Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові окна та двері
Очікувана вартість
395 000,00 UAH
UA-2020-02-28-000399-b 38f698d588774bc58bcc5a9d3748fe59
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матюшенко Світлана Михайлівна

+380626461595 dnz-kvpmu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНЗ "Краматорське ВПМУ""
Код ЄДРПОУ: 37850444
Вебсайт: https://www.kvpmy.com.ua
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Дніпровська (Дніпропетровська) 7-А
Контактна особа: Матюшенко Світлана Михайлівна
+380626461595
dnz-kvpmu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 12:37
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2020 12:37
Початок аукціону: 16 березня 2020 11:56
Очікувана вартість: 395 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 988,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 од
Металопластикові окна та двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул.Дніпровська,7-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Металопластикові окна та двері Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 11:00
зміни ТД.docx
04 березня 2020 11:00
ТД Вікна змінена.doc
28 лютого 2020 12:33
ТД Вікна.doc
04 березня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 11:00
зміни ТД.docx
04 березня 2020 11:00
ТД Вікна змінена.doc
28 лютого 2020 12:33
ТД Вікна.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 02 березня 2020 09:36
Дата відповіді: 04 березня 2020 11:02
В Додатку 4 Тендерної документації п.№3 знаходяться дискримінаційні вимоги, щодо закупівлі конкретних марок профілів та ущільнювача, який не впливає на якість вікон: 3. Вікно метало-пластикове розміром 1400*1670мм, монтажною шириною 70мм - у кількості 16 шт. Вимоги до метало – пластикового вікна розміром: 1400*1670мм S= 2,34 кв.м:, Колір білий Вікно поділене на три поля: 1 вертикальне- поворотно-відкидне, відкривається всередину приміщення; два поруч вертикальні; Профільна система класу А, 5-ти камерна і більше, WDC. КВЕ; Монтажна ширина – 70 мм і більше; Колір профілів – білий; Склопакет двокамерний, товщиною 32 мм, з енергозберігаючим прозорим склом (формула склопакету 4і - 10 - 4 - 10 – 4і ); Фурнітура повортно-ухильна - Axor ( ручка - виготовлена з алюмінію покрита білим пластиком). Додатково: замок – блокатор розташований знизу поворотно - відкривної фромуги ( середне нижне поле) Відлив - орієнтовано 1670 * 200 мм білий Тип підвіконника білий 1670 * 300 мм Наявність москітної сітки на завертках ( на вушках) колір білий; Ущільнювач Німецького заводу виробника ; Повної заводської готовності. Прошу Вас додати до вимог допис - WDC. KBE або їх еквівалент; - Ущільнювач Німецького заводу виробника ; Повної заводської готовності.або їх еквівалент
Розгорнути Згорнути
Відповідь: на ваше зауваження було внесено зміни до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-28-000399-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41045252
Дата подання: 20 березня 2020 13:38
Не згодні з рішенням тендерного комитету.
Розлянувши протокол вдхилення ТОВ «Європласт ДТД», хочемо повідомити вам наступне.
1. Згідно додатку 2 тендерної документації розділу 2 казано наступне «2. Довідка від свого імені у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні та достатні знання та досвід для забезпечення виконання зобов'язань з поставки товару: Вікна та двері металопластикові (код ДК 021:2015 –44220000-8 столярні вироби .» Будь ласка пояснить про яку форму іде річь, як що у вас в тендерної документації написано довільна форма ?
2. Тендерна пропозиція не співпадає зі специфікацією? Що саме? Кількість конструкції. Розрахункова програма по вікнам рахує конструкції окремо тому глухі вікна для дверей рахуються як окремі конструкції. Однак це елементарно та зрозуміло.
3. « Відсутність дати на довідках.» Наше підприємство бере участь дуже в багато тендерів, більшість документів які вимагаються дублюються. З метою збереження природного середовища та економії паперу мі не ставимо дати тому довідки які ми робимо для тендерів безстрокові. Крім того тендерною документацією не має жорстких вимог що до надання цих довідок.
4. Важить будь ласка якім пунктом тендерної документації передбачено наявність підписаного договору?

В зв’язку в вищенаведеним просимо вас дати письмову відповідь, скасувати протокол засідання тендерного комітету від 20.03.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2020 20:10
Відповідь на вимогу
Шановний учасник ТОВ «Європласт ЛТД», на Вашу вимогу від 20.03.2019 року щодо скасування Протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду результатів закупівлі Вікна металопластикові код ДК 021:2015-44220000-8 від 20.03.2010 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Європласт ЛТД» повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Уся інформація, що подається під час проведення процедур закупівлі, може оброблятися в системі хмарних обчислень за умови підтвердження належного рівня захисту інформації в такій системі згідно з вимогами абзацу одинадцятого частини третьої статті 12 цього Закону.
Відповідно до положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У п.2 Додатку № 2 «Тендерної документації для процедури – відкриті торги з предмету закупівлі: Вікна та двері металопластикові Код ДК 021:2015 – 44220000-8 столярні вироби» був наведений зразок таблиці, відповідно до якої необхідно було надати інформацію, щодо наявність кваліфікованих працівників. Крім того у розділі III «Інструкція з підготовки тендерної документації» було зазначено «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (перелік та форма згідно з Додатком №2);». Довідка, що була надана учасником ТОВ «Європласт ЛТД», була надана у формі, що не відповідають вимогам тендерної документації.
Відповідно до Державної уніфікованої системи документації (ДСТУ 4163:20, що поширюється на організаційно-розпорядчі документи з різними носіями інформації (далі – документи), зокрема на: організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи, договори); розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження); інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших прДСТУ 4163:20__ 2 юридичних осіб (далі – юридична особа) незалежно від їх функціонально цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності. Цей стандарт установлює: склад реквізитів документів; вимоги до змісту і місця розташування реквізитів у документах; вимоги до бланків та оформлення документів; вимоги до документів, що їх виготовляють за допомогою друкувальних засобів. В п.5.10 ДСТУ (серед іншого) зазначено зокрема «Дата документа – це, відповідно, дата його підписання, затвердження, прийняття, реєстрації або видання». Довідки учасника ТОВ «Європласт ЛТД» про згоду з проектом договору та про згоду на виконання умов технічного завдання мають однаковий вихідний номер та відсутня дата його складання. Крім того, на всіх документах учасника ТОВ «Європласт ЛТД» відсутні дати їх складання. Тобто вказані документи не мають всіх необхідних реквізитів.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Європласт ЛТД» не співпадає зі специфікацією. У Тендерній документації замовником було зазначено «У випадку, якщо всі документи, які вимагаються не будуть додані до Вашої пропозиції на момент проведення аукціону (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте», учасником ТОВ «Європласт ЛТД» на час проведення аукціону не надано ніяких письмових пояснень щодо такого неспівпадіння.
Згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Державного навчального закладу «Краматорське вище професійне металургійне училище» не має підстав для скасування Протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду результатів закупівлі Вікна металопластикові код ДК 021:2015-44220000-8 від 20.03.2010 року щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Європласт ЛТД».
Номер вимоги: UA-2020-02-28-000399-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41045252
Дата подання: 23 березня 2020 20:57
Відповідь на відповідь.
Шановний замовник. Відповідь на відповідь.
1. Ваше посилання на «розділі III «Інструкція з підготовки тендерної документації» було зазначено «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (перелік та форма згідно з Додатком №2);». Довідка, що була надана учасником ТОВ «Європласт ЛТД», була надана у формі, що не відповідають вимогам тендерної документації.» Ви говорите про різні речі. Тендерна пропозиція та довідка про працівників це різні документи.
Чи ви не читаєте, що публікуєте чи тільки те, що вам хочеться? Та в додатку 2 розділу 2 є вимога «Довідка від свого імені у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні та достатні знання та досвід для забезпечення виконання зобов'язань з поставки товару: Вікна та двері металопластикові (код ДК 021:2015 –44220000-8 столярні вироби .» Поясніть будь ласка як підрядник повинен це зрозуміти? Чи я не так читаю ?
2. Проаналізував все те, що ви мені написали про оформлення документів хочу вказати вам на наступне ЗУ « Про публічні закупівлі» ст.22 Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Чи є дата , чи її нема, не як не впливає на зміст пропозиції.
Також вважаємо що ця стаття закону поширюється і на наступне питання стосовно специфікації.
Більш того ви специфікацію не вимагали в тендерної документації.
Враховуючі вищевикладене продовжумо напалягати на скасування Протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду результатів закупівлі Вікна металопластикові код ДК 021:2015-44220000-8 від 20.03.2010 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 березня 2020 14:01
На Вашу вимогу від 23.03.2020 року щодо скасування Протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду результатів від 20.03.2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Європласт ЛТД» повідомляємо наступне.

Відповідно до положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У п.2 Додатку № 2 «Тендерної документації для процедури – відкриті торги з предмету закупівлі: Вікна та двері металопластикові Код ДК 021:2015 – 44220000-8 столярні вироби» був наведений зразок таблиці, відповідно до якої необхідно було надати інформацію, щодо наявність кваліфікованих працівників. Крім того у розділі ІІІ« Інструкція з підготовки тендерної документації» було зазначено «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (перелік та форма згідно з Додатком №2);». Довідка, що була надана учасником ТОВ «Європласт ЛТД», була надана у формі, що не відповідають вимогам тендерної документації, що є невідповідністю учасника вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ненадання підтверджуючої довідки (надання довідки невідповідної форми) про наявність кваліфікованих працівників.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Європласт ЛТД» не співпадає зі специфікацією. У Тендерній документації замовником було зазначено «У випадку, якщо всі документи, які вимагаються не будуть додані до Вашої пропозиції на момент проведення аукціону (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте», учасником ТОВ «Європласт ЛТД» на час проведення аукціону не надано ніяких письмових пояснень щодо такого неспівпадіння.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Тобто, якщо у учасника ТОВ «Європласт ЛТД» були не достатньо зрозумілі умови проведення тендеру, або були запитання щодо тендерної документації він повинен був звернутися до замовника в порядку вищевказаної статті Закону. Таких звернень від учасника ТОВ «Європласт ЛТД» не надходило.
В iнформацiйних довiдках не вказано жодної дати їх складання, дата не є формальною (несуттєвою) помилкою.
Також за більш детальним розглядом тендерної пропозиції учаника ТОВ «Європласт ЛТД»,встановлено ще ряд недоліків,а саме:
-в тендерній документації Додатку 2 п. 10 вимагався оригінал або копія довідки, завірена банком, або нотаріусом, з обслуговуючої банківської установи про відсутність заборгованості по кредитам в банківських установах видану не раніше 7 днів з моменту публікації процедури закупівлі Вікна та двері металопластикові Код ДК 021:2015 – 44220000-8 столярні вироби (28.02.2020 року). Надана вами довідка від 31.01.2020 року,а повинна бути не раніше за 21.02.2020 року,що суперечить ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» ;
-Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування не завірений належним чином,що ставить під сумнів його справжність.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Державного навчального закладу «Краматорське вище професійне металургійне училище» не має підстав для скасування Протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду результатів закупівлі Вікна металопластикові код ДК 021:2015-44220000-8 від 20.03.2020 року щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Європласт ЛТД».

Документи

23 березня 2020 20:10
Вiдповiдь на вимогу

Документи

28 березня 2020 14:01
Вiдповiдь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кухар Павло Олександрович 370 000,00
UAH з ПДВ
366 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" 379 890,00
UAH з ПДВ
367 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКС СТРОЙ" 389 717,51
UAH з ПДВ
368 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 389 988,00
UAH з ПДВ
389 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 14:46
Електронний підпис
13 березня 2020 14:46
Електронний підпис
13 березня 2020 14:42
ТД Вікна.doc
13 березня 2020 14:42
File0002.PDF
13 березня 2020 14:42
File0003.PDF
13 березня 2020 14:42
File0005.PDF
13 березня 2020 14:42
File0004.PDF
13 березня 2020 14:42
File0001.PDF
13 березня 2020 14:42
File.PDF
13 березня 2020 14:42
File0007.PDF
13 березня 2020 14:42
File0006.PDF
13 березня 2020 14:42
File0005.PDF
13 березня 2020 14:42
File0002.PDF
13 березня 2020 14:42
File0001.PDF
13 березня 2020 14:42
File0004.PDF
13 березня 2020 14:42
7.PDF
13 березня 2020 14:42
File0003.PDF
13 березня 2020 14:42
File.PDF

Публічні документи

13 березня 2020 21:23
Електронний підпис
13 березня 2020 21:18
Тендер 3.rar
13 березня 2020 21:18
Тендер 2.rar
13 березня 2020 21:18
Тендер 1.rar
13 березня 2020 21:18
Додаток 4.rar

Публічні документи

24 березня 2020 13:28
окна училище.pdf
13 березня 2020 17:16
Електронний підпис
13 березня 2020 17:15
ЛС1.pdf
13 березня 2020 17:15
згода проекта.pdf
13 березня 2020 17:15
Договор 3.pdf
13 березня 2020 17:15
Договор спецтехника.pdf
13 березня 2020 17:15
задолженность.pdf
13 березня 2020 17:15
дц_ивр.pdf
13 березня 2020 17:15
охрана труда.pdf
13 березня 2020 17:15
Протокол № 1.PDF
13 березня 2020 17:15
не судим.pdf
13 березня 2020 17:15
кваліф працівників.pdf
13 березня 2020 17:15
проект дог.pdf
13 березня 2020 17:15
договор ККЦ.pdf
13 березня 2020 17:15
обладнання.pdf
13 березня 2020 17:15
відомості про учасника.pdf
13 березня 2020 17:15
тендер пропоз.pdf
13 березня 2020 17:15
график.pdf
13 березня 2020 17:15
дц.pdf
13 березня 2020 17:15
економ конкуренція.pdf
13 березня 2020 17:15
штатное расписание.pdf
13 березня 2020 17:15
ПДВ.PDF
13 березня 2020 17:15
посв..pdf
13 березня 2020 17:15
витяг.pdf
13 березня 2020 17:15
посвідчення 1.pdf
13 березня 2020 17:15
згода тех умов.pdf
13 березня 2020 17:15
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
13 березня 2020 17:15
Устав.PDF
13 березня 2020 17:15
КБ 3.pdf
13 березня 2020 17:15
аналог договор.pdf
13 березня 2020 17:15
Альфа-Банк.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 15:14
Електронний підпис
13 березня 2020 13:17
Довідка з МТБ.pdf
13 березня 2020 13:17
ВИСНОВОК СЕС_1 виріб.pdf
13 березня 2020 13:17
Згода на обробку ПД.pdf
13 березня 2020 13:17
паспорт Каріс.pdf
13 березня 2020 13:17
Довідка про працівників.pdf
13 березня 2020 13:17
Протокол _4.pdf
13 березня 2020 13:17
проект договору.pdf
13 березня 2020 13:17
Виписка з ЄДР.pdf
13 березня 2020 13:17
сертификат армир.jpg
13 березня 2020 13:17
Статистика.pdf
13 березня 2020 13:17
1491 накладна.pdf
13 березня 2020 13:17
лист відгук 1028.jpg
13 березня 2020 13:17
Завірені видаткові.PDF
13 березня 2020 13:17
лист-відгук 1491.jpg
13 березня 2020 13:17
ОПИС.pdf
13 березня 2020 13:17
Цінова пропозиція.pdf
13 березня 2020 13:17
Витяг з ЄДР від 10.03.2020.pdf
13 березня 2020 13:17
СЕС армир.pdf
13 березня 2020 13:17
Довідка банк.pdf
13 березня 2020 13:17
СЕС профиль.jpg
13 березня 2020 13:17
ВИСНОВОК СЕС_2 виріб.pdf
13 березня 2020 13:17
Завірене рішення 2.pdf
13 березня 2020 13:17
Штатний розпис 2020.pdf
13 березня 2020 13:17
Відомості про учасника.pdf
13 березня 2020 13:17
відгук роддом.pdf
13 березня 2020 13:17
Довідка про досвід.pdf
13 березня 2020 13:17
сертификат 400 500 7S 8S.pdf
13 березня 2020 13:17
сертифікатAxor K3 2019_2021.jpg
13 березня 2020 13:17
протокол Асерия.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кухар Павло Олександрович

ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКС СТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кухар Павло Олександрович
#3543702934
Відхилено 366 999,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 10:57
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД"
#41045252
Відхилено 367 999,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 12:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКС СТРОЙ"
#42039213
Переможець 368 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 13:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКС СТРОЙ"
#42039213
368 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 09:58
Доп угода СКС.PDF зміни до договору
22 травня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 10:17
додаткова угода окна.PDF зміни до договору
02 квітня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 09:01
Укладений договір укладений
01 квітня 2020 09:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізітів
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку зі зміною строків поставки товару
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML