Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Спортивного комплексу "Енергетик"за адресою:пр-т Дніпровський,15-Б,в м.Українка,Обухівського району,Київської області
Очікувана вартість
12 143 415,00 UAH
UA-2020-02-27-002965-a 2b2fa6e02c224f6bbd485ed4240dbde9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВК Української МР Закупівля

+380457220682 valenta2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, ПЛОЩА ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Контактна особа: ВК Української МР Закупівля
+380457220682
valenta2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 12:08
Очікувана вартість: 12 143 415,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 717,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Спортивного комплексу "Енергетик"за адресою:пр-т Дніпровський,15-Б,в м.Українка,Обухівського району,Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська область, Українка, Дніпровський
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування-місцевий бюджет.Замовник здійснює попередню оплату шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця відкритий в органах Державної Казначейської Служби України _________ грн. (Сума прописом ) у т.ч. ПДВ 20% - _________ грн., в розмірі 30% від вартості робіт з капітального ремонту терміном не більше одного місяця, терміном до __________, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування-місцевий бюджет. Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 упродовж 10 – ти банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів на виконані роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органах ДКСУ. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 15:49
Зміни до Т.Д..docx
04 березня 2020 15:49
Т.Д.(зміни).docx
04 березня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 15:49
Зміни до Т.Д..docx
28 лютого 2020 11:22
Т.Д..docx
28 лютого 2020 11:19
Т.Д..docx
27 лютого 2020 15:07
Т.Д..docx
04 березня 2020 15:49
Т.Д.(зміни).docx
28 лютого 2020 11:36
Т.Д. (1).docx
28 лютого 2020 10:44
Т.Д..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо Вас, прикріпити кошторисну документацію у форматі іmd або у зручному для Вас програмному комплексі для розрахунку проектно-кошторисної документації
Дата подання: 28 лютого 2020 14:29
Дата відповіді: 03 березня 2020 12:26
Доброго дня! Уважно вивчивши умови даної тендерної документації та зважаючи на порядок проведення процедури відкритих торгів. Просимо Вас, прикріпити кошторисну документацію у форматі іmd, або у зручному для Вас програмному комплексі для розрахунку проектно-кошторисної документації. Завчасно вдячні!
Відповідь: Доброго дня!Розглянувши Вашу пропозицію повідомляємо наступне: вся необхідна інформація стосовно технічних, кількісних та якісних характеристик по закупівлі "Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Спортивного комплексу "Енергетик"за адресою:пр-т Дніпровський,15-Б,в м. Українка,Обухівського району,Київської області" зазначена в повному обсязі в Додатку 9 до тендерної документації Замовника. Також повідомляємо, що при виникненні технічних питань, стосовно виконання робіт по даному об"єкту, Учасники можуть ознайомитися з проєктною документацією, яка знаходиться за адресою Замовника, вказаною в тендерній документації.
Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Спортивного комплексу "Енергетик"
Дата подання: 03 березня 2020 10:34
Дата відповіді: 03 березня 2020 13:08
Чи входить в вартість робіт з встанолвлення тимчасової огорожі та художнього панно?
Відповідь: Встановлення тимчасової огорожі враховано в загальновиробничих витратах відповідно до ДСТУ - НБ Д.1.1-3:2013 пункту 4.8.1. та входить в загальну вартість проєкту.
Щодо художнього панно повідомляємо, що його вартість врахована у вартості матеріалів та робіт по оздобленню фасадів.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-19-000035 ● 0dbcd55331f14437b0b93410ee03de6e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2021 17:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.04.2021 № 268

Київ

Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
19.04.2021 № 268
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-27-002965-a 27.02.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-20 11:19:48

Запит про надання пояснень

За яких документально підтверджених об’єктивних причин було продовжено договір від 15.04.2020 № 151 додатковими угодами від 31.07.2020 № 2, від 29.09.2020 № 4, від 31.12.2020 № 5?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-21 12:47:51

Підтверджених об’єктивних причин для продовження договору на виконання робіт від 15.04.2020 № 151: "Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Спортивного комплексу "Енергетик" за адресою: пр-т Дніпровський,15-б, в м.Українка, Обухівського району, Київської області"


Щодо запиту від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 20.04.2021 Виконавчий комітет Української міської ради (далі-Замовник) повідомляє наступне: закупівля розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу під номером UA-2020-02-27-002965-a відбулася шляхом укладення Договору №151 від 15.04.2020 (далі –Договір) між Замовником та ТОВ "МЖК-ІНЖИНІРИНГ"(ЄДРПОУ 40369550)(далі-Учасник). В процесі виконання робіт виникла необхідність виконання додаткових робіт, які не входили в перелік робіт, зазначених Договорі. Було визначено перелік додаткових робіт, необхідних для подальшого виконання договору та складено відповідні акти на додаткові роботи. На основі складених актів відбулося коригування робочого проекту по обєкту :"Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Спортивного комплексу "Енергетик" за адресою: пр-т Дніпровський,15-б, в м.Українка, Обухівського району, Київської області" шляхом укладення договору № 09/07-2020-СК від 09.07.2020 з ТОВ "Ізобуд проджект"(додається). Відповідно до даного коригування між Замовником та Учасником укладено Додаткову угоду №2 від 31.07.2020 (додається) та подовжено строк дії Договору по 30.09.2020.
Так як станом на вересень 2020 проєктну документацію не було приведено у відповідність та не проведено незалежну експертизу Замовник та Учасник дійшов згоди щодо продовження Договору до кінця року шляхом укладення додаткової угоди №4 від 29.09.2020(додається).
Позитивний експертний звіт по об’єкту: "Капітальний ремонт(термомодернізація) будівлі Спортивного комплексу "Енергетик" за адресою: пр-т Дніпровський,15-б, в м.Українка, Обухівського району, Київської області. Коригування" виданий ТОВ «НВП «Міжрегіональна будівельна експертиза» 11.12.2020 (додається). Отриманий експертний звіт був затверджений Рішенням виконавчого комітету Української міської ради 19.03.2021(додається). В зв’язку з цим виникла необхідність продовження Договору до 31.03.2021, шляхом укладення додаткової угоди №5 від 31.12.2020(додається).
Додатки:
1) Договір ТОВ "Ізобуд проджект".
2) Додаткова угода №2.
3) Додаткова угода №4.
4) Експертний звіт.
5) Рішення сесії.
6) Додаткова угода №5.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 20 травня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАВОРИТ-ЕНЕРГОСЕРВІС" 11 654 548,80
UAH з ПДВ
11 523 282,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЖК-ІНЖИНІРИНГ" 11 974 987,98
UAH з ПДВ
11 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ" 12 053 321,20
UAH з ПДВ
12 053 321,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 16:29
Ліцензія.pdf
13 березня 2020 15:52
Кошторис.rar
13 березня 2020 15:52
Тендерна пропозиція.pdf
13 березня 2020 15:52
Інші документи.pdf
13 березня 2020 15:52
48.imd
13 березня 2020 15:52
Додатки частина 4.pdf
13 березня 2020 15:52
Додатки частина 3.pdf
13 березня 2020 15:52
Додатки частина 2.pdf
13 березня 2020 15:52
Додатки 1 частина.pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 15:47
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:46
135 _ 11 580 000 _00.imd
13 березня 2020 15:33
Електронний підпис
13 березня 2020 15:15
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 11:48
Електронний підпис
13 березня 2020 10:52
16.2. Договірна ціна ч.2.pdf
13 березня 2020 10:52
16.1. Договірна ціна ч.1.pdf
13 березня 2020 10:52
14. Дозвіл.pdf
13 березня 2020 10:52
13. Ліцензія.pdf
13 березня 2020 10:52
11. Фінансова звітність.pdf
13 березня 2020 10:52
10. Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 10:52
9. Статут.pdf
13 березня 2020 10:52
7. Проект договору.pdf
13 березня 2020 10:52
2.5. Довідка не банкрут.pdf
13 березня 2020 10:52
2.4. Довідка не судимість.pdf
13 березня 2020 10:52
2.3. Довідка антикон. дії.pdf
13 березня 2020 10:52
1.3.9. Договори та акти ч.8.pdf
13 березня 2020 10:52
1.3.8. Договори та акти ч.7.pdf
13 березня 2020 10:52
1.3.7. Договори та акти ч.6.pdf
13 березня 2020 10:52
1.3.6. Договори та акти ч.5.pdf
13 березня 2020 10:52
1.3.5. Договори та акти ч.4.pdf
13 березня 2020 10:52
1.3.4. Договори та акти ч.3.pdf
13 березня 2020 10:52
1.3.3. Договори та акти ч.2.pdf
13 березня 2020 10:52
1.3.2. Договори та акти ч.1.pdf
13 березня 2020 10:52
1.2.3. Копії дипломів.pdf
13 березня 2020 10:52
1.2.2. Копії трудових.pdf
13 березня 2020 10:52
1.2.1. Довідка працівники.pdf
13 березня 2020 10:52
1.1.1. Довідка обладнання.pdf
13 березня 2020 10:52
0. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАВОРИТ-ЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВ "МЖК-ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАВОРИТ-ЕНЕРГОСЕРВІС"
#41201795
Відхилено 11 523 282,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 12:35
ТОВ "МЖК-ІНЖИНІРИНГ"
#40369550
Переможець 11 580 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 11:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЖК-ІНЖИНІРИНГ"
#40369550
11 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:02
Дод уг 5 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:02
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 14:43
Дод уг 4 дог 151 (1).pdf зміни до договору
29 вересня 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 15:30
Додаткова угода 3 (1).PDF зміни до договору
02 вересня 2020 15:29
1_Додаткова угода 3.PDF укладений
02 вересня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 09:30
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 16:42
Договір № 151.PDF укладений
15 квітня 2020 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені обєктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML