Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів
Очікувана вартість
2 741 352,83 UAH
UA-2020-02-27-004059-a ● facfd7d43f644eb483358370814249e1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 02070944 |
Вебсайт: | http://www.univ.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60 |
Контактна особа: |
КНУ +380442393482,+380442393180,+380445213247 knu_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2020 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 15:48 |
Очікувана вартість: | 2 741 352,83 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 706,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Строк надання послуг - з дати підписання договору до 31.12.2020 р. З метою визначення вартості тендерної пропозиції період обслуговування приймати березень-грудень 2020 р. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | строк оплати - до 30 банківських днів | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2020 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2020 17:00 |
Перелік змін вивіз сміття.docx | |
03 березня 2020 17:00 |
вивіз сміття зміни.doc | |
27 лютого 2020 16:57 |
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc |
03 березня 2020 17:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2020 17:00 |
Перелік змін вивіз сміття.docx
|
|||
03 березня 2020 17:00 |
вивіз сміття зміни.doc
|
|||
27 лютого 2020 16:57 |
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-27-004059-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРАМАР ЕКО", Код ЄДРПОУ:36173955
Дата подання: 28 лютого 2020 16:36
Вимога щодо усунення порушень у тендерній документації на проведення закупівлі послуг UA-2020-02-27-004059-a
ТОВ «КРАМАР ЕКО», як суб’єкт господарської діяльності який надає комплексні послуги у сфері поводження з відходами, здійснюючи пошук публічних торгів для власної участі на електронному майданчику https://my.zakupki.prom.ua, знайшло інформацію про публічну закупівлю № UA-2020-02-27-004059-a «Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів», яка організовується та проводиться Київським національним університетом імені Тараса Шевченка (надалі за текстом – «Замовник»).
Ознайомившись з інформацією, викладеною на електронному майданчику, та тендерною документацією, яка регулює вказану публічну закупівлю, ТОВ «КРАМАР ЕКО» вважає, що тендерна документація складена з порушенням чинного законодавства. Свою правову позицію ТОВ «КРАМАР ЕКО» викладає нижче за текстом.
Правовідносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – «Закон»).
Згідно ч.1 ст. 11 Закону: «Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб)».
Згідно аб. 4 ч.3 ст. 11 Закону: «Тендерний комітет або уповноважена особа (особи): забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця».
Згідно п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону: «Тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
При цьому ч. 4 ст. 22 Закону передбачає, що: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
27 лютого 2020 року Київським національним університетом імені Тараса Шевченка було опубліковано інформацію стосовно організації публічних торгів, предметом яких є «Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-27-004059-a). Разом з інформацією на майданчику опубліковану тендерну документацію до вказаної закупівлі. Тендерна документація затверджена відповідним Рішенням тендерного комітету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, яке оформлене протоколом.
ТОВ «КРАМАР ЕКО» звертає увагу, що Додаток №1 до Тендерної документації встановлює ряд кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі. Згідно п. 1 Таблиці № 1 Додатку № 1 до учасника встановлено критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, при цьому п. 1.1. передбачає надання інформації про технічний потенціал підприємства (кількість спеціального автотранспорту віком до 3 років, який знаходиться на балансі підприємства, наявність власної ремонтної бази та контейнерного парку тощо). ТОВ «КРАМАР ЕКО» зазначає, що згідно приписів «Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 73 від 07.02.2013 року, на баланс підприємства зараховуються лише основні засоби, які є власністю підприємства. Орендоване майно не обліковується на балансі підприємства.
Таким чином у тендерній документації Замовник фактично встановив, що кваліфікаційним критеріям можуть відповідати учасник (учасники), який (які) мають лише власні спеціальні транспортні засоби для надання послуг. Можливість участі у публічній закупівлі учаснику, який орендує спеціальні транспортні засоби тендерною документацією фактично не передбачено.
Згідно аб. 2 ст. 42 Конституції України: «Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом».
Згідно тексту преамбули Закону: «Цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції».
На думку ТОВ «КРАМАР ЕКО» зазначені кваліфікаційні вимоги є дискримінаційними та такими, які обмежують конкуренцію можливих учасників вказаної закупівлі та перешкоджають створенню конкурентного середовища. Виходячи з наведених положень тендерної документації, кваліфікаційним критеріям відповідає (відповідають) лише учасник (учасники), які мають транспортні засоби у власності, а учасники, які використовують орендовані транспортні засоби – ні. Вважаємо, що такі вимоги суттєво скорочують коло можливих переможців, що в свою чергу:
- обмежує конкуренцію серед учасників;
- може погіршити якість послуг, які отримує Замовник;
Окрім того, ТОВ «КРАМАР ЕКО» вважає, що дискримінація вказаних кваліфікаційних критеріїв полягає в тому, що належність спец техніки до власності учасника, або використання її як орендованого майна ніяк не відображається на якості та вартості послуг, які є предметом закупівлі.
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Зважаючи на все, викладене вище, ТОВ «КРАМАР ЕКО» звертається до Київського національного університету імені Тараса Шевченка та просить усунути порушення, які містить тендерна документація щодо закупівлі «Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-27-004059-a), та передбачити можливість проходження кваліфікації учасників, які використовують не лише власні спеціальні транспортні засоби для надання послуг, а і використовують орендовану спеціальну техніку.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з інформацією, викладеною на електронному майданчику, та тендерною документацією, яка регулює вказану публічну закупівлю, ТОВ «КРАМАР ЕКО» вважає, що тендерна документація складена з порушенням чинного законодавства. Свою правову позицію ТОВ «КРАМАР ЕКО» викладає нижче за текстом.
Правовідносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – «Закон»).
Згідно ч.1 ст. 11 Закону: «Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб)».
Згідно аб. 4 ч.3 ст. 11 Закону: «Тендерний комітет або уповноважена особа (особи): забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця».
Згідно п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону: «Тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
При цьому ч. 4 ст. 22 Закону передбачає, що: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
27 лютого 2020 року Київським національним університетом імені Тараса Шевченка було опубліковано інформацію стосовно організації публічних торгів, предметом яких є «Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-27-004059-a). Разом з інформацією на майданчику опубліковану тендерну документацію до вказаної закупівлі. Тендерна документація затверджена відповідним Рішенням тендерного комітету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, яке оформлене протоколом.
ТОВ «КРАМАР ЕКО» звертає увагу, що Додаток №1 до Тендерної документації встановлює ряд кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі. Згідно п. 1 Таблиці № 1 Додатку № 1 до учасника встановлено критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, при цьому п. 1.1. передбачає надання інформації про технічний потенціал підприємства (кількість спеціального автотранспорту віком до 3 років, який знаходиться на балансі підприємства, наявність власної ремонтної бази та контейнерного парку тощо). ТОВ «КРАМАР ЕКО» зазначає, що згідно приписів «Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 73 від 07.02.2013 року, на баланс підприємства зараховуються лише основні засоби, які є власністю підприємства. Орендоване майно не обліковується на балансі підприємства.
Таким чином у тендерній документації Замовник фактично встановив, що кваліфікаційним критеріям можуть відповідати учасник (учасники), який (які) мають лише власні спеціальні транспортні засоби для надання послуг. Можливість участі у публічній закупівлі учаснику, який орендує спеціальні транспортні засоби тендерною документацією фактично не передбачено.
Згідно аб. 2 ст. 42 Конституції України: «Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом».
Згідно тексту преамбули Закону: «Цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції».
На думку ТОВ «КРАМАР ЕКО» зазначені кваліфікаційні вимоги є дискримінаційними та такими, які обмежують конкуренцію можливих учасників вказаної закупівлі та перешкоджають створенню конкурентного середовища. Виходячи з наведених положень тендерної документації, кваліфікаційним критеріям відповідає (відповідають) лише учасник (учасники), які мають транспортні засоби у власності, а учасники, які використовують орендовані транспортні засоби – ні. Вважаємо, що такі вимоги суттєво скорочують коло можливих переможців, що в свою чергу:
- обмежує конкуренцію серед учасників;
- може погіршити якість послуг, які отримує Замовник;
Окрім того, ТОВ «КРАМАР ЕКО» вважає, що дискримінація вказаних кваліфікаційних критеріїв полягає в тому, що належність спец техніки до власності учасника, або використання її як орендованого майна ніяк не відображається на якості та вартості послуг, які є предметом закупівлі.
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Зважаючи на все, викладене вище, ТОВ «КРАМАР ЕКО» звертається до Київського національного університету імені Тараса Шевченка та просить усунути порушення, які містить тендерна документація щодо закупівлі «Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-27-004059-a), та передбачити можливість проходження кваліфікації учасників, які використовують не лише власні спеціальні транспортні засоби для надання послуг, а і використовують орендовану спеціальну техніку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 березня 2020 16:57
Попри те, що за результатами аналізу встановлено можливість відображення в складі активів підприємства основних засобів, які використовуються на основі договорів фінансової оренди, в метою запобігання кофліктів через розбіжності в тлумаченні законодавства тендерним комітетом ухвалено рішення задовольнити вимогу та внести зміни до тендерної документації. Докладніше - у файлі, що додається.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-27-004059-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КРАМАР ЕКО", Код ЄДРПОУ:36173955
Дата подання: 08 квітня 2020 17:14
Дата подання: 08 квітня 2020 17:14
СКАРГА
на рішення Київського національного університету імені Тараса Шевченка
щодо визнання переможцем торгів ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» яке оформлено Протоколом № 24-3/035 від 30 березня 2020 року
UA-2020-02-27-004059-a
1. Прийняти цю скаргу до розгляду та відкрити відповідне провадження;
2. Перевірити відповідність ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» кваліфікаційним критеріям, які встановлено Тендерною документацією (разом із додатками) щодо проведення відкритих торгів (№ UA-2020-02-27-004059-a) на закупівлю Послуг з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).
3. Встановити наявність порушення процедури закупівлі № UA-2020-02-27-004059-a «Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)» яке полягає у рішенні Замовника - Київського національного університету імені Тараса Шевченка, зокрема – обрання переможцем Відкритих торгів (№ UA-2020-02-27-004059-a) на закупівлю Послуг з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА», незважаючи на невідповідність ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» кваліфікаційним критеріям, які встановлено Тендерною документацією щодо вказаних відкритих торгів.
4. Зобов’язати Київський національний університет імені Тараса Шевченка в повному обсязі скасувати рішення щодо визнання ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» переможцем процедури закупівлі № UA-2020-02-27-004059-a «Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)» яке оформлене Протоколом № 24-3/035 від 30 березня 2020 року.
5. Зобов’язати Київський національний університет імені Тараса Шевченка відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та не підтверджує відповідність ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 квітня 2020 20:16
рішення від 13.04.2020 № 6941.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2020 20:16
Інформація про перенсення розгляду скарги № 4835.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 11:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2020 № 7469.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2020 19:32
рішення від 17.04.2020 № 7469.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 21:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет Київського національного університету імені Тараса Шевченка повідомляє про виконання рішення Антимонопольного комітету України № 7469-р/пк-пз від 17.04.2020 р. за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "КРАМАР ЕКО"
Дата виконання рішення замовником: 24 квітня 2020 13:28
Номер скарги: UA-2020-02-27-004059-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА", Код ЄДРПОУ:41195855
Дата подання: 04 травня 2020 12:27
Дата подання: 04 травня 2020 12:27
СКАРГА
на рішення Київського національного університету імені Тараса Шевченка щодо визначення переможцем торгів
ТОВ «КРАМАР ЕКО»
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів)
3. Зобов’язати Київський національний університет імені Тараса Шевченка:
3.1. скасувати рішення тендерного комітету Київського національного університету імені Тараса Шевченка (Протокол № 24-6/035 від 24.03.2020 р.) щодо визначення переможцем торгів ТОВ «КРАМАР ЕКО»;
3.2. скасувати повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «КРАМАР ЕКО».
4. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ «КРАМАР ЕКО» на предмет її відповідності умовам тендерної документації згідно викладених у скарзі порушень.
5. У разі неможливості усунути порушення, допущені Київським національним університетом імені Тараса Шевченка при проведенні відкритих торгів на закупівлю 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів), зобов’язати Київський національний університет імені Тараса Шевченка відмінити відкриті торги на закупівлю 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 травня 2020 10:02
Рішення від 06.05.2020 №8749.pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 10:02
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2020-02-27-004059-a.b3 .pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 21:26
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2020-02-27-004059-a.b3 .pdf
Дата публікації: 20 травня 2020 16:54
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2020-02-27-004059-a.b3 .pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 21:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 22..05.2020 №10098.pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 15:54
Рішення від 22.05.2020 №10098.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 01:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2020 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" |
1 990 528,00
UAH з ПДВ
|
1 632 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОВТОР-ТРАНС" |
1 708 780,00
UAH з ПДВ
|
1 708 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРАМАР ЕКО" |
2 503 170,00
UAH з ПДВ
|
2 503 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ" |
2 741 352,83
UAH з ПДВ
|
2 741 352,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855 |
Рішення скасоване |
1 632 600,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 13:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855 |
Відхилено |
1 632 600,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 13:24
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОВТОР-ТРАНС" #38956700 |
Відхилено |
1 708 780,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 13:25
|
|
ТОВ "КРАМАР ЕКО" #36173955 |
Переможець |
2 503 170,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 13:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2021 11:52
|
К 67 DU3.pdf | зміни до договору |
15 березня 2021 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2021 15:09
|
К 67 DU2.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 13:29
|
K67 Dy1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2020 11:31
|
K 67.pdf | укладений |
28 травня 2020 11:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі; подовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | К 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | К 67 додаткова угода 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі 323 721,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | К 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | К 67 додаткова угода 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | К 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | К 67 додаткова угода 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |