Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Роздільнянська міська рада Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 33356925 |
Місцезнаходження: | 67400, Україна , Одеська обл., РОЗДІЛЬНА, вул. Муніципальна, буд. 17 |
Контактна особа: |
Прибилов Олександр Олександрович 050-64-50-163 33356925@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2020 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 13:22 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 13:22 |
Очікувана вартість: | 262 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,57% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2020 13:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2020 13:01 |
перелік змін до ТД блискавкозахист.doc | |
03 березня 2020 13:01 |
ТД блискавкозахист зі змінами.doc | |
03 березня 2020 13:00 |
ромашка БЗ.pdf | |
03 березня 2020 13:00 |
Веселка БЗ.pdf | |
03 березня 2020 13:00 |
проєкт договору (додаток № 5) зі змінами.doc | |
03 березня 2020 13:00 |
Оленка БЗ.pdf |
03 березня 2020 13:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2020 13:01 |
перелік змін до ТД блискавкозахист.doc
|
|||
03 березня 2020 13:01 |
ТД блискавкозахист зі змінами.doc
|
|||
03 березня 2020 13:00 |
ромашка БЗ.pdf
|
|||
03 березня 2020 13:00 |
Веселка БЗ.pdf
|
|||
03 березня 2020 13:00 |
проєкт договору (додаток № 5) зі змінами.doc
|
|||
03 березня 2020 13:00 |
Оленка БЗ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до Порядку повідомлення адміністратора або відповідного дозвільного органу про відповідність матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 грудня 2016 року № 922:
- абз. 2 п.2: «матеріально-технічна база суб’єкта господарювання - земельні ділянки, будівлі, приміщення, матеріальні ресурси, засоби виробництва та документи, необхідні для провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності».
- п. 3: «Суб’єкт господарювання має право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності на підставі подання декларації без отримання документа дозвільного характеру, за винятком тих видів господарської діяльності, що включені до переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 …».
- п. 5: «Суб’єкт господарювання подає декларацію за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, - за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням об’єкта».
Тобто, для виконання договору по улаштуванню системи блискавкозахисту в дошкільних навчальних закладах міста Роздільна виконавець робіт (переможець) повинен мати зареєстровану декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за місцезнаходженням (за юридичною/фактичною адресою) суб’єкта господарювання-виконавця.
Отже, Тендерному комітету Роздільнянської міської ради немає необхідності у внесенні змін до тендерної документації по закупівлі послуг по улаштуванню системи блискавкозахисту.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-21-000047 ● ef3716c48db948e1a45d2d358d01b0ef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2020 Одеса № 105
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.04.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.04.2020 № 105
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-02-28-000222-c 28.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі Південного офісу Держаудитслужби завантажуємо Додаток № 1 та Додаток № 2 до договору про надання послуг № 141 від 07.04.2020, укладеного між Роздільнянською міською радою та ТОВ "Промонтаж"
2020-04-27 11:26:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОНТАЖ" #43476300 |
Переможець |
224 556,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2020 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2020 09:03
|
Договір № 141 від 07.04.2020 року блискавкозахист.pdf | укладений |
07 квітня 2020 09:02
|