Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти свіжі
Очікувана вартість
118 000,00 UAH
UA-2020-02-27-000852-c 1d547ea529fa48de85096a10f91ccc30
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скляр Жанна Миколаївна

+380544523227 internatpnl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Сумської обласної ради Лебединський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189363
Місцезнаходження: 42200, Україна , Сумська обл., місто Лебедин, вулиця Калініченко, будинок 50
Контактна особа: Скляр Жанна Миколаївна
+380544523227
internatpnl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 16:05
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2020 16:05
Початок аукціону: 16 березня 2020 12:54
Очікувана вартість: 118 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 кг
Огірки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42200, Україна, Сумська область, Лебедин, Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кг
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42200, Україна, Сумська область, Лебедин, Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
150 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42200, Україна, Сумська область, Лебедин, Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кг
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42200, Україна, Сумська область, Лебедин, Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
Капуста качанна (урожаю 2019 р.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42200, Україна, Сумська область, Лебедин, Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кг
Капуста качанна рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42200, Україна, Сумська область, Лебедин, Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1460 кг
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42200, Україна, Сумська область, Лебедин, Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
972 кг
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42200, Україна, Сумська область, Лебедин, Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
972 кг
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42200, Україна, Сумська область, Лебедин, Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 10:40
Протокол змін овочі.pdf
06 березня 2020 10:40
ТЕНД.ДОК.ОВОЧІ.doc
27 лютого 2020 16:02
ТЕНД.ДОК.ОВОЧІ.doc
06 березня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 10:40
Протокол змін овочі.pdf
06 березня 2020 10:40
ТЕНД.ДОК.ОВОЧІ.doc
27 лютого 2020 16:02
ТЕНД.ДОК.ОВОЧІ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо видалення п.4 абз.2 п.1 та 2 додатку 2 документації
Дата подання: 03 березня 2020 16:12
Дата відповіді: 06 березня 2020 10:25
Тендерною документацією по закупівлі овочів та фруктів, а саме Додатоком 2 до тендерної документації передбачено закупівля: Капуста качанна рання Морква свіжа (Поставка: травень, червень) Огірки свіжі (Поставка: червень) Буряк столовий (Поставка: червень) Цибуля ріпка (Поставка: квітень, травень, червень) п.4, абз.2 даного додатку Учасник, для підтвердження якості товарів, що планує постачати та повноважень реалізовувати певний товар, повинен подати в складі тендерної пропозиції: 1. Декларацію виробника. 2. Санітарно-гігієнічну оцінку або інший документ згідно діючого законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів та дозволяє підтвердити відповідність товару певним нормам. Дані товари (предмет закупівлі) планується здійснювати в майбутньому часі, яким чином можна надати в складі пропозиції документи, що передбачені в п.4, абз.2 додатку 2 тендерної закупівлі, коли дані товари ще не вирощені та не потрапили в продаж? Надайте відповідь з даного приводу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на поставлене запитання

«щодо видалення п.4 абз.2 п.1 та 2 додатку 2 документації».

Замовник не може повністю видалити п.4 абз.2 п.1 та 2 додатку 2 документації, а лише у додаток 2 до тендерної документації будуть внесені зміни, а саме:
1. Не вимагатиме у складі тендерної документації декларацію виробника та документ, який підтверджує якість та безпеку на продукцію, яка буде вирощена у 2020 році, це огірки свіжі та капуста качанна рання.
2. Вимагатиме гарантійний лист, що при поставці кожної партії продукції буде надаватись декларація виробника та санітарно-гігієнічна оцінка або інший документ згідно діючого законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів та дозволяє підтвердити відповідність товару певним нормам.

Уся інша продукція - це урожай 2019 року, яка уже вирощена та зберігається на складах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРОСКУРНІК ОЛЕГ ВІТАЛІЙОВИЧ 117 682,00
UAH з ПДВ
114 815,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Оломпієв Микола Борисович 117 810,00
UAH з ПДВ
114 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ" 116 440,00
UAH з ПДВ
115 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 19:19
договір, специфікація (1).pdf
23 березня 2020 19:19
довідка податкова.pdf
23 березня 2020 19:19
довідка МВС.pdf
15 березня 2020 13:17
пропозиція доки 2.rar
15 березня 2020 13:17
пропозиція доки.rar
15 березня 2020 13:17
договір, специфікація.pdf
15 березня 2020 13:17
пропозиція.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 16:16
Фрукти 2.zip
13 березня 2020 16:16
Фрукти.zip

Публічні документи

12 березня 2020 17:13
Електронний підпис
12 березня 2020 17:12
Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2020 17:12
Санкнижка.pdf
12 березня 2020 17:12
Проект договору.pdf
12 березня 2020 17:12
Паспортні дані та код.pdf
12 березня 2020 17:12
Меддовідка водія.pdf
12 березня 2020 17:12
Лист-пояснення фрукти.pdf
12 березня 2020 17:12
Лист-пояснення овочі.pdf
12 березня 2020 17:12
Листи-відгуки.pdf
12 березня 2020 17:12
Лист персональні дані.pdf
12 березня 2020 17:12
Інформаційна довідка.pdf
12 березня 2020 17:12
Документи переможця.pdf
12 березня 2020 17:12
Договір КПШХ МРІЯ.pdf
12 березня 2020 17:12
Договір ВІДДІЛ ОСВІТИ.pdf
12 березня 2020 17:12
Довідка ст.17.pdf
12 березня 2020 17:12
Довідка санкції.pdf
12 березня 2020 17:12
Довідка з банку.pdf
12 березня 2020 17:12
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРОСКУРНІК ОЛЕГ ВІТАЛІЙОВИЧ

ФОП Оломпієв Микола Борисович

ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРОСКУРНІК ОЛЕГ ВІТАЛІЙОВИЧ
#3134114519
Переможець 114 815,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 13:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРОСКУРНІК ОЛЕГ ВІТАЛІЙОВИЧ
#3134114519
114 815,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 14:21
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 16:10
Дод.уг. 3 до 59.pdf зміни до договору
20 травня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 13:47
Д.у. 2 до 59.pdf зміни до договору
21 квітня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 14:53
Д.у. 1 до 59.pdf зміни до договору
15 квітня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 10:07
Договір укладений
31 березня 2020 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару; зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару; зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 96 493,68
UAH