Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
48 991,20 UAH
UA-2020-02-27-002759-a ● cbb57885ab8043a385360629e9950654
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 01993776 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17 |
Контактна особа: |
Гермашева Наталія Олександрівна 380442340220 viddil18@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2020 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2020 13:09 |
Очікувана вартість: | 48 991,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 244,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Мішки для сміття, швабри, відра для сміття та інші товари , відповідно до технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1062 Одиниця
39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування. Мішки для сміття, швабри, відра для сміття та інші товари , відповідно до технічного завдання. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 березня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених у специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред"явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 3 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямком. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2020 14:48 |
ТЗ 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування.docx |
27 лютого 2020 14:46 |
Кваліфікаційні вимоги.docx |
27 лютого 2020 14:46 |
Договір.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Номенклатура товару
Дата подання: 28 лютого 2020 12:36
Дата відповіді: 28 лютого 2020 12:40
Доброго дня! Аналоги розглядаються?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до умов технічного завдання аналоги розглядаються, але якість повинна відповідати заявленому зразку
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-27-002759-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3646003258
Дата подання: 03 березня 2020 15:33
інформація стосовно невідповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації
Звертаємо увагу Замовника на невідповідність пропозиції учасника ФОП Радкевич АВ умовам тендерної інформації, а також про наявність в його пропозиції завідомо неправдивої інформації. У наданих до початку аукціону документах цього учасника відсутня будь-яка інформація стосовно виробника запропонованої ним продукції, зазначені лише фото. Це пряме порушення вимог тендерної документації. В оновленій ціновій пропозиції вже зявляються назви яких-ось виробників, які не мають жодного відношення до тих товарів, які зазначені на фото в першепочатковій пропозиції цього учасника. Так, наприклад, по позиції №5 на фото та в технічному описі зазначена швабра ТМ Buro Klean, а в оновленій пропозиції вказаний якийсь виробник Фенікс. По позиції №7 на фото вказані відра сміттеві з педаллю Stenson, Китай, 5.5л, 236814, а в пропозиції вказаний знову якийсь Фенікс. Та ж сама ситуація і з серветкою з мікрофібри, килимком для ванної та іншими. Килимок для ванної з поліестеру на фото зображений виробництва ТМ Dariana, а в пропозиції знову вказаний якийсь неіснуючий Фенікс. Все, зазначене нами, є підставою для дискваліфікації цього учасника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2020 19:56
Доброго дня.
Усі Ваші зауваження прийняті до уваги тендерним комітетом.
Протокол рішення буде оприлюднено на майданчику t-tender.
Усі Ваші зауваження прийняті до уваги тендерним комітетом.
Протокол рішення буде оприлюднено на майданчику t-tender.
Номер вимоги: UA-2020-02-27-002759-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "РАДКЕВИЧ АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3189312533
Дата подання: 11 березня 2020 11:30
Дискваліфікація
ФОП Радкевич А.В. приймав участь у закупівлі UA-2020-02-27-002759-a за кодом 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування. Мішки для сміття, швабри, відра для сміття та інші товари , відповідно до технічного завдання. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Звертаємо увагу Замовника на невідповідність пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ умовам тендерної документації.
ФОП Орлов В.Ю. пропонує замовнику відро для сміття ТМ ЕЛІФ, Туречина, яке має токсичні складові та запах. Я думаю, що адміністрація лікарні, яка так боролася за ці відра для віп-палат не може ризикувати здоровям віп-пацієнтів. ВІДРА НЕ ПРЕДНАЧНАЧЕНІ для приміщень де живуть і сплять люди, а особливо пацієнти лікарні.
Якщо ж лікарня впевнена в цьому постачальнику, то нехай запросить висновки СЕС на дану продукцію і тоді адміністрація зрозуміє, що їх немає. А це значить, що дані відра не проходять контроль на безпечність. Їх не можна використувавати їх поруч з хворими.
Також учасник не надава оновленої пропозиції в зазначений час після аукціону.
Тим паче фото представлене в пропозиції не є відром в пастельних тонах. Чи справді лікарня має намір закупити якісний товар чи прислідує інші наміри?
Все викладене вижче є підставами для дискваліфікації цього учасника.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу Замовника на невідповідність пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ умовам тендерної документації.
ФОП Орлов В.Ю. пропонує замовнику відро для сміття ТМ ЕЛІФ, Туречина, яке має токсичні складові та запах. Я думаю, що адміністрація лікарні, яка так боролася за ці відра для віп-палат не може ризикувати здоровям віп-пацієнтів. ВІДРА НЕ ПРЕДНАЧНАЧЕНІ для приміщень де живуть і сплять люди, а особливо пацієнти лікарні.
Якщо ж лікарня впевнена в цьому постачальнику, то нехай запросить висновки СЕС на дану продукцію і тоді адміністрація зрозуміє, що їх немає. А це значить, що дані відра не проходять контроль на безпечність. Їх не можна використувавати їх поруч з хворими.
Також учасник не надава оновленої пропозиції в зазначений час після аукціону.
Тим паче фото представлене в пропозиції не є відром в пастельних тонах. Чи справді лікарня має намір закупити якісний товар чи прислідує інші наміри?
Все викладене вижче є підставами для дискваліфікації цього учасника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2020 12:44
Доброго дня. Усі Ваші зауваження прийняті до уваги тендерним комітетом
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2020 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "РАДКЕВИЧ АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ" |
30 777,40
UAH з ПДВ
|
28 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ |
32 372,00
UAH з ПДВ
|
29 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ " |
45 432,00
UAH з ПДВ
|
45 432,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство"КОР-АЛ" |
47 200,00
UAH з ПДВ
|
47 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
48 071,28
UAH з ПДВ
|
48 071,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РАДКЕВИЧ АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ" #3189312533 |
Відхилено |
28 999,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 16:57
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ #3646003258 |
Переможець |
29 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 24_03_03.PDF | укладений |
24 березня 2020 16:54
|