Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання та приладдя
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2020-02-27-003337-a 524acc6ff4b84e1c938e2499a51d630b
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Кривда

+380363522789 rok_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Рокитнівська центральна районна лікарня" Рокитнівської районної ради, Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 01999842
Місцезнаходження: 34200, Україна , Рівненська обл., смт. Рокитне, вул. Руслана Дубовця, буд. 24
Контактна особа: Віталій Кривда
+380363522789
rok_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 15:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2020 15:31
Початок аукціону: 11 березня 2020 12:33
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 комплект
Комп’ютерне обладнання та приладдя
КОМПЮТЕР ( ПРОЦЕСОР, ОПЕРАЦІЙНА ПАМЯТЬ, ДИСК, ВІДЕОКАРТА,МОНІТОР, ОПЕРАЦІЙНА СИСТЕМА, МИШКА, КЛАВІАТУРА, МЕРЕЖЕВИЙ ФІЛЬТР)
принтер
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34200, Україна, Рівненська область, Смт. Рокитне, Руслана Дубовця, 24.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 15:39
параметри компютерів 27.02.20.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 28 лютого 2020 10:11
Шановний Замовнику! Чи буде викладена інша документація, яка стосується закупівлі, окрім технічних характеристик товару? Дякуємо!
Відповідь відсутня
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 28 лютого 2020 11:22
Дата відповіді: 28 лютого 2020 12:05
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: офіційна

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-27-003337-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 02 березня 2020 12:27
Вимога щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні". Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 155 521,00
UAH з ПДВ
155 521,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" 168 280,00
UAH з ПДВ
163 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 165 400,00
UAH з ПДВ
165 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 167 577,90
UAH з ПДВ
167 577,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2020 11:53
Висновок СЕС ТУ.pdf
07 березня 2020 11:53
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
07 березня 2020 11:53
Довідка ст.17_повна.pdf
07 березня 2020 11:53
Довідка_рахунок _2_.pdf
07 березня 2020 11:53
Сертификат_N17.pdf
07 березня 2020 11:53
Витяг розширений.pdf
07 березня 2020 11:53
Laptops_all_letters.pdf
07 березня 2020 11:53
Довідка_рахунок.pdf
07 березня 2020 11:53
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 березня 2020 11:53
Договір з НП.pdf
07 березня 2020 11:53
Гарантійний лист 1.pdf
07 березня 2020 11:53
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
07 березня 2020 11:53
Довідка захист довкілля.pdf
07 березня 2020 11:53
Про ліцензування.pdf
07 березня 2020 11:53
Згода з договором.pdf
07 березня 2020 11:53
Довідка без печатки.pdf
07 березня 2020 11:53
Сертификат_N17_SDK _1_.pdf
07 березня 2020 11:53
ТУ_титул.jpg
07 березня 2020 11:53
Витяг платника ПДВ.pdf
07 березня 2020 11:53
Довідка ст.17.pdf
07 березня 2020 11:53
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
07 березня 2020 11:53
Паспорт.pdf
07 березня 2020 11:53
Лист-гарантія.pdf
07 березня 2020 11:53
Книга протоколів.pdf
07 березня 2020 11:53
Виписка.pdf
07 березня 2020 11:53
ІНН.pdf
07 березня 2020 11:53
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
07 березня 2020 11:53
Статут.pdf
07 березня 2020 11:53
Довідка підпис.pdf

Публічні документи

07 березня 2020 15:05
Пропозиція.pdf
07 березня 2020 15:05
Установчі документи.pdf
07 березня 2020 15:05
Документи з довідками .pdf

Публічні документи

06 березня 2020 20:31
Паспорт,ІПН.pdf
06 березня 2020 20:31
Лист про якість.pdf
06 березня 2020 20:31
Інформація про учасника.pdf
06 березня 2020 20:31
Згода договір.pdf
06 березня 2020 20:31
Договор Микротрон.pdf
06 березня 2020 20:31
Довідка стаття 17.pdf
06 березня 2020 20:31
Довідка СЄС.pdf
06 березня 2020 20:31
Довідка сервіс центр.pdf
06 березня 2020 20:31
Довідка про працівників.pdf
06 березня 2020 20:31
Довідка захист довкілля.pdf
06 березня 2020 20:31
Довідка виробник ПК.pdf
06 березня 2020 20:31
Гарантійний лист.pdf
06 березня 2020 20:31
Витяг податки.pdf
06 березня 2020 20:31
Витяг ЄДР.pdf
06 березня 2020 20:31
165400 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 15:06
Електронний підпис
05 березня 2020 14:32
водяне досвид.zip
05 березня 2020 14:32
Опис ВСЕСВИТ.pdf
05 березня 2020 14:32
Выписка от 31.05.2019.pdf
05 березня 2020 14:32
Відгуки та договори(1).zip
05 березня 2020 14:32
наказ+протокол.pdf
05 березня 2020 14:32
витяг ПДВ.pdf
05 березня 2020 14:32
справка ЕДРПОУ.pdf
05 березня 2020 14:32
цінова пропозиція.pdf
05 березня 2020 14:32
ТУ РОМА РС.pdf
05 березня 2020 14:32
Сан_Гиг Всесвит_2.JPG
05 березня 2020 14:32
Сан_Гиг Всесвит_1.JPG
05 березня 2020 14:32
комп'ютери Roma ВСЕСВІТ сс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"

ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 155 521,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 11:40

Документи

16 березня 2020 13:00
Протокол ТК.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
155 521,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2020 13:00
Протокол ТК.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 16:21
Додаткова угода.pdf укладений
07 квітня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 16:03
Додаткова угода.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 16:54
Договір.pdf укладений
27 березня 2020 16:53
Договір..pdf укладений
27 березня 2020 16:53
Договір...pdf укладений
27 березня 2020 16:53
Догвір....pdf укладений
27 березня 2020 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У договорі поставки №14 від 27.03.2020 р. п 3.2. викласти у наступній редакції: "Сум цього Договору становить 155521.00 грн.( сто пятдесят пять тисяч пятсот двадцять одна гривня 00 копійок). Загальна сума Договору складається з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат".
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 155 521,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 920,16 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно Інструкції щодо застосування кодів економічної класифікації видатків бюджету затвердженої Міністерством фінансів України від 12.03.2012 року №333, придбання комп’ютерної техніки проводиться по КЕКВ 3210 «Придбання обладнання, предметів довгострокового користування» вартість якої за одиницю перевищує 6000.00 грн. без урахування ПДВ.