Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об'єкту: Капітальний ремонт лікувально-діагностичного корпусу з переходом-галереєєю за адресою: м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія (стадія проектування - робочий проект")
Очікувана вартість
364 500,00 UAH
UA-2020-02-27-001669-a 1c91eea76daf4770a1b19f141623240b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Шевченко

+380442050506 y.shevchenko@artek.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК"
Код ЄДРПОУ: 16502790
Місцезнаходження: 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
Контактна особа: Юлія Шевченко
+380442050506
y.shevchenko@artek.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об'єкту: Капітальний ремонт лікувально-діагностичного корпусу з переходом-галереєєю за адресою: м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія (стадія проектування - робочий проект")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, Київ, Пуща-Водиця, 14-а лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 лютого 2020  —  30 квітня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 лютого 2020 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВАЩЕНКО БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3263108515
Переможець 364 500,00
UAH
27 лютого 2020 12:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 16:24
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2020 12:19
ДУ Ващенко.pdf зміни до договору
08 травня 2020 12:18
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни відповідно до експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 68/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 480 600,00
UAH