Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (Томат - паста - 1 000,00 кг.; Огірки консервовані - 2 000,00 кг.; Ікра кабачкова - 860,00 кг.; Горошек консервований - 700,00 кг.; Повідло фруктове - 1 300,00 кг.; Сухофрукти - 1 200,00 кг.)
Очікувана вартість
305 000,00 UAH
UA-2020-02-27-000867-c 4d1e1617d87b4443a708f43009348fd3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бучацька Олена Миколаївна

+380482360042 lustdorf_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД "ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ (СПЕЦІАЛЬНИЙ) САНАТОРІЙ "ЛЮСТДОРФ" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ`Я УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 01982057
Місцезнаходження: 65037, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Зої Космодем`янської,1
Контактна особа: Бучацька Олена Миколаївна
+380482360042
lustdorf_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 11:42
Очікувана вартість: 305 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 305,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Закупівля проводиться відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 40 Закупівля проводиться за державні кошти для потреби 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг
Томат - паста. Закупівля проводися за кошти державного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65037, Україна, м. Одеса, Вулиця Зої Космодем`янської,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2000 кг
Огірки консервовані. Закупівля проводися за кошти державного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65037, Україна, м. Одеса, Вулиця Зої Космодем`янської,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
860 кг
Ікра кабачкова. Закупівля проводися за кошти державного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65037, Україна, м. Одеса, Вулиця Зої Космодем`янської,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
700 кг
Горошек консервований. Закупівля проводися за кошти державного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65037, Україна, м. Одеса, Вулиця Зої Космодем`янської,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1300 кг
Повідло фруктове. Закупівля проводися за кошти державного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65037, Україна, м. Одеса, Вулиця Зої Космодем`янської,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1200 кг
Сухофрукта.Закупівля проводися за кошти державного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65037, Україна, м. Одеса, Вулиця Зої Космодем`янської,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар можуть здійснюватися з відтермінуванням платежу до 15 банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 13:06
04 Перелік змін.doc
06 березня 2020 13:06
03 ТД Овочі консервовані (зміни).doc
27 лютого 2020 16:06
02 Проект договору.doc
27 лютого 2020 16:06
01 ТД Овочі консервовані.doc
06 березня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 13:06
04 Перелік змін.doc
06 березня 2020 13:06
03 ТД Овочі консервовані (зміни).doc
27 лютого 2020 16:06
02 Проект договору.doc
27 лютого 2020 16:06
01 ТД Овочі консервовані.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛБП ГРУП" 289 932,00
UAH
289 932,00
UAH
Документи
ФО-П Суйчимез Віктор Іванович 301 502,00
UAH
301 177,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 21:25
Електронний підпис
16 березня 2020 13:25
Тендерна пропозиція.pdf
13 березня 2020 18:08
Електронний підпис
13 березня 2020 18:08
32. Проект договору.pdf
13 березня 2020 18:08
19. Копія протокол.pdf
13 березня 2020 18:08
18. Копія наказу.pdf
13 березня 2020 18:08
14. Копія статуту.pdf
13 березня 2020 18:08
13. Копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
13 березня 2020 18:08
11. Гарантійний лист ст. 17.pdf
13 березня 2020 18:08
6. Лист відгук.pdf
13 березня 2020 18:08
4. Аналогічний договір.pdf
13 березня 2020 18:08
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛБП ГРУП"

ФО-П Суйчимез Віктор Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЛБП ГРУП"
#40841981
Відхилено 289 932,00
UAH
17 березня 2020 12:53
ФО-П Суйчимез Віктор Іванович
#3228420134
Переможець 301 177,00
UAH
18 березня 2020 12:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФО-П Суйчимез Віктор Іванович
#3228420134
301 177,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 17:00
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 11:49
Договір 54- П овочі консервовані.pdf укладений
30 березня 2020 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 54-П
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML