Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33140000-3 «Медичні матеріали» (код НК 024:2019: 35416 "Трубка стравохідна"; код НК 024:2019: 38561 "Зонд назогастральний / орогастральний"; код НК 024:2019: 38561 "Зонд назогастральний / орогастральний"; код НК 024:2019: 38561 "Зонд назогастральний / орогастральний"; код НК 024:2019: 10678 "Катетер для введення"; код НК 024:2019: 10678 "Катетер для введення"; код НК 024:2019: 10678 "Катетер для введення"; код НК 024:2019: 35356 "Канюля аспіраційна, одноразового застосування"; код НК 024:2019: 10714 "Катетер емболектомії / тромбектомії"; код НК 024:2019: 10714 "Катетер емболектомії / тромбектомії"; код НК 024:2019: 10714 "Катетер емболектомії / тромбектомії"; код НК 024:2019: 10714 "Катетер емболектомії / тромбектомії"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 46864 "Підключичний катетер"; код НК 024:2019: 46864 "Підключичний катетер";код НК 024:2019: 10735 "Нефростомічний катетер"; код НК 024:2019: 34917 "Внутрішній уретральний дренажний катетер"; код НК 024:2019: 34917 "Внутрішній уретральний дренажний катетер"; код НК 024:2019: 34917 "Внутрішній уретральний дренажний катетер"; код НК 024:2019: 34917 "Внутрішній уретральний дренажний катетер"; код НК 024:2019: 34917 "Внутрішній уретральний дренажний катетер"; код НК 024:2019: 35094 "Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий"; код НК 024:2019: 32030 "Уретральний катетеризаційний комплект"; код НК 024:2019: 32030 "Уретральний катетеризаційний комплект"; код НК 024:2019: 32030 "Уретральний катетеризаційний комплект"; код НК 024:2019: 35824 "Набір для дренування закритої рани") (Вироби медичного призначення, разового застосування)
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2020-02-27-002358-a f3e4d119849e418395aec2b47f98a96d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Муцька Світлана Михайлівна

+380462660583 chgb2_t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 14233274
Місцезнаходження: 14034, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця 1-го Травня 168б
Контактна особа: Муцька Світлана Михайлівна
+380462660583
chgb2_t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 23:00
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Більш детально викладено у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12795 штуки
код ДК 021:2015: 33140000-3 «Медичні матеріали» (код НК 024:2019: 35416 "Трубка стравохідна"; код НК 024:2019: 38561 "Зонд назогастральний / орогастральний"; код НК 024:2019: 38561 "Зонд назогастральний / орогастральний"; код НК 024:2019: 38561 "Зонд назогастральний / орогастральний"; код НК 024:2019: 10678 "Катетер для введення"; код НК 024:2019: 10678 "Катетер для введення"; код НК 024:2019: 10678 "Катетер для введення"; код НК 024:2019: 35356 "Канюля аспіраційна, одноразового застосування"; код НК 024:2019: 10714 "Катетер емболектомії / тромбектомії"; код НК 024:2019: 10714 "Катетер емболектомії / тромбектомії"; код НК 024:2019: 10714 "Катетер емболектомії / тромбектомії"; код НК 024:2019: 10714 "Катетер емболектомії / тромбектомії"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 46864 "Підключичний катетер"; код НК 024:2019: 46864 "Підключичний катетер";код НК 024:2019: 10735 "Нефростомічний катетер"; код НК 024:2019: 34917 "Внутрішній уретральний дренажний катетер"; код НК 024:2019: 34917 "Внутрішній уретральний дренажний катетер"; код НК 024:2019: 34917 "Внутрішній уретральний дренажний катетер"; код НК 024:2019: 34917 "Внутрішній уретральний дренажний катетер"; код НК 024:2019: 34917 "Внутрішній уретральний дренажний катетер"; код НК 024:2019: 35094 "Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий"; код НК 024:2019: 32030 "Уретральний катетеризаційний комплект"; код НК 024:2019: 32030 "Уретральний катетеризаційний комплект"; код НК 024:2019: 32030 "Уретральний катетеризаційний комплект"; код НК 024:2019: 35824 "Набір для дренування закритої рани") (Вироби медичного призначення, разового застосування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, Чернігів, 1-го Травня, 168б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 14:08
Зміни 02.03.2020р.pdf
02 березня 2020 14:08
Тендерна документація зі змінами.doc
27 лютого 2020 14:03
Проект договору.doc
02 березня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 14:08
Зміни 02.03.2020р.pdf
02 березня 2020 14:08
Тендерна документація зі змінами.doc
27 лютого 2020 14:03
Тендерна документація.doc
27 лютого 2020 14:03
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-27-002358-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 27 лютого 2020 16:32
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-02-27-002358-a нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-02-27-002358-a чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.

Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 6 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України. Пояснити по позиції №30 код ДК 021:2015: 33140000-3 «Медичні матеріали» (код НК 024:2019: 32030 "Уретральний катетеризаційний комплект") (Рентгеноконтрастний уретральний катетер) , чи планується по цій позиції закупівля сечовідних стентів (формулювання не є достатньо чітким).
- Виділити позиції № 27, 28, 29, 30 в Окремий Лот

У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 14:14
Добрий день, шановний учаснику! На вашу вимогу UA-2020-02-27-002358-a.a1 щодо приведення документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України повідомляємо наступне.
Замовник під час оголошення закупівлі керується Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно частини 3 статті 11 Закону «тендерний комітет здійснює вибір процедури закупівлі». Відповідно пункту 18 статті 1 Закону «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом».
Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (із змінами) «предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу».
Вимоги до предмету закупівлі, що встановлені Замовником є таким чином, щоб не допустити дискримінації та забезпечити вільну конкуренцію серед усіх учасників тендеру, а тому не порушують принципи здійснення закупівель. Тендерна документація складена згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону (містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію). Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару.
Згідно Вашої вимоги внесено зміни до тендерної документації. Дякуємо за співпрацю!
Номер вимоги: UA-2020-02-27-002358-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 02 березня 2020 14:31
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний замовнику!
Технічні вимоги повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання.

Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.

Отже, просимо виділити пункти № 27, 28, 29, 30 в Окремий Лот

Об’єднання усіх позицій в один єдиний лот може бути розцінене як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 09:12
Шановний Учаснику! На вашу вимогу UA-2020-02-27-002358-a.a2 щодо приведення документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України повідомляємо наступне.
Замовник під час оголошення закупівлі керується Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно частини 3 статті 11 Закону «тендерний комітет здійснює вибір процедури закупівлі». Відповідно пункту 18 статті 1 Закону «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом».
Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (із змінами) «предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу».
Дякуємо за співпрацю!

Документи подані скаржником

27 лютого 2020 16:32
МТВ зі змінами.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
16 березня 2020 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій