надані договори не можуть розглядатися як аналогічні за складністю з технічним завданням через:

1). Договір підряду №220 від 01.06.17р. (номер 1 в довідці). Цей договір не може розглядатися як аналогічний через відсутність робіт з:
- Улаштування систем вентиляції
- Улаштування та монтаж теплопункту із встановленням котла, що потребує певної кваліфікації
- Улаштування блискавкозахисту
- Улаштування систем пожежної безпеки
- Улаштування систем пожежної сигналізації
- Проведення робіт по вогнезахисту конструкцій

2). Договір про закупівлю (підряду) 1/21052018 від 21.05.18р. Як видно з наданих актів КБ-2В, за цим договором виконувалося лише утеплення фасаду школи та влаштування покрівлі. Ці роботи становлять малу частину робіт і не включають практично всі роботи, які необхідно буде виконати за діючим технічним завданням, що вимагається тендерною документацією. Так, за вказаним договором ТОВ «КАСКАД-СД» не виконувало, а тому цей договір не може розглядатися як аналогічний через відсутність робіт з:
- Улаштування підлог
- Улаштування систем опалення
- Улаштування систем вентиляції
- Улаштування та монтаж теплопункту із встановленням котла, що потребує певної кваліфікації
- Виконання сантехнічних робіт
- Встановлення сантехнічного обладнання
- Виконання електротехнічних робіт із встановленням щитових та електрообладнання
- Улаштування блискавкозахисту
- Улаштування систем пожежної безпеки
- Улаштування систем пожежної сигналізації
- Проведення робіт по вогнезахисту конструкцій

3). Договір підряду №182 від 13.04.16р. (номер 3 в довідці). Як видно з наданих актів КБ-2В, за цим договором виконувалося лише утеплення фасаду школи. Ці роботи становлять малу частину робіт і не включають практично всі роботи, які необхідно буде виконати за діючим технічним завданням, що вимагається тендерною документацією. Так, за вказаним договором ТОВ «КАСКАД-СД» не виконувало, а тому цей договір не може розглядатися як аналогічний через відсутність робіт з:
- Улаштування покрівель
- Улаштування підлог
- Улаштування систем опалення
- Улаштування систем вентиляції
- Улаштування та монтаж теплопункту із встановленням котла, що потребує певної кваліфікації
- Виконання сантехнічних робіт
- Встановлення сантехнічного обладнання
- Виконання електротехнічних робіт із встановленням щитових та електрообладнання
- Улаштування блискавкозахисту
- Улаштування систем пожежної безпеки
- Улаштування систем пожежної сигналізації
- Проведення робіт по вогнезахисту конструкцій

Таким чином, жоден з наданих договорів не є аналогічним за складністю з технічним завданям закупівлі.

Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав не менше двох аналогічних договорів - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.

Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.

На підставі вище викладеного вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем на закупівлю Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Шевченка, 15 в смт Згурівка, Згурівського району Київської області ТОВ «КАСКАД-СД». Визнати пропозицицію ТОВ «КАСКАД-СД» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Завершити процедуру закупівлі у встановленому порядку.

У разі ігнорування даної вимоги ми вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та інших органів що розглядають справи повязані з корупціїєю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2020 13:23
Рішенням тендерного комітету Вимога задоволена

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" 25 507 271,10
UAH з ПДВ
25 507 271,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СД" 26 113 479,88
UAH з ПДВ
26 113 479,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 26 155 021,00
UAH з ПДВ
26 155 021,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 13:35
Електронний підпис
13 березня 2020 21:16
Електронний підпис
13 березня 2020 21:09
ТЗ паспорта.pdf
13 березня 2020 20:50
Кошторис част.1-2.pdf
13 березня 2020 20:50
Кошторис част.1-1.pdf
13 березня 2020 20:20
Електронний підпис
13 березня 2020 18:43
Паспорта техніка.rar
13 березня 2020 18:43
Додаток 8 субпідрядники.pdf
13 березня 2020 18:43
Копія Договір 1-РМА.pdf
13 березня 2020 18:43
Кошторис част.1.rar
13 березня 2020 18:43
Розрахунок ЗП.pdf
13 березня 2020 18:43
Календарний графік.pdf
13 березня 2020 18:43
Кошторис част.5.pdf
13 березня 2020 18:43
Відгук 1-РМА 20.12.19.pdf
13 березня 2020 18:43
Довідка працівники.pdf
13 березня 2020 18:43
Кошторис част.4.pdf
13 березня 2020 18:43
Кошторис част.3.pdf
13 березня 2020 18:43
Додаток 3.pdf
13 березня 2020 18:43
Ліцензія АГОРА ГРУП.pdf
13 березня 2020 18:43
Копія статуту.pdf
13 березня 2020 18:42
Кошторис част.2.pdf
13 березня 2020 18:42
Довіреність Ширін.pdf
13 березня 2020 18:42
Ліцензія УКРБУДІНВЕСТ.pdf
13 березня 2020 18:42
Дозвіл УКРБУДІНВЕСТ.pdf
13 березня 2020 18:42
Наказ Ширін В.Р..pdf

Публічні документи

27 березня 2020 16:22
Електронний підпис
27 березня 2020 16:13
Кошторис Згурівка ч.2.pdf
27 березня 2020 16:13
Кошторис Згурівка ч.1.pdf
27 березня 2020 16:12
Банкрутство.pdf
27 березня 2020 16:11
Супровiдний_док.перем..pdf
20 березня 2020 14:46
Електронний підпис
15 березня 2020 11:00
Електронний підпис
15 березня 2020 10:54
1.2.2. Охорона праці.pdf
15 березня 2020 10:52
1.2.2. Охорона праці.pdf
15 березня 2020 10:17
Електронний підпис
15 березня 2020 10:14
Електронний підпис
15 березня 2020 10:12
Електронний підпис
15 березня 2020 10:11
Електронний підпис
15 березня 2020 10:10
Електронний підпис
15 березня 2020 10:10
Електронний підпис
15 березня 2020 10:10
Електронний підпис
15 березня 2020 10:07
6.1. Проект договору.pdf
15 березня 2020 10:07
5.2. Протокол (директор).pdf
15 березня 2020 10:07
5.3. Наказ (директор).pdf
15 березня 2020 10:07
4.7._Гарантiйний_довкiлля.pdf
15 березня 2020 10:07
4.6. Кошторис Згурівка ч.2.pdf
15 березня 2020 10:07
4.6. Кошторис Згурівка ч.1.pdf
15 березня 2020 10:07
1.4.2к. Статут копiя.pdf
15 березня 2020 10:07
1.4.2. Статут Каскад-СД.pdf
15 березня 2020 10:07
4.2. Дозвiл ТОВ КАСКАД-СД.pdf
15 березня 2020 10:07
4.3. Дозвiл газополум'янi.pdf
15 березня 2020 10:07
1.4.6. Витяг ПДВ.Pdf
15 березня 2020 10:07
3._Довiдка_субпiдрядники.pdf
15 березня 2020 10:06
2.1. ГЛ за ст. 17 (додаток 3).pdf
15 березня 2020 10:06
1.4.6к. Копія витягу ПДВ.pdf
15 березня 2020 10:06
2.9_Ст.17_EДР_бенефiцiар.pdf
15 березня 2020 10:06
2.10._Ст.17_АП.pdf
15 березня 2020 10:06
2.11._Ст.17_податки_i_збори.pdf
15 березня 2020 10:06
1.4.3. _Iнф._код_доступу.pdf
15 березня 2020 10:06
1.4.1. Лист санкції.pdf
15 березня 2020 10:06
1.3.2к. Копія ЛП.pdf
15 березня 2020 10:06
1.3.1к. Копія Дог. НУФВСУ.pdf
15 березня 2020 10:06
1.2.2. Охорона праці.pdf
15 березня 2020 10:06
1.2.3._Накази,_договори.pdf
15 березня 2020 10:06
1.1.5. Видатковi накладнi.pdf
15 березня 2020 10:06
1.1.2к. Копія св-в ТЗ.pdf
15 березня 2020 10:06
1.1.2. Свiдоцтва ТЗ.pdf
15 березня 2020 10:06
1.2._Довiдка_працiвники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
Відхилено 25 507 271,10
UAH з ПДВ
20 березня 2020 10:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СД"
#33432911
Рішення скасоване 26 113 479,88
UAH з ПДВ
31 березня 2020 14:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СД"
#33432911
Відхилено 26 113 479,88
UAH з ПДВ
31 березня 2020 14:26
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Відхилено 26 155 021,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 13:46

Інформація про відміну

Дата відміни
02 квітня 2020 13:46
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі