Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

акумулятори та акумуляторні батареї
Accumulators and accumulator batteries
Очікувана вартість
4 139 896,94 UAH
UA-2020-02-28-000392-b 1dad08ecc48648b8984ab362101277e6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 10:00
Очікувана вартість: 4 139 896,94 UAH з ПДВ
Publication date: 28 лютого 2020 12:32
Enquiries until: 27 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 02 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 квітня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 4 139 897 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори


Scope of the procurement
акумулятори та акумуляторні батареї
Accumulators and accumulator batteries

Тендерна документація

27 березня 2020 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 18:18
3614_ТД акумулятори_нова редакція_27.03.2020.docx
27 березня 2020 18:18
Зміни до тендеру_3614_27.03.2020.doc
13 березня 2020 09:29
Зміни до тендеру_3614_12.03.2020.doc
28 лютого 2020 12:29
Додаток № 9.docx
27 березня 2020 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 18:18
3614_ТД акумулятори_нова редакція_27.03.2020.docx
13 березня 2020 09:29
3614_ТД акумулятори_нова редакція_12.03.2020.docx
28 лютого 2020 12:29
3614_ТД акумулятори.docx
27 березня 2020 18:18
Зміни до тендеру_3614_27.03.2020.doc
13 березня 2020 09:29
Зміни до тендеру_3614_12.03.2020.doc
28 лютого 2020 12:29
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

СН-300 чи СН-360
Дата подання: 03 березня 2020 11:32
Дата відповіді: 13 березня 2020 09:29
Шановний замовнику. По тексту ТД звучить батарея СН-360. В додатку А рядок 6, вказано: "СН-300 – не менше 300 Агод;". Просимо Вас уточнити яку всеж таки АКБ ви плануєте закупити СН-300 чи СН-360 та відповідно якої емності. Дякуємо.
Відповідь: Замовником внесено зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-28-000392-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АДС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38454636
Дата подання: 20 березня 2020 11:24
про необхідність усунення дискримінаційних вимог
Текст вимоги у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2020 18:19
Системи управління рухом поїздів та забезпечення безпеки руху на залізничному транспорті повинні бути забезпечені резервним електроживленням під час відсутності основного живлення змінним струмом. Для цього в даних пристроях використовуються акумуляторні батареї, які зібрані з акумуляторів номінальною напругою 2 В в батареї з номінальною напругою: 12, 14 та 24 В. В якості акумуляторів застосовуються кислотні акумулятори типу СН, технічні вимоги до яких зазначені в тендерній документації.
Запропоновані ТОВ «Автономні джерела струму» до постачання лужні нікель-кадмієві акумулятори типу KL не можуть розглядатися в якості аналогу вищезазначених кислотних акумуляторів з наступних причин:
1. Невідповідність номінальної напруги живлення (1,2 В замість 2,0 В), що вимагає застосування практично у два рази більшої кількості акумуляторів при формуванні батареї на номінальну напругу 12, 14 або 24 В.
2. Великий відсоток зниження вихідної напруги під час розряду (віддаванні номінальної ємності) в порівнянні з кислотними акумуляторами, що критично для основної частини систем управління рухом поїздів та забезпечення безпеки руху на залізничному транспорті, побудованих на базі реле, які є елементом, що управляється рівнем напруги: спрацювання, відпускання та сповільнення на відпускання.
3. Для заряду лужних акумуляторів, за їх властивістю, повинні використовуватися зарядні пристрої зі стабілізованою струмовою характеристикою. В діючих системах залізничної автоматики експлуатуються зарядні пристрої для кислотних акумуляторів, що характеризуються стабілізацією вихідної напруги заряду.
Кислотні акумулятори, що за характеристиками є аналогами акумуляторів типу СН, виготовляються багатьма світовими виробниками, у т.ч. концерн «EnerSys», компанії «EverExceed», «BAE Batterien GmbH», «НовАК» та ін.»

Документи подані скаржником

20 березня 2020 11:24
вимога сн.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-28-000392-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АДС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38454636
Дата подання: 01 квітня 2020 11:07
скарга про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга з додатками у вкладеному файлі, в тому числі з платіжним дорученням про оплату за її розгляд у відповідності до вимог статті 18 Закону "Про публічні закупівлі" та у відповідності до Постанови КМУ від 23 березня 2016 року № 291.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 03.04.2020 № 6432.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 21:30

Документи подані скаржником

01 квітня 2020 11:07
Скарга.pdf
01 квітня 2020 11:07
ТУ KL KM Сервис.pdf
01 квітня 2020 11:07
Відгук.pdf
01 квітня 2020 11:07
платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

03 квітня 2020 21:30
рішення від 03.04.2020 № 6432.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000102 ● 908b2953d82646b58a86f78c8d857f4c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66


Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2020-02-28-000392-b 28.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-28-000392-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 30 березня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (код ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-28-000392-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої та частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін

2020-04-06 19:01:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 3
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 515 238,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 576,19 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15400 UAH


Title: Lot 3
Current status: Complete
Estimated total value: 515 238,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 576,19 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 06 травня 2020 15:16
Auction planned date: 06 травня 2020 15:16
Закінчення: 06 травня 2020 15:37
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

79 шт
Акумулятор стаціонарний
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

акумулятор стаціонарний
CPV: 31430000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 квітня 2020
UA-2020-02-28-000392-b1dad08ecc48648b8984ab362101277e6
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ САНТАНА ОЙЛ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 18:32
Електронний підпис
03 квітня 2020 18:32
Електронний підпис
03 квітня 2020 18:32
Таблиця 2.pdf
03 квітня 2020 17:58
Електронний підпис
03 квітня 2020 17:58
Електронний підпис
03 квітня 2020 17:54
Електронний підпис
03 квітня 2020 17:54
Електронний підпис
03 квітня 2020 17:53
Зразок ТОІЕ СН500 2020.pdf
03 квітня 2020 17:53
Довiренiсть_Рижий.zip
03 квітня 2020 17:53
Гарантия 1763.zip
03 квітня 2020 17:53
ISO копія.PDF
03 квітня 2020 17:53
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 квітня 2020 17:53
ТУ СН.PDF
03 квітня 2020 17:53
ТУ зміни СН.PDF
03 квітня 2020 17:53
Таблиця 2.pdf
03 квітня 2020 17:53
Серт. ISO оригінал.PDF
03 квітня 2020 17:53
Решение ТМ ВЛАДАР.pdf
03 квітня 2020 17:53
Рейтинг.zip
03 квітня 2020 17:53
Прот. про значн. правоч.pdf
03 квітня 2020 17:53
Лiцензiя.zip
03 квітня 2020 17:53
Копія Витяг ПДВ.pdf
03 квітня 2020 17:53
Додаток 8 ТД.pdf
03 квітня 2020 17:53
Додаток 5 ст. 17.pdf
03 квітня 2020 17:53
Додаток 4.pdf
03 квітня 2020 17:53
Додаток 10 лист згода.pdf
03 квітня 2020 17:53
Довідка про досвід.pdf
03 квітня 2020 17:53
8O072-Атестат.PDF
03 квітня 2020 17:53
80072_sfera_2018.pdf
03 квітня 2020 17:53
80072_sfera 28.02.2019.pdf
03 квітня 2020 17:53
10119-Атестат 17.12.2017.pdf
03 квітня 2020 17:53
10119_sfera dop 20.11.18.pdf
03 квітня 2020 17:53
10119_sfera 17.12.2017.pdf

Документи

Публічні документи

04 квітня 2020 20:25
Цінова пропозиція.pdf.(1).P7S
04 квітня 2020 20:25
Цінова пропозиція.pdf
04 квітня 2020 20:25
ТУ У СН ЗМІНИ (1-7).pdf
04 квітня 2020 20:25
Зразок ТОІЕ СН500 — 04-2020.pdf
04 квітня 2020 20:25
Порівняльна таблиця.pdf
04 квітня 2020 20:25
ТУ У СН.pdf.(1).P7S
04 квітня 2020 20:25
ТУ У СН ЗМІНИ (1-7).pdf.(1).P7S
04 квітня 2020 20:25
ISO Владармет (оригінал).pdf
04 квітня 2020 20:25
ТУ У СН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ САНТАНА ОЙЛ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ" 514 290,00
UAH з ПДВ
514 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САНТАНА ОЙЛ 514 858,80
UAH з ПДВ
514 858,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2020 20:25
Цінова пропозиція.pdf.(1).P7S
04 квітня 2020 20:25
Цінова пропозиція.pdf
04 квітня 2020 20:25
ТУ У СН ЗМІНИ (1-7).pdf
04 квітня 2020 20:25
Зразок ТОІЕ СН500 — 04-2020.pdf
04 квітня 2020 20:25
Порівняльна таблиця.pdf
04 квітня 2020 20:25
ТУ У СН.pdf.(1).P7S
04 квітня 2020 20:25
ТУ У СН ЗМІНИ (1-7).pdf.(1).P7S
04 квітня 2020 20:25
ISO Владармет (оригінал).pdf
04 квітня 2020 20:25
ТУ У СН.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 18:32
Електронний підпис
03 квітня 2020 18:32
Електронний підпис
03 квітня 2020 18:32
Таблиця 2.pdf
03 квітня 2020 17:58
Електронний підпис
03 квітня 2020 17:58
Електронний підпис
03 квітня 2020 17:54
Електронний підпис
03 квітня 2020 17:54
Електронний підпис
03 квітня 2020 17:53
Зразок ТОІЕ СН500 2020.pdf
03 квітня 2020 17:53
Довiренiсть_Рижий.zip
03 квітня 2020 17:53
Гарантия 1763.zip
03 квітня 2020 17:53
ISO копія.PDF
03 квітня 2020 17:53
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 квітня 2020 17:53
ТУ СН.PDF
03 квітня 2020 17:53
ТУ зміни СН.PDF
03 квітня 2020 17:53
Таблиця 2.pdf
03 квітня 2020 17:53
Серт. ISO оригінал.PDF
03 квітня 2020 17:53
Решение ТМ ВЛАДАР.pdf
03 квітня 2020 17:53
Рейтинг.zip
03 квітня 2020 17:53
Прот. про значн. правоч.pdf
03 квітня 2020 17:53
Лiцензiя.zip
03 квітня 2020 17:53
Копія Витяг ПДВ.pdf
03 квітня 2020 17:53
Додаток 8 ТД.pdf
03 квітня 2020 17:53
Додаток 5 ст. 17.pdf
03 квітня 2020 17:53
Додаток 4.pdf
03 квітня 2020 17:53
Додаток 10 лист згода.pdf
03 квітня 2020 17:53
Довідка про досвід.pdf
03 квітня 2020 17:53
8O072-Атестат.PDF
03 квітня 2020 17:53
80072_sfera_2018.pdf
03 квітня 2020 17:53
80072_sfera 28.02.2019.pdf
03 квітня 2020 17:53
10119-Атестат 17.12.2017.pdf
03 квітня 2020 17:53
10119_sfera dop 20.11.18.pdf
03 квітня 2020 17:53
10119_sfera 17.12.2017.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ"

ТОВ САНТАНА ОЙЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ"
#38896647
Переможець 514 290,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ"
#38896647
514 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 15:57
ЦЗВ-07-02020-01.pdf укладений
13 квітня 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 19:31
ЦЗВ-07-02020-01 (1) (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 19:31
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 13:39
ЦЗВ-07-02020-01.pdf укладений
21 травня 2020 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-02020-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 618 450,00
UAH (в тому числі ПДВ 103 075,00 UAH)