Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт
Очікувана вартість
3 292 590,00 UAH
UA-2020-02-27-002408-a ca39267f550847c9a253c222ef45e91b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Квітчук

+380362281910
+380362281692
kzroklbuhc2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02000010
Місцезнаходження: 33007, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г
Контактна особа: Віталій Квітчук
+380362281910,+380362281692
kzroklbuhc2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 14:05
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2020 14:05
Початок аукціону: 16 березня 2020 14:00
Очікувана вартість: 3 292 590,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 462,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень для заміни ангіографічного обладнання в
відділенні інтервенційної радіології (рентген-хірургічний блок) КП «Рівненська
обласна клінічна лікарня» Рівненської обласної ради за адресою: вул. Київська, 78-Г,
м. Рівне, хірургічний корпус, п’ятий поверх
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська, 78г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт протягом 20 банківських днів після виконання і приймання робіт. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Джерело фінансування закупівлі. Обласний бюджет. Пiсляоплата 20 Банківські 95
Виконання робіт Кінцеві розрахунки здійснюються протягом 20 банківських днів з дати підписання Акту приймання виконаних робіт останнього етапу згідно з Календарним графіком виконання Робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг, але не раніше здійснення технічного нагляду. Джерело фінансування закупівлі. Обласний бюджет. Пiсляоплата 20 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 14:08
Додаток_1.doc
27 лютого 2020 14:08
Додаток_2.doc
27 лютого 2020 14:08
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-27-002408-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД, Код ЄДРПОУ:39783899
Дата подання: 24 березня 2020 12:15
Вимога про усунення порушення
Тендерному комітету
Комунального підприємства "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради
Предмет закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень для заміни ангіографічного обладнання в відділенні інтервенційної радіології (рентген-хірургічний блок) КП «Рівненська обласна клінічна лікарня» Рівненської обласної ради за адресою: вул. Київська, 78-Г, м. Рівне, хірургічний корпус, п’ятий поверх»
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-02-27-002408-a

Вимога
про усунення порушення

Товариство з обмеженою відповідальністю «Острогтрнансбуд» як учасник відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень для заміни ангіографічного обладнання в відділенні інтервенційної радіології (рентген-хірургічний блок) КП «Рівненська обласна клінічна лікарня» Рівненської обласної ради за адресою: вул. Київська, 78-Г, м. Рівне, хірургічний корпус, п’ятий поверх», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Острогтрансбуд», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Острогтрансбуд» по закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщень для заміни ангіографічного обладнання в відділенні інтервенційної радіології (рентген-хірургічний блок) КП «Рівненська обласна клінічна лікарня» Рівненської обласної ради за адресою: вул. Київська, 78-Г, м. Рівне, хірургічний корпус, п’ятий поверх».
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету Комунального підприємства "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради від «23» березня 2020 року №390 є неправомірним, оскільки, пропозиція ТОВ «Острогтрансбуд» відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, а саме:
- Відповідно до першої підстави відхилення – «п. 7 Розділу III Тендерної документації вимагалася довідка кожного субпідрядника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання видів робіт, які передбачається доручити кожному субпідряднику, у формі довідки субпідрядника Учасника за формою. У складі тендерної пропозиції Учасника наявна довідка субпідрядника №4 від 13.03.2020 р. про наявність одного працівника- директора, а не працівників.», повідомляємо, що довідкою від субпідрядника ТОВ «Вогнезахисні системи» була надана довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, та вказано, що «Для організації виконання робіт підприємство планує залучити працівників відповідної кваліфікації на умовах цивільно-правових угод», отже, оскільки усі документи та інформація, що вимагалася Тендерною документацією замовника щодо залучення субпідрядної організації, були надані у складі пропозиції ТОВ «Острогтрансбуд» та тендерною документацією Замовника не було встановлено вичерпної кількості працівників, які мають бути залучені у субпідрядних організацій, до виконання робіт на об’єкті, вважаємо, що повністю виконали умови Тендерної документації Замовника, а підстава відхилення є незаконною та неправомірною.
- Відповідно до другої підстави відхилення – «Згідно п. 5 Розділу III Тендерної документації на підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає довідку, складену у довільній формі, із зазначенням переліку обладнання та складових матеріально-технічної бази, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо для підтвердження можливості виконання робіт за предметом закупівлі, із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують відповідні права (договори, правовстановлюючі документи тощо). Згідно п.2.2., п.3.1. Договору оренди №01/02-2020 від 03.02.2020 замовлення, в яких встановлюється ціна, додаються до договору. Не долучене замовлення, що відображає істотну умову договору. Договір подано не в повному обсязі.», повідомляємо, що учасником ТОВ «Острогтрансбуд» повністю виконано умови тендерної документації щодо кваліфікаційного критерію - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а зазначене Замовником твердження стосовно надання договору оренди не в повному обсязі є хибним, оскільки відповідно до вищезгаданого договору такі «замовлення» узгоджуються Сторонами та не становлять окремі додатки до такого Договору оренди та не є його невід’ємною частиною, отже підстава відхилення є незаконною та неправомірною.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення;
- переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції та повторно розглянути пропозицію ТОВ «Острогтрансбуд» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт приміщень для заміни ангіографічного обладнання в відділенні інтервенційної радіології (рентген-хірургічний блок) КП «Рівненська обласна клінічна лікарня» Рівненської обласної ради за адресою: вул. Київська, 78-Г, м. Рівне, хірургічний корпус, п’ятий поверх».
Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 09:56
Відповідь на вимогу міститься в протоколі засідання тендерного комітету, що додається

Документи

27 березня 2020 09:56
Протокол 401.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД 2 956 832,00
UAH з ПДВ
2 907 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК Домінант" 2 985 110,40
UAH з ПДВ
2 917 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" 2 996 139,00
UAH з ПДВ
2 918 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІБК Енерготехнобуд 3 107 763,38
UAH з ПДВ
2 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2020 14:14
Електронний підпис
14 березня 2020 14:13
електронний розрахунок.zip
14 березня 2020 14:13
04 субпідряд.pdf
14 березня 2020 14:13
01 кваліфікація.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 13:31
Електронний підпис
25 березня 2020 13:29
Довідка МВС.pdf
24 березня 2020 12:20
Електронний підпис
23 березня 2020 19:51
Електронний підпис
23 березня 2020 19:46
кошторис після аукціону.pdf
23 березня 2020 19:12
346.bdcu
13 березня 2020 14:49
Електронний підпис
13 березня 2020 14:34
66-72.Кошториси.pdf
13 березня 2020 14:34
73.imd
13 березня 2020 14:34
73.bdcu
13 березня 2020 14:34
27-59. Кваліфікаційні.pdf
13 березня 2020 14:34
61-64. Кваліфікаційні.pdf
13 березня 2020 14:34
1. Реєстр.pdf
13 березня 2020 14:34
2. Тендерна пропозиція.pdf
13 березня 2020 14:34
3-26. Установчі.pdf

Публічні документи

15 березня 2020 12:23
Електронний підпис
15 березня 2020 12:19
50.bdcu
15 березня 2020 12:15
Електронний підпис
15 березня 2020 03:28
Електронний підпис
15 березня 2020 03:27
Цінова пропозиція.pdf
15 березня 2020 03:27
Установчі документи.pdf
15 березня 2020 03:27
Проект договору.pdf
15 березня 2020 03:27
персонал.pdf
15 березня 2020 03:27
інші довідки.pdf
15 березня 2020 03:27
Договірна ціна 1.pdf
15 березня 2020 03:27
Гарантійні листи.pdf
15 березня 2020 03:27
compressed_досвід.pdf
15 березня 2020 03:27
compressed_Договірна ціна 3.pdf
15 березня 2020 03:27
compressed_Договірна ціна 2.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 19:44
Електронний підпис
13 березня 2020 19:42
Установчі.pdf
13 березня 2020 19:42
Субпідрядник.pdf
13 березня 2020 19:42
Кошторис.pdf
13 березня 2020 19:42
Договора обладнання МТБ.pdf
13 березня 2020 19:42
Аналогічні договора.pdf
13 березня 2020 19:42
Довідки

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД

ТОВ "БК Домінант"

ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ"

ТОВ ІБК Енерготехнобуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД
#39783899
Відхилено 2 907 300,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 12:44
ТОВ "БК Домінант"
#40442698
Переможець 2 917 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 12:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК Домінант"
#40442698
2 917 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 15:01
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 14:34
д.у.№1 Домінант.pdf зміни до договору
20 січня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 10:06
Дог 157 БК Домінант.pdf укладений
08 квітня 2020 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 917 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 361 666,67 UAH)