Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (піна монтажна всесезонна)
Очікувана вартість
137 576,70 UAH
UA-2020-02-27-002078-a ● f12cbc3577174fb38e1b57678b83b336
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Контактна особа: |
Денис Варець +380577244648 nh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2020 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 14:01 |
Очікувана вартість: | 137 576,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 687,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Піна монтажна всесезонна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1065 штуки
Піна монтажна всесезонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2020 13:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2020 13:27 |
334 ТД Піна монтажна испр.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-27-002078-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 05 березня 2020 15:39
Вимога
Наше підприємство, як офіційний представник виробника, має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі, проте не має змоги з наступних причин. У п. 2.6. Технічних вимог до предмету закупівлі вказано наступне: «Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, завірену учасником торгів». Це суттєво зменшує кількість потенційних учасників процедури закупівлі, так як вони не мають змоги своєчасно отримати та надати даний документ, враховуючи термін його отримання та строки проведення процедури закупівлі.
Враховуючи вищесказане, з метою виключення дискримінаційного фактору, просимо внести зміни до тендерної документації, та викласти п.2.6. Технічних вимог до предмету закупівлі в наступній редакції: «2.6. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, завірену учасником торгів. Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, учасник надає гарантійний лист про те, що копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, завірену учасником торгів буде надано не пізніше постачання першої партії продукції».
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вищесказане, з метою виключення дискримінаційного фактору, просимо внести зміни до тендерної документації, та викласти п.2.6. Технічних вимог до предмету закупівлі в наступній редакції: «2.6. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, завірену учасником торгів. Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, учасник надає гарантійний лист про те, що копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, завірену учасником торгів буде надано не пізніше постачання першої партії продукції».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2020 15:52
Шановний учасник. Згідно ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» об'єктом державної санітарно-епідеміологічної експертизи є «…продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей». Оскільки при виробництві монтажної піни використовуються хімічні речовини, які можуть нанести шкоду здоров’ю людини– наявність Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи є обов’язковим. Згідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація розробляється замовником та може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити,.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" |
107 000,00
UAH з ПДВ
|
106 312,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДПАРТНЕР ПРО" |
109 162,50
UAH з ПДВ
|
106 965,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕРУА МЕРЛЕН УКРАЇНА" |
120 771,00
UAH з ПДВ
|
106 968,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КСАНТОС" |
125 244,00
UAH з ПДВ
|
109 141,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
118 176,66
UAH з ПДВ
|
115 530,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БI ЕМ ГРУП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
121 410,00
UAH з ПДВ
|
121 410,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" #41988858 |
Відхилено |
106 312,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 11:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДПАРТНЕР ПРО" #43290358 |
Переможець |
106 965,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 12:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:07
|
334 ДУ пролонгація.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 15:10
|
334 Договір.pdf | укладений |
30 квітня 2020 14:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | П/НХ-20643/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | П/НХ-20643/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |