Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

акумулятори та акумуляторні батареї
Accumulators and accumulator batteries
Очікувана вартість
12 253 080,00 UAH
UA-2020-02-28-000425-c fae01cac1d2f4deab1ebf01014bbb432
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 11:34
Очікувана вартість: 12 253 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 265,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 367500 UAH
Publication date: 28 лютого 2020 12:21
Enquiries until: 27 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 02 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 квітня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 12 253 080 UAH including VAT
Minimal lowering step: 61 265 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори


Scope of the procurement
акумулятори та акумуляторні батареї
Accumulators and accumulator batteries
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3521 шт
Акумулятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори

Акумулятор
CPV: 31430000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 18:10
3615_ТД акумулятори_Нова редакція_27.03.20.docx
27 березня 2020 18:10
Зміни до тендеру_3615_27.03.2020.doc
28 лютого 2020 12:18
Додаток № 9.docx
27 березня 2020 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 18:10
3615_ТД акумулятори_Нова редакція_27.03.20.docx
28 лютого 2020 12:18
3615_ТД акумулятори.docx
27 березня 2020 18:10
Зміни до тендеру_3615_27.03.2020.doc
28 лютого 2020 12:18
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-28-000425-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АДС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38454636
Дата подання: 20 березня 2020 11:23
про необхідність усунення дискримінаційних вимог
Текст вимоги у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2020 18:11
Системи управління рухом поїздів та забезпечення безпеки руху на залізничному транспорті повинні бути забезпечені резервним електроживленням під час відсутності основного живлення змінним струмом. Для цього в даних пристроях використовуються акумуляторні батареї, які зібрані з акумуляторів номінальною напругою 2 В в батареї з номінальною напругою: 12, 14 та 24 В. В якості акумуляторів застосовуються кислотні акумулятори типу OPzS, технічні вимоги до яких зазначені в тендерній документації.
Запропоновані ТОВ «АДС» до постачання лужні нікель-кадмієві акумулятори типу KL не можуть розглядатися в якості аналогу вищезазначених кислотних акумуляторів з наступних причин:
1. Невідповідність номінальної напруги живлення (1,2 В замість 2,0 В), що вимагає застосування практично у два рази більшої кількості акумуляторів при формуванні батареї на номінальну напругу 12, 14 або 24 В.
2. Великий відсоток зниження вихідної напруги під час розряду (віддаванні номінальної ємності) в порівнянні з кислотними акумуляторами, що критично для основної частини систем управління рухом поїздів та забезпечення безпеки руху на залізничному транспорті, побудованих на базі реле, які є елементом, що управляється рівнем напруги: спрацювання, відпускання та сповільнення на відпускання.
3. Для заряду лужних акумуляторів, за їх властивістю, повинні використовуватися зарядні пристрої зі стабілізованою струмовою характеристикою. В діючих системах залізничної автоматики експлуатуються зарядні пристрої для кислотних акумуляторів, що характеризуються стабілізацією вихідної напруги заряду.
Кислотні акумулятори, що за характеристиками є аналогами акумуляторів типу OPzS, виготовляються багатьма світовими виробниками, у т.ч. концерн «EnerSys», компанії «EverExceed», «BAE Batterien GmbH», «НовАК» та ін.»

Документи подані скаржником

20 березня 2020 11:23
вимога opzs.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-28-000425-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АДС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38454636
Дата подання: 01 квітня 2020 10:58
скарга про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга з додатками у вкладеному файлі, в тому числі з платіжним дорученням про оплату за її розгляд у відповідності до вимог статті 18 Закону "Про публічні закупівлі" та у відповідності до Постанови КМУ від 23 березня 2016 року № 291.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 03.04.2020 № 6425.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 21:36

Документи подані скаржником

01 квітня 2020 10:58
Скарга.pdf
01 квітня 2020 10:58
Відгук.pdf
01 квітня 2020 10:58
ТУ KL KM Сервис.pdf
01 квітня 2020 10:58
платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

03 квітня 2020 21:36
рішення від 03.04.2020 № 6425.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-16-000003 ● d6edeca036534735936a6c229f4b31f5
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 грудня 2020 16:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.12.2020 № 81
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 15.12.2020 № 81

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-02-28-000425-c 28.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-17 15:36:52

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «акумулятори та акумуляторні батареї» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-28-000425-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
При проведенні даної закупівлі 20.03.2020 оприлюднене звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (далі - звернення).
З якої причини Вами несвоєчасно оприлюднене в електронній системі закупівель роз'яснення на звернення, як це передбачено частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушена вимога частини 1 статті 24 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-22 17:29:54

відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 17.12.2020 (15:36:52), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори) ( за №ЦБД: UA-2020-02-28-000425-c) та повідомляє наступне.
Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на звернення учасника від 20.03.2020 філією ЦЗВ надано відповідь 27.03.2020. В той же час абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 квітня 2020
UA-2020-02-28-000425-cfae01cac1d2f4deab1ebf01014bbb432
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ САНТАНА ОЙЛ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТЕК-УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 16:28
Електронний підпис
03 квітня 2020 16:28
Електронний підпис
03 квітня 2020 16:27
Рейтинг.zip
03 квітня 2020 16:26
Гарантия 1761.zip
03 квітня 2020 16:26
Довiренiсть_Рижий.zip
03 квітня 2020 16:26
Лiцензiя.zip
03 квітня 2020 16:26
ISO копія.PDF
03 квітня 2020 16:26
ЦП від 01.04.2020.pdf
03 квітня 2020 16:26
ТУ OPzS, OPzV, OGi.PDF
03 квітня 2020 16:26
Таблиця 2.pdf
03 квітня 2020 16:26
Сертификат OPzS, OPzV, OGi.PDF
03 квітня 2020 16:26
Серт. ISO оригінал.PDF
03 квітня 2020 16:26
Решение ТМ ВЛАДАР.pdf
03 квітня 2020 16:26
Прот. про значн. правоч.pdf
03 квітня 2020 16:26
Лист ВЛАДАРМЕТ 303-1.pdf
03 квітня 2020 16:26
Копія Витяг ПДВ.pdf
03 квітня 2020 16:26
Зміни ТУ OPzS.PDF
03 квітня 2020 16:26
Додаток 8 ТД.pdf
03 квітня 2020 16:26
Додаток 5 ст. 17.pdf
03 квітня 2020 16:26
Додаток 4.pdf
03 квітня 2020 16:26
Додаток 10 лист згода.pdf
03 квітня 2020 16:26
Довідка про досвід.pdf
03 квітня 2020 16:26
8O072-Атестат.PDF
03 квітня 2020 16:26
80072_sfera 28.02.2019.pdf
03 квітня 2020 16:26
80072_sfera 15.09.2018.pdf
03 квітня 2020 16:26
10119-Атестат 17.12.2017.pdf
03 квітня 2020 16:26
10119_sfera dop 20.11.18.pdf
03 квітня 2020 16:26
10119_sfera 17.12.2017.pdf

Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 16:48
Електронний підпис
03 квітня 2020 16:48
Електронний підпис
03 квітня 2020 16:47
БГ ЕЛТЕК-УКРАЇНА 18068 p7s.zip
03 квітня 2020 16:47
Додаток 2.rar
03 квітня 2020 16:47
Додаток 1.rar

Документи

Публічні документи

04 квітня 2020 21:15
Цінова пропозиція OPzS.pdf
04 квітня 2020 21:15
ТУ OPzS.pdf.(1).P7S
04 квітня 2020 21:15
ТУ OPzS.pdf
04 квітня 2020 21:15
Зміни ТУ (OPzS).pdf
04 квітня 2020 21:15
Зміни ТУ (OPzS).pdf.(1).P7S
04 квітня 2020 21:15
Порівняльна таблиця.pdf
04 квітня 2020 21:15
ISO Владармет (оригінал).pdf
04 квітня 2020 21:15
Сертификат OPzS, OPzV, OGi.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ САНТАНА ОЙЛ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТЕК-УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ" 12 227 728,80
UAH з ПДВ
12 227 728,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САНТАНА ОЙЛ 12 242 517,00
UAH з ПДВ
12 242 517,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2020 21:15
Цінова пропозиція OPzS.pdf
04 квітня 2020 21:15
ТУ OPzS.pdf.(1).P7S
04 квітня 2020 21:15
ТУ OPzS.pdf
04 квітня 2020 21:15
Зміни ТУ (OPzS).pdf
04 квітня 2020 21:15
Зміни ТУ (OPzS).pdf.(1).P7S
04 квітня 2020 21:15
Порівняльна таблиця.pdf
04 квітня 2020 21:15
ISO Владармет (оригінал).pdf
04 квітня 2020 21:15
Сертификат OPzS, OPzV, OGi.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 16:28
Електронний підпис
03 квітня 2020 16:28
Електронний підпис
03 квітня 2020 16:27
Рейтинг.zip
03 квітня 2020 16:26
Гарантия 1761.zip
03 квітня 2020 16:26
Довiренiсть_Рижий.zip
03 квітня 2020 16:26
Лiцензiя.zip
03 квітня 2020 16:26
ISO копія.PDF
03 квітня 2020 16:26
ЦП від 01.04.2020.pdf
03 квітня 2020 16:26
ТУ OPzS, OPzV, OGi.PDF
03 квітня 2020 16:26
Таблиця 2.pdf
03 квітня 2020 16:26
Сертификат OPzS, OPzV, OGi.PDF
03 квітня 2020 16:26
Серт. ISO оригінал.PDF
03 квітня 2020 16:26
Решение ТМ ВЛАДАР.pdf
03 квітня 2020 16:26
Прот. про значн. правоч.pdf
03 квітня 2020 16:26
Лист ВЛАДАРМЕТ 303-1.pdf
03 квітня 2020 16:26
Копія Витяг ПДВ.pdf
03 квітня 2020 16:26
Зміни ТУ OPzS.PDF
03 квітня 2020 16:26
Додаток 8 ТД.pdf
03 квітня 2020 16:26
Додаток 5 ст. 17.pdf
03 квітня 2020 16:26
Додаток 4.pdf
03 квітня 2020 16:26
Додаток 10 лист згода.pdf
03 квітня 2020 16:26
Довідка про досвід.pdf
03 квітня 2020 16:26
8O072-Атестат.PDF
03 квітня 2020 16:26
80072_sfera 28.02.2019.pdf
03 квітня 2020 16:26
80072_sfera 15.09.2018.pdf
03 квітня 2020 16:26
10119-Атестат 17.12.2017.pdf
03 квітня 2020 16:26
10119_sfera dop 20.11.18.pdf
03 квітня 2020 16:26
10119_sfera 17.12.2017.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ"

ТОВ САНТАНА ОЙЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ"
#38896647
Переможець 12 227 728,80
UAH з ПДВ
07 травня 2020 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ"
#38896647
12 227 728,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 15:59
ЦЗВ-07-01920-01.pdf укладений
13 квітня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 18:28
ЦЗВ-07-01920-01 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 18:28
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 13:36
ЦЗВ-07-01920-01.pdf укладений
21 травня 2020 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-01920-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 14 672 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 445 430,00 UAH)