Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новоселицька міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04062050 |
Вебсайт: | https://www.novoselica.cv.ua/ |
Місцезнаходження: | 60300, Україна , Чернівецька обл., місто Новоселиця, вул. Чкалова, 3 |
Контактна особа: |
Арсеній Сергій Васильович +380373350899 novmeria@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2020 22:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 13:21 |
Очікувана вартість: | 494 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | після підписання видаткових накладних | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2020 22:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2020 22:14 |
проект договору по картоплі.docx | |
27 лютого 2020 22:14 |
тендерна документація картопля.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-31-000004 ● 8bba1b42bd4f42d7bd5fb3153bdec0f1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 10:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2020 № 11
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 31 березня 2020 року № 11
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-02-27-004678-а від 27.02.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-31 12:38:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-27-004678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) З яких підстав Вами визначено переможцем ТОВ Вестендер, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-31 17:20:19
пояснення по суті моніторингу
Після проведення електронного аукціону торгів на закупівлю «ДК 021-2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля» (картопля) (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-27-004678-a) найбільш економічно вигідною була тендерна пропозиція ТОВ Вестендер.
Під час розгляду тендерної пропозиції даного учасника на відповідність вимогам тендерної документації, тендерним комітетом замовника встановлено, що:
– учасник ТОВ Вестендер відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
– відсутні підстави, зазначені у статті 17 і частині 7 статті 28 Закону;
– тендерна пропозиція учасника ТОВ Вестендер відповідає умовам тендерної документації.
Отже, підстав для відхилення тендерної пропозиції вищезазначеного учасника немає, тому ТОВ Вестендер визначено переможцем торгів відповідно до рішення зазначеного в протоколі засідання тендерного комітету від 17 березня 2020 року №2020/03.17/2-вп.
Водночас звертаємось до Вас з проханням надати роз’яснення в чому, на Вашу думку, полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ Вестендер умовам тендерної документації замовника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2020-04-24 11:00:18
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Вестендер #41786527 |
Рішення скасоване |
303 620,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 13:51
|
ТОВ Вестендер #41786527 |
Відхилено |
303 620,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 13:53
|
ФОП Тимінський Роман #3402204890 |
Відхилено |
304 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 14:03
|