Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров’яче питне пастеризоване
Очікувана вартість
346 785,00 UAH
UA-2020-02-27-002942-a 9e84a6303a8d44fdaab9049fd7008af5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмельовська Любов Павлівна

380688238420 letrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Летичівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 40231184
Місцезнаходження: 31500, Україна , Хмельницька обл., смт. Летичів, Летичівський район, вул. Савіцкого Юрія 16
Контактна особа: Хмельовська Любов Павлівна
380688238420
letrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 23:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 13:26
Очікувана вартість: 346 785,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 346,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Молоко коров’яче питне пастеризоване
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14757 літр
Молоко коров’яче питне пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31500, Україна, Хмельницька область, Летичів, Савіцького Юрія 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 13:53
Додаток 1 до протоколу.docx
27 лютого 2020 15:14
Додаток.docx
27 лютого 2020 15:13
Додаток 3.docx
27 лютого 2020 15:12
Додаток 2.docx
27 лютого 2020 15:12
ТД молоко.doc
03 березня 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 13:53
Додаток 1 до протоколу.docx
27 лютого 2020 15:14
Додаток.docx
27 лютого 2020 15:13
Додаток 3.docx
27 лютого 2020 15:12
Додаток 2.docx
27 лютого 2020 15:12
ТД молоко.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-16-000024 ● 5f49549c5bff4d289cf3a79d3aa967de
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020 15:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.04.2020 № 23

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 16.04.2020 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-27-002942-a 27.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Болдецька

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-16 15:49:51

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі Молока коров’ячого питного пастеризованого (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-02-27-002942-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Летичівської селищної ради (далі – Замовник) від 23.03.2020 №30, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником визначено ФОП Камінську Наталію Сергіївну переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір з ФОП Камінською Н.С.
Відповідно до частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
В зв’язку з вищевикладеним, прошу надати відповідну інформацію (пояснення) з наступного питання: чи укладено Замовником договір про закупівлю з переможцем торгів ФОП Камінською Н.С.?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ЗАВОД СУХОГО ЗНЕЖИРЕНОГО МОЛОКА "МОЛОЧНИЙ ВІЗИТ" 248 950,59
UAH з ПДВ
248 950,59
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Камінська Наталя Сергіївна 324 654,00
UAH з ПДВ
324 654,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 20:48
Електронний підпис
13 березня 2020 20:46
цінова пропозиція.PDF
13 березня 2020 20:46
експлуатаційний дозвіл.PDF
13 березня 2020 20:46
3 витяг з ЄДР.PDF
13 березня 2020 20:46
виписка з ЄДР 2.jpg
13 березня 2020 20:46
проєкт договору.PDF
13 березня 2020 20:46
19 СЕРТИФІКАТ 22000.PDF
13 березня 2020 20:46
виписка з ЄДР 1.jpg
13 березня 2020 20:46
технічні вимоги.PDF
13 березня 2020 20:46
11 Аналогічні договори.pdf
13 березня 2020 20:46
20 акт, (НАССР).PDF
13 березня 2020 20:46
Акт дезинфекціі.PDF
13 березня 2020 20:46
лист надання документів.PDF
13 березня 2020 20:46
Повноваження директора.PDF
13 березня 2020 20:46
2 Статут.pdf
13 березня 2020 20:46
Відгуки партнерів 03 03 20.PDF
13 березня 2020 20:46
свідоцтво платника ПДВ.PDF

Публічні документи

25 березня 2020 08:56
податкова
25 березня 2020 08:56
мвс
13 березня 2020 16:31
Електронний підпис
13 березня 2020 16:26
пропозиція.rar
13 березня 2020 16:26
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ЗАВОД СЗМ "МОЛОЧНИЙ ВІЗИТ"

ФОП Камінська Наталя Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ЗАВОД СУХОГО ЗНЕЖИРЕНОГО МОЛОКА "МОЛОЧНИЙ ВІЗИТ"
#38030199
Відхилено 248 950,59
UAH з ПДВ
20 березня 2020 15:40
ФОП Камінська Наталя Сергіївна
#2936008304
Переможець 324 654,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Камінська Наталя Сергіївна
#2936008304
324 654,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 14:43
Скан 3.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 11:17
Скан_20200417 (7).jpg укладений
17 квітня 2020 11:03
Скан_20200417 (8).jpg укладений
17 квітня 2020 11:03
Скан_20200417 (9).jpg укладений
17 квітня 2020 11:03
Скан_20200417 (10).jpg укладений
17 квітня 2020 11:02
Скан_20200417 (11).jpg укладений
17 квітня 2020 11:02
Скан_20200417 (12).jpg укладений
17 квітня 2020 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 324 654,00
UAH