Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліквідація карантинних рослин хімічним методом (оплата послуг із утримання в належному санітарно – технічному стані об’єктів благоустрою)
Очікувана вартість
1 090 000,00 UAH
UA-2020-02-27-000905-c 8214d0a38ecc4460b54b661f127eda3d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шарненкова Тетяна Іванівна

+380612899069 tender_shrazmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Код ЄДРПОУ: 37573885
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Контактна особа: Шарненкова Тетяна Іванівна
+380612899069
tender_shrazmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 16:28
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 16:28
Початок аукціону: 20 березня 2020 14:47
Очікувана вартість: 1 090 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
183193.28 м.кв
Ліквідація карантинних рослин хімічним методом (оплата послуг із утримання в належному санітарно – технічному стані об’єктів благоустрою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Територія Шевченківського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 10:23
Перелік змін від 11.03.2020.doc
11 березня 2020 10:23
ТД_ХІМІЯ зміни від 11.03.20.doc
05 березня 2020 12:01
Перелік змін від 05.03.2020.doc
05 березня 2020 12:01
Додаток 2_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ зі змінами від 05.03.2020.docx
27 лютого 2020 16:24
Додаток 4_ЛИСТ-ЗГОДА.docx
27 лютого 2020 16:24
Додаток 3_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
27 лютого 2020 16:24
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
11 березня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 10:23
Перелік змін від 11.03.2020.doc
11 березня 2020 10:23
ТД_ХІМІЯ зміни від 11.03.20.doc
05 березня 2020 12:01
ТД_ХІМІЯ зміни від 05.03.20.doc
27 лютого 2020 16:24
ТД_ХІМІЯ.doc
05 березня 2020 12:01
Перелік змін від 05.03.2020.doc
05 березня 2020 12:01
Додаток 2_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ зі змінами від 05.03.2020.docx
27 лютого 2020 16:24
Додаток 2_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
27 лютого 2020 16:24
Додаток 4_ЛИСТ-ЗГОДА.docx
27 лютого 2020 16:24
Додаток 3_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
27 лютого 2020 16:24
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-27-000905-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37648782
Дата подання: 04 березня 2020 12:45
Дискримінаційні вимоги
У Додатку 2 Тендерної документації надано перелік документів, які надаються Учасником на препарат які Учасник буде використовувати при наданні послуг. В даному переліку Замовником були встановлені вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (Порушення п.4 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а саме:
8. Документ, що підтверджує використання препарату, засобу, речовини по боротьбі з карантинними рослинами на території України не меньше як чотири роки.
9. Документ, щодо наявності висновку Держпродспоживслужби зі сферою застосування засобу в межах міської зони.

Дані вимоги не відповідають прийнятому, рішенням міської ради №82 від 28.02.2017 р., Переліку документів для препаратів, засобів та речовин по боротьбі з карантинними рослинами:
Перелік
документів для препаратів, засобів та речовин по боротьбі з карантинними рослинами

1. Технічні умови, внесені до бази даних «Технічні умови України».
2. Паспорт препарату, засобу, речовини по боротьбі з карантинними рослинами.
3. Сертифікат відповідності на партію (відповідність вимогам за органолептичними та фізико-хімічними показниками, що встановлені технічними умовами).
4. Документ, що підтверджує проведення досліджень оцінки безпеки застосування з визначенням класу токсичності (малотоксичні, нетоксичні).
5. Документ, що підтверджує проведення досліджень щодо безпечного впливу на тварин.
6. Документ, що підтверджує проведення досліджень щодо безпечного впливу на мікрофлору ґрунтів.
7. Документ, що підтверджує негативний вплив на вегетацію рослин амброзії та їх знищення.
8. Інструкція з використання.

Також дані вимоги не дають змоги використовувати препарати/засоби/речовини по боротьбі з карантинними рослинами нового покоління, які мають всі необхідні дозволи, не мають негативного впливу на навколишнє середовище та більш якісно сприяє знищенню не тільки сформованих рослин амброзії, а й вегетуючих.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2020 12:00
Будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-27-000905-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37648782
Дата подання: 03 квітня 2020 10:30
Оскарження результатів тендеру . Суттєві помилки учасника ФОП Губницький І. В.
1 В документі «реєстр» вказано подачу 45 документів, завантажено через електронний майданчик 76 документів. Реєстр поданих документів не відповідає дійсності, що порушує вимоги п.1 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
«… Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів.
Якщо документи тендерної пропозиції не відповідають умовам тендерної документації, така пропозиція відхиляється замовником ….»

2 Подані ФОП Губницьким І. В. товарні чеки в документі «Копії товарних чеків» неналежної якості та складені з суттєвими помилками і відповідно до чинного законодавства не можуть підтверджувати право власності ФОП Губницького Ігора Вікторовича на вказане обладнання.
Виходячи із змісту терміну "розрахункові документи", до яких належать товарні чеки відповідно до Закону № 265, товарний чек для визначення його як розрахункового документа має відповідати вимога підпункту 3.2 пункту 3 наказу № 614 в частині зазначення в такому чеку: назви господарської одиниці, адреси господарської одиниці, загальної суми податку на додану вартість за усіма зазначеними в чеку товарами (для суб'єктів господарювання, зареєстрованих платниками ПДВ) , кількості, вартості придбаних товарів, вартості одиниці виміру товарів, найменування товарів, загальної вартості придбаних товарів, дати (день, місяць, рік) проведення розрахункової операції, підпису особи, що здійснює розрахунки.
Надані ФОП Губницьким І. В. товарні чеки не містять назви господарської одиниці, адреси господарської одиниці, Інформації щодо особи, що здійснює розрахунки. Тож дані чеки не підтверджують право власності ФОП Губницького Ігора Вікторовича на вказане обладнання.
«… Серед матеріально-технічної бази Учасника обов’язково мають бути зазначені:
1. оприскувачі – не менше 5 од..;
2. вантажно-пасажирський автомобіль – не менше 1 шт.
Для підтвердження наявності зазначеної в довідці техніки необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї.….»
Що порушує вимоги п. 5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Тобто ФОП Губницький І. В. має бути відхилений як учасник що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.

3 Акти виконаних робіт до аналогічного договору; Виписка з ЄДРЮОФОП та ГФ; Договора з працівниками; Договір оренди транспортного засобу Форд Транзит та багато інших важливих підтверджуючих документів є фотографіями що є порушенням п.1 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
«… Документи кольорово скануються на сканері, кожен окремим електронним іменованим PDF-файлом (відповідно до змісту вкладення) та завантажуються в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Документ що складається з декількох сторінок повинен бути завантажений одним файлом.
Сканований варіант тендерної пропозиції не повинен містити різних накладень зображень, малюнків тощо (наприклад, накладених поверх тексту зображень підписів, печаток) на скановані документи. ….»

Також, звертаємо вашу увагу, що всі завірені сканкопії Акти виконаних робіт до аналогічного договору; Виписка з ЄДРЮОФОП та ГФ; Договора з працівниками; Договір оренди транспортного засобу Форд Транзит, копія сторінок паспорту та ідентифікаційного номеру Губницького та ін., є завіреними копіями роздрукованих фотографій виданих за оригінали документів.
4 Відповідно до п. 1.1. п. 1 Розділу ІІІ ТД документ, що складається з декількох сторінок повинен бути завантажений одним файлом. "Копії договорів з працівниками"; "Договора з працівниками" включають себе декілька документів які складаються с декількох сторінок і відповідно до п. 1.1. п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації документ мали бути завантажені окремими файлами
Враховуючи вищевикладене, згідно ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо скасувати рішення щодо перемоги тендерної пропозиції ФОП Губницького І. В. та взяти до розгляду наступного учасника. В іншому разі будемо вимушені подати скаргу до АМКУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 квітня 2020 14:34
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено перелік вимог з якими Учасник закупівлі може звернутися до замовника після розгляду пропозицій учасників, а саме:
- На підставі ч. 3 ст. 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
- На підставі ч. 1 ст. 32 Закону - учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Щодо пункту 1 вимоги ПП "ПРОФДЕЗ ПЛЮС"
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, в тому числі іншими документами, передбачених цією документацією.
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів.
ФОП Губницький Ігор Вікторович в складі тендерної пропозиції надано документ від 17.03.2020 № 57 (файл «реєстр.pdf»), чим виконано вимогу тендерної документації.
Разом з тим, в тендерній документації відсутня вимога щодо відповідності реєстру наданих документів завантаженим в електронній системі закупівель документам учасника.
Щодо пункту 2 вимоги ПП "ПРОФДЕЗ ПЛЮС"
Відповідно до п. 5 п.п. 1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації серед матеріально-технічної бази Учасника обов’язково мають бути зазначені:
оприскувачі – не менше 5 од..;
вантажно-пасажирський автомобіль – не менше 1 шт.
Для підтвердження наявності зазначеної в довідці техніки необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї.
В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки (зазначений договір повинен діяти протягом 2020 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі)) та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку.
В разі договору лізингу — надати копію договору (зазначений договір повинен діяти протягом 2020 року.(строк надання послуг, які є предметом закупівлі)), з наданням копій документів, що підтверджують права власності лізингодавця.
В разі використання техніки субпідрядної організації, надати копію договору субпідряду з наданням копій документів, що підтверджують права власності субпідрядника на зазначену техніку. (у разі їх залучення).
ФОП Губницький Ігор Вікторович в складі тендерної пропозиції надано:
документ від 17.03.2020 № 2 в якому зазначено перелік обладнання та матеріально – технічної бази, зокрема оприскувач пневматичний (10 л) та його кількість – 7 шт (файл «довідка про обладнання.pdf»).
Копії товарних чеків (файл «копії товарних чеків.pdf»)
Відповідно до Закону України від 06.07.1995 № 265 «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» розрахунковий документ - документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, купівлі-продажу іноземної валюти, надрукований у випадках, передбачених цим Законом, і зареєстрований у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну.
Тобто, згідно чинного законодавства товарний чек є розрахунковим документом та підтверджує факт продажу товарів.
Відповідно до наказу Міністерства Фінансів України від 21.01.2016 № 13 “Про затвердження Положення про форму та зміст розрахункових документів, Порядку подання звітності, пов’язаної із використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), форми № ЗВР-1 Звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок)” втратив чинність 11.03.2016 року.
Відповідно до вищезазначеного форма та зміст товарного чека на теперішній час законодавством не є визначеною .
А також, тендерна документація не містить окремих вимог щодо оформлення «товарного чеку» та вичерпного переліку документів, які підтверджують права власності на техніку.
Щодо пункту 3 вимоги ПП "ПРОФДЕЗ ПЛЮС"
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації документи кольорово скануються на сканері, кожен окремим електронним іменованим PDF-файлом (відповідно до змісту вкладення) та завантажуються в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Документ що складається з декількох сторінок повинен бути завантажений одним файлом.
Сканований варіант тендерної пропозиції не повинен містити різних накладень зображень, малюнків тощо (наприклад, накладених поверх тексту зображень підписів, печаток) на скановані документи.
Документи надані в складі тендерної пропозиції ФОП Губницький Ігор Вікторович кольорово скановані та кожен окремим електронним іменованим PDF-файлом та відповідають вищезазначеним вимогам тендерної документації. На це вказує завірені копії документів.
Щодо пункту 4 вимоги ПП "ПРОФДЕЗ ПЛЮС"
Відповідно до п. 1.1. п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації документ, що складається з декількох сторінок повинен бути завантажений одним файлом.
Відповідно до п. 5 п.п. 1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження наявністі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно форми зазначеної в п. 5 п.п. 1. Розділу ІІІ тендерної документації:
у кількості не менше 6 працівників робітничих професій та наявності штату ІТР,
не менше 1 (одного) кваліфікованого спеціаліста біолога (для якісного проведення робіт по знешкодженню амброзії полинолистої);
На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
ФОП Губницький Ігор Вікторович в складі тендерної пропозиції надано:
Довідку від 17.03.2020 № 1 (файл «Довідка про наявність працівників.pdf»)
Договори з працівниками зазначеними в довідці від 17.03.2020 № 1 (файл «копії договорів з працівниками.pdf» та файл «Договора з працівниками.pdf»)
Тобто, документ "Копії договорів з працівниками" (файл «копії договорів з працівниками.pdf») складається з копій договорів з працівниками та завантажені одним файлом , а документ "Договора з працівниками" (файл «Договора з працівниками.pdf») з договорів з працівниками та завантажені одним файлом.
Враховуючи викладене, вимога ПП "ПРОФДЕЗ ПЛЮС" не підлягає задоволенню.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-27-000905-c.b3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ЕКО ВІК ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:38415658
Дата подання: 10 квітня 2020 19:59
Оскарження неправомірних рішень Замовника
Скарга у доданих файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 09:56

Документи подані скаржником

10 квітня 2020 19:59
Скарга UA-2020-02-27-000905-c.pdf

Документи подані замовником

22 квітня 2020 16:43
Пояснення UA-2020-02-27-000905-c.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗ ПЛЮС" 933 294,97
UAH з ПДВ
859 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО ВІК ПЛЮС" 999 002,11
UAH з ПДВ
860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Губницький Ігор Вікторович 1 080 840,34
UAH з ПДВ
1 080 840,34
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕКОМРІЯ" 1 090 000,00
UAH з ПДВ
1 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 14:32
Електронний підпис
19 березня 2020 14:27
ТД 3.5.2.2 Диплом Бровко Л.І.pdf
19 березня 2020 14:27
ТД 3.5.2 Штатний розпис.pdf
19 березня 2020 14:27
ТД 3.5.1.3 Обприскувач SOLO 416.pdf
19 березня 2020 14:27
ТД 3.5.1.2 Обприскувач STIHL 4.pdf
19 березня 2020 14:27
ТД 3.5.1.2 Обприскувач STIHL 3.pdf
19 березня 2020 14:27
ТД 3.5.1.2 Обприскувач STIHL 2.pdf
19 березня 2020 14:27
ТД 3.5.1.2 Обприскувач STIHL 1.pdf
19 березня 2020 14:27
Д.3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
19 березня 2020 14:26
Д.2 3.1 Технічні умови.pdf
19 березня 2020 14:26
Д.1 Тендерна пропозиція.pdf
19 березня 2020 14:26
Д.1 Калькуляція.pdf
19 березня 2020 14:26
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 17:32
Електронний підпис
19 березня 2020 13:52
Електронний підпис
19 березня 2020 11:32
Протокол НР.7z
19 березня 2020 11:32
Наказ Фролова Ю.М.7z
19 березня 2020 11:32
Лист для клієнтів.7z
19 березня 2020 11:32
Гарантія 1401-20.7z
19 березня 2020 11:32
Витяг із Статуту.7z
19 березня 2020 11:32
Банківська ліцензія.7z
19 березня 2020 11:32
21.Розрахунок вартості.pdf
19 березня 2020 11:32
20. Калькуляція.pdf
19 березня 2020 11:32
19. Довідка про санкції 2.pdf
19 березня 2020 11:32
16.2 Листи-згоди (Копії).pdf
19 березня 2020 11:32
16.1 Посвідчення.pdf
19 березня 2020 11:32
15.1 Балансова довідка.pdf
19 березня 2020 11:32
14. Протокол повноважень.pdf
19 березня 2020 11:32
13. Витяг ЄП (копія).pdf
19 березня 2020 11:32
12. Статут (копія).pdf
19 березня 2020 11:32
8. Лист-згода (Додаток 4).pdf
19 березня 2020 11:32
2.4.1 Сертификат.pdf
19 березня 2020 11:32
2.3. Паспорт препарату.pdf
19 березня 2020 11:32
2.2. ТУ Амбромаг.PDF

Публічні документи

02 квітня 2020 12:43
Електронний підпис
02 квітня 2020 11:36
Довідка з податкової
02 квітня 2020 11:34
Довідка з МВС
18 березня 2020 16:29
Електронний підпис
18 березня 2020 16:07
технічне завдання.pdf
18 березня 2020 16:07
технічне завдання 1.pdf
18 березня 2020 16:07
тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2020 16:07
ст 17.pdf
18 березня 2020 16:07
розрахунки.pdf
18 березня 2020 16:07
реєстр.pdf
18 березня 2020 16:07
проект договору 2.pdf
18 березня 2020 16:07
проект договору 1.pdf
18 березня 2020 16:07
Підписаний_Лицензия (9).pdf
18 березня 2020 16:07
копія паспорту на засіб.pdf
18 березня 2020 16:07
копія ТУ.pdf
18 березня 2020 16:07
копія виписки.pdf
18 березня 2020 16:06
копії товарних чеків.pdf
18 березня 2020 16:06
істотні умови.pdf
18 березня 2020 16:06
інфструкція на засіб.pdf
18 березня 2020 16:06
Інформація з ЄДРЮФОП.pdf
18 березня 2020 16:06
Договора з працівниками.pdf
18 березня 2020 16:06
довідка про обладнання.pdf
18 березня 2020 16:06
диплом біолога.pdf
18 березня 2020 16:06
Виписка з ЄДРЮОФОП та ГФ.pdf
18 березня 2020 16:06
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 20:54
Електронний підпис
18 березня 2020 20:47
уставні документи.pdf
18 березня 2020 20:47
інформ ст 17.pdf
18 березня 2020 20:47
дозвіл.pdf
18 березня 2020 20:47
Договір про оренду ТЗ.jpg
18 березня 2020 20:47
IMG_20190412_174824.jpg
18 березня 2020 20:47
IMG_20190412_174810.jpg
18 березня 2020 20:47
IMG_20190412_174732.jpg
18 березня 2020 20:47
IMG_20190412_174706.jpg
18 березня 2020 20:47
IMG_20190412_174557.jpg
18 березня 2020 20:47
IMG_20190412_174538.jpg
18 березня 2020 20:47
IMG_20190412_174509.jpg
18 березня 2020 20:47
IMG_20190412_174425.jpg
18 березня 2020 20:47
IMG_20190412_174409.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗ ПЛЮС"

ТОВ "ЕКО ВІК ПЛЮС"

ФОП Губницький Ігор Вікторович

ПП "ЕКОМРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗ ПЛЮС"
#37648782
Відхилено 859 900,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 12:00
ТОВ "ЕКО ВІК ПЛЮС"
#38415658
Відхилено 860 000,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 17:28
ФОП Губницький Ігор Вікторович
#2353620474
Переможець 1 080 840,34
UAH з ПДВ
31 березня 2020 17:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Губницький Ігор Вікторович
#2353620474
1 080 840,34
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 травня 2020 13:28
Коментар щодо відміни: у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
12 травня 2020 13:28
ВИТЯГ з протоколу 10 вiд 12.05.2020.docx