Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ організації тендерних п +380443096910 rolanharenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2020 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2020 13:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2020 13:05 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 12:34 |
Очікувана вартість: | 3 081 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 816,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 77040 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за товар буде здійснена не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2020 12:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2020 12:58 |
ТД запасні частини електровозів.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-11-000023 ● ec351b7e91274eccace3c3807c7e2a38
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2021 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2021 №5
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2020 року №003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2021 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-02-27-001937-а 27.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-14 16:16:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин до електровозів (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (власні кошти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-27-001937-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Яким чином учасником ТОВ «Запоріжгарантмаш», якого обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- до кінцевого строку укладення договору про закупівлю, передбаченого статтею 32 Закону, забезпечення виконання такого договору у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю, визначеного у пункті 6 розділ 6 тендерної документації?
2. Яким чином ТОВ «Запоріжгарантмаш», з яким укладено договір поставки від 21.04.2020 №ПЗ/НХ-20311/НЮ (далі - Договір), строк дії, якого продовжено до 31.03.2021 виконано вимоги пункту 12.5 розділу 12 додатку №8 тендерної документації та пункту 12.5 розділу 12 Договору в частині терміну дії забезпечення виконання договору до повного виконання договору?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-20 16:04:21
Відповідь Замовника щодо запиту про надання пояснень Північного офісу Держаудитслужби України
В ході проведення моніторингу Північним офісом Держаудитслужби України 14 січня 2021 р. в системі електронних закупівель оприлюднений запит про надання пояснень по процедурі закупівлі «34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів) (власні кошти)» (код за ДК 021-2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), оголошення № UA-2020-02-27-001937-a (далі–Запит).
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній на дату оголошення (далі – Закон) надаємо обґрунтовану відповідь на Запит з огляду на наступне.
По першому питанню:
Згідно умов тендерної документації Замовника, а саме: пункту 6 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»: «Замовник (Бенефіціар) вимагає від учасника-переможця (Принципал) надання ним до укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 32 Закону, забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору. Вид забезпечення виконання договору - оригінал банківської гарантії.» Переможець торгів ТОВ «Запоріжгарантмаш» до дати укладання договору надав забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії, у розмірі що становить 5% від вартості договору та дорівнює 154 053,00 грн. (сто п’ятдесят чотири тисячі п’ятдесят три грн. 00 коп.).
По другому питанню:
Договір від 21.04.2020 №ПЗ/НХ-20311/НЮ (далі - Договір) з ТОВ «Запоріжгарантмаш» укладений за результатами проведення процедури закупівлі відкриті торги відповідно до вимог Закону.
Додаткова угода до Договору ПЗ/НХ-20311/НЮ від 21.04.2020 р. ПЗ/НХ-20311/НЮ -д-1 від 24.12.2020 р. з ТОВ «Запоріжгарантмаш» була укладена після виконання всіх зобов’язань по договору та згідно з ч. 5 ст. 36 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку від 26.01.2021 р. Північного офісу Держаудитслужби Вінницької області по процедурі закупівлі «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів)» регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху № UA-2020-02-27-001937-a повідомляємо: Щодо не дотримання частини четвертої статті 11 Закону, а саме: протоколи засідань тендерного комітету від 01 квітня 2020 року №128/1, №128/2 не містять підписів усіх членів тендерного комітету присутніх на їх засіданнях або обґрунтованої відмови від підпису: Відповідно до вимог ч. 1 ст. 10 Закону за результатами розгляду тендерним комітетом пропозицій учасників через авторизовані електронний майданчик оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Законом, інформацію про закупівлю, а саме: - інформацію про відхилення тендерних пропозиції учасників ТОВ "НПЗ" - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; - повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ЗАПОРІЖГАРАНТМАШ" - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Законом не вимагається оприлюднення протоколів засідань тендерного комітету щодо прийняття рішень про відхилення пропозицій учасників або визнання учасника переможцем. Зазначені вище протоколи оприлюднені в системі електронних закупівель для більш детального інформування учасників в зручному для замовника форматі. В паперовому вигляді ці протоколи містять підписи всіх членів тендерного комітету, що були присутні на засіданні, тож вимоги ч. 4 ст. 11 Закону дотримано. Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» зобов’язується та гарантує здійснити заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі, та в подальшому при здійсненні закупівель не допускати порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-02-04 16:54:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2020 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НПЗ" |
3 081 600,00
UAH з ПДВ
|
3 050 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАРАНТМАШ" |
3 081 060,00
UAH з ПДВ
|
3 081 060,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НПЗ" #37540226 |
Відхилено |
3 050 640,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2020 17:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАРАНТМАШ" #39424754 |
Переможець |
3 081 060,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2020 17:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 08:46
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 08:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 12:59
|
Запоріжгарантмаш 20311.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 18:52
|
Запоріжгарантмаш 001937-а.pdf | укладений |
22 квітня 2020 18:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/НХ-20311/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/НХ-20311/НЮ- |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |