Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Лиманського району
operational maintenance of public motor roads of local importance Liman region
Очікувана вартість
57 090 258,00 UAH
UA-2020-02-27-000886-c 230c99aa9f3443f38b3f322a3641fff3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Артем Сергійович

048 7958918 artns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Контактна особа: Носуленко Артем Сергійович
048 7958918
artns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Local motor road agency
National ID: 42641417
Contact point: Nosulenko Artem
048 7958918
artns@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 29 квітня 2020 12:32
Очікувана вартість: 57 090 258,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 600000 UAH
Publication date: 27 лютого 2020 16:16
Enquiries until: 22 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 28 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 квітня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 57 090 258 UAH including VAT
Minimal lowering step: 600 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Лиманського району. (джерело фінансування закупівлі – кошти державного та/або місцевого та/або інших бюджетів.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

operational maintenance of public motor roads of local importance Liman region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг детально у проекті договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 14:39
перелік_змін_ЕУ Лиманський.doc
24 березня 2020 14:39
ЗТД ЕУ Лиманський.docx
27 лютого 2020 16:13
проект договору ЕУ.docx
24 березня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 14:39
перелік_змін_ЕУ Лиманський.doc
24 березня 2020 14:39
ЗТД ЕУ Лиманський.docx
27 лютого 2020 16:13
ТД ЕУ Лиманський.docx
27 лютого 2020 16:13
проект договору ЕУ.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 квітня 2020
UA-2020-02-27-000886-c230c99aa9f3443f38b3f322a3641fff3
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

01 травня 2020 09:37
Тендерна пропозиція.pdf
31 березня 2020 16:27
гарантия_219_.pdf
31 березня 2020 16:27
гарантия_219_.pdf.(2).P7S
31 березня 2020 16:27
гарантия_219_.pdf.(1).P7S
31 березня 2020 16:27
19.Протокол засновника.pdf
31 березня 2020 16:27
Ліцензія банку копія.pdf
31 березня 2020 16:27
12.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
31 березня 2020 16:26
17.Рішення засновника.pdf
31 березня 2020 16:26
20.Гарантійний лист.pdf
31 березня 2020 16:26
15.Довідка санкції.pdf
31 березня 2020 16:26
16.Довідка довкілля.pdf
31 березня 2020 16:26
5.Листи підтвердження.pdf
31 березня 2020 16:26
9.Відгук по договору 5У 18.pdf
31 березня 2020 16:26
6.Працівники довідка.docx
31 березня 2020 16:26
1.Обладнання довідка.doc

Документи

Публічні документи

31 березня 2020 17:58
Електронний підпис
31 березня 2020 17:58
Електронний підпис
31 березня 2020 17:55
7. Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "

ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " 56 990 258,00
UAH з ПДВ
56 389 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" 57 030 000,00
UAH з ПДВ
56 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 травня 2020 09:37
Тендерна пропозиція.pdf
31 березня 2020 16:27
гарантия_219_.pdf
31 березня 2020 16:27
гарантия_219_.pdf.(2).P7S
31 березня 2020 16:27
гарантия_219_.pdf.(1).P7S
31 березня 2020 16:27
19.Протокол засновника.pdf
31 березня 2020 16:27
Ліцензія банку копія.pdf
31 березня 2020 16:27
12.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
31 березня 2020 16:26
17.Рішення засновника.pdf
31 березня 2020 16:26
20.Гарантійний лист.pdf
31 березня 2020 16:26
15.Довідка санкції.pdf
31 березня 2020 16:26
16.Довідка довкілля.pdf
31 березня 2020 16:26
5.Листи підтвердження.pdf
31 березня 2020 16:26
9.Відгук по договору 5У 18.pdf
31 березня 2020 16:26
6.Працівники довідка.docx
31 березня 2020 16:26
1.Обладнання довідка.doc

Публічні документи

31 березня 2020 17:58
Електронний підпис
31 березня 2020 17:58
Електронний підпис
31 березня 2020 17:55
7. Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "

ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "
#40023552
Переможець 56 389 260,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "
#40023552
56 389 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 14:06
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 13:36
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 14:09
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:44
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 08:23
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 16:01
13У_20 15.05.2020 ЕУ Лиманський р-н ЮГ-Строй.pdf укладений
15 травня 2020 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2020 рік (Рішення Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області від 12.03.2020 року № 435/XV-VII «Рішення про внесення змін та доповнень до рішення сесії №331/X-УII від 18.12.2019 року «Про бюджет Визирської сільської об»єднаної територіальної громади на 2020 рік) встановити у розмірі – 1 042 035,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 6 668 811,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA428201720344310009000095031
Номер договору про закупівлю: 13У/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік, зменшити на 450 000,00 грн та встановити у розмірі – 5 176 776,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 6 218 811,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 13У/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік, зменшити на 1 208 933,00 грн та встановити у розмірі – 3 967 843,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 5 009 878,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 13У/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік, збільшити на 1 693 507,00 грн та встановити у розмірі – 5 661 350,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 6 703 385,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 13У/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік, зменшити на 0,20 грн та встановити у розмірі – 5 661 349,80 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 6 703 384,80 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 13У/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік встановити у розмірі – 2 792 190,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 2 792 190,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA728201720344351039107095031 4. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31.12.2022р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 13У/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 01 червня 2021 року № 566/од-2021 Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1917462) на 2021 рік зменшити на 2 412 761,00 грн та встановити фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік у розмірі – 247 672,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 627 101,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA678201720344391057107095031
Номер договору про закупівлю: 13У/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2021 рік (Рішення Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області від 18.02.2021 року №194/V-VІII «Про внесення змін та доповнень до рішення сесії №89/ІІІ-VIII від 23.12.2020 року «Про бюджет Визирської сільської територіальної громади на 2021 рік) встановити у розмірі – 173 926,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 801 027,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін наступним рахунком: рахунок № UA448201720344330047000095031
Номер договору про закупівлю: 13У/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік збільшити на 210 473,00 грн та встановити у розмірі – 458 145,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 1 011 500,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 13У/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік збільшити на 4 137 438,00 грн та встановити у розмірі – 4 595 583,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 5 148 938,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 13У/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 29 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 167 149,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 861 191,63 UAH)
Причини розірвання договору: 1. Сторони дійшли згоди розірвати договір №13У/20 від 15.05.2020р., укладений між Замовником та Виконавцем, відповідно до п.6.2., п.п.6.2.1. розділу VI. «Права та обов’язки сторін» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України. 2. Виконання послуг та оплата за договором становлять – 11 167 149,80 грн. 3.У Сторін відсутні претензії щодо виконання зобов’язань за даним договором один до одного.