Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (капуста качанна, морква, цибуля, буряк)
Очікувана вартість
440 443,00 UAH
UA-2020-02-27-000893-a 6aab078a39ac4e1b9656d44ac9f70563
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Трембак

+380507044524 lisosvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лисичанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141928
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62
Контактна особа: Ірина Трембак
+380507044524
lisosvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2020 23:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 14:25
Очікувана вартість: 440 443,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 202,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24250 кілограми
Капуста качанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (21заклад загальної середньої освіти, 14 закладів дошкільної освіти, дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок».)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
12700 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (21заклад загальної середньої освіти, 14 закладів дошкільної освіти, дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок».)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
12600 кілограми
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (21заклад загальної середньої освіти, 14 закладів дошкільної освіти, дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок».)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
16600 кілограми
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (21заклад загальної середньої освіти, 14 закладів дошкільної освіти, дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок».)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 10:39
ТД овочі 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 02 березня 2020 11:03
Дата відповіді: 02 березня 2020 11:10
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 Технічне завдання, частина 1 Загальна частина "Строк поставки товару: доставка виконується узгодженими дрібними партіями транспортом Учасника два рази на тиждень, на наступний день з моменту отримання заявки, з урахуванням терміну придатності до споживання. Розвантажувальні роботи виконуються представником Учасника." Також у проекті договору Додаток 6 пунктом 5.3. встановлено: Товар поставляється дрібними партіями на підставі письмових заявок Замовника. Доставка виконується узгодженими партіями транспортом Виконавця на наступний день з моменту отримання заявки, з урахуванням терміну придатності до споживання. Розвантажувальні роботи виконуються представником Виконавця.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВЧЕНКО М.М. 424 845,00
UAH з ПДВ
424 845,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Фоменко Ірина Григорівна 440 437,00
UAH з ПДВ
440 437,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 08:57
Електронний підпис
25 березня 2020 08:54
Довідка з ДПС
23 березня 2020 13:16
Електронний підпис
16 березня 2020 15:06
Електронний підпис
16 березня 2020 15:02
тендерна пропозиція
16 березня 2020 15:02
Лист гарантія
12 березня 2020 13:03
Електронний підпис
12 березня 2020 13:01
Додаток 3 тех вимоги.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 10:59
Додаток 1 Фоменко овочі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВЧЕНКО М.М.

ФОП Фоменко Ірина Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІВЧЕНКО М.М.
#3130600734
Переможець 424 845,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 12:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВЧЕНКО М.М.
#3130600734
424 845,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:24
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 14:08
Договір 94 Івченко М.І. 24.09.2020.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 14:07
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 14:42
Додаткова угода овочі Івченко М.М. 23.04.2020.pdf зміни до договору
23 квітня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 13:23
Договір овочі Івченко М.М. 09.04.2020.pdf укладений
09 квітня 2020 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 11.4 Договору Сторони домовились внести зміни до спеціфікації в частині розподілу товару між закладами освіти (Додаток 1 до цієї додаткової угоди - Спеціфікації)
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 257 783,20
UAH