Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

постачання електричної енергії
electricity supply
Очікувана вартість
10 760 145,60 UAH
UA-2020-02-27-001020-b 8bcd045d851f4c43a3745e613ab8f13b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антонова Світлана Олегівна

+380577372442 antonovasveta010171@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "ОБЛАСНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "МЕТАЛІСТ"
Код ЄДРПОУ: 24477221
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська область обл., місто Харків, вулиця Плеханівська, буд 65
Контактна особа: Антонова Світлана Олегівна
+380577372442
antonovasveta010171@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME communal enterprise "Regional sports complex" Metalist "
National ID: 24477221
Contact point: Antonova Svetlana Olegivna
+380577372442
antonovasveta010171@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 19:48
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 11:10
Очікувана вартість: 10 760 145,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 322 804,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Publication date: 27 лютого 2020 19:48
Enquiries until: 25 березня 2020 00:00
Complaints submission until: до 31 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 квітня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 10 760 146 UAH including VAT
Minimal lowering step: 322 804 UAH
Minimal lowering step, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4690266 кВт*год
постачання електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, вул. Плеханівська, 65
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

electricity supply
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 18:44
ТД ел.ен. 2020 зі змінами.doc
27 березня 2020 18:44
Перелік змін до тендерної документації.docx
27 лютого 2020 19:49
ТД ел.ен. 2020.doc
27 лютого 2020 19:49
Додаток 4. Згода учасника.doc
27 лютого 2020 19:49
Додаток 3 Проект договору.doc
27 лютого 2020 19:49
Додаток 2.Технічні вимоги.doc
27 лютого 2020 19:49
Додаток 1. Інша інформація.docx
27 березня 2020 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 19:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 18:44
ТД ел.ен. 2020 зі змінами.doc
27 березня 2020 18:44
Перелік змін до тендерної документації.docx
27 лютого 2020 19:49
ТД ел.ен. 2020.doc
27 лютого 2020 19:49
Додаток 4. Згода учасника.doc
27 лютого 2020 19:49
Додаток 3 Проект договору.doc
27 лютого 2020 19:49
Додаток 2.Технічні вимоги.doc
27 лютого 2020 19:49
Додаток 1. Інша інформація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Графік АСКОЕ
Дата подання: 27 лютого 2020 22:06
Дата відповіді: 03 березня 2020 16:06
Доброго дня. У технічній частині тендерної документації зазначено, що Замовник належить до групи "А" (з АСКОЕ). Прохання надати погодинний графік споживання за січень-лютий 2020 року.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Розглянувши дане питання повідомляємо вам, що Власником АСКОЕ є Оператор розподілу електричної енергії – АТ «Харківобленерго». Обладнання АСКОЕ встановлено на ПС «Каштанова» та ПС «Зарічна», що теж є власністю АТ «Харківобленерго». Інформація, що збирається АСКОЕ знаходиться в АТ «Харківобленерго».
На підставі зазначеного вище повідомляємо, що на цей час у нас відсутня можливість надати вам інформацію, щодо погодинного графіку споживання за січень-лютий 2020 року.
погодинні дані споживання
Дата подання: 04 березня 2020 12:25
Дата відповіді: 09 березня 2020 10:49
Шановний Замовнику, просимо запросити в АТ «Харківобленерго» погодинні дані споживання за всі місяці 2019 року та січень-лютий 2020 року та надати їх в форматі ЕКСЕЛЬ. Ці дані дають можливість здійснити розрахок планової середньої ціни електроенергії та надання найбільш вигідної економічної пропозиції, що в свою чергу економить бюджет. Учасникам АТ «Харківобленерго» не надає дані споживання, їх може запросити лише Замовник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо Вам за запитання. Замовником було направлено відповідний запит до АТ "Харківобленерго". По отриманню нами буде оприлюднена відповідна інформація.
ОСР
Дата подання: 05 березня 2020 10:24
Дата відповіді: 10 березня 2020 14:23
Шановний Замовнику, до якого ОСР ви належите?
Відповідь: Доброго дня. Шановний потенційний учасник розглянувши ваше запитання повідомляємо вам, що не маємо можливості надати відповідь по причині не зрозумілості, що ви маєте на увазі під ОСР.
На підставі зазначеного вище просимо вас роз'яснити, що ви маєте на увазі під ОСР, та яка саме інформація вам потрібна для прийняття участі у наших торгах, та яке відношення запитувана вами інформація має до складання вашої пропозиції у відповідності до кваліфікаційних та технічних вимог тендерної документації
оператор системи розподілу
Дата подання: 10 березня 2020 14:39
Дата відповіді: 13 березня 2020 09:00
Шановний Замовнику, до якого ОСР ви належите? ОСР (оператор системи розподілу) – це власники розподільчих мереж або ж звичні для всіх обленерго. ОСР бере на себе функцію з розподілу електричної енергії. ОСР розподіляє електричну енергію всім споживачам, електроустановки яких знаходяться в межах території його діяльності.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо Вам за запитання. Повідомляємо вам, що так як наша організація знаходится у межах Харківської області то зрозуміло, що оператором системи розподілу є місцева обленерго, а саме АТ "Харківобленерго", як нами вже зазначалось раніше у відповіді на питання, яке було оприлюднено 03 березня 2020 року.
Тендерна документація
Дата подання: 16 березня 2020 10:01
Дата відповіді: 19 березня 2020 15:09
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни в розділ 4п.1 Кінцевий строк тендерної пропозиції 31 жовтня 2020 року.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни
погодинні дані споживання
Дата подання: 17 березня 2020 13:48
Дата відповіді: 19 березня 2020 15:10
Шановний Замовнику, чи надано від АТ "Харківобленерго" погодинні дані споживання? Просимо додати їх до ТД у форматі ЕКСЕЛЬ.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. На цей час нами не було отримано відповіді з АТ "Харьківобленерго".
назва проекту договору
Дата подання: 17 березня 2020 13:51
Дата відповіді: 27 березня 2020 19:09
Шановний Замовнику, згідно ч.1 ст. 4 ЗУ «Про ринок електричної енергії» передбачений перелік видів договорів, які укладаються між учасниками ринку. Між Споживачем та Постачальником передбачений такий вид договору з такою назвою «договір про постачання електричної енергії споживачу» . Просимо внести зміни в проект договору Додаток 3, так як його назва не відповідає законодавсту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Розглянувши ваше питання повідомляємо вам наступне: проект договору є остаточним стосовно основних умов договору у відповідності до закону України про публічні закупіві.
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
п 4.2 проекту договору
Дата подання: 17 березня 2020 13:54
Дата відповіді: 27 березня 2020 19:10
Шановний Замонику, згідно Проекту договору Додаток 3 до ТД п. 4.2. "Якість електричної енергії, що постачається Споживачу має відповідати вимогам встановленим чинним законодавством України, національними стандартами України, іншими нормативно-технічним документам, в тому числі ДСТУ EN 50160:2014. ". Постачальник не несе відповідальність за якість електричної енергії. Відповідно до ч. 7 ст. 72 ЗУ «Про ринок електричної енергії», Оператор системи передачі та оператори систем розподілу забезпечують якість електричної енергії відповідно до укладених договорів. Просимо внести відповідні зміни до проекту договору згідно законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Розглянувши ваше питання повідомляємо вам наступне: проект договору є остаточним стосовно основних умов договору у відповідності до закону України про публічні закупіві.
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
п. 5.6 проекту договору
Дата подання: 17 березня 2020 13:59
Дата відповіді: 27 березня 2020 19:10
Шановний Замовнику, згідно додатку 3 ТД проекту договору п. 5.6. "Ціна за 1 кВт*год. не може змінюватись більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни електричної енергії на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення загальної суми, визначеної в договорі", а згідно ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі": зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі". Просимо внести зміни згідно законодавста про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Розглянувши ваше питання повідомляємо вам наступне: проект договору є остаточним стосовно основних умов договору у відповідності до закону України про публічні закупіві.
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
п. 5.6 проекту договору роз’яснення
Дата подання: 17 березня 2020 14:02
Дата відповіді: 27 березня 2020 19:11
Шановний Замовнику, згідно додатку 3 ТД проекту договору п. 5.6. : "Ціна за 1 кВт*год. не може змінюватись не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни електричної енергії на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення загальної суми, визначеної в договорі, та відбудеться не раніше виконання умов договору з урахуванням змінених його умов кожного разу. ". Не зрозуміло, що саме Замовник має на увазі : "та відбудеться не раніше виконання умов договору з урахуванням змінених його умов кожного разу". Просимо надати роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Розглянувши ваше питання повідомляємо вам наступне: проект договору є остаточним стосовно основних умов договору у відповідності до закону України про публічні закупіві.
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
внесення змін до проекту договору
Дата подання: 17 березня 2020 14:08
Дата відповіді: 27 березня 2020 19:11
Шановний Замовнику, згідно проекту договору п. 8.1. "Постачальник має право звернутися до оператора системи з вимогою про відключення об’єкта Споживача від електропостачання у випадку наявності у Споживача визнаної заборгованості за оплату поставленої (спожитої) електричної енергії за понад 30 (тридцять) днів." Це занадто великий термін на відстрочення платежу без застосування будь-яких заходів впливу на Споживача. До цього ж, Споживач має визнати борг (тобто підписати Акт-приймання передачі), в іншому разі відключення буде вважатись неправомірним. Вважаэмо таку вимогу неправомырною та просимо внести таку редакцію: " Постачальник має право звернутися до оператора системи з вимогою про відключення об’єкта Споживача від електропостачання у випадку наявності у Споживача заборгованості за оплату поставленої (спожитої) електричної енергії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Розглянувши ваше питання повідомляємо вам наступне: проект договору є остаточним стосовно основних умов договору у відповідності до закону України про публічні закупіві.
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
п.8.7 проекту договору
Дата подання: 17 березня 2020 14:10
Дата відповіді: 27 березня 2020 19:11
Шановний Замовнику, згідно п. 8.7 проекту договору: "8.7. Постачання електричної енергії Споживачу може бути тимчасово припинено у виняткових випадках, зокрема для проведення планових робіт, пов’язаних з ремонтом устаткування та/або підключенням електроустановок нових споживачів тощо. Про дату, час та тривалість тимчасового припинення постачання електричної енергії Постачальник зобов’язаний повідомити Споживача не пізніше ніж за 10 днів до дня його здійснення. В такому випадку Споживач має право на компенсацію завданих тимчасовим припинення електропостачання збитків (в тому числі упущеної вигоди)." Даний пункт регулюється Кодексом системи розподілу/Кодексом системи передачі. Обов’язок повідомлення Користувачів та відповідальність за порушення вимог Кодексу несе відповідний Оператор системи, а не Електропостачальник. Просимо внести відповідні зміни до проекту договору згідно законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Розглянувши ваше питання повідомляємо вам наступне: проект договору є остаточним стосовно основних умов договору у відповідності до закону України про публічні закупіві.
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
п. 9.2 проекту договору
Дата подання: 17 березня 2020 14:15
Дата відповіді: 27 березня 2020 19:12
Шановний Замонику, згідно п. 9.2 проекту договору: "9.2. У випадку порушення Постачальником строків поставки електричної енергії згідно наданої Споживачем Заявки з Постачальника стягується штраф у розмірі 0,1 відсотка вартості непоставленої/несвоєчасно поставленої електричної енергії, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості." Повідомляємо, що бувають випадки, коли Оператор системи відмовляє у проведенні процедури зміни електропостачальника споживачем, оскільки Постачальник надав запит на зміну менш ніж за 3-10 днів до запланованої дати зміни. При цьому, Новий електропостачальник має протягом трьох робочих днів надіслати запит до адміністратора комерційного обліку щодо зміни електропостачальника після отримання всіх необхідних документів від Споживача. п. 6.1.8. ПРРЕЕ. Тобто, порушення строків постачання можливе, але при цьому Постачальник наполягає, що відшкодування шкоди може мати місце лише після встановлення вини саме Постачальника. Просимо додати до цього пункту проекту договору: "якщо буде доведено, що таке порушення сталось з вини Постачальника".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Розглянувши ваше питання повідомляємо вам наступне: проект договору є остаточним стосовно основних умов договору у відповідності до закону України про публічні закупіві.
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
п. 9.3 проекту договору
Дата подання: 17 березня 2020 14:23
Дата відповіді: 27 березня 2020 19:12
Шановний Замовнику, згідно п. 9.3 проекту договору: "9.3. За порушення умов Договору щодо якості поставленої (спожитої) електричної енергії Постачальник сплачує Споживачу штраф у розмірі 1 відсотка вартості Договору." Постачальник не несе відповідальність за якість електричної енергії. Відповідно до ч. 7 ст. 72 ЗУ «Про ринок електричної енергії», Оператор системи передачі та оператори систем розподілу забезпечують якість електричної енергії відповідно до укладених договорів. Просимо внести зміни до проекту договору відповідно до законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Розглянувши ваше питання повідомляємо вам наступне: проект договору є остаточним стосовно основних умов договору у відповідності до закону України про публічні закупіві.
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
Проект договору
Дата подання: 18 березня 2020 19:42
Дата відповіді: 27 березня 2020 19:13
Шановний замовник! В пункті 5.6. проекту договору - вимога про письмове повідомлення про коливання ціни на ринику та довідки відповідних органів, про те що ціна збільшилася/зменшилася - суперечить правилам роздрібного ринику. Пункт 5.14. проекту договору - повністю суперечить "Правилам роздрібного ринку" та закону "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні". Просимо внести зміни в пункти 5.10., 5.11., 5.14. у відповідності до "Правил роздрібного ринку" та закону "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні". Просимо привести у відповідність пункт 9."Відповідальність сторін" проекту договору, згідно чинного законодавства та Цивільного кодексу України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Розглянувши ваше питання повідомляємо вам наступне: проект договору є остаточним стосовно основних умов договору у відповідності до закону України про публічні закупіві.
В іншому може бути внесено зиіни на етапі укладання договору, якщо це не буде суперечити чинному законодавству України, та Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-27-001020-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 04 травня 2020 11:41
Неправомірне відхилення пропозиції
Відповідно до ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції закону до 19.09.2019 року): «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Користуючись своїм правом, вимушені звернутись з вимогою щодо усунення порушень при прийнятті Вами рішення викладеного у протоколі розгляду тендерних пропозицій опублікованого в системі від 29.04.2020 року з приводу відхилення пропозиції ТОВ «ООЕК» на підставі, того, що пропозиція ТОВ «ООЕК» – з тексту рішення:
«Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації».
Вбачаємо за необхідне наголосити та звернути увагу замовника, що 19 квітня 2020 року введено в дію нову редакцію Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – закон у новій редакції). Закон не має зворотної дії у часі, в силу конституційного законодавства України та дія дійсного закону в редакції від 19.09.2019 року, який набрав чинності 19.04.2020 року, не може поширюватись на правовідносини, що існували до набрання чинності даним законом. Даний принцип закріплено на конституційному рівні, що є гарантією стабільності суспільних відносин, у тому числі відносин між державою і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього закону чи іншого нормативно-правового акта.
В силу пункту 5 Розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” нової редакції Закону процедури закупівель товарів, робіт та послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Відповідно процедуру щодо закупівлі електричної енергії оголошено замовником 27.02.2020 року відповідно до висвітленої інформації у «prozorro». Тому у процесі проведення дійсної закупівлі в тому числі під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій та навіть при укладенні договору із переможцем замовник повинен керуватись положеннями закону діючого у редакції до 19.04.2020 року.
Більш того, вищенаведене відповідає позиції Мінекономрозвитку викладеної у листі від 21.12.2019 року № 3304-04/55553-06.
При цьому відповідно до попередньої редакції Закону «Про публічні закупівлі», яка діяла під час оголошення дійсної процедури за предметом Електрична енергія за кодом CPV за ДК 021:2015: 09310000-5 — (постачання електричної енергії), а саме, згідно з ч. 3 ст. 16 Закону, замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг із централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- й телесигналів, послуг із централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
Тому, таке рішення Замовника з приводу відхилення пропозиції ТОВ «ООЕК» на підставі її невідповідності вимогам тендерної документації є помилковим, неправомірним, та повинно бути скасоване, адже є таким, що не відповідає вимогам законодавства та порушує права ТОВ «ООЕК» на справедливий, об’єктивний, неупереджений розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника ТОВ «ООЕК».
У разі неврахування даних законних обґрунтованих вимог, ТОВ «ООЕК» буде змушене звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ із розгляду скарг щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною скаргою на дане рішення Замовника з приводу неправомірного відхилення пропозиції.
Дана вимога спрямована на відновлення порушених прав ТОВ «ООЕК», задля недопущення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 травня 2020 23:30
Доброго дня. Розглянувши ваше питання повідомляємо, що тендерний комітет вважає ваше відхилення правомірним. Так підставою для відхилення послугувало наступне: П. 4.6 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що кожен учасник повинен надати «у випадку, якщо Учасник є господарським товариством у вигляді ТОВ, він надає витяг протоколу загальних зборів учасників ТОВ «…з погодженням на складення договору, так як сума договору дорівнюється або перевищує 50% чистих активів ТОВ». Якщо сума договору менш ніж 50% чистих активів ТОВ, Учасник надає довідку у довільній формі, яка підтверджує факт того, що станом на кінець попереднього кварталу перед датою подання тендерної пропозиції сума 50% чистих активів ТОВ визначена більшою, ніж ціна в тендерній пропозиції».
Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") було встановлено, що учасником у складі своєї пропозиції було надано протокол погодження на складання Договору так як сума договору дорівнюється або перевищує 50% чистих активів, який датовано 2019 року, але попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції є четвертий квартал 2019 року, тобто учасником надано документ (протокол), про надання згоди на укладання Договорів, який підписано раніше, а ніж учасник мав змогу знати про об’єм чистих активів своєї компанії та вартість своєї пропозиції, ще до того, як минув попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції.

Тому на підставі зазначеного вище та у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» голова тендерного комітету запропонував проголосувати, дискваліфікувати та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю: «постачання електричної енергії» для потреби КП "ОБЛАСНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "МЕТАЛІСТ".
Номер вимоги: UA-2020-02-27-001020-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:42102122
Дата подання: 30 квітня 2020 14:41
неправомірне відхилення
Замовних дискваліфікував пропозицію учасника мотивуючи це тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.

Просимо надати аргументовану відповідь, в чому саме полягає невдповідність, оскільки згідно п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції на дату оголошення закупівлі, Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі електричної енергії. Крім того, у відповідності до п. 4 ст. 16 даного закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.

З огляду на викладене, причина з якої нашу пропозицію відхилили на прекваліфікації не являється підставою для дискваліфікації. Тому вимагаємо допустити учасника ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" до участі в аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 травня 2020 13:11
Доброго дня. Розглянувши ваше питання повідомляємо, що тендерний комітет вважає ваше відхилення правомірним. Так підставою для відхилення послугувало наступне: П. 4.6 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що кожен учасник повинен надати «у випадку, якщо Учасник є господарським товариством у вигляді ТОВ, він надає витяг протоколу загальних зборів учасників ТОВ «…з погодженням на складення договору, так як сума договору дорівнюється або перевищує 50% чистих активів ТОВ». Якщо сума договору менш ніж 50% чистих активів ТОВ, Учасник надає довідку у довільній формі, яка підтверджує факт того, що станом на кінець попереднього кварталу перед датою подання тендерної пропозиції сума 50% чистих активів ТОВ визначена більшою, ніж ціна в тендерній пропозиції».
Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" було встановлено, що учасником у складі своєї пропозиції було надано протокол погодження на складання Договору так як сума договору дорівнюється або перевищує 50% чистих активів, який датовано 2019 року, але попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції є четвертий квартал 2019 року, тобто учасником надано документ (протокол), про надання згоди на укладання Договорів, який підписано раніше, а ніж учасник мав змогу знати про об’єм чистих активів своєї компанії та вартість своєї пропозиції, ще до того, як минув попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2020-02-27-001020-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПАВЕРСТОК", Код ЄДРПОУ:43016569
Дата подання: 30 квітня 2020 17:29
Неправомірне недопущення до участі в аукціоні
Замовних дискваліфікував пропозицію учасника мотивуючи це тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Просимо надати аргументовану відповідь, в чому саме полягає невдповідність, оскільки згідно п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції на дату оголошення закупівлі, Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі електричної енергії. Крім того, у відповідності до п. 4 ст. 16 даного закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником. З огляду на викладене, причина з якої нашу пропозицію відхилили на прекваліфікації не являється підставою для дискваліфікації. Тому вимагаємо допустити учасника ТОВ "ПАВЕРСТОК" до участі в аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 травня 2020 13:12
Доброго дня. Розглянувши ваше питання повідомляємо, що тендерний комітет вважає ваше відхилення правомірним. Так підставою для відхилення послугувало наступне: П.1 таблиці 2 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що кожен учасник повинен надати інформацію про відсутність наступної підстави «Замовник має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі (пункт 1 ч. 1 ст. 17 Закону)».
При розгляді тендерної пропозиції тендерним комітетом не було знайдено жодного документу, який би відповідав даній вимозі.

Тому на підставі зазначеного вище та у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» голова тендерного комітету запропонував проголосувати, дискваліфікувати та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПАВЕРСТОК" у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю: «постачання електричної енергії» для потреби КП "ОБЛАСНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "МЕТАЛІСТ".
Номер вимоги: UA-2020-02-27-001020-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Донецькі енергетичні послуги, Код ЄДРПОУ:42086719
Дата подання: 04 травня 2020 15:55
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КП "ОБЛАСНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "МЕТАЛІСТ" було оголошено закупівлю ID UA-2020-02-27-001020-b на Електрична енергія код ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія.
29 квітня 2020 року за результатами розгляду пропозицій Замовником торгів було прийнято рішення про відхилення пропозицї ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації на проведення закупівлі відкритих торгів, а саме: «Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації».
ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» не погоджується з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси.
Відповідно другого абзацу п.3 ст.16 Закону України Про публічні закупівлі у редакції на дату оголошення закупівлі «Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.» Крім того у відповідності до п.4 ст.16 даного Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Спираючись на вищевикладене, вимагаємо допустити ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» до участі в аукціоні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 травня 2020 23:32
Доброго дня. Розглянувши ваше питання повідомляємо, що тендерний комітет вважає ваше відхилення правомірним. Так підставою для відхилення послугувало наступне:
П. 4.6 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що кожен учасник повинен надати «у випадку, якщо Учасник є господарським товариством у вигляді ТОВ, він надає витяг протоколу загальних зборів учасників ТОВ «…з погодженням на складення договору, так як сума договору дорівнюється або перевищує 50% чистих активів ТОВ». Якщо сума договору менш ніж 50% чистих активів ТОВ, Учасник надає довідку у довільній формі, яка підтверджує факт того, що станом на кінець попереднього кварталу перед датою подання тендерної пропозиції сума 50% чистих активів ТОВ визначена більшою, ніж ціна в тендерній пропозиції».
Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ "Донецькі енергетичні послуги" було встановлено, що учасником у складі своєї пропозиції було надано протокол погодження на складання Договору так як сума договору дорівнюється або перевищує 50% чистих активів, який датовано 2019 року, але попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції є четвертий квартал 2019 року, тобто учасником надано документ (протокол), про надання згоди на укладання Договорів, який підписано раніше, а ніж учасник мав змогу знати про об’єм чистих активів своєї компанії та вартість своєї пропозиції, ще до того, як минув попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції.

Тому на підставі зазначеного вище та у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» голова тендерного комітету запропонував проголосувати, дискваліфікувати та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "Донецькі енергетичні послуги" у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю: «постачання електричної енергії» для потреби КП "ОБЛАСНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "МЕТАЛІСТ"

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-02-000009 ● c28b6a28099a4d55a95b72137ba425d9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2020 18:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.03.2020 № 70
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.03.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 70

Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

3 UA-2020-02-27-001020-b 27.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня. Розглянуши ваш висновок на засіданні тендерного комітету можемо повідомити наступне: 1). що тендерний комітет діїтільки у рамках чинного законодавства України, а саме Закону України "Про публічні закупівлі"; 2). так дійсно через електронний майданчик 17 та 18 березня 2020 року до тендерного комітету надійшли запитання, та нами не було вчасно надано відповідь на дані запитання. Тому тендерний комітет керуючись п.3 ч.2 статті 23 вище згаданого Закону подовжив кінцевий строк подання тендерних пропозиції, та надав відповідь на усі запитання. Тому тендерний комітет вважає, що він діяв правильно, та максимально виправив помилку, та надав відповідь на усі запитання учасників. Також хочемо зазначити, що жодним пунктом або статтею не передбачено відміну торгів у разі не своєчасного надання відповіді учасникам на їх запитання. Тому ми вважаємо, що усі помилки були виправлені нами самостійного до початку вашого моніторинга.

2020-04-10 08:41:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 квітня 2020
UA-2020-02-27-001020-b8bcd045d851f4c43a3745e613ab8f13b
Найменування: КП "ОБЛАСНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "МЕТАЛІСТ"
Код ЄДРПОУ: 24477221
Місцезнаходження: 61001, Україна, Харківська область обл., місто Харків, вулиця Плеханівська, буд 65
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ПАВЕРСТОК" Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Донецькі енергетичні послуги Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛЬТ ПОСТАЧ" Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Публічні документи

30 березня 2020 12:02
Електронний підпис
23 березня 2020 16:06
Електронний підпис
23 березня 2020 16:05
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
23 березня 2020 16:05
статті 17 Закону України.pdf
23 березня 2020 16:04
Проект договору.pdf
23 березня 2020 16:04
Постанова про Ліцензію.pdf
23 березня 2020 16:04
Копія Статуту+опис.pdf
23 березня 2020 16:04
Копія Витягу ПДВ.pdf
23 березня 2020 16:04
Копія виписки ЛТД.pdf
23 березня 2020 16:04
Копія балансу за 2019 рік.pdf
23 березня 2020 16:04
ДСТУ ЛТД.pdf
23 березня 2020 16:04
договір УКРЕНЕРГО 1.pdf
23 березня 2020 16:04
Довідка до ліцензії.pdf
23 березня 2020 16:04
витяг єдр 20.03.20.pdf

Документи

Публічні документи

30 березня 2020 12:07
Електронний підпис
28 березня 2020 15:18
Електронний підпис
24 березня 2020 13:48
Електронний підпис
24 березня 2020 13:47
21. Копія Витягу ПДВ ВПП.pdf
24 березня 2020 13:47
29. Копія Наказ антикоруп.pdf
24 березня 2020 13:46
9. Наказ Ніверчук.pdf
24 березня 2020 13:46
8. Копія Наказу директор.pdf
24 березня 2020 13:46
5. Технічна специфікація.pdf

Документи

Публічні документи

24 березня 2020 15:04
Електронний підпис

Документи

Документи

Публічні документи

30 березня 2020 08:34
Електронний підпис
27 березня 2020 14:52
Електронний підпис
27 березня 2020 14:51
10. Довідка про санкції.jpg
27 березня 2020 14:51
09. Довідка 236 ГКУ.jpg
27 березня 2020 14:51
3.1.Копія Витягу з ЄДР.pdf
27 березня 2020 14:51
02.1.Опис.pdf
27 березня 2020 14:51
02. Копія Статуту.pdf

Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 08:39
Електронний підпис
27 березня 2020 15:53
Електронний підпис
27 березня 2020 15:40
16 Чисті активи.pdf
27 березня 2020 15:40
15 Виписка.pdf
27 березня 2020 15:40
14 Витяг платник ПДВ.pdf
27 березня 2020 15:40
13 Статут ТОВ ДЕП.pdf
27 березня 2020 15:40
12 Законодавство.pdf
27 березня 2020 15:40
11 Погодження.pdf
27 березня 2020 15:40
8 ст. 17.pdf
27 березня 2020 15:40
7 Рішення ДЕП правочини.PDF
27 березня 2020 15:40
5 наказ про призначення.pdf
27 березня 2020 15:40
4 Повноваження.pdf
27 березня 2020 15:40
3 Постанова НКРЕКП.pdf
27 березня 2020 15:40
2 ТЗ.pdf

Документи

Публічні документи

31 березня 2020 16:50
Електронний підпис
31 березня 2020 16:50
Електронний підпис
31 березня 2020 16:48
Електронний підпис
31 березня 2020 16:48
Електронний підпис
27 березня 2020 16:27
Електронний підпис
27 березня 2020 16:27
Електронний підпис
27 березня 2020 16:25
Роздруківка з сайту.pdf
27 березня 2020 16:24
Баланс на 31 грудня 2019.pdf
27 березня 2020 16:24
Технічна специфікація.PDF
27 березня 2020 16:24
Лист згода учасника.PDF
27 березня 2020 16:24
Протокол.pdf
27 березня 2020 16:24
Наказ.pdf
27 березня 2020 16:24
Витяг з ЄДРЮО.PDF
27 березня 2020 16:24
Виписка з ЄДРЮО.pdf
27 березня 2020 16:24
Статут.pdf

Документи

Публічні документи

31 березня 2020 16:28
Електронний підпис
31 березня 2020 16:24
Проект договору.pdf
31 березня 2020 16:24
Довідка_санкції.pdf
31 березня 2020 16:24
Письмова згода учасника.pdf
31 березня 2020 16:24
Довідка_чисті активи.pdf
31 березня 2020 16:24
Протокол ЗЗУ від 31.03.20.pdf
31 березня 2020 16:24
Виписка ТОВ ЕК ЕНОЛЛ.pdf
31 березня 2020 16:24
Лист_надання постанови.pdf
31 березня 2020 16:24
Довідка_ст.17.pdf
31 березня 2020 16:24
Технічні вимоги.pdf

Документи

Публічні документи

08 травня 2020 17:49
Електронний підпис
08 травня 2020 17:46
Dovidka_20120586330140513306 (1).pdf
08 травня 2020 17:46
Dovidka_20120586330140513306.pdf (1).p7s
08 травня 2020 17:46
public_doc.p7s
08 травня 2020 17:46
public_doc.pdf
31 березня 2020 16:33
Електронний підпис
31 березня 2020 16:32
Електронний підпис
31 березня 2020 16:26
Пропозиція.pdf
31 березня 2020 16:26
Опис статут.pdf
31 березня 2020 16:26
Копія Статуту.PDF.pdf
31 березня 2020 16:26
Копія витягу ПДВ.PDF
31 березня 2020 16:26
Виписка 10.2019.pdf
31 березня 2020 16:26
Постанова НКРЕКП.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 14:10
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:09
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:09
Cтатут Копія.pdf
02 квітня 2020 14:09
Фінансові результати.pdf
02 квітня 2020 14:09
Проєкт договору.pdf
02 квітня 2020 14:09
Наказ на директора.pdf
02 квітня 2020 14:09
Копія постанови № 429.pdf
02 квітня 2020 14:09
2165 Згода з додатком 2.pdf
02 квітня 2020 14:09
2164 Згода з додатком 4.pdf
02 квітня 2020 14:09
2162 Санкції.pdf
02 квітня 2020 14:09
2161 ст.236 ГКУ.pdf
02 квітня 2020 14:09
2160 Довкілля.pdf
02 квітня 2020 14:09
2158 Право підпису.pdf
02 квітня 2020 14:09
2157 Стаття 16.pdf
02 квітня 2020 14:08
2156 Стаття 17.pdf

Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 10:25
Електронний підпис
03 квітня 2020 10:25
Електронний підпис
03 квітня 2020 10:23
11. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
03 квітня 2020 10:22
9. Довідка по санкціям.pdf

Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 23:19
Електронний підпис
03 квітня 2020 23:16
Електронний підпис
03 квітня 2020 23:15
Електронний підпис
03 квітня 2020 23:15
21. Інформація ч. 2 ст. 17.pdf
03 квітня 2020 23:14
11. Довідка санкції.pdf
03 квітня 2020 23:14
10. Довідка ст.236 ГКУ.pdf
03 квітня 2020 23:14
8D619~1.PDF
03 квітня 2020 23:14
552306~1.PDF
03 квітня 2020 23:14
1. СТАТУТ від 07.06.2019 (ВП).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")

ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "ПАВЕРСТОК"

ПрАТ ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ

ТОВ Донецькі енергетичні послуги

ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"

ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"

ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП"

ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ"

ТОВ "АС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛЬТ ПОСТАЧ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП" 9 052 213,38
UAH з ПДВ
6 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" 9 791 732,00
UAH з ПДВ
6 784 376,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" 8 442 478,80
UAH з ПДВ
7 316 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС" 9 652 567,42
UAH з ПДВ
8 442 478,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 17:49
Електронний підпис
08 травня 2020 17:46
Dovidka_20120586330140513306 (1).pdf
08 травня 2020 17:46
Dovidka_20120586330140513306.pdf (1).p7s
08 травня 2020 17:46
public_doc.p7s
08 травня 2020 17:46
public_doc.pdf
31 березня 2020 16:33
Електронний підпис
31 березня 2020 16:32
Електронний підпис
31 березня 2020 16:26
Пропозиція.pdf
31 березня 2020 16:26
Опис статут.pdf
31 березня 2020 16:26
Копія Статуту.PDF.pdf
31 березня 2020 16:26
Копія витягу ПДВ.PDF
31 березня 2020 16:26
Виписка 10.2019.pdf
31 березня 2020 16:26
Постанова НКРЕКП.pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 14:10
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:09
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:09
Cтатут Копія.pdf
02 квітня 2020 14:09
Фінансові результати.pdf
02 квітня 2020 14:09
Проєкт договору.pdf
02 квітня 2020 14:09
Наказ на директора.pdf
02 квітня 2020 14:09
Копія постанови № 429.pdf
02 квітня 2020 14:09
2165 Згода з додатком 2.pdf
02 квітня 2020 14:09
2164 Згода з додатком 4.pdf
02 квітня 2020 14:09
2162 Санкції.pdf
02 квітня 2020 14:09
2161 ст.236 ГКУ.pdf
02 квітня 2020 14:09
2160 Довкілля.pdf
02 квітня 2020 14:09
2158 Право підпису.pdf
02 квітня 2020 14:09
2157 Стаття 16.pdf
02 квітня 2020 14:08
2156 Стаття 17.pdf

Публічні документи

31 березня 2020 16:50
Електронний підпис
31 березня 2020 16:50
Електронний підпис
31 березня 2020 16:48
Електронний підпис
31 березня 2020 16:48
Електронний підпис
27 березня 2020 16:27
Електронний підпис
27 березня 2020 16:27
Електронний підпис
27 березня 2020 16:25
Роздруківка з сайту.pdf
27 березня 2020 16:24
Баланс на 31 грудня 2019.pdf
27 березня 2020 16:24
Технічна специфікація.PDF
27 березня 2020 16:24
Лист згода учасника.PDF
27 березня 2020 16:24
Протокол.pdf
27 березня 2020 16:24
Наказ.pdf
27 березня 2020 16:24
Витяг з ЄДРЮО.PDF
27 березня 2020 16:24
Виписка з ЄДРЮО.pdf
27 березня 2020 16:24
Статут.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 10:25
Електронний підпис
03 квітня 2020 10:25
Електронний підпис
03 квітня 2020 10:23
11. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
03 квітня 2020 10:22
9. Довідка по санкціям.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ"

ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"

ТОВ "АС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП"
#41319819
Переможець 6 750 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 19:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 19:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП"
#41319819
6 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 09:45
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 14:33
Додаткова угода _ 10.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 14:27
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 19:26
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 19:24
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 11:35
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
29 січня 2021 11:34
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 22:07
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:04
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 22:02
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 11:09
Доп.уг. _ 5.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 11:05
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 14:20
Доп.уг. _ 4.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 16:31
Дод.уг. 3.pdf зміни до договору
29 липня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 15:06
додаткова угода _2.pdf зміни до договору
01 липня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 11:33
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 травня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 17:36
Договір укладений
22 травня 2020 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5.11 договору викладено в новій редакції (порядок оплати викладено більш ретельно)
Номер договору про закупівлю: 20/01-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за 1 кВт*год електричної енергії не більше ніж на 10% в межах суми договору. Сума договору після внесення змін - 6750000,00 грн (з ПДВ). Кількість товару після внесення змін - 4285714 кВт*год
Номер договору про закупівлю: 20/01-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більш ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Кількість надання послуг після внесення змін - 3914791 кВт*год.
Номер договору про закупівлю: 20/01-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більш ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Кількість надання послуг після внесення змін - 3 717 853 кВт*год.Сума договору після внесення змін: 6 749 998,61 грн.
Номер договору про закупівлю: 20/01-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більш ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Кількість надання послуг після внесення змін - 3 413 412 Квт*год. Сума договору після внесення змін - 6 749 997,14 грн., у т.ч. ПДВ - 1 124 999,52 грн.
Номер договору про закупівлю: 20/01-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю у зв'язку зі зміною тарифу на передачу електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 20/01-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку дії Договору на час проведення торгів
Номер договору про закупівлю: 20/01-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та подовження строку дії Договору до 31.03.2021 року
Номер договору про закупівлю: 20/01-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20/01-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - фактичне зменшення обсягів споживання за період 2020 року, - подовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, по 01 квітня 2021 р., в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, у відповідності до вимог ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». - зміна рахунку Споживача і місцезнаходження Постачальника. Ціна Договору на 2020 рік становить 2 567 229,02 грн., у т. ч. ПДВ – 427 871,50 грн., з яких : 2 378 024,69 грн. – місцевий бюджет; 189 204,33 грн. – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Кількість товару на 2020 рік – 1 329 184 кВт*год. Ціна Договору, на період з 01 січня 2021 року по 01 квітня 2021 р., становить 513 445,25 грн., у т. ч. ПДВ – 85 574,21 грн., з яких : 400 001,31 грн. – місцевий бюджет; 113 443,94 грн. – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Кількість товару на 2021 рік – 244 136 кВт*год. Загалом, ціна Договору становить 3 080 674,27 грн., у т. ч. ПДВ – 513 445,71 грн., з яких: 2 778 026,00 грн. – місцевий бюджет; 302 648,27 грн. – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Загалом кількість товару за Договором – 1 573 320 кВт*год. Додаткові угоди № 8 від 29.01.2021 року та № 9 від 09.02.2021 року до Договору визнано недійсними.
Номер договору про закупівлю: 20/01-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 3 080 674,27
UAH (в тому числі ПДВ 513 445,71 UAH)