Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Метрологічна повірка обладнання, приладів, контроль технічного стану
Очікувана вартість
159 000,00 UAH
UA-2020-02-27-004095-a f95f4d54c14543e18dea0726bb0d7e71
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Анжеліка Анатоліївна

+380432671426 kz.cpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 38055061
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44
Контактна особа: Карпенко Анжеліка Анатоліївна
+380432671426
kz.cpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 17:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 17:07
Очікувана вартість: 159 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Тендерна документація

27 лютого 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Метрологічна повірка обладнання, приладів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 101 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 510,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

398 од
Метрологічна повірка обладнання, приладів
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська, 44
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 6.1. Замовник зобов'язаний: 6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за надані послуги; 6.1.2. Приймати надані послуги згідно з актом приймання-передачі наданих послуг у разі відсутності зауважень щодо якості наданих послуг та відповідності їх умовам цього Договору; 6.1.3. У випадку надання послуг на території Замовника: - погоджувати з Виконавцем дату початку надання послуг не пізніше, ніж за 7 робочих днів до дати, коли Замовник може створити всі необхідні умови для їх надання; - надавати персонал та приміщення у чистому та теплому стані, з достатнім освітленням площу, необхідну для надання послуг; - забезпечити можливість підключення вимірювального та випробувального обладнання, відсутність на обладнанні пилу, бруду та залишків мастильних матеріалів; - забезпечити Виконавцю можливість у погоджений час надавати послуги; - зберігати у неробочий час робочі еталони, допоміжні засоби та інструмент, що належить Виконавцю. 6.2. Замовник має право: 6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Виконавцем, повідомивши про це його у строк 15 календарних днів; 6.2.2. Контролювати надання послуг у строки, встановлені цим Договором; 6.2.3. Зменшувати обсяг закупівлі послуг та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору; 6.3. Виконавець зобов'язаний: 6.3.1. Забезпечити надання послуг у строки, встановлені цим Договором; 6.3.2. Забезпечити надання послуг, якість яких відповідає умовам, встановленим п.2 цього Договору. 6.3.3. Надавати та оформляти результати послуг відповідно до вимог чинного законодавства України, нормативної та методичної документації. 6.4. Виконавець має право: 6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані послуги; 6.4.2. На дострокове надання послуг за письмовим погодженням Замовника; 6.4.3. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Замовником, повідомивши про це його у строк 15 календарних Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Вінницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" 97 949,02
UAH з ПДВ
97 949,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 09:55
технічні вимоги.pdf
05 березня 2020 09:55
цінова пропозиція.pdf
05 березня 2020 09:55
Статут.pdf
05 березня 2020 09:55
свідоцтво платника ПДВ.pdf
05 березня 2020 09:55
реєстр документів.pdf
05 березня 2020 09:55
проект договору.pdf
05 березня 2020 09:55
довідка реквізити.pdf
05 березня 2020 09:55
витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Вінницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Вінницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації"
#04725929
Переможець 97 949,02
UAH з ПДВ
11 березня 2020 10:50

Документи

11 березня 2020 10:50
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Вінницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації"
#04725929
97 949,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2020 10:50
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода.docx зміни до договору
16 квітня 2020 14:32
Договір укладений
17 березня 2020 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиниць
Номер договору про закупівлю: 4839/106
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/142
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML