Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Летичівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40231184 |
Місцезнаходження: | 31500, Україна , Хмельницька обл., смт. Летичів, Летичівський район, вул. Савіцкого Юрія 16 |
Контактна особа: |
Хмельовська Любов Павлівна 380688238420 letrvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2020 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 13:26 |
Очікувана вартість: | 346 785,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 346,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2020 13:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2020 13:53 |
Додаток 1 до протоколу.docx | |
27 лютого 2020 15:14 |
Додаток.docx | |
27 лютого 2020 15:13 |
Додаток 3.docx | |
27 лютого 2020 15:12 |
Додаток 2.docx | |
27 лютого 2020 15:12 |
ТД молоко.doc |
03 березня 2020 13:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2020 13:53 |
Додаток 1 до протоколу.docx
|
|||
27 лютого 2020 15:14 |
Додаток.docx
|
|||
27 лютого 2020 15:13 |
Додаток 3.docx
|
|||
27 лютого 2020 15:12 |
Додаток 2.docx
|
|||
27 лютого 2020 15:12 |
ТД молоко.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-16-000024 ● 5f49549c5bff4d289cf3a79d3aa967de
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2020 15:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.04.2020 № 23
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 16.04.2020 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-27-002942-a 27.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Болдецька
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-16 15:49:51
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі Молока коров’ячого питного пастеризованого (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-02-27-002942-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Летичівської селищної ради (далі – Замовник) від 23.03.2020 №30, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником визначено ФОП Камінську Наталію Сергіївну переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір з ФОП Камінською Н.С.
Відповідно до частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
В зв’язку з вищевикладеним, прошу надати відповідну інформацію (пояснення) з наступного питання: чи укладено Замовником договір про закупівлю з переможцем торгів ФОП Камінською Н.С.?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2020 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ЗАВОД СУХОГО ЗНЕЖИРЕНОГО МОЛОКА "МОЛОЧНИЙ ВІЗИТ" |
248 950,59
UAH з ПДВ
|
248 950,59
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Камінська Наталя Сергіївна |
324 654,00
UAH з ПДВ
|
324 654,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ЗАВОД СУХОГО ЗНЕЖИРЕНОГО МОЛОКА "МОЛОЧНИЙ ВІЗИТ" #38030199 |
Відхилено |
248 950,59
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 15:40
|
ФОП Камінська Наталя Сергіївна #2936008304 |
Переможець |
324 654,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2020 14:43
|
Скан 3.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2020 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2020 11:17
|
Скан_20200417 (7).jpg | укладений |
17 квітня 2020 11:03
|
Скан_20200417 (8).jpg | укладений |
17 квітня 2020 11:03
|
Скан_20200417 (9).jpg | укладений |
17 квітня 2020 11:03
|
Скан_20200417 (10).jpg | укладений |
17 квітня 2020 11:02
|
Скан_20200417 (11).jpg | укладений |
17 квітня 2020 11:02
|
Скан_20200417 (12).jpg | укладений |
17 квітня 2020 11:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |