Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вікна металопластикові, двері металопластикові
Очікувана вартість
89 000,00 UAH
UA-2020-02-27-002747-a ab053b9d66674720be71154304d09f6c
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білоконь Лариса Борисівна

+380412223529 zosh_19@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 м.Житомира
Код ЄДРПОУ: 20427516
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Л.Українки 71,
Контактна особа: Білоконь Лариса Борисівна
+380412223529
zosh_19@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 11:20
Очікувана вартість: 89 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 445,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Вікно металопластикове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вулиця Л.Українки, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 шт
Вікно металопластикове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вулиця Л.Українки, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 шт
Вікно металопластикове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вулиця Л.Українки, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 шт
Вікно металопластикове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вулиця Л.Українки, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 шт
Вікно металопластикове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вулиця Л.Українки, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 шт
Вікно металопластикове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вулиця Л.Українки, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 шт
Вікно металопластикове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вулиця Л.Українки, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 шт
Двері вхідні металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вулиця Л.Українки, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 шт
Вікно металопластикове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вулиця Л.Українки, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 шт
Вікно металопластикове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вулиця Л.Українки, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 14:43
ЗОШ 19 Житомир -ДЗ Вікна двері.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 28 лютого 2020 08:45
Дата відповіді: 03 березня 2020 09:21
У додатку 1,2,3,4 Технічне завдання вказано конкретну марку профілю, фурнітури, підвіконня, відливіву, що є дискримінацією учасників. Будь-ласка приведіть тендерну документацію у відповідність чинному законодавству!!!
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне.
Ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
При оголошенні даної закупівлі Замовником не порушено жодного принципу проведення закупівель, які визначені ст.. 3 Закону. Оскільки марка профілю та фурнітури, підвіконня, відливу, зазначена в додатках 1, 2, 3, 4 може бути поставлена не одним постачальником.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено такі види процедур закупівель – відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Отже, для проведення допорогової закупівлі Законом не передбачена тендерна документація.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-27-002747-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3022221056
Дата подання: 11 березня 2020 17:52
Неправомірна дискваліфікація.
Шановна Білоконь Лариса Борисівна , повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.

При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).

Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.

З огляду на викладене, замовник у тендерній документації встановлює необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Згідно рішення про дискваліфікацію моєї тендерної пропозиції а саме;
1. Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження (Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи):
3.1.6 Технічне завдання (див. Додаток №1, №2, №3, №4).
Повідомляю вас що потрібний документ було завантажено в складі моєї тендерної пропозиції Технічне завдання.pdf Документи, що підтверджують кваліфікацію 5 бер. 20:49
2. Окрім того, Учасником подано в комерційній пропозиції товари, які не відповідають Технічному завданню Замовника
Роз’яснюю вам що матеріали які я запропонував повністю відповідають вимогам законодавства, тобто профільна система має 70мм. Кількість камер профілю 6 . Згідно ДБН та ДСТУ.
Перелік вимог ДБН та ДСТУ:

ДБН в 2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель» встановлює значення мінімально допустимого опору теплопередачі віконних конструкцій повинно становити Rqmin=0,75 м²хК/Вт для І-температурної зони та Rqmin=0,6 м²хК/Вт для ІІ-температурної зони, для виконання цих вимог необхідно:

Застосовувати скло товщиною не менше ніж 4 мм. Склопакети мають відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-107:2008 «Склопакети клеєні будівельного призначення. Технічні вимоги». Вибір товщини та типу скла має здійснюватися на підставі вимог ДСТУ-Н Б В.2.6- 83:2009 «Настанова з проектування світлопрозорих елементів огороджувальних конструкцій».
Застосовувати 2-камерні склопакети, загальною товщиною не менше ніж 32 мм із застосуванням скла з низькоемісійним напиленням у кількості 2шт (мінімальні вимоги до склопакетів для виконання скління в приміщеннях, що опалюються)
Застосовувати системи профілів з монтажною глибиною не менше 70 мм. Кількість камер у профілі має бути 5 або більше. Профілі ПВХ мають відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-130 «Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови».
Використовувати «теплий» підставочний профіль (монтажна глибина 43 мм,кількість камер – 5), або передбачити додаткові заходи по утепленню цього вузла примикання, для забезпечення відповідної теплоізоляції вузла нижнього примикання віконних конструкцій до конструкцій стін.
Віконні конструкції обов’язково повинні підтверджуватися відповідними сертифікатами, висновками та протоколами:

Сертифікат відповідності на вироби віконних блоків.
Висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профільну систему.
Протокол кваліфікаційних випробувань із визначенням коефіцієнта опору теплопередачі (Rq) віконних блоків.
Всі вимоги згідно чинного законодавства нами виконані.
Тому прошу вас ще раз уважніше переглянути нашу пропозицію , та кваліфікувати її як переможця.
Система прозоро була розроблена для економії державних коштів , тому ціна являється ключовим фактором.
Переглядаючи документи всіх учасників аукціону явно видно під кого писався відповідний тендер. Це Стелс 17 ТОВ з ціною 87 700,00 грн. яка є найвищою. Даний учасник жодного разу за три раунди не понизив ціни, так як був впевнений у своїй перемозі.
Ваш документ 3.1.6 Технічне завдання (див. Додаткм №1, №2, №3, №4) розроблено в тій самій програмі що і документи Стелс 17 ТОВ. Дана програма не є у вільному доступі тому самостійно ви немогли створити цей документ. Він був створений на програмному забезпеченні Стелс 17 ТОВ що є беззаперечним доказом домовленостей між замовником та виконавцем з метою отримання неправомірної вигоди.
В разі не задоволення моєї вимоги будуть подані заяви до відповідних органів МВС та готуватись судовий позов.
Сподіваюся на вашу розсудливість.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2020 13:37
Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.

Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.
Згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Стосовно дискваліфікації Вашої пропозиції у допороговій закупівлі згідно предмету закупівлі (код (ДК 021:2015) - 44220000-8 Столярні вироби) Вікна металопластикові, двері металопластикові (ідентифікатор UA-2020-02-27-002747-a) повідомляємо наступне.
Пунктом 3 документації допорогової закупівлі передбачено, що кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження (Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи):
3.1.6 Технічне завдання (див. Додатком №1, №2, №3, №4).
Додатками №1, №2, №3, №4 надано форму технічного завдання для підготовки учасниками своїх цінових пропозицій.
У складі Вашої цінової пропозиції було надано файл від 5 березня 2020 20:49 «Технічне завдання.pdf» .
Даний файл у складі цінової пропозиції називається «Комерційна пропозиція № XH-00203 від 28.02.20», та не відповідає формі Додатків № 1, №2, №3, №4.
Також при перевірці файлу «Комерційна пропозиція № XH-00203 від 28.02.20» встановлено, що розміри товару зазначені у даному документі, не завжди відповідають розмірам вікон, які зазначені у Додатках №1, №2, №3, №4 до Документації допорогової закупівлі (код (ДК 021:2015) - 44220000-8 Столярні вироби) Вікна металопластикові, двері металопластикові.
Пунктом 6 Документації допорогової закупівлі передбачено, що неспроможність подати всю інформацію, що вимагається даною документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та може спричинити за собою відхилення такої пропозиції.
Стосовно пропозицій інших учасників допорогової закупівлі повідомляємо наступне. Законом не заборонено замовникам, при формуванні вимог до предмету закупівлі, опису технічних характеристик предмету закупівлі, визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі, вивчати ринок пропозицій та проводити консультації з представниками бізнесу, для підготовки технічного завдання, яке відповідатиме всім вимогам замовника.
За відсутності спеціальної процедури чи чіткого регулювання комунікацій, що передують закупівлі, замовникам дозволено діяти на власний розсуд. На цьому наголосило Міністерство економічного розвитку і торгівлі (далі – "МЕРТ") у своєму листі № 3304-06/48844 від 28.12.2017 року. Як зазначило МЕРТ, для максимальної економії та ефективності закупівель замовники мають право проводити попереднє вивчення ситуації на ринку та моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників як з відкритих джерел, так i безпосередньо консультуючись з ними.
Аналогічні положення містять "Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель" (далі – "Настанови для замовників"), що рекомендовані до застосування листом МЕРТ № 3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. Згідно з Настановами для замовників, для формування обґрунтованої очікуваної вартості закупівлі замовники можуть попередньо вивчати ринок і здійснювати моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників. Настанови для замовників також дозволяють комунікацію між замовниками і суб'єктами господарювання до початку процедури закупівлі за умови відсутності натяків на будь-які корупційні дії.
Потенційні учасники також мають можливість ініціювати консультації щодо закупівель. Згідно з "Настановами щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях" (далі – "Настанови для учасників"), рекомендованими до застосування листом профільного міністерства № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року, потенційні учасники можуть завчасно ознайомлюватися з річними планами замовників та приймати участь у консультаціях, які проводяться ними до проведення процедур закупівель або ініціювати проведення таких консультацій. При цьому в Настановах для учасників наголошується, що у разі проведення консультацій, учасники не можуть чинити тиск на замовників під час розробки технічної специфікації.
Тому наголошуємо, що Загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №19 м.Житомира всі закупівлі, в тому числі допорогові, проводяться з суворим дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі», та за відсутності будь-який корупційних дій з боку відповідальних осіб.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" 58 000,00
UAH з ПДВ
58 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОКОНИЧ" 76 540,00
UAH з ПДВ
71 555,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" 72 058,00
UAH з ПДВ
72 058,00
UAH з ПДВ
Документи
Товаристово з обмеженою відповідальністю "Стелс 17" 87 700,00
UAH з ПДВ
87 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 21:04
Електронний підпис
05 березня 2020 20:49
Сертифікат склопакети.jpg
05 березня 2020 20:49
Сертифікат армування.jpg
05 березня 2020 20:49
Протокол горючості WDS.pdf
05 березня 2020 20:49
Протокол горючості WDS (2).pdf
05 березня 2020 20:49
Гігієна склопакет.pdf
05 березня 2020 20:49
Гігієна підвіконня.pdf
05 березня 2020 20:49
Гарантія виробника 1.pdf
05 березня 2020 20:49
Армування гігієна.pdf
05 березня 2020 20:49
101_openteck__protocol.pdf
05 березня 2020 20:49
договір Бершадь.pdf
05 березня 2020 20:49
Договір 2018 рік Пижівка.pdf
05 березня 2020 20:49
Договір 2018 рік Вахнівці.pdf
05 березня 2020 20:49
Договір 2018 рік Борсуки.pdf
05 березня 2020 20:49
Договір 2018 рік 2.pdf
05 березня 2020 20:49
лист-гарантія стаття 17.pdf
05 березня 2020 20:49
Договір Основа..pdf
05 березня 2020 20:49
довідка щодо ліцензії.pdf
05 березня 2020 20:49
довідка Офшор.pdf
05 березня 2020 20:49
Щодо підпису.pdf
05 березня 2020 20:49
Цінова пропозиція.pdf
05 березня 2020 20:49
Технічне завдання.xls
05 березня 2020 20:49
Технічне завдання.pdf
05 березня 2020 20:49
Специфікація.pdf
05 березня 2020 20:49
Погодження з договором.pdf
05 березня 2020 20:49
Лист згода.pdf
05 березня 2020 20:49
Лист згода розрахунки.pdf
05 березня 2020 20:49
Інформація про учасника.pdf
05 березня 2020 20:49
Договір.pdf
05 березня 2020 20:49
Гарантійний лист.pdf
05 березня 2020 20:49
Гарантійний лист монтаж.pdf
05 березня 2020 20:49
Витяг з Єдиного реєстру.pdf
05 березня 2020 20:49
свідоцтво.pdf
05 березня 2020 20:49
Паспорт код.pdf
05 березня 2020 20:49
виписка.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 17:06
устав, п.10.2.png
05 березня 2020 17:06
Устав п.10.1.png
05 березня 2020 17:06
Устав 3.tif
05 березня 2020 17:06
Устав 2.tif
05 березня 2020 17:06
Устав 1.tif
05 березня 2020 17:06
тенд.шк.№19 цін. пропоз..docx
05 березня 2020 17:06
Анкета.docx
05 березня 2020 17:06
Витяг з ЄДРПОУ (2).docx
05 березня 2020 17:06
Школа № 19 - 0008.jpg
05 березня 2020 17:06
Школа № 19 - 0007.jpg
05 березня 2020 17:06
Школа № 19 - 0006.jpg
05 березня 2020 17:06
Школа № 19 - 0005.jpg
05 березня 2020 17:06
Школа № 19 - 0004.jpg
05 березня 2020 17:06
Школа № 19 - 0003.jpg
05 березня 2020 17:06
Школа № 19 - 0002.jpg
05 березня 2020 17:06
Школа № 19 - 0001.jpg
05 березня 2020 17:06
Winkhaus 2019 sertificat.PDF
05 березня 2020 17:06
Реквизиты.doc
05 березня 2020 17:06
Податкова Оконич.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ПП "ОКОНИЧ"

ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН"

Стелс 17 ТОВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3022221056
Відхилено 58 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 16:39
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН"
#34216352
Очікує рішення 72 058,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 14:15
ПП "ОКОНИЧ"
#36389618
Відхилено 71 555,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 14:15

Документи

10 березня 2020 16:39
Рішення

Документи

17 березня 2020 14:15
Рішення

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 березня 2020 14:27
Коментар щодо відміни: Відміна допорогової закупівлі у зв'язку з необхідністю доопрацювання технічного завдання та документації допорогової закупівлі.
Документи:
17 березня 2020 14:26
Рішення