Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини будівлі, з прибудовою басейну оздоровчого призначення, по вул. Гагаріна, 8-а в м. Бровари Київської області (за кодом CPV КОД ДК 021:2015 – 454540004 - реконструкція)
Очікувана вартість
38 768 862,83 UAH
UA-2020-02-27-000694-c 20989fc0c6f14bd0b4970d51264b1af1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Валентина Степанівна

+380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26146617
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15
Контактна особа: Карпенко Валентина Степанівна
+380459452016
brovaru-ugkg@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2020 14:52
Оскарження умов закупівлі: до 20 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2020 14:52
Початок аукціону: 25 березня 2020 11:36
Очікувана вартість: 38 768 862,83 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,26%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 190000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція частини будівлі, з прибудовою басейну оздоровчого призначення, по вул. Гагаріна, 8-а в м. Бровари Київської області (за кодом CPV КОД ДК 021:2015 – 454540004 - реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Гагаріна, 8-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться проміжними платежами за фактично виконанні роботи. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі первинних документів, Довідка КБ-3, Акт КБ-2в Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 16:15
ТД_Басейн_2020.docx
16 березня 2020 09:11
Перелік змін_Басейн.doc
16 березня 2020 09:11
дод_4_Робочий_проект_Басейн.part3.rar
16 березня 2020 09:11
дод_4_Робочий_проект_Басейн.part2.rar
16 березня 2020 09:11
дод_4_Робочий_проект_Басейн.part1.rar
16 березня 2020 09:11
дод_3_відомість_ресурсів.xls
16 березня 2020 09:11
дод_2_відомість_обсягів_робіт.xls
16 березня 2020 09:11
дод_1_проект_договору_Басейн.doc
16 березня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 08:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 16:15
ТД_Басейн_2020.docx
16 березня 2020 09:11
ТД_Басейн_2020.docx
27 лютого 2020 14:49
ТД_Басейн_2020.docx
16 березня 2020 09:11
Перелік змін_Басейн.doc
16 березня 2020 09:11
дод_4_Робочий_проект_Басейн.part3.rar
27 лютого 2020 14:49
дод_4_Робочий_проект_Басейн.part3.rar
16 березня 2020 09:11
дод_4_Робочий_проект_Басейн.part2.rar
27 лютого 2020 14:49
дод_4_Робочий_проект_Басейн.part2.rar
16 березня 2020 09:11
дод_4_Робочий_проект_Басейн.part1.rar
27 лютого 2020 14:49
дод_4_Робочий_проект_Басейн.part1.rar
16 березня 2020 09:11
дод_3_відомість_ресурсів.xls
27 лютого 2020 14:49
дод_3_відомість_ресурсів.xls
16 березня 2020 09:11
дод_2_відомість_обсягів_робіт.xls
27 лютого 2020 14:49
дод_2_відомість_обсягів_робіт.xls
16 березня 2020 09:11
дод_1_проект_договору_Басейн.doc
27 лютого 2020 14:49
дод_1_проект_договору_Басейн.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-10-000095 ● 9b9c1cc170ef44ff826510bb7f585a69
  • Статус: завершено ● Дата: 23 квітня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021 13:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.02.2021 № 40

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-02-27-000694-c 27.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-18 15:18:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція частини будівлі, з прибудовою басейну оздоровчого призначення, по вул. Гагаріна, 8-а в м. Бровари Київської області (за кодом CPV КОД ДК 021:2015 – 454540004 - реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-27-000694-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-23 16:21:35

Надання пояснень по моніторингу UA-M-2021-02-10-000095

1. Згідно договору на виконання проектно- вишукувальних робіт ЗАТ «Транспроект» розроблено проектно - кошторисну документацію по робочому проекту «Реконструкція частини будівлі, з прибудовою басейну оздоровчого призначення, по вул. Гагаріна, 8-а в м. Бровари Київської області», яка пройшла експертизу і отримала Експертний звіт виданий ТОВ «Експертиза в будівництві» від 28.08.2019 року № 0096-4299-19/УЕ/А, що додається.
2. Виходячи з кошторисної вартості будівельних робіт на об’єкті тендерним комітетом визначено очікувану вартість предмета закупівлі та оголошено відкриті торги ID: UA-2020-02-77-000694-c з очікуваною вартістю 38 768 862,83 грн.
3. Відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації членами тендерного комітету визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі («Відомість обсягів робіт (технічне завдання)» Додаток 2 до тендерної документації)
4. Програми будівництва, капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально – культурного призначення Броварської міської територіальної громади на 2019-2023 роки затвердженої рішенням Броварської міської ради Київської області від 20.12.2018 року № 1177-50-07 зі змінами в межах лімітних призначень виділених на поточний рік.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 березня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДК"МІДАС" 37 202 277,57
UAH з ПДВ
37 202 277,57
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФПК-Портал-Буд" 38 164 307,83
UAH з ПДВ
38 164 307,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" 38 768 000,00
UAH з ПДВ
38 768 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 13:38
Електронний підпис
03 квітня 2020 13:29
Довідка МВС.pdf
24 березня 2020 13:36
Електронний підпис
24 березня 2020 13:33
300.imd
24 березня 2020 13:33
Рейтинг (2020) (1).zip
24 березня 2020 13:33
Ліцензія (1).zip
24 березня 2020 13:33
Гарантия 1281 (1).zip
24 березня 2020 13:33
04 Кваліфікація.pdf
24 березня 2020 13:33
03 Аналогічні договора.pdf
24 березня 2020 13:33
02 Працівники.pdf

Публічні документи

23 березня 2020 17:15
локальний кошторис 1.rar
23 березня 2020 17:15
локальний кошторис 2.rar
23 березня 2020 17:15
локальний кошторис 3.rar
23 березня 2020 17:15
45.imd
23 березня 2020 17:15
локальний кошторис 4.rar
23 березня 2020 17:15
ДЦ+кошториси.rar
23 березня 2020 17:15
44. Тендерна пропозиція.PDF
23 березня 2020 17:15
18.2. акти десна 1 частина.pdf
23 березня 2020 17:15
21. працівники.pdf
23 березня 2020 17:15
18.3..акти десна 3 частина.pdf
23 березня 2020 17:15
18.3. акти десна 2 частина.pdf
23 березня 2020 17:15
20. МТБ.pdf
23 березня 2020 17:15
7. Статут.PDF
23 березня 2020 17:15
23. Гарантійний лист.PDF
23 березня 2020 17:15
2. Витяг з ЄДРПО.PDF
23 березня 2020 17:15
16. ВПВ-17.PDF
23 березня 2020 17:15
13. Уповноважена особа.pdf
23 березня 2020 17:15
14. установчі.PDF
23 березня 2020 17:15
32. Довідка 1-ДФ.PDF
23 березня 2020 17:15
12. Баланс + фін звіт 19р..PDF
23 березня 2020 17:15
1. Ліцензія.PDF
23 березня 2020 17:15
26.1. Календарний графік.pdf
23 березня 2020 17:15
3. витяг.PDF
23 березня 2020 17:15
29. гарантія санкції.PDF
23 березня 2020 17:15
8. Опис до статуту.PDF
23 березня 2020 17:15
12.3. Довідка приват.PDF
23 березня 2020 17:15
11. довідка пдв.PDF
23 березня 2020 17:15
10. Протокол зборів.PDF
23 березня 2020 17:15
12.1. квитанція.PDF
23 березня 2020 17:15
12.2. довідка мегабанк.PDF

Публічні документи

12 березня 2020 21:38
Електронний підпис
12 березня 2020 21:32
Рішення.pdf
12 березня 2020 21:32
Пропозиція і довідки.pdf
12 березня 2020 21:32
Ліцензія.pdf
12 березня 2020 21:32
Витяг платника податку.pdf
12 березня 2020 21:32
Аналогічні.PDF
12 березня 2020 21:32
Cтатут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДК"МІДАС"

ТОВ "ФПК-Портал-Буд"

ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДК"МІДАС"
#39394222
Переможець 37 202 277,57
UAH з ПДВ
30 березня 2020 13:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДК"МІДАС"
#39394222
37 202 277,57
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 10:53
86-20 акт 2 від 211220.PDF укладений
23 лютого 2022 10:51
ДУ _4 до дог _86-20.pdf укладений
23 лютого 2022 10:51
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 11:51
ДУ _3 до дог _86-20.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 11:47
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:52
ДУ _2 до дог86-20.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:48
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:46
ДУ _1 до дог. _86-20.pdf зміни до договору
15 квітня 2020 11:49
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 16:37
Дог. _86-20 від 13.04.20.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення реквізитів Замовника, сума фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 86/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в суми фінансування на 2020 рік та 2021 рік, що не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 86/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін та у зв`язку з затримкою фінансування витрат замовника, відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" погоджено проведення фінансування виконаних робіт згідно коштів (асигнувань), виділених сесією Броварської міської ради та встановлення строків виконання робіт згідно календарного графіку.
Номер договору про закупівлю: 86/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 882 128,63
UAH (в тому числі ПДВ 147 021,44 UAH)
Причини розірвання договору: Відсутність фінансування