картопля
Очікувана вартість
494 000,00 UAH
UA-2020-02-27-004678-a 07fc3f81c4a04f1382af8352331ac423
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Новоселицька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04062050
Вебсайт замовника: https://www.novoselica.cv.ua/
Місцезнаходження замовника: 60300, Україна , Чернівецька обл., місто Новоселиця, вул. Чкалова, 3
Контактна особа замовника: Арсеній Сергій Васильович
+380373350899
novmeria@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 13:21
Очікувана вартість: 494 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


джерело фінансування - місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38000 кг
картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60300, Україна, Чернівецька область, м. Новоселиця (Новоселицька ОТГ), вул. Чкалова, 3 (підвідомчі заклади освіти замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після підписання видаткових накладних Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 лютого 2020 22:28
Електронний цифровий підпис
27 лютого 2020 22:14
проект договору по картоплі.docx
27 лютого 2020 22:14
тендерна документація картопля.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-27-004678-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Тимінський Роман, Код ЄДРПОУ:3402204890
Дата подання: 19 березня 2020 11:26
Скарга
Скарга
customer_decision: Вимога не задоволена
23 березня 2020 14:27
оскарження результату кваліфікації відхилено

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-31-000004 ● 8bba1b42bd4f42d7bd5fb3153bdec0f1
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-31
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-31 10:17:46
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
31.03.2020 № 11

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 31 березня 2020 року № 11

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-02-27-004678-а від 27.02.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-31 12:38:08

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-27-004678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) З яких підстав Вами визначено переможцем ТОВ Вестендер, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-31 17:20:19

пояснення по суті моніторингу

Після проведення електронного аукціону торгів на закупівлю «ДК 021-2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля» (картопля) (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-27-004678-a) найбільш економічно вигідною була тендерна пропозиція ТОВ Вестендер.
Під час розгляду тендерної пропозиції даного учасника на відповідність вимогам тендерної документації, тендерним комітетом замовника встановлено, що:
– учасник ТОВ Вестендер відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
– відсутні підстави, зазначені у статті 17 і частині 7 статті 28 Закону;
– тендерна пропозиція учасника ТОВ Вестендер відповідає умовам тендерної документації.
Отже, підстав для відхилення тендерної пропозиції вищезазначеного учасника немає, тому ТОВ Вестендер визначено переможцем торгів відповідно до рішення зазначеного в протоколі засідання тендерного комітету від 17 березня 2020 року №2020/03.17/2-вп.
Водночас звертаємось до Вас з проханням надати роз’яснення в чому, на Вашу думку, полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ Вестендер умовам тендерної документації замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Вестендер 456 000,00
UAH з ПДВ
303 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тимінський Роман 459 800,00
UAH з ПДВ
304 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 15:46
sign.p7s
20 березня 2020 15:32
Довідка з ДПС.jpg
20 березня 2020 15:26
Довідка ДПС.pdf
17 березня 2020 15:42
дов МВС.pdf
17 березня 2020 10:32
оновлена пропозиція.pdf
13 березня 2020 18:46
sign.p7s
13 березня 2020 18:40
якісне картопля.pdf
13 березня 2020 18:39
установчі.pdf
13 березня 2020 18:39
трудова книжка.pdf
13 березня 2020 18:39
транспорт.pdf
13 березня 2020 18:39
техн вимоги.pdf
13 березня 2020 18:39
статут продовж.pdf
13 березня 2020 18:39
статут .pdf
13 березня 2020 18:39
склад.pdf
13 березня 2020 18:39
пропозиція.pdf
13 березня 2020 18:39
проект договору.pdf
13 березня 2020 18:39
персональні дані водія.pdf
13 березня 2020 18:39
опис док в ЄДР.pdf
13 березня 2020 18:39
згода з іст ум дог.pdf
13 березня 2020 18:39
Договора аналогічні 389-19.pdf
13 березня 2020 18:39
договора 211-19. 1204.pdf
13 березня 2020 18:39
дог13.pdf
13 березня 2020 18:39
Дог 253.pdf
13 березня 2020 18:39
довідки.pdf
13 березня 2020 18:39
довідки 2.pdf
13 березня 2020 18:39
дов про прац.pdf
13 березня 2020 18:39
дов про виробника.pdf
13 березня 2020 18:39
дов про анал дог.pdf
13 березня 2020 18:39
дов 3.pdf
13 березня 2020 18:39
днз.pdf
13 березня 2020 18:39
гарантійні листи.pdf
13 березня 2020 18:39
гарант 2.pdf
13 березня 2020 18:39
гар 3.pdf
13 березня 2020 18:39
водійські права.pdf
13 березня 2020 18:39
Відгук5.PDF
13 березня 2020 18:39
Відгук4.pdf
13 березня 2020 18:39
Відгук 3.pdf
13 березня 2020 18:39
відгук 2.pdf
13 березня 2020 18:39
Відгук 1.pdf

Публічні документи

14 березня 2020 00:28
sign.p7s
14 березня 2020 00:25
ДНЗ список.jpg
14 березня 2020 00:08
Технічні вимоги.pdf
14 березня 2020 00:08
Тех паспорт машина 2020р.JPG
14 березня 2020 00:08
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.jpg
14 березня 2020 00:08
Ст 17.pdf
14 березня 2020 00:08
Сертифікат картопля.pdf
14 березня 2020 00:08
Сертифікат картопля на.jpg
14 березня 2020 00:08
Проект договору.pdf
14 березня 2020 00:08
Потужність ринку 26.02р.pdf
14 березня 2020 00:08
Паспорт.pdf
14 березня 2020 00:08
Наказ керівника 2020р.JPG
14 березня 2020 00:08
Мед книжка 26.02.20.jpg
14 березня 2020 00:08
картка учасника.jpg
14 березня 2020 00:08
Ідентифікаційний код 2020.JPG
14 березня 2020 00:08
Договір оренда складу.pdf
14 березня 2020 00:08
довідка склад власність.jpg
14 березня 2020 00:08
Довідка рос фед.jpg
14 березня 2020 00:08
Довідка рахунок банку.jpg
14 березня 2020 00:08
довідка підпис.jpg
14 березня 2020 00:08
Довідка машина.jpg
14 березня 2020 00:08
Довідка захист довкілля.jpg
14 березня 2020 00:08
Довідка ГМО.jpg
14 березня 2020 00:08
Гарантійний лист.jpg
14 березня 2020 00:07
Витяг з ЄДР 2020.pdf
14 березня 2020 00:07
Виписка з ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Вестендер
#41786527
Переможець 303 620,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 13:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Вестендер
#41786527
303 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку