Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Лікарські засоби різні» (50003763 Розчин ділюента ERBA Diluent-Diff або еквівалент (код за НК 024:2019 – «42651 - Буферний ізотонічний сольовий розчин, IVD», 50003763 Розчин ділюента ERBA Diluent-Diff або еквівалент (код за НК 024:2019 – 61165 - Реагент для лізису клітин крові ІВД), 218752 Гематологічний контроль Streck Para 12 Extend, 1 х 2,5 мл (норм.) або еквівалент (код за НК 024:2019 – 30531 - Гематологічний контроль / калібратор).
Очікувана вартість
39 963,00 UAH
UA-2020-02-27-003948-a 917f99cefe4746dcb1fbdab107748338
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Анатоліївна Дубровських

+380688727282 marina301112@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984636
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65
Контактна особа: Марина Анатоліївна Дубровських
+380688727282
marina301112@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 17:30
Початок аукціону: 16 березня 2020 14:23
Очікувана вартість: 39 963,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 399,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
50003763 Розчин ділюента ERBA Diluent-Diff
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. В.Антоновича , 65 (приміщення складу провізора лікарні)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 42651 — Буферний ізотонічний сольовий розчин, IVD
6 комплект
50003763 Розчин ділюента ERBA Diluent-Diff
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. В.Антоновича , 65 (приміщення складу провізора лікарні)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
12 штуки
218752 Гематологічний контроль Streck Para 12 Extend, 1 х 2,5мл (норм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. В.Антоновича , 65 (приміщення складу провізора лікарні)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 16:42
Тендерна документація_(лаб.реактиви)_від27.02.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По МТВ
Дата подання: 27 лютого 2020 23:23
Дата відповіді: 02 березня 2020 11:28
Шановний замовник! Гарантійний лист особи, що не є підписантом договору немає жодної юридичної сили. Всі відносини між суб'єктами господарювання визначаються договором. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимога надання «гарантійного листа від виробника» не відповідає жодному з пунктів цієї статті. Вимога цього листа навпаки сприяє корупційним діям. Та дає можливість відхили пропозицію того учасника який не зміг надати цього листа. Для запобіганню поставки не того товару що запропонував Учасник - додайте у Пропозицію та Специфікацію обов’язкові колонки з зазначенням виробника та свідоцтва МОЗ або Декларації про відповідність. Сподіваємося на дотримання Вами всіх норм Законодавства України та принципів системи Прозоро.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Дякую за увагу до нашої закупівлі.
Щодо, Вашого питання стосовно Гарантійного листа від виробника, відповідно до Додатку 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» цей документ необхідний «з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності». Відповідно Ви в свою чергу у випадку пропозиції аналогу або еквіваленту маєте змогу надати авторизаційний лист від виробника Вашого аналогу або еквіваленту.
Що стосується принципів закупівель, а саме: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням» - ми як Замовник повністю дотримуємось чинного законодавства «Про публічні закупівлі» та принципів не дискримінації, цілковитої прозорості, максимальної економії та ефективністі закупівлі, відповідно кожен потенційний Учасник закупівлі має можливість подати свою пропозицію.
Вимога щодо надання свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ або декларацію відповідності вказано в Додатку 6, відповідно не має необхідності вказувати додаткову колонку в Специфікації або Тендерної пропозиції. Щодо зазначення виробника то дані колонки вказані для заповнення в Специфікації до Проекту договору та Тендерній пропозиції.
Будемо раді бачити Вас як Учасника нашої процедури закупівлі!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАСЬЯНОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 39 962,64
UAH з ПДВ
39 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" 39 951,66
UAH з ПДВ
39 951,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 09:52
Електронний підпис
19 березня 2020 09:51
Опис реєстрації.PDF
19 березня 2020 09:51
Копія статуту.pdf
19 березня 2020 09:50
4.Копія витягу ПДВ.PDF
19 березня 2020 09:50
2.Копія витягу з ЄДР.PDF
19 березня 2020 09:48
Dovidka_20070610670170445175.pdf.p7s
13 березня 2020 10:53
Електронний підпис
13 березня 2020 10:50
18. Технічний регламент.PDF
13 березня 2020 10:50
17. Інструкції на товар.PDF
13 березня 2020 10:50
15. Інформація по ст.17.PDF
13 березня 2020 10:50
11. Довідка МТБ.PDF
13 березня 2020 10:50
9. Проект договору.PDF
13 березня 2020 10:50
6. Копія статуту .pdf
13 березня 2020 10:50
5. Копія витягу ПДВ.PDF
13 березня 2020 10:50
3. Копія витягу з ЄДР.PDF
13 березня 2020 10:50
2. Опис Реєстрації.pdf
13 березня 2020 10:50
1. Тендерна пропозиція.PDF
13 березня 2020 10:50
0. Реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАСЬЯНОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КАСЬЯНОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3355805730
Відхилено 39 500,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 15:21
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
Переможець 39 951,66
UAH з ПДВ
18 березня 2020 09:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" #40939820

№ рішення у справі

54/31-р/к

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

395-р

Дата рішення у справі

26.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
39 951,66
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 березня 2020 11:31
Коментар щодо відміни: У зв'язку з уточненням якісних та кількісних характеристик
Документи:
20 березня 2020 11:31
Електронний підпис
20 березня 2020 11:28
Протокол №35_від20.03.2020_(скасування_2220).pdf