Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з прийому, зберігання, розміщення та захоронення відходів (Талони для захоронення відходів змішаних будівництва та знесення будівель і споруд))
Очікувана вартість
349 942,50 UAH
UA-2020-02-27-002626-a 0fcf73142f764e2288de934ac66539f8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
КП «Київміськсвітло» було двічі відмінено процедуру закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з прийому, зберігання, розміщення та захоронення відходів (Талони для захоронення відходів змішаних будівництва та знесення будівель і споруд)) через відсутність достатньої кількості учасників, а саме процедуру UA-2020-01-11-001271-c від 11.01.2020 року та UA-2020-01-28-003763-a від 28.01.2020 року. За результатами проведення вищезазначених процедур були оприлюднені звіти про результати процедури закупівлі від 27.01.2020 р. № UA-2020-01-11-001271-c та від 13.02.2020 р. № UA-2020-01-28-003763-a.
Станом на 17 лютого 2020 року в КП «Київміськсвітло» залишається нагальна потреба в наданні послуг з прийому, зберігання, розміщення та захоронення відходів змішаних будівництва та знесення будівель і споруд, які створюються в результаті діяльності підприємства.
Відповідно до пункту 4 частини 2 ст. 35 Закону, маємо можливість застосувати переговорну процедуру щодо предмету закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з прийому, зберігання, розміщення та захоронення відходів (Талони для захоронення відходів змішаних будівництва та знесення будівель і споруд)), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи викладене, на підставі пункту 4 частини 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, необхідно провести переговори з ПрАТ «Київспецтранс».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 14:41
Оскарження наміру укласти договір: 09 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3775 метри кубічні
Послуги з прийому, зберігання, розміщення та захоронення відходів (Талони для захоронення відходів змішаних будівництва та знесення будівель і споруд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дня отримання талонів по відповідній накладній Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

27 лютого 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Київспецтранс"
#02772037
Переможець 349 942,50
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 14:41

Документи

27 лютого 2020 14:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 14:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Київспецтранс"
#02772037
349 942,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2020 14:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 10:02
Звіт.pdf укладений
08 грудня 2020 10:00
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 09:55
ДУ№2 від 07.12.2020.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 09:50
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 10:06
ДУ№1 від 09.10.2020.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 10:13
договір.pdf укладений
10 березня 2020 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання рішення Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.07.2020 року №10/9089 «Про заборону виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та його структурним підрозділам, комунальним унітарним підприємствам, установам та організаціям, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, господарським товариствам, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать територіальній громаді міста Києва, укладати договори чи інші правочини, що містять положення про конфіденційність інформації», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: - пункт 10.8. Розділу 10 «Інші умови Договору» виключити з тексту Договору.
Номер договору про закупівлю: 609135/06Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити загальну вартість Послуг по цьому Договору та визначити її в сумі 176 130,00 грн.(Сто сімдесят шість тисяч сто тридцять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% у сумі 29 355,00 грн. (Двадцять дев’ять тисяч триста п’ятдесят п’ять 00 коп.). 2. Внести зміни до п.3.2. Договору № 609135/06Т від 10.03.2020 р., виклавши його в наступній редакції: «3.2. Загальна вартість Послуг за цим Договором складає 176 130,00 грн.(Сто сімдесят шість тисяч сто тридцять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% у сумі 29 355,00 грн. (Двадцять дев’ять тисяч триста п’ятдесят п’ять 00 коп.)., і дорівнює вартості Послуг, які фактично будуть надані Виконавцем протягом дії Договору.»
Номер договору про закупівлю: 609135/06Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 176 130,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 355,00 UAH)