Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Accumulators and accumulator batteries
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2020 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 139 896,94 UAH з ПДВ |
Publication date: | 28 лютого 2020 12:32 |
Enquiries until: | 27 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 02 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 квітня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 4 139 897 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори
Тендерна документація
27 березня 2020 18:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2020 18:18 |
3614_ТД акумулятори_нова редакція_27.03.2020.docx | |
27 березня 2020 18:18 |
Зміни до тендеру_3614_27.03.2020.doc | |
13 березня 2020 09:29 |
Зміни до тендеру_3614_12.03.2020.doc | |
28 лютого 2020 12:29 |
Додаток № 9.docx |
27 березня 2020 18:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 березня 2020 18:18 |
3614_ТД акумулятори_нова редакція_27.03.2020.docx
|
||||||
27 березня 2020 18:18 |
Зміни до тендеру_3614_27.03.2020.doc
|
||||||
13 березня 2020 09:29 |
Зміни до тендеру_3614_12.03.2020.doc
|
||||||
28 лютого 2020 12:29 |
Додаток № 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Запропоновані ТОВ «Автономні джерела струму» до постачання лужні нікель-кадмієві акумулятори типу KL не можуть розглядатися в якості аналогу вищезазначених кислотних акумуляторів з наступних причин:
1. Невідповідність номінальної напруги живлення (1,2 В замість 2,0 В), що вимагає застосування практично у два рази більшої кількості акумуляторів при формуванні батареї на номінальну напругу 12, 14 або 24 В.
2. Великий відсоток зниження вихідної напруги під час розряду (віддаванні номінальної ємності) в порівнянні з кислотними акумуляторами, що критично для основної частини систем управління рухом поїздів та забезпечення безпеки руху на залізничному транспорті, побудованих на базі реле, які є елементом, що управляється рівнем напруги: спрацювання, відпускання та сповільнення на відпускання.
3. Для заряду лужних акумуляторів, за їх властивістю, повинні використовуватися зарядні пристрої зі стабілізованою струмовою характеристикою. В діючих системах залізничної автоматики експлуатуються зарядні пристрої для кислотних акумуляторів, що характеризуються стабілізацією вихідної напруги заряду.
Кислотні акумулятори, що за характеристиками є аналогами акумуляторів типу СН, виготовляються багатьма світовими виробниками, у т.ч. концерн «EnerSys», компанії «EverExceed», «BAE Batterien GmbH», «НовАК» та ін.»
Скарги до процедури
Дата подання: 01 квітня 2020 11:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-20-000102 ● 908b2953d82646b58a86f78c8d857f4c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 16:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2020 № 66
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2020-02-28-000392-b 28.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-28-000392-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 30 березня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (код ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-28-000392-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої та частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін
2020-04-06 19:01:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 3 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 515 238,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 576,19 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15400 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ САНТАНА ОЙЛ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2020 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ" |
514 290,00
UAH з ПДВ
|
514 290,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ САНТАНА ОЙЛ |
514 858,80
UAH з ПДВ
|
514 858,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ" #38896647 |
Переможець |
514 290,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 15:57
|
ЦЗВ-07-02020-01.pdf | укладений |
13 квітня 2021 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 19:31
|
ЦЗВ-07-02020-01 (1) (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 19:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 13:39
|
ЦЗВ-07-02020-01.pdf | укладений |
21 травня 2020 13:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-07-02020-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |