Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти
Очікувана вартість
375 800,00 UAH
UA-2020-02-27-001870-a fb591ddddfcc44fcbb339783a0758fea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чекуріна Ірина Олександрівна

+380542701657 licey_barsa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Сумської обласної ради "Обласний ліцей-інтернат спортивного профілю "Барса"
Код ЄДРПОУ: 41359632
Місцезнаходження: 42700, Україна , Сумська обл., місто Охтирка, вулиця Чкалова, 27-А
Контактна особа: Чекуріна Ірина Олександрівна
+380542701657
licey_barsa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 13:19
Очікувана вартість: 375 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 879,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7516 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кг
Капуста качанна (пізнього сорту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Привокзальна, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
743 кг
Капуста качанна (раннього сорту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Привокзальна, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
425 кг
Капуста цвітна свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Привокзальна, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
15 кг
Цибуля зелена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Привокзальна, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
150 кг
Перець овочевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Привокзальна, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
455 кг
Огірки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Привокзальна, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
250 кг
Помідори свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Привокзальна, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1200 кг
Морква харчова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Привокзальна, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
70 кг
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Привокзальна, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1400 кг
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Привокзальна, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1100 кг
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Привокзальна, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3326 кг
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Привокзальна, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1900 кг
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Привокзальна, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
600 кг
Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Привокзальна, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1600 кг
Груші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Привокзальна, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
45 кг
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Привокзальна, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 17:47
ТД (нова редакція).docx
03 березня 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 17:47
ТД (нова редакція).docx
27 лютого 2020 12:47
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги Тендерної документації
Дата подання: 03 березня 2020 13:41
Дата відповіді: 03 березня 2020 17:33
Звертаємось до Вас з питанням, щодо доцільності встановлення наступних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації): «В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: Експлуатаційний дозвіл виробника (якщо Учасник не є виробником- експлуатаційний дозвіл виробника та лист про співпрацю з даним виробником, офіційним представником, дистриб’юторів, дилерів). Копію укладеного договору між державною установою ветеринарної медицини та Виробником, якщо це передбачено чинним законодавством України для даного виду товару. Якщо Учасник не є виробником товару, він надає разом з тендерною пропозицією підтвердження від виробника товару (кожен вид продукції) про впровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Для підтвердження виконання графіку постачання учасник повинен надати: якщо він не є виробником, в обов’язковому порядку подає у складі тендерної пропозиції договір з постачальником або лист про намір співпраці у 2020 році за підписом керівника від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику. В листі обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника такого товару, місцезнаходження та код ЄДРПОУ. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копія посвідчення про якість та/або декларація виробника та результат/протокол незалежних лабораторних досліджень даного виду товару виданий не пізніше ніж за 30 днів до дати оголошення закупівлі (під час постачання надається за вимогою замовника) та документ який підтверджує повноваження суб’єкта господарювання що здійснює лабораторні дослідження, тощо) із зазначенням строку придатності, умов зберігання та температурного режиму, копії вище зазначених документів надати у складі пропозиції. Зміст маркування: назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника, позначення маси нетто, чи об'єму, склад продукту, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту, строк (термін) придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування), на споживчу тару обов'язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до», або дату виробництва та строк придатності продукту, нанесення позначень нормативних документів тощо, відповідно до ДСТУ. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності, відповідати діючому санітарно-епідеміологічному законодавству, містити термін та умови придатності харчових продуктів; учасник повинен письмово підтвердити виконання вищезазначених вимог» Чинним законодавством України не передбачено обов’язок суб’єктів господарювання отримувати експлуатаційний дозвіл, та укладати ветеринарні угоди для виробництва, зберігання та продажу овочів та фруктів. Вимога щодо надання підтвердження співпраці з виробником є недоцільною, оскільки у даних продуктів можуть бути різні виробники, деякі з них знаходяться закордоном та учасники не мають можливості отримати вінд них документи, гарантійні листи або укласти прямий договір. Також звертаємо Вашу увагу на те, що деякі овочі та фрукти є сезонними та не можуть бути перевірені в лабораторії на даний момент, тому вимога, щодо надання протоколів випробувань є недоцільною. Просимо внести зміни, щодо вищевказаних умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної Тендерної документації вказано:
«У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
Відповідно до додатку 4 до Тендерної документації: «В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: Експлуатаційний дозвіл виробника (якщо Учасник не є виробником- експлуатаційний дозвіл виробника та лист про співпрацю з даним виробником, офіційним представником, дистриб’юторів, дилерів). Копію укладеного договору між державною установою ветеринарної медицини та Виробником, якщо це передбачено чинним законодавством України для даного виду товару. Якщо Учасник не є виробником товару, він надає разом з тендерною пропозицією підтвердження від виробника товару (кожен вид продукції) про впровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
Ваші вимоги розглянуті, та внесені відповідні зміни до Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Семібратов Володимир Сергійович" 365 834,50
UAH
365 834,50
UAH
Документи
ФОП Оломпієв Микола Борисович 375 000,00
UAH
375 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 10:23
Електронний підпис
20 березня 2020 10:20
Довідка ст.17.pdf
20 березня 2020 10:20
Довідка ДФС.jpg
20 березня 2020 10:20
Довідка МВС.jpg
15 березня 2020 15:54
Електронний підпис
15 березня 2020 15:49
Технічні.pdf
15 березня 2020 15:49
Пропозиція.pdf
15 березня 2020 15:49
Проект договору.pdf
15 березня 2020 15:49
Повноваження.pdf
15 березня 2020 15:49
Завірені копія акту тз.pdf
15 березня 2020 15:49
Завірена копія витягу.pdf
15 березня 2020 15:49
Документи дезінфектор.pdf
15 березня 2020 15:49
Довідки.pdf
15 березня 2020 15:49
Довідка ст.17.pdf
15 березня 2020 15:49
Довідка працівники.pdf
15 березня 2020 15:49
Довідка податок.pdf
15 березня 2020 15:49
Довідка банк.pdf
15 березня 2020 15:49
Декларації.pdf
15 березня 2020 15:49
Відомості.pdf
15 березня 2020 15:49
Акт критичні точки.pdf
15 березня 2020 15:49
Акт гігієна.pdf
15 березня 2020 15:49
Scan гарантії.pdf
15 березня 2020 15:49
ISO 22000.pdf
15 березня 2020 15:49
ISO 9001.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 15:21
БАРСА 1.zip
13 березня 2020 15:21
БАРСА.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Семібратов Володимир Сергійович"

ФОП Оломпієв Микола Борисович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Семібратов Володимир Сергійович"
#3206917774
Переможець 365 834,50
UAH
18 березня 2020 15:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Семібратов Володимир Сергійович"
#3206917774
365 834,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 12:48
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 08:43
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 08:38
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 11:35
Протокол 19 зміни овочі_ фрукти.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 11:30
Договір зміни до договору
10 квітня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 13:55
Договір укладений
02 квітня 2020 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення уточнень в договорі та специфікації (виправлення технічної помилки)
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, у зв'язку із зменшенням діто-днів
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 324 516,65
UAH