Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ організації тендерних п +380443096910 rolanharenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2020 13:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2020 13:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2020 13:10 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 15:17 |
Очікувана вартість: | 3 410 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 106,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 85266 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за товар буде здійснена не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2020 13:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2020 13:03 |
ТД вінці.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-11-000017 ● f8e19216fd5d46a0a53879adf02c2507
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2021 17:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2021 №5
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2020 року №003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2021 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-02-27-000505-c 27.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-12 13:18:37
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електропоїздів (вінці) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-27-000505-с та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином учасником ТОВ «ЛОКОДЕТАЛЬ», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, пакету документів з реєстром наданих документів, який повинен бути прошитий та пронумерований та на останньому аркуші містити напис: «Прошито й пронумеровано», з вказаною кількістю аркушів, підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, засвідчений печаткою підприємства (за наявності) у відповідності до переліку, визначеного у додатку №4 тендерної документації?
- до дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю, визначеного у розділі 12 додатку №8 тендерної документації?
2. Яким чином ТОВ «ЛОКОДЕТАЛЬ», з яким укладено договір поставки від 21 квітня 2020 року №ПЗ/НХ-20310/НЮ (далі - Договір), строк дії, якого продовжено до 31 березня 2021 року виконано вимоги розділу 12 додатку №8 тендерної документації та пункту 12.5 Договору в частині терміну дії забезпечення виконання договору на весь строк дії договору?
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-01-16 14:13:47
Відповідь Замовника щодо запиту про надання пояснень Північного офісу Держаудитслужби України
Відповідь Замовника щодо запиту про надання пояснень Північного офісу Держаудитслужби України
В ході проведення моніторингу Північним офісом Держаудитслужби України 12 січня 2021 р. в системі електронних закупівель оприлюднений запит про надання пояснень по процедурі закупівлі «34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електропоїздів (вінці) (власні кошти)» (код за ДК 021-2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), оголошення № UA-2020-02-27-000505-c (далі–Запит).
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній на дату оголошення (далі – Закон) надаємо обґрунтовану відповідь на Запит з огляду на наступне.
По першому питанню:
Згідно умов тендерної документації Замовника, а саме Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Для переможця торгів:
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону, згідно додатку 4 до тендерної документації.»
Переможцем торгів ТОВ «ЛОКОДЕТАЛЬ» було надано документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі шляхом завантаження відповідних документів і інформації через електронну систему закупівель та надано на адресу Замовника в терміни передбачені Законом. Сканована копія наданого ТОВ «ЛОКОДЕТАЛЬ» пакету документів додається окремим файлом (файл з ім’ям: «Документи ТОВ ЛОКОДЕТЕЛЬ»).
По другому питанню:
Договір ПЗ/НХ-20310/НЮ від 21.04.2020 з ТОВ «ЛОКОДЕТАЛЬ» укладений за результатами проведення процедури закупівлі відкриті торги відповідно до вимог Закону.
ПОСТАЧАЛЬНИК до дати укладання Договору надав забезпечення виконання даного Договору у вигляді банківської гарантії, у розмірі що становить 5% від вартості даного Договору та дорівнює 170 532,00 грн (сто сімдесят тисяч п’ятсот тридцять дві грн 00 коп.) згідно розділу 12 Додатку №8 до Тендерної документації.
Додаткова угода до Договору ПЗ/НХ-20310/НЮ від 21.04.2020 ПЗ/НХ-20310/НЮ-д-1 від 24.12.2020 з ТОВ «ЛОКОДЕТАЛЬ» була укладена після виконання всіх зобов’язань по договору та згідно ч.5 ст.36 Закону.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного моніторингу Північним офісом Держаудитслужби у Вінницькій області 26.01.2021 р. в системі електронних закупівель оприлюднений висновок по процедурі закупівлі «34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електропоїздів (вінці) (власні кошти)» (код за ДК 021-2015 – 34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), оголошення № UA-2020-02-27-000505-с (далі – Висновок). Зазначеним Висновком встановлено порушення, допущені Замовником при публікації оголошення про проведення відкритих торгів та зобов’язано здійснити заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі. Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» зобов’язується та гарантує здійснити заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі, та в подальшому при здійсненні закупівель не допускати порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-02-04 16:52:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2020 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ" |
3 410 640,00
UAH з ПДВ
|
3 410 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП" |
3 410 640,00
UAH з ПДВ
|
3 410 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ" #43192128 |
Переможець |
3 410 640,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2020 17:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 08:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:15
|
Локодеталь 20310 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 18:46
|
ТОВ Локодеталь 000505-с.pdf | укладений |
22 квітня 2020 18:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/НХ-20310/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/НХ-20310/НЮ- |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |