Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інкасація грошової виручки у відділеннях поштового зв'язку АТ "Укрпошта" м.Житомир
Очікувана вартість
1 481 090,00 UAH
UA-2020-02-27-004526-a fb3ce5886f064ea8a7fc9608c3b6cbfb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаєцький Михайло

+380443232078 staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380443232078
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 18:49
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 20:00
Очікувана вартість: 1 481 090,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 405,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інкасація грошової виручки у відділеннях поштового зв'язку АТ "Укрпошта" м.Житомир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги в розмірах, передбачених п. 5.2. та п. 5.3. Договору, проводиться Замовником щомісячно не пізніше передостаннього банківського дня місяця, в якому був виставлений Виконавцем рахунок-фактура Замовнику щодо сплати за період, впродовж якого послуги були надані, та підлягають оплаті. Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 18:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 18:49
ТД Інкасація Житомир повторно.docx.p7s
27 лютого 2020 18:49
ТД Інкасація Житомир повторно.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
16 березня 2020 20:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій