Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання (комплект - проектор, інтерактивна дошка, ноутбук)
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2020-02-27-001654-a 3c393363b54e45308396ffbaea0a7f7e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаднік Ігор Ігорович

380505800290 stadnik.igor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти" Петрівської районної ради Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 41199561
Місцезнаходження: 28300, Україна , Кіровоградська обл., смт Петрове, Каштанова, 5
Контактна особа: Стаднік Ігор Ігорович
380505800290
stadnik.igor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 11:55
Очікувана вартість: 390 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Мультимедійне обладнання (комплект - проектор, інтерактивна дошка, ноутбук)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Мультимедійне обладнання (комплект - проектор, інтерактивна дошка, ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 12:11
Тендерна документація мультимедійне обладнання 27.02.2020.doc
27 лютого 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 12:11
Тендерна документація мультимедійне обладнання 27.02.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-27-001654-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне підприємство "Комп’ютер-Плюс", Код ЄДРПОУ:32777370
Дата подання: 27 лютого 2020 15:30
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі, а саме: "Надати у складі пропозиції гриф МОН на програмне забезпечення «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти»". Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати гриф МОН. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність грифа МОН в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання.) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме гриф МОН.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2020 08:26
Шановний Учаснику!

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Прозатвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання інавчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і наукиУкраїни» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання інавчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державнихсанітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативнихдокументів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам" Вимога щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогампередбачена п. 2.2. наказу МОН від 02.12.2004р. № 903: «При використаннікомп'ютерних програм і комп'ютерної техніки з попередньо встановленимикомп'ютерними програмами навчальні заклади зобов'язані:- дотримуватися вимог, що передбачені нормативними актами МОН України, які регламентують склад, кількість та основні технічні характеристикикомп'ютерної техніки для облаштування і використання кабінетів інформатикита інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах;- придбавати і використовувати в навчальному процесі комп'ютерні програмиі комп'ютерну техніку з попередньо встановленими комп'ютерними програмами,що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання відповідностіпедагогічним вимогам МОН України;- придбавати і використовувати комп'ютерні програми навчальногопризначення, що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнаннявідповідності педагогічним вимогам МОН України.». Вимоги, зазначені у документації ніяким чином необмежують коло учасників тендерних торгів, оскільки партнери виробників,представники чи офіційні дистриб'ютори повинні мати відповіднудокументацію від виробника на навчальне обладнання, що поставляється тавикористовується в освітньому процесі у закладах освіти та підтверджуєйого безпечність та має дозвіл на використання у загальних навчальнихзакладах. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендернадокументація може містити також іншу інформацію відповідно дозаконодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічнізакупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинномузаконодавству та не потребує внесенню змін.
Розгорнути Згорнути
Шановний Учаснику!

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Прозатвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання інавчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і наукиУкраїни» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання інавчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державнихсанітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативнихдокументів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам" Вимога щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогампередбачена п. 2.2. наказу МОН від 02.12.2004р. № 903: «При використаннікомп'ютерних програм і комп'ютерної техніки з попередньо встановленимикомп'ютерними програмами навчальні заклади зобов'язані:- дотримуватися вимог, що передбачені нормативними актами МОН України, які регламентують склад, кількість та основні технічні характеристикикомп'ютерної техніки для облаштування і використання кабінетів інформатикита інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах;- придбавати і використовувати в навчальному процесі комп'ютерні програмиі комп'ютерну техніку з попередньо встановленими комп'ютерними програмами,що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання відповідностіпедагогічним вимогам МОН України;- придбавати і використовувати комп'ютерні програми навчальногопризначення, що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнаннявідповідності педагогічним вимогам МОН України.». Вимоги, зазначені у документації ніяким чином необмежують коло учасників тендерних торгів, оскільки партнери виробників,представники чи офіційні дистриб'ютори повинні мати відповіднудокументацію від виробника на навчальне обладнання, що поставляється тавикористовується в освітньому процесі у закладах освіти та підтверджуєйого безпечність та має дозвіл на використання у загальних навчальнихзакладах. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендернадокументація може містити також іншу інформацію відповідно дозаконодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічнізакупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинномузаконодавству та не потребує внесенню змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 388 998,00
UAH
388 998,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ 389 992,00
UAH
389 992,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 17:14
Податкова.pdf
23 березня 2020 17:14
МВС.jpg
12 березня 2020 17:50
Електронний підпис
12 березня 2020 17:48
33. Місце доставки товару.pdf
12 березня 2020 17:48
31. Проект договору.pdf
12 березня 2020 17:48
30. Тендерна пропозиція..pdf
12 березня 2020 17:48
25. Сертифікат спікера.pdf
12 березня 2020 17:48
16. Гриф.pdf
12 березня 2020 17:48
9. Договір оренди.pdf
12 березня 2020 17:48
4. Копія Статуту.pdf
12 березня 2020 17:48
2. Копія Протоколу.pdf
12 березня 2020 17:48
1. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 17:27
Електронний підпис
05 березня 2020 17:09
ГРИФ МОН.pdf
05 березня 2020 17:09
Сертифікат ноут. НР.pdf
05 березня 2020 17:09
цінова пропозиція.pdf
05 березня 2020 17:09
технічні вимоги.pdf
05 березня 2020 17:09
Dovidka z MVD.pdf
05 березня 2020 17:09
Реквізити.pdf
05 березня 2020 17:09
Довідка МТБ.pdf
05 березня 2020 17:09
Витяг Денисюк.PDF
05 березня 2020 17:09
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 388 998,00
UAH
19 березня 2020 11:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
388 998,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2020 16:38
Додатк. угода ТОВ КРЕО СІНЕРЖІ № 66 Scanned Documents.zip зміни до договору
07 квітня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 16:23
ТОВ КРЕО СІНЕРЖІ 66 Scanned Documents.zip укладений
07 квітня 2020 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п. 3 ч.4 ст. 36 "Про публічні закупівлі" (покращення якості предмета) закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшеннясуми, визначеної в договорі, п. 3 п. 3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 388 998,00
UAH