Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з оренди хмарного серверу
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2020-02-27-000799-a dafc4f2cf748441fb3f614dd67113c9a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tender.rada.vk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04062216
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, ПЛОЩА ЦЕНТРАЛЬНА, 1
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tender.rada.vk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 10:00
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з оренди хмарного серверу (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, Центральна площа,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем за надані за звітний період Послуги у національній валюті України, шляхом перерахування відповідних сум на поточний рахунок Виконавця щомісячно, до 30 числа кожного місяця наступного за звітним періодом. У випадку неотримання Замовником Акту до 10 (десятого) числа поточного місяця, Замовник зобов’язаний звернутись до Виконавця для встановлення належної до сплати суми. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 10:28
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Резервне копіювання і відновлення BaaS, 7 днів
Дата подання: 05 березня 2020 10:23
Дата відповіді: 05 березня 2020 17:55
Додрого дня. Для розрахунку вартості послуги Резервного копіювання і відновлення BaaS, 7 днів (ДОДАТОК 1: ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (технічні (особливі) вимоги), потрібно знати наступне: 1. Який об’єм дискового простору буде охоплюватися системою Резервного копіювання і відновлення BaaS, 7 днів? 2. Кількість Віртуальна машина (VM) які будуть резервуватися? 3. Який об’єм змін даних в день планується? 4. Кількість full-backup для зберігання? Просимо надати відповідь та вказати необхідну інформацію для розрахунку вартості послуги Резервного копіювання і відновлення BaaS, 7 днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дисковий простір – 700 Gb

2. Кількість віртуальних машин – 5

3. Від 5 до 30 відсотків дискового простору, що використовується

4. Потрібно на протязі 7-ми днів, як мінімум, 6 інкрементних копій та 1 повна.
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції
Дата подання: 05 березня 2020 10:32
Дата відповіді: 05 березня 2020 11:37
Пункт 7 Розділу 1 Тендерної документації вимагає у разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, що видані іншими установами чи підприємствами, то такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Просимо підтвердити, чи даний переклад має бути посвідчено нотаріально.
Відповідь: Доброго дня. Тендерної документацією не вимагається нотаріальне посвідчення будь-якого документа тендерної пропозиції.
Уточнення технічних параметрів
Дата подання: 05 березня 2020 13:08
Дата відповіді: 05 березня 2020 17:55
Добрий день. Відповідно до п.1.2 Розділу 2 Технічного завдання: Інформаційні системи Замовника розроблені та функціонують на базі ПЗ гіпервізора VMWare ESXi. ХЦОД має бути побудованим на програмному забезпеченні Гіпервізора VMware ESXi. Одночасно : "Примітка: До уваги учасників: Вважати зазначені у технічному завданні посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника такими, що містять вираз «або еквівалент». Тобто одночасно зазначається, що ХЦОД має бути побудований на програмному забезпеченні Гіпервізора VMware ESXi, а далі -про можливість використання іншого гіпервізора, але "еквівалентного". Таким чином, не зрозуміло, чи допускається відповідно до тендерної документації використання гіпервізора Microsoft Hyper-V, який є альтернативним (еквівалентним) VMWare ESXi?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В описі закупівлі вказані причини, згідно з якими Замовник вимагає використання конкретного гіпервізора. Один гіпервізор можна буде вважати еквівалентом іншого якщо учасник виконає наступні умови:

· доведе еквівалентність одного гіпервізора іншому;

· забезпечить міграцію інформаційних систем Замовника та їх повний функціонал на новій платформі без зупинки функціонування інформаційних систем замовника;

· вказані дії не будуть потребувати додаткових фінансових ресурсів;

· забезпечення переходу з одного гіпервізора на інший не будуть потребувати додаткового навчання персоналу Замовника.
Скан-копія поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства
Дата подання: 06 березня 2020 09:46
Дата відповіді: 06 березня 2020 10:29
Пунктом 3.14. Додатку №3 до Тендерної документації, від учасника вимагається подання звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства. Дана форма звітності містить значний перелік персональних даних, які не можуть бути розміщені в публічний доступ, а саме реєстраційні номери облікових карток платників податків, оклади, усіх працівників компанії, а також фізичних осіб, що надають послуги компанії та суми отриманих коштів. При цьому вказані данні не мають прямого зв’язку з предметом закупівлі, іншими документами, що передбачені тендерною документацію, а також ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо Вас видалити дану вимогу як необґрунтовану або уточнити причину даної вимоги, та вказати яку саме інформацію Замовник прагне відслідкувати за даною довідкою, з метою приховання решти інформації в цілях забезпечення захисту персональних даних та комерційної таємниці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На сьогоднішній день з практики розгляду даного питання Антимонопольним комітетом України, в тому числі при закупівлях проведених замовником, які були оскаржені, вимога тендерної документації про подання такого документу є правомірною. Нам необхідно переконатися, що працівники яких вказує учасник у тендерній пропозиції є працевлаштовані згідно чинного законодавства та відповідно, що учасником надана достовірна інформація про працевлаштованих працівників. Останнім часом під час проведення закупівель замовник постійно вимагає подання останньої звітності 1-ДФ і всі учасники беззаперечно надають вказаний документ. При цьому ви маєте право додатково надати інформацію (повідомлення про прийняття на роботу, що подається в ДФС) у випадку, якщо працівники були прийняті на роботу у період після звітного, тобто з 01.01.2020р. по теперішній час. У складі тендерної пропозиції учасники надають згоду на обробку, поширення та доступ до персональних даних.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ГІГАКЛАУД» 147 882,65
UAH з ПДВ
147 882,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2020 13:05
31. Копія звіту 1-ДФ.pdf
15 березня 2020 13:05
0. Супровідний лист.pdf
15 березня 2020 13:05
30. Копія атестату КСЗІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ГІГАКЛАУД»

Інформація про відміну

Дата відміни
16 березня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій