Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів) (власні кошти)
Очікувана вартість
3 081 600,00 UAH
UA-2020-02-27-001937-a d6ca2f6fc38c4a00bba2bd937d1545c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних п

+380443096910 rolanharenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних п
+380443096910
rolanharenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 13:05
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 13:05
Початок аукціону: 16 березня 2020 12:34
Очікувана вартість: 3 081 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 816,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 77040 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 шт
Стержень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
150 шт
Вкладиш моторно-осьовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за товар буде здійснена не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 12:58
ТД запасні частини електровозів.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-11-000023 ● ec351b7e91274eccace3c3807c7e2a38
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2021 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.01.2021 №5
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2020 року №003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2021 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-02-27-001937-а 27.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-14 16:16:39

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин до електровозів (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (власні кошти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-27-001937-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Яким чином учасником ТОВ «Запоріжгарантмаш», якого обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- до кінцевого строку укладення договору про закупівлю, передбаченого статтею 32 Закону, забезпечення виконання такого договору у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю, визначеного у пункті 6 розділ 6 тендерної документації?

2. Яким чином ТОВ «Запоріжгарантмаш», з яким укладено договір поставки від 21.04.2020 №ПЗ/НХ-20311/НЮ (далі - Договір), строк дії, якого продовжено до 31.03.2021 виконано вимоги пункту 12.5 розділу 12 додатку №8 тендерної документації та пункту 12.5 розділу 12 Договору в частині терміну дії забезпечення виконання договору до повного виконання договору?


Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-20 16:04:21

Відповідь Замовника щодо запиту про надання пояснень Північного офісу Держаудитслужби України

В ході проведення моніторингу Північним офісом Держаудитслужби України 14 січня 2021 р. в системі електронних закупівель оприлюднений запит про надання пояснень по процедурі закупівлі «34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів) (власні кошти)» (код за ДК 021-2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), оголошення № UA-2020-02-27-001937-a (далі–Запит).
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній на дату оголошення (далі – Закон) надаємо обґрунтовану відповідь на Запит з огляду на наступне.
По першому питанню:
Згідно умов тендерної документації Замовника, а саме: пункту 6 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»: «Замовник (Бенефіціар) вимагає від учасника-переможця (Принципал) надання ним до укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 32 Закону, забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору. Вид забезпечення виконання договору - оригінал банківської гарантії.» Переможець торгів ТОВ «Запоріжгарантмаш» до дати укладання договору надав забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії, у розмірі що становить 5% від вартості договору та дорівнює 154 053,00 грн. (сто п’ятдесят чотири тисячі п’ятдесят три грн. 00 коп.).
По другому питанню:
Договір від 21.04.2020 №ПЗ/НХ-20311/НЮ (далі - Договір) з ТОВ «Запоріжгарантмаш» укладений за результатами проведення процедури закупівлі відкриті торги відповідно до вимог Закону.
Додаткова угода до Договору ПЗ/НХ-20311/НЮ від 21.04.2020 р. ПЗ/НХ-20311/НЮ -д-1 від 24.12.2020 р. з ТОВ «Запоріжгарантмаш» була укладена після виконання всіх зобов’язань по договору та згідно з ч. 5 ст. 36 Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку від 26.01.2021 р. Північного офісу Держаудитслужби Вінницької області по процедурі закупівлі «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів)» регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху № UA-2020-02-27-001937-a повідомляємо: Щодо не дотримання частини четвертої статті 11 Закону, а саме: протоколи засідань тендерного комітету від 01 квітня 2020 року №128/1, №128/2 не містять підписів усіх членів тендерного комітету присутніх на їх засіданнях або обґрунтованої відмови від підпису: Відповідно до вимог ч. 1 ст. 10 Закону за результатами розгляду тендерним комітетом пропозицій учасників через авторизовані електронний майданчик оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Законом, інформацію про закупівлю, а саме: - інформацію про відхилення тендерних пропозиції учасників ТОВ "НПЗ" - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; - повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ЗАПОРІЖГАРАНТМАШ" - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Законом не вимагається оприлюднення протоколів засідань тендерного комітету щодо прийняття рішень про відхилення пропозицій учасників або визнання учасника переможцем. Зазначені вище протоколи оприлюднені в системі електронних закупівель для більш детального інформування учасників в зручному для замовника форматі. В паперовому вигляді ці протоколи містять підписи всіх членів тендерного комітету, що були присутні на засіданні, тож вимоги ч. 4 ст. 11 Закону дотримано. Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» зобов’язується та гарантує здійснити заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі, та в подальшому при здійсненні закупівель не допускати порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2021-02-04 16:54:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НПЗ" 3 081 600,00
UAH з ПДВ
3 050 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАРАНТМАШ" 3 081 060,00
UAH з ПДВ
3 081 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 09:42
Електронний підпис
02 квітня 2020 09:34
МВС Павленко.pdf
02 квітня 2020 09:34
ЗГМ налоговая.pdf
12 березня 2020 14:13
Електронний підпис
12 березня 2020 14:06
Ліцензія.zip
12 березня 2020 14:06
Довіреність 30.zip
12 березня 2020 14:06
Гарантія 17841.zip
12 березня 2020 14:06
5. СТАТУТ 2020р..pdf
12 березня 2020 14:06
3.4. Копії креслеників.pdf
12 березня 2020 14:06
3.3. Зразки паспортів.pdf
12 березня 2020 14:06
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НПЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАРАНТМАШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НПЗ"
#37540226
Відхилено 3 050 640,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 17:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАРАНТМАШ"
#39424754
Переможець 3 081 060,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 17:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2020 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАРАНТМАШ"
#39424754
3 081 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 08:46
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 08:44
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:59
Запоріжгарантмаш 20311.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:59
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 18:52
Запоріжгарантмаш 001937-а.pdf укладений
22 квітня 2020 18:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-20311/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НХ-20311/НЮ-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 573 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 595 660,00 UAH)