Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт приміщення КЗ «Локницької ЗОШ І-ІІІ ступенів» по вул. Центральна, 74 в с. Локниця Зарічненського району Рівненської області»
Очікувана вартість
6 567 495,20 UAH
UA-2020-02-27-002503-a 549685324ee645a9bb569976ca68b231
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Павлович

+380971730099 saschaps@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛОКНИЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ" ЛОКНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗАРІЧНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24173932
Вебсайт: http://loknytsia-zosh.rv.sch.in.ua
Місцезнаходження: 34030, Україна , Рівненська обл., село Локниця, вул. Центральна, 74
Контактна особа: Олександр Павлович
+380971730099
saschaps@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 14:04
Очікувана вартість: 6 567 495,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 674,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт приміщення КЗ «Локницької ЗОШ І-ІІІ ступенів» по вул. Центральна, 74 в с. Локниця Зарічненського району Рівненської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34030, Україна, Рівненська область, с. Локниця Зарічненський район , вул. Центральна, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету, субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету, субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 14:17
Додаток 3.pdf
27 лютого 2020 14:17
Додаток 4.pdf
27 лютого 2020 14:17
Додаток 5.pdf
27 лютого 2020 14:17
Тендерна документація.pdf
27 лютого 2020 14:17
Додаток 1.pdf
27 лютого 2020 14:17
Додаток 2.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-27-002503-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 03 березня 2020 17:09
Вимога про усунення порушень тендерної документації
Шановний Замовник!

Підпунктом 1.2. п. 1розділу « Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати «Відгук/ рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в п.1.1 (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) із зазначенням номеру та дати договору, опису виконаних робіт, в тому числі тип об’єкта, місце розташування, наявність чи відсутність зауважень, також зазначення класу наслідків – СС2, дата початку та дата закінчення виконання робіт; факт та дата введення об’єкта в експлуатацію»
Зазначена вимога в частині оформлення вазаного листа на фірмовому бланку підприємства, організації, обов’язкового зазначення назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані, наявності відомостей про факт та дату введення об’єкта в експлуатацію є незаконними, оскільки:
- повноваження щодо введення об᾿єкта в експлуатацію віднесені до компетенції замовника ((постанова КМ України № 461 від 13.04.2011 р.) і вказані обставини не можуть свідчити про наявність відповідного досвіду підрядника,
- чинним законодавством не передбачено обов’язкового використання в діяльності підприємства фірмового бланку
- частиною 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. В даному випадку, на учасника покладено обов’язок підтвердити наявність досвіду у спосіб, визначений замовником. З точки зору правовідносин між учасником і попереднім замовником надання такого роду документу законодавством не передбачено, а може здійснюватися виключно на добровільних засадах. Саме тому,Учасник не може встановлювати відповідні вимоги до попереднього замовника в зобов’язальному порядку, а відповідно і нести відповідальність (у вигляді недотримання вимог тендерної документації) за дії третіх осіб, які не залежать від його волевиявлення.
Аналогічно наведеному, є незаконною вимога, зазначена у пп. 1.3. п. 1розділу «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» додатку 1 до тендерної документації, в частині обов’язкового засвідчення копії довідки ф. Кб-3 попереднім замовником та учасником, оскільки посвідчення документів, як процедура підтвердження їх відповідності оригіналу, здійснюється персонально організацією у якій такий документ створений або знаходиться. Посвідчення одного документу двома організаціями чинним законодавством не передбачено. В даному випадку, оригінал довідки ф. Кб-3 знаходиться в учасника, який надає його копію. Відповідно до цього, функція посвідчення копії документа покладається на учасника. Сумніви щодо його достовірності можуть бути перевірені замовником у спосіб, визначений частиною 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, вимагаємо виключити з тендерної документації зазначені положення, що не відповідають вимогам законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 12:11
Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Затверджена тендерна документація містить невід’ємні частини до неї, зокрема Додаток №1. З метою підтвердження наявності досвіду у виконанні аналогічного договору та на виконання вимог пункту 1 додатку №1 до тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: довідку (складена за Формою №1 цього додатку) яка підтверджує досвід виконання аналогічного* договору, за яким виконувались роботи; відгук/ рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в п.1.1 (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) із зазначенням номеру та дати договору, опису виконаних робіт, в тому числі тип об’єкта, місце розташування, наявність чи відсутність зауважень, також зазначення класу наслідків – СС2, дата початку та дата закінчення виконання робіт; факт та дата введення об’єкта в експлуатацію; копію аналогічного договору та довідки/дoвiдка пpo вapтiсть викoнaних poбiт (фopми КБ-3). Стосовно надання відгуку: перш за все звертаємо Вашу увагу на те, що даний документ надається Учасником даних торгів та складається виключно попереднім Замовником, якому Учасник виконував роботи. Щодо інформації про введення в експлуатацію – дану інформацію зазначає не Учасник, а попередній Замовник. Наголошуємо, що умовами затвердженої тендерної документації передбачено наступне: у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника / переможця / переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Враховуючи вищенаведене, не зрозуміло яку саме норму чинного законодавства України порушено тендерним комітетом та яким чином встановлені вимоги перешкоджають прийняти участь у даних відкритих торгах. Отже, Учасник документально не доводить та документально не підтверджує неможливість виконання наведених вище умов тендерної документації й не зрозуміло яким чином вказані вищенаведені вимоги порушують його права та законі інтереси пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі, а тому вимога в цій частині не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-02-27-002503-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 03 березня 2020 17:12
Вимога про усунення порушень тендерної документації
Шановний Замовник!


Пунктом 7.3 проекту Договору, визначено, що «Замовник має право після одержання пропозиції Генпідрядника відмовити у залученні запропонованого субпідрядника з обґрунтуванням причин такої відмови і рекомендувати свою кандидатуру.»
Зазначена умова є незаконною, оскільки, має корупційну складову (неправомірне сприяння фізичним або юридичним особам у здійсненні ними господарської діяльності)
Підпунктом 4.1. п. 1розділу « Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник зобов’язаний надати гарантійний лист щодо погодження субпідрядної організації з Замовником у разі його залучення. Аналогічні вимоги щодо обов’язку здійснити вказане погодження містяться в інших документах тендерної документації.
Зазначена вимога є надмірною, та такою що не несе змістовного навантаження, оскільки у складі цінової пропозиції та відповідно до вимог замовника, учасник вже надає перелік субпідрядників, яких він планує залучити до виконання робіт.
З іншого боку, наявність зазначеної гарантії жодним чином не впливає на зміст пропозиції, її цінових та кваліфікаційних критеріїв. Крім того, зазначені умови (щодо погодження) зазначені в проекті договору з яким учасник погоджується при поданні документів на закупівлю.
Підпунктом 4.6. п. 1розділу « Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (оригінал або завірена копія), які повинні бути видані не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Зазначена вимога є незаконною, оскільки зазначені відомості знаходяться у вільному доступі у відповідному реєстрі що є відкритим.

У примітках У до Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник додатково в складі тендерної пропозиції повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) гарантійний лист (складений учасником в довільній формі) про те, що у разі перемоги в відкритих торгах, як учасник-переможець, надасть/завантажить замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені Законом та додатком 1 до тендерної документації в строки, передбачені Законом та тендерною документацією.

Зазначена вимога є незаконною та надмірною, оскільки, такий обов’язок передбачено законом, надання документів є діями внаслідок певного волевиявлення учасника і не потребує додаткових підтверджень.
Вимоги щодо надання документів подібного змісту можуть створювати уяву про створення
На підставі викладеного, вимагаємо виключити з тендерної документації зазначені положення, що не відповідають вимогам законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 12:11
Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Затверджена тендерна документація містить невід’ємні частини до неї, зокрема Додаток №3. Пунктом 7.3 розділу 7 додатку №3 «Проект Договору» до тендерної документації передбачено, що погодження залучення субпідрядників Замовником здійснюється на основі письмового звернення Генпідрядника, яке надається Замовнику до початку виконання субпідрядником робіт. Звертаємо Вашу увагу на те, що даний додаток складено відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» № 668 від 1 серпня 2005р. Зокрема пунктом 30 цієї Постанови визначено, що Підрядник має право залучати за згодою замовника до виконання договору підряду третіх осіб (субпідрядників). Крім того, додаток №3 «Проект Договору» до тендерної документації інформує всіх учасників закупівельного процесу, що Проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо здійснення закупівель за державні кошти. Не зрозуміло, який чином встановлена вище вимога перешкоджає Учаснику взяти участь у даних відкритих торгах. Наголошуємо, що тендерна документація підготовлена у відповідності до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Встановлена вимога тендерної документації в частині того, що в складі тендерної пропозиції учасником надаються відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (оригінал або завірена копія) інформуємо, що даний документ не є у відкритому доступі, а надаються користувачу на підставі письмового запиту у вигляді базових та розширених даних з Реєстру. В свою чергу, наголошуємо, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника / переможця / переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Стосовно вимоги: Учасник додатково в складі тендерної пропозиції повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) гарантійний лист (складений учасником в довільній формі) про те, що у разі перемоги в відкритих торгах, як учасник-переможець, надасть/завантажить замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені Законом та додатком 1 до тендерної документації в строки, передбачені Законом та тендерною документацією, інформуємо, яким чином Учасник не може виконати встановлену вище вимогу. В свою чергу, наголошуємо, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника / переможця / переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Враховуючи вищенаведене, не зрозуміло яку саме норму чинного законодавства України порушено тендерним комітетом та яким чином встановлені вимоги перешкоджають прийняти участь у даних відкритих торгах. Отже, Учасник документально не доводить та документально не підтверджує неможливість виконання наведених вище умов тендерної документації й не зрозуміло яким чином вказані вищенаведені вимоги порушують його права та законі інтереси пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі, а тому вимога в цій частині не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-02-27-002503-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 24 березня 2020 09:42
Вимога на рішення замовника щодо визначення переможця закупівлі
Відповідно до рішення Замовника , яке оформлене Протоколом від 19.03.2020 р.
№ 19, колективне підприємство Зарічненська міжгосподарська кооперативна шляхо-будівельна дільниця №6 визнано переможцем у закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт приміщення КЗ «Локницької ЗОШ І-ІІІ ступенів» по вул. Центральна, 74 в с. Локниця Зарічненського району Рівненської області» (UA-2020-02-27-002503-a).

Вважаємо, що вказане рішення Замовника прийнято з порушенням вимог Закону України.»Про публічні закупівлі».

Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації, ціна тендерної пропозиції (договірна ціна динамічна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до державного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва‖ (далі - ДСТУ).
До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ, зокрема, розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.
Показники для обчислення у договірній ціні загальновиробничих витрат не повинні перевищувати усереднених, що зазначаються у Додатку Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 і адміністративних витрат відповідно до проектних даних та Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3
Згідно з відомостями, що наданы учасником Зарічненська міжгосподарська кооперативна шляхо-будівельна дільниця №6 у складі тендерної пропозиції, зазначені вище вимоги дотримані не були.
Відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 (з урахуванням змін 1-3), усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт визначений на рівні 1.23 грн./люд/год для виду робіт «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою» (п. 5 таблиці Д1), а усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об'єкта та видами робіт визначений на рівні 6,8 грн./люд/год для виду робіт «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою» (п. 6 таблиці Е1)
Згідно даних «Пояснювальної записки до розрахунку договірної ціни», що надана учасником Зарічненська міжгосподарська кооперативна шляхо-будівельна дільниця №6 , при її визначенні застосовані наведені вище усереднені показники у розмірах 1,38 грн./люд/год та 7,4 грн./люд/год відповідно (що передбачено для робіт з нового будівництва чи реконструкції для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)). Застосування зазначених показників у розмірах більш ніж передбачено нормативним документом є безпідставним збільшенняям витрат підрядника, а відповідно понаднормових виплат для замовника.
Таким чином, учасником порушено вимоги тендерної документації щодо формування договірної ціни з дотриманням вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 , а саме застосовано усереднені показники для розрахунку прибутку та адміністративних витрат у розмірах, що перевищують нормативні.
Крім того, в листі-гарантії щодо формування договірної ціни та дотримання вимог законодавства учасником фактично надана недостовірна інформація з даного питання.
Також , відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації, з метою необґрунтованого заниження та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника в якому інформується щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в Рівненській області (відповідно до пп.6.3.1 п. 6.3 розділу 6 ДСТУ-Н.Б.Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва»). Такий лист учасником у складі тендерної пропозиції надано.
Разом з тим, аналіз даних підсумкової відомості ресурсів, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, свідчить про те, що учасником Зарічненська міжгосподарська кооперативна шляхо-будівельна дільниця №6 при проведенні розрахунків задекларовано аномально низькі ціни на матеріали, використання яких передбачено технічним завданням замовника.
За зазначеною вартістю вказані матеріали неможливо купити не тільки в Рівненській області, а і на території України. Зокрема, при проведенні розрахунку договірної ціни учасником визначені наступні ціни на окремі матеріали (в дужках наведено рівень мінімальної ціни продажу станом на березень 2020 р)

Клеюча суміш «Cerezit» – 2,43 грн/кг ( 4.45 грн/кг)
Суміш МВ 9 для приклеювання мінеральної вати – 1,05 грн/кг (6.65 грн/кг)
Прфлист Т-35 – 107,52 грн (125,00 - 210,00 грн)
Штукатурка акрілова фасадна СТ-16 – 8,70 грн (37,45-43,30 грн)
Плити теплоізоляційні з мінеральної вати, 150 мм – 921,60 грн. (2625,00-3450,00)
Цегла керамічна повнотіла М100 – 1701,46 грн/1000 шт (3300,00-3950,00 грн./1000 шт)
Блоки дверны металопластиковы – 1361,26 грн/кв.м (2625,00-3400,00 грн./кв. м

Таким чином, розрахункові ціни відрізняються від реальних щонайменш в два рази в бік заниження.
Фактично, зазначений рівень цін відповідає вартості матеріалів, що мала місце наприкінці 2018 – початку 2019 р. Зазначене може бути результатом застосування програмного комплексу для кошторисних розрахунків із застарілими даними.
З іншого боку, застосування суттєво занижених цін при визначенні вартості договірної ціни утворює ризик невиконання підрядником майбутніх договірних зобов᾿язань та пред’явлення вимог щодо збільшення вартості робіт у зв’язку з ростом цін.
Висновок щодо заниженого рівня цін на матеріальні ресурси також підтверджується тим, що за однакових умов формування договірної ціни (навіть враховуючи завищення витрат за показниками прибутку та адміністративних витрат) , цінова пропозиція учасника Зарічненська міжгосподарська кооперативна шляхо-будівельна дільниця №6 відрізняється від рівня пропозицій інших учасників майже на 10%, а від очікуваної вартості закупівлі – майже на 30%, що для будівельної галузі не є природним.
У будь-якому випадку учасником при формування цінової пропозиції застосовані ціни на матеріальні ресурси, які не відповідають поточним цінам в Рівненській області, що є порушенням вимог тендерної документаціх.
Таким чином тендерна пропозиція учасника Зарічненська міжгосподарська кооперативна шляхо-будівельна дільниця №6 не відповідає тендерній документації замовника і згідно вимог Закону повинна бути відхилена.
За наведених обставин вимагаємо:
скасувати рішення замовника щодо визначення учасника Зарічненська міжгосподарська кооперативна шляхо-будівельна дільниця №6 переможцем закупівлі (у зв᾿язку з невідповідністю тендерної пропозиції тендерній документації) та повідомлення про намір укласти договір,
повернути закупівлю на етап кваліфікації учасників,
провести кваліфікацію учасника цінова пропозиція якого визнана найнижчею,
прийняти рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника Зарічненська міжгосподарська кооперативна шляхо-будівельна дільниця №6,
провести етап кваліфікації щодо інших учасників закупівлі у встановленому порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 17:40
Текст наведено в протоколі.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЗАРІЧНЕНСЬКА МІЖГОСПОДАРСЬКА КООПЕРАТИВНА ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ №6 4 683 273,60
UAH з ПДВ
4 683 273,60
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л" 5 384 748,00
UAH з ПДВ
5 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство Модена 5 385 342,00
UAH з ПДВ
5 170 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГАЛСПЕЦБУД" 6 211 345,20
UAH з ПДВ
5 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛIССЯБУДСЕРВIС-ПОО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 6 392 309,40
UAH з ПДВ
6 326 634,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОЛЕНВІТ 6 442 405,44
UAH з ПДВ
6 376 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 12:27
Електронний підпис
23 березня 2020 12:23
Електронний підпис
23 березня 2020 11:11
Dovidka_20070465140340520716.pdf
23 березня 2020 11:11
довідки податки.pdf
13 березня 2020 19:50
Електронний підпис
13 березня 2020 19:47
Витяг пдв.pdf
13 березня 2020 19:47
119.imd
13 березня 2020 19:47
Реєстр пропозиції.pdf
13 березня 2020 19:47
Технічна пропозиція.pdf
13 березня 2020 19:47
Аналогічні договори.pdf
13 березня 2020 19:47
Договір оригінал.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 19:13
Електронний підпис
13 березня 2020 19:11
Технічна частина.7z
13 березня 2020 19:11
Кваліфікаційна частина.7z

Публічні документи

13 березня 2020 22:40
Електронний підпис
13 березня 2020 22:32
Технічна частина.rar
13 березня 2020 22:32
Кваліфікаційна 2.rar

Публічні документи

13 березня 2020 08:55
Електронний підпис
12 березня 2020 17:18
119.imd
12 березня 2020 17:18
119.bdcu
12 березня 2020 17:18
5.3.pdf
12 березня 2020 17:18
5.2.pdf
12 березня 2020 17:18
5.1.pdf
12 березня 2020 17:18
4.4.pdf
12 березня 2020 17:18
4.3.pdf
12 березня 2020 17:18
4.2.pdf
12 березня 2020 17:18
4.1.pdf
12 березня 2020 17:18
3.3.pdf
12 березня 2020 17:18
3.1.pdf
12 березня 2020 17:18
3..pdf
12 березня 2020 17:18
2.6.pdf
12 березня 2020 17:18
2.5.pdf
12 березня 2020 17:18
2.4.pdf
12 березня 2020 17:18
2.3.pdf
12 березня 2020 17:18
2.2.pdf
12 березня 2020 17:18
2. 119 ДЦ ЛС1.pdf
12 березня 2020 17:18
1.1 ДЦ ПЗ.pdf
12 березня 2020 17:18
1. 119 ДЦ ДЦ.pdf
12 березня 2020 17:18
СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
12 березня 2020 17:18
п.8 БАНКРУТ.pdf
12 березня 2020 17:18
п.5 ФІЗОСОБА ЗЛОЧИН.pdf
12 березня 2020 17:18
п.1 вплив на рішення.pdf
12 березня 2020 17:18
лист захисту довкілля.pdf
12 березня 2020 17:18
інформаційна довідка.pdf
12 березня 2020 17:18
ДОВІДКА САМОСТІЙНО .pdf
12 березня 2020 17:18
ДОВІДКА ПРО ПЕЧАТКУ.pdf
12 березня 2020 17:18
довідка податки.pdf
12 березня 2020 17:18
П.4.3 дозвіли, ліцензія.pdf
12 березня 2020 17:18
П.4.2.ЛИСТ КОД ДОСТУПУ.pdf
12 березня 2020 17:18
П.4.2 копія статуту.pdf
12 березня 2020 17:18
п.4.1 лист погодження.pdf
12 березня 2020 17:18
Копія паспорта колисок.pdf
12 березня 2020 17:18
КОПІЯ ДОГОВОРА ОРЕНДИ.pdf
12 березня 2020 17:18
П.2.3 1ДФ 2019.pdf
12 березня 2020 17:18
П.1.3 ДОГОВІР РІКА.pdf
12 березня 2020 17:18
П.1.3 ДОГОВІР МАКАРОВА 2.pdf
12 березня 2020 17:18
П.1.3 ДОГОВІР КИЇВ.pdf
12 березня 2020 17:18
п.1.2 відгуки.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 22:56
Електронний підпис
13 березня 2020 22:51
33.zip
13 березня 2020 22:45
Електронний підпис
13 березня 2020 22:36
фінанс та податк звіт.pdf
13 березня 2020 22:36
тендерн пропоз.pdf
13 березня 2020 22:36
рекоменд листи.pdf
13 березня 2020 22:36
Повноваження.pdf
13 березня 2020 22:36
Підсум відомість.pdf
13 березня 2020 22:36
Локал кошторис.PDF
13 березня 2020 22:36
Лист поясн.pdf
13 березня 2020 22:36
лист залуч субпідр.pdf
13 березня 2020 22:36
Звед кошт.pdf
13 березня 2020 22:36
Договір проект догов.pdf
13 березня 2020 22:36
догов ціна.pdf
13 березня 2020 22:36
догов підряду.pdf
13 березня 2020 22:36
догов обладн.pdf
13 березня 2020 22:36
догов досв викон роб.pdf
13 березня 2020 22:36
довідки кваліф перша.pdf
13 березня 2020 22:36
довідки кваліф друга.pdf
13 березня 2020 22:36
довідка про директора.pdf
13 березня 2020 22:36
довід обладн.pdf
13 березня 2020 22:36
довід кредиту.pdf
13 березня 2020 22:36
Дов наявн праців.pdf
13 березня 2020 22:36
гаран лист субпідр.pdf
13 березня 2020 22:36
Відом обс роб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЗАРІЧНЕНСЬКА МІЖГОСПОДАРСЬКА КООПЕРАТИВНА ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ №6

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л"

Приватне підприємство Модена

ПП "ГАЛСПЕЦБУД"

ТОВ "ПОЛIССЯБУДСЕРВIС-ПОО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ ОЛЕНВІТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЗАРІЧНЕНСЬКА МІЖГОСПОДАРСЬКА КООПЕРАТИВНА ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ №6
#04541129
Переможець 4 683 273,60
UAH з ПДВ
19 березня 2020 17:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЗАРІЧНЕНСЬКА МІЖГОСПОДАРСЬКА КООПЕРАТИВНА ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ №6
#04541129
4 683 273,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 11:21
Додаток 1.pdf укладений
31 березня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 10:03
Додаток 3.pdf укладений
31 березня 2020 10:00
Додаток 3.pdf укладений
31 березня 2020 09:47
Договiр.pdf укладений
31 березня 2020 09:47
Додаток 2.pdf укладений
31 березня 2020 09:46
Додаток 4.pdf укладений
31 березня 2020 09:46