Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
electricity supply
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ОБЛАСНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "МЕТАЛІСТ" |
Код ЄДРПОУ: | 24477221 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська область обл., місто Харків, вулиця Плеханівська, буд 65 |
Контактна особа: |
Антонова Світлана Олегівна +380577372442 antonovasveta010171@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME communal enterprise "Regional sports complex" Metalist " |
National ID: | 24477221 |
Contact point: |
Antonova Svetlana Olegivna +380577372442 antonovasveta010171@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2020 19:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2020 11:10 |
Очікувана вартість: | 10 760 145,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 322 804,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Publication date: | 27 лютого 2020 19:48 |
Enquiries until: | 25 березня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 квітня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 10 760 146 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 322 804 UAH |
Minimal lowering step, %: | 3,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2020 19:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2020 18:44 |
ТД ел.ен. 2020 зі змінами.doc | |
27 березня 2020 18:44 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
27 лютого 2020 19:49 |
ТД ел.ен. 2020.doc | |
27 лютого 2020 19:49 |
Додаток 4. Згода учасника.doc | |
27 лютого 2020 19:49 |
Додаток 3 Проект договору.doc | |
27 лютого 2020 19:49 |
Додаток 2.Технічні вимоги.doc | |
27 лютого 2020 19:49 |
Додаток 1. Інша інформація.docx |
27 березня 2020 19:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2020 18:44 |
ТД ел.ен. 2020 зі змінами.doc
|
|||
27 березня 2020 18:44 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
27 лютого 2020 19:49 |
ТД ел.ен. 2020.doc
|
|||
27 лютого 2020 19:49 |
Додаток 4. Згода учасника.doc
|
|||
27 лютого 2020 19:49 |
Додаток 3 Проект договору.doc
|
|||
27 лютого 2020 19:49 |
Додаток 2.Технічні вимоги.doc
|
|||
27 лютого 2020 19:49 |
Додаток 1. Інша інформація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На підставі зазначеного вище повідомляємо, що на цей час у нас відсутня можливість надати вам інформацію, щодо погодинного графіку споживання за січень-лютий 2020 року.
На підставі зазначеного вище просимо вас роз'яснити, що ви маєте на увазі під ОСР, та яка саме інформація вам потрібна для прийняття участі у наших торгах, та яке відношення запитувана вами інформація має до складання вашої пропозиції у відповідності до кваліфікаційних та технічних вимог тендерної документації
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимоги про усунення порушення
Користуючись своїм правом, вимушені звернутись з вимогою щодо усунення порушень при прийнятті Вами рішення викладеного у протоколі розгляду тендерних пропозицій опублікованого в системі від 29.04.2020 року з приводу відхилення пропозиції ТОВ «ООЕК» на підставі, того, що пропозиція ТОВ «ООЕК» – з тексту рішення:
«Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації».
Вбачаємо за необхідне наголосити та звернути увагу замовника, що 19 квітня 2020 року введено в дію нову редакцію Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – закон у новій редакції). Закон не має зворотної дії у часі, в силу конституційного законодавства України та дія дійсного закону в редакції від 19.09.2019 року, який набрав чинності 19.04.2020 року, не може поширюватись на правовідносини, що існували до набрання чинності даним законом. Даний принцип закріплено на конституційному рівні, що є гарантією стабільності суспільних відносин, у тому числі відносин між державою і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього закону чи іншого нормативно-правового акта.
В силу пункту 5 Розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” нової редакції Закону процедури закупівель товарів, робіт та послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Відповідно процедуру щодо закупівлі електричної енергії оголошено замовником 27.02.2020 року відповідно до висвітленої інформації у «prozorro». Тому у процесі проведення дійсної закупівлі в тому числі під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій та навіть при укладенні договору із переможцем замовник повинен керуватись положеннями закону діючого у редакції до 19.04.2020 року.
Більш того, вищенаведене відповідає позиції Мінекономрозвитку викладеної у листі від 21.12.2019 року № 3304-04/55553-06.
При цьому відповідно до попередньої редакції Закону «Про публічні закупівлі», яка діяла під час оголошення дійсної процедури за предметом Електрична енергія за кодом CPV за ДК 021:2015: 09310000-5 — (постачання електричної енергії), а саме, згідно з ч. 3 ст. 16 Закону, замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг із централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- й телесигналів, послуг із централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
Тому, таке рішення Замовника з приводу відхилення пропозиції ТОВ «ООЕК» на підставі її невідповідності вимогам тендерної документації є помилковим, неправомірним, та повинно бути скасоване, адже є таким, що не відповідає вимогам законодавства та порушує права ТОВ «ООЕК» на справедливий, об’єктивний, неупереджений розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника ТОВ «ООЕК».
У разі неврахування даних законних обґрунтованих вимог, ТОВ «ООЕК» буде змушене звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ із розгляду скарг щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною скаргою на дане рішення Замовника з приводу неправомірного відхилення пропозиції.
Дана вимога спрямована на відновлення порушених прав ТОВ «ООЕК», задля недопущення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") було встановлено, що учасником у складі своєї пропозиції було надано протокол погодження на складання Договору так як сума договору дорівнюється або перевищує 50% чистих активів, який датовано 2019 року, але попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції є четвертий квартал 2019 року, тобто учасником надано документ (протокол), про надання згоди на укладання Договорів, який підписано раніше, а ніж учасник мав змогу знати про об’єм чистих активів своєї компанії та вартість своєї пропозиції, ще до того, як минув попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції.
Тому на підставі зазначеного вище та у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» голова тендерного комітету запропонував проголосувати, дискваліфікувати та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю: «постачання електричної енергії» для потреби КП "ОБЛАСНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "МЕТАЛІСТ".
Просимо надати аргументовану відповідь, в чому саме полягає невдповідність, оскільки згідно п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції на дату оголошення закупівлі, Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі електричної енергії. Крім того, у відповідності до п. 4 ст. 16 даного закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
З огляду на викладене, причина з якої нашу пропозицію відхилили на прекваліфікації не являється підставою для дискваліфікації. Тому вимагаємо допустити учасника ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" до участі в аукціону.
Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" було встановлено, що учасником у складі своєї пропозиції було надано протокол погодження на складання Договору так як сума договору дорівнюється або перевищує 50% чистих активів, який датовано 2019 року, але попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції є четвертий квартал 2019 року, тобто учасником надано документ (протокол), про надання згоди на укладання Договорів, який підписано раніше, а ніж учасник мав змогу знати про об’єм чистих активів своєї компанії та вартість своєї пропозиції, ще до того, як минув попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції.
При розгляді тендерної пропозиції тендерним комітетом не було знайдено жодного документу, який би відповідав даній вимозі.
Тому на підставі зазначеного вище та у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» голова тендерного комітету запропонував проголосувати, дискваліфікувати та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПАВЕРСТОК" у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю: «постачання електричної енергії» для потреби КП "ОБЛАСНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "МЕТАЛІСТ".
29 квітня 2020 року за результатами розгляду пропозицій Замовником торгів було прийнято рішення про відхилення пропозицї ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації на проведення закупівлі відкритих торгів, а саме: «Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації».
ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» не погоджується з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси.
Відповідно другого абзацу п.3 ст.16 Закону України Про публічні закупівлі у редакції на дату оголошення закупівлі «Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.» Крім того у відповідності до п.4 ст.16 даного Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Спираючись на вищевикладене, вимагаємо допустити ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» до участі в аукціоні.
П. 4.6 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що кожен учасник повинен надати «у випадку, якщо Учасник є господарським товариством у вигляді ТОВ, він надає витяг протоколу загальних зборів учасників ТОВ «…з погодженням на складення договору, так як сума договору дорівнюється або перевищує 50% чистих активів ТОВ». Якщо сума договору менш ніж 50% чистих активів ТОВ, Учасник надає довідку у довільній формі, яка підтверджує факт того, що станом на кінець попереднього кварталу перед датою подання тендерної пропозиції сума 50% чистих активів ТОВ визначена більшою, ніж ціна в тендерній пропозиції».
Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ "Донецькі енергетичні послуги" було встановлено, що учасником у складі своєї пропозиції було надано протокол погодження на складання Договору так як сума договору дорівнюється або перевищує 50% чистих активів, який датовано 2019 року, але попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції є четвертий квартал 2019 року, тобто учасником надано документ (протокол), про надання згоди на укладання Договорів, який підписано раніше, а ніж учасник мав змогу знати про об’єм чистих активів своєї компанії та вартість своєї пропозиції, ще до того, як минув попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції.
Тому на підставі зазначеного вище та у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» голова тендерного комітету запропонував проголосувати, дискваліфікувати та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "Донецькі енергетичні послуги" у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю: «постачання електричної енергії» для потреби КП "ОБЛАСНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "МЕТАЛІСТ"
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-02-000009 ● c28b6a28099a4d55a95b72137ba425d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2020 18:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.03.2020 № 70
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.03.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 70
Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2020-02-27-001020-b 27.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня. Розглянуши ваш висновок на засіданні тендерного комітету можемо повідомити наступне: 1). що тендерний комітет діїтільки у рамках чинного законодавства України, а саме Закону України "Про публічні закупівлі"; 2). так дійсно через електронний майданчик 17 та 18 березня 2020 року до тендерного комітету надійшли запитання, та нами не було вчасно надано відповідь на дані запитання. Тому тендерний комітет керуючись п.3 ч.2 статті 23 вище згаданого Закону подовжив кінцевий строк подання тендерних пропозиції, та надав відповідь на усі запитання. Тому тендерний комітет вважає, що він діяв правильно, та максимально виправив помилку, та надав відповідь на усі запитання учасників. Також хочемо зазначити, що жодним пунктом або статтею не передбачено відміну торгів у разі не своєчасного надання відповіді учасникам на їх запитання. Тому ми вважаємо, що усі помилки були виправлені нами самостійного до початку вашого моніторинга.
2020-04-10 08:41:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "ОБЛАСНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "МЕТАЛІСТ" |
Код ЄДРПОУ: | 24477221 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область обл., місто Харків, вулиця Плеханівська, буд 65 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ПАВЕРСТОК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПрАТ ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Донецькі енергетичні послуги | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛЬТ ПОСТАЧ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2020 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП" |
9 052 213,38
UAH з ПДВ
|
6 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" |
9 791 732,00
UAH з ПДВ
|
6 784 376,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
8 442 478,80
UAH з ПДВ
|
7 316 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АС" |
9 652 567,42
UAH з ПДВ
|
8 442 478,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП" #41319819 |
Переможець |
6 750 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 19:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 14:33
|
Додаткова угода _ 10.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2021 19:26
|
Додаткова угода 9.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2021 19:24
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 11:35
|
Додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 22:07
|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 22:04
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 22:02
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2020 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2020 11:09
|
Доп.уг. _ 5.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2020 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 14:20
|
Доп.уг. _ 4.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 16:31
|
Дод.уг. 3.pdf | зміни до договору |
29 липня 2020 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 15:06
|
додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
01 липня 2020 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2020 11:33
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 травня 2020 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2020 17:36
|
Договір | укладений |
22 травня 2020 17:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 5.11 договору викладено в новій редакції (порядок оплати викладено більш ретельно) |
Номер договору про закупівлю: | 20/01-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за 1 кВт*год електричної енергії не більше ніж на 10% в межах суми договору. Сума договору після внесення змін - 6750000,00 грн (з ПДВ). Кількість товару після внесення змін - 4285714 кВт*год |
Номер договору про закупівлю: | 20/01-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару не більш ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Кількість надання послуг після внесення змін - 3914791 кВт*год. |
Номер договору про закупівлю: | 20/01-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару не більш ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Кількість надання послуг після внесення змін - 3 717 853 кВт*год.Сума договору після внесення змін: 6 749 998,61 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 20/01-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару не більш ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Кількість надання послуг після внесення змін - 3 413 412 Квт*год. Сума договору після внесення змін - 6 749 997,14 грн., у т.ч. ПДВ - 1 124 999,52 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 20/01-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю у зв'язку зі зміною тарифу на передачу електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 20/01-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження строку дії Договору на час проведення торгів |
Номер договору про закупівлю: | 20/01-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та подовження строку дії Договору до 31.03.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 20/01-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 20/01-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - фактичне зменшення обсягів споживання за період 2020 року, - подовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, по 01 квітня 2021 р., в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, у відповідності до вимог ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». - зміна рахунку Споживача і місцезнаходження Постачальника. Ціна Договору на 2020 рік становить 2 567 229,02 грн., у т. ч. ПДВ – 427 871,50 грн., з яких : 2 378 024,69 грн. – місцевий бюджет; 189 204,33 грн. – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Кількість товару на 2020 рік – 1 329 184 кВт*год. Ціна Договору, на період з 01 січня 2021 року по 01 квітня 2021 р., становить 513 445,25 грн., у т. ч. ПДВ – 85 574,21 грн., з яких : 400 001,31 грн. – місцевий бюджет; 113 443,94 грн. – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Кількість товару на 2021 рік – 244 136 кВт*год. Загалом, ціна Договору становить 3 080 674,27 грн., у т. ч. ПДВ – 513 445,71 грн., з яких: 2 778 026,00 грн. – місцевий бюджет; 302 648,27 грн. – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Загалом кількість товару за Договором – 1 573 320 кВт*год. Додаткові угоди № 8 від 29.01.2021 року та № 9 від 09.02.2021 року до Договору визнано недійсними. |
Номер договору про закупівлю: | 20/01-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |