Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95-Євро5-Е5, дизельне паливо-Євро5-В0)
Очікувана вартість
1 132 940,00 UAH
UA-2020-02-27-000258-c ac1330c11bcd4a58b531f2719a128922
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрієнко Юрій Георгійович

+380512373279 statist@nikgor.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056612
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Адміральська,20
Контактна особа: Андрієнко Юрій Георгійович
+380512373279
statist@nikgor.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 11:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 12:31
Очікувана вартість: 1 132 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 664,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41952 літр
Бензин А-95-Євро5-Е5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Радісна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
1000 літр
Дизельне паливо-Євро5-В0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Радісна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі протягом 20 робочих днів після фактичного отримання Товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 10:56
Додаток 5.docx
27 лютого 2020 10:56
Додаток 4.docx
27 лютого 2020 10:56
Додаток 3.doc
27 лютого 2020 10:56
Додаток 2.docx
27 лютого 2020 10:56
Додаток 1.docx
27 лютого 2020 10:56
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-27-000258-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ", Код ЄДРПОУ:41449359
Дата подання: 31 березня 2020 13:16
Вимога
Невідповідність кваліфікаційним та технічним вимогам Замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2020 09:06
У відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Під час організації та проведення процедури закупівлі Замовник дотримується усіх без винятку положення чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, у тому числі базових принципів здійснення публічних закупівель, ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»(надалі-Закон), серед яких:
· добросовісна конкуренція серед учасників;
· максимальна економія та ефективність;
· відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
· недискримінація учасників;
· об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
· запобігання корупційним діям і зловживанням.
При проведені закупівлі за процедурою відкритих торгів Замовником враховано особливості законодавства в частині визначення кваліфікаційних критерії та технічних вимог до Учасників торгів.
Учасник повинен надати весь перелік документів, що конкретно передбачені в умовах тендерної документації. Умова тендерної документації передбачала обов'язок:
П. 4 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен мати розширену мережу автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) на всій території України (не менше 400 АЗС) та у обов'язковому порядку має забезпечити наявність АЗС в м. Миколаїв, м. Одеса, м. Херсон, м. Винниця, м. Маріуполь, м. Харків, м. Київ; за маршрутом пересування автомобілів м. Миколаїв - м. Одеса, м. Миколаїв - м. Херсон, м. Миколаїв - м. Винниця, м. Миколаїв - м. Маріуполь, м. Миколаїв - м. Харків, м. Миколаїв - м. Київ (не менше 10 АЗС). Для підтвердження відповідності П. 4 Додатку 2 до тендерної документації Учасник надає наступний перелік документів:
1. у разі якщо Учасник є власником АЗС надати копії документів, якими підтверджується право власності на АЗС з гарантійним листом щодо заправки транспорту Замовника здійснюватиметься протягом 2020-2021 років, що датований не раніше грудня 2019 року.
2. у разі наявності у Учасника договорів(-у) оренди на АЗС -надаються копії договорів, укладених між Учасником та власником АЗС, з оригіналом листа від власника АЗС з гарантією безумовного та цілодобового здійснення відпуску пального з АЗС протягом 2020-2021 років за талонами/скетч- картками зразка Учасника. Лист повинен бути виданий не раніше грудня 2019 року та обов'язково повинен містити всі реквізити та фактичну адресу розташування АЗС на яких буде здійснюватися заправка автомобілів Замовника.
3. у разі наявності договорів(-у) зберігання палива на АЗС обов'язково надаються копії(-я) договорів(-у), укладених(-ого) між Учасником та зберігачем з оригіналом листа від зберігача палива на АЗС з гарантією безумовного та цілодобового здійснення відпуску пального на АЗС за договором зберігання, протягом 2020-2021 років за талонами/скретч- картками зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше листопада 2019 року та повинен містити всі реквізити та фактичну адресу розташування АЗС на яких буде здійснюватися заправка автомобілів Замовника.
4. у разі наявності партнерських договорів на обслуговування талонами/скетч- картками зразка Учасника, надаються копії(-я) партнерських(-ого) договорів(-у), укладених між Учасником та власником АЗС, орендарем АЗС або зберігачем палива на АЗС з оригіналом листа від власника/орендаря/суборендаря/зберігача палива на АЗС відповідно з гарантією безумовного та цілодобового здійснення відпуску пального на АЗС за партнерським договором протягом 2020-2021 років, талонами/скетч- картками зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше грудня 2019 року та повинен містити всі реквізити та фактичну адресу розташування АЗС та копії талонів/скетч-карток, за якими буде здійснюватися заправка автомобілів Замовника.
Тобто, Учасник повинен надати копії(-я) партнерських(-ого) договорів(-у), укладених між Учасником та власником АЗС, орендарем АЗС або зберігачем палива на АЗС з оригіналом листа від власника/орендаря/суборендаря/зберігача палива на АЗС відповідно з гарантією безумовного та цілодобового здійснення відпуску пального на АЗС за партнерським договором протягом 2020-2021 років, талонами/скетч- картками зразка Учасника. Учасником ПП «ОККО Контракт» надано в складі тендерної пропозиції партнерського договір із ТзОВ «ОККО-Схід», ТзОВ «ОККО-Рітейл», на основі якого здійснюються договірні відносини, умови якого в повному обсязі підтверджують наявність АЗС у кількості, передбаченій умовами тендерної документації.
Наданий Учасником лист ПП «ОККО Контракт» містить арифметичну помилку(описку), яка не впливає на зміст тендерної пропозиції, у зв'язку наявністю в складі тендерної пропозиції документального підтвердження щодо користування АЗС у кількості не менше 400 АЗС. До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника(ч.1р.3 тд та ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині дискваліфікації Учасника ПП «ОККО Контракт», у зв'язку із законністю рішення щодо визначення переможцем торгів Учасника торгів ПП «ОККО Контракт», та необґрунтованістю підстав для відхилення.

Документи подані скаржником

31 березня 2020 13:16
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 991 291,20
UAH з ПДВ
934 444,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" 993 088,32
UAH з ПДВ
934 474,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 1 052 324,00
UAH з ПДВ
1 052 324,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 1 132 503,28
UAH з ПДВ
1 132 503,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 15:36
Електронний підпис
25 березня 2020 15:34
Стоянський_11.03.pdf
25 березня 2020 15:34
Кучабська_11.03.pdf
25 березня 2020 15:34
ДФС до 25.03.pdf
25 березня 2020 15:34
Довідка.pdf.p7s
25 березня 2020 15:34
Довідка.pdf
12 березня 2020 11:24
Електронний підпис
12 березня 2020 11:23
Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2020 11:23
Технічні.pdf
12 березня 2020 11:23
Схід_ОК.pdf
12 березня 2020 11:23
Рітейл_ОК.pdf
12 березня 2020 11:23
Накладні ШЕУ Рівне.pdf
12 березня 2020 11:23
Ліцензія_Нафтотермінал.pdf
12 березня 2020 11:23
Договір ШЕУ Рівне.pdf
12 березня 2020 11:23
Відгук ШЕУ Рівне.pdf
12 березня 2020 11:23
Виятг новий.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 10:37
Електронний підпис
13 березня 2020 10:26
Технічне завдання.pdf
13 березня 2020 10:26
стаття 17і.pdf
13 березня 2020 10:26
службова особа.pdf
13 березня 2020 10:26
санції.pdf
13 березня 2020 10:26
Пропозиція.pdf
13 березня 2020 10:26
Приказ_директор Заец СА.pdf
13 березня 2020 10:26
персональні дані.pdf
13 березня 2020 10:26
Паспорт Загоруйко.pdf
13 березня 2020 10:26
Опис к статуту.pdf
13 березня 2020 10:26
Лист від партнера.pdf
13 березня 2020 10:26
Інформація про учасника.pdf
13 березня 2020 10:26
зразки скретч-карт 2.pdf
13 березня 2020 10:26
зразки скретч-карт 1.pdf
13 березня 2020 10:26
захист довкілля.pdf
13 березня 2020 10:26
Емітент талонів.pdf
13 березня 2020 10:26
ДТ Л.pdf
13 березня 2020 10:26
ДТ З паспорт+сертифікат.pdf
13 березня 2020 10:26
Досвід управління ДСНС.pdf
13 березня 2020 10:26
Досвід морпорт.pdf
13 березня 2020 10:26
Договор-партнер2020.pdf
13 березня 2020 10:26
Довідка працівники.pdf
13 березня 2020 10:25
дов. Загоруйко 2020г.pdf
13 березня 2020 10:25
гарантійний лист картки.pdf
13 березня 2020 10:25
Відомості_ЄДРПОУ_20200130.pdf
13 березня 2020 10:25
Витяг01.pdf
13 березня 2020 10:25
Витяг ПДВ20.pdf
13 березня 2020 10:25
Виписка20.pdf
13 березня 2020 10:25
бенефіціарний власник.pdf
13 березня 2020 10:25
А-95 паспорт+сертифікат.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 10:26
Електронний підпис
13 березня 2020 10:22
Пропозиція.pdf
13 березня 2020 10:22
Технічні вимоги.pdf
13 березня 2020 10:22
Проект договора.pdf
13 березня 2020 10:22
Опис з кодом доступу.pdf
13 березня 2020 10:21
Матер.тех.база.pdf
13 березня 2020 10:21
Лист про емітена.pdf
13 березня 2020 10:21
Довідки ст.17.pdf
13 березня 2020 10:21
Зразки талонів.pdf
13 березня 2020 10:21
Довідка про санкції.pdf
13 березня 2020 10:21
Довідка про працівників.pdf
13 березня 2020 10:21
Довідка про АЗС.pdf
13 березня 2020 10:21
30) STATUT-26-06-18.pdf
13 березня 2020 10:21
27) Витяг ПДВ Вог Кард.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
934 444,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:37
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 10:25
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 09:49
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 09:47
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 16:53
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 13:56
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 15:10
Договір 182 укладений
13 квітня 2020 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару у зв'язку із коливанням ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 182/02.02.01-34/02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 354/02.02.01-34/02/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару у зв'язку з підвищенням ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 182/02.02.01-34/02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 457/02.02.01-34/02/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 182/02.02.01-34/02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 488/02.02.01-34/02/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 573 086,60
UAH (в тому числі ПДВ 95 514,43 UAH)