Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000000 обл., 000000000, 0000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000 0000000000000 000000000000000000 |
Додаткові контактні особи: |
0000000000000000 0000000000000 0000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Official name: | 00000000000000000000000000000000000000000000 |
National ID: | 00000000 |
Contact point: |
00000000000000 0000000000000 000000000000000000 |
Additional contacts: |
0000000000000000 0000000000000 0000000000000000000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2020 09:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2020 13:50 |
Publication date: | 27 лютого 2020 09:15 |
Enquiries until: | 27 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 02 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 квітня 2020 10:00 |
Information
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2020 14:11 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
27 березня 2020 19:04 |
00000000 |
27 березня 2020 19:01 |
00000000000000000000000000 |
27 березня 2020 19:01 |
0000000000000000000000000000 |
27 березня 2020 19:01 |
0000000000000000000000000000 |
27 березня 2020 19:01 |
0000000000000000000000000000 |
27 березня 2020 19:01 |
00000000000000000000000 |
27 березня 2020 19:01 |
00000000000000000 |
27 лютого 2020 09:15 |
000000000000000000000000000000 |
15 квітня 2020 14:11 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
27 березня 2020 19:04 |
00000000
|
||
27 березня 2020 19:01 |
00000000000000000000000000
|
||
27 березня 2020 19:01 |
0000000000000000000000000000
|
||
27 березня 2020 19:01 |
0000000000000000000000000000
|
||
27 березня 2020 19:01 |
0000000000000000000000000000
|
||
27 березня 2020 19:01 |
00000000000000000000000
|
||
27 березня 2020 19:01 |
00000000000000000
|
||
27 лютого 2020 09:15 |
000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-27-000007 ● af5c6ddab1d348ed8aedc935cda67c71
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2020 11:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2020 №82
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 24.04.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 24.04.2020 № 82
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2020-02-27-000250-a 27.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-27 12:22:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Постачання електричної енергії» (ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія), очікуваною вартістю 69 088 000,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-02-27-000250-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питань:
Чи надавались переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, наступні документи:
- заповнена та підписана тендерна пропозиція з відповідним розрахунком ціни (Додаток 1);
- документи та інформація, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону та підготовлених у відповідності до вимог пп. 5.2. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації;
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-28 14:01:20
Відповідь на звернення
На Ваш запит в межах проведення моніторингу закупівлі «Постачання електричної енергії» (ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія), очікуваною вартістю 69 088 000,00 гривень ( інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-02-27-000250-a) Тендерний комітет квартирно-експлуатційного відділу м. Харків надає наступні пояснення:
21.04.2020 року за вх. №1621 Замовником було отримано від учасника-переможця – ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» наступні документи:
1. Реєстр документів.
2. Тендерна пропозиція від 17.04.2020року (вих. №10/2773 від 17.04.2020 року) на 1 арк. ( 2 сторінки)
3. Довідка МВС України серія ІІА №1864624 станом на 22.03.2020 року на 1 арк.
4. Довідка про відсутність заборгованості з платежів , контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 16.04.2020 року №36768 на 1 арк.
Також зазначаю, що ті ж самі документи, крім реєстру, учасником-переможцем були у встановлений Законом термін завантажені через електронну систему закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу.
Додатки: сканкопії зазначених у листі документів.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-05-06 15:43:15
Аргументоване заперечення до висновку
Тендерний комітет Квартироно-експлуатаційного відділу м. Харків не погоджується з висновками про результат моніторингу закупівлі зробленими на підставі наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.04.2020 №82 «Про початок моніторингу закупівель», стосовно закупівлі «постачання електричної енергії» (ДК-021:2015:09310000-5 – Електрична енергія , очікуваною вартістю 69 088000,00 грн (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за № UA-2020-02-27-000250-A та вважає за необхідне надати аргументовані заперечення до висновку:
1. Учасником-переможцем у строк що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надано розрахунок ціни до тендерної пропозиції
2. Учасник-переможець , відповідно останнього абзацу підпункту 5.3 пункту 5 розділу третього тендерної документації , надав замовнику довідки про відсутність засудження посадової особи за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, які містять інформацію станом на 22.03.2020 та 21.04.2020 (ділі - довідки).
Дійсно Замовником у паперовій формі станом на 28.04.2020 отримана лише довідка від 22.03.2020. Проте 29.05.2020 Замовник отримав від учасника-переможця довідку від 21.04.2020 у паперовій формі з поясненнями про те, що вказану довідку не було змоги раніше передати замовнику оскільки вона отримана учасником переможцем лише 21.04.2020 ( в останній день наданого строку для подачі даних документів)
Разом з тим учасник-переможець на веб порталі уповноваженого органу в мережі інтернет: https://prozorro.gov.ua, оприлюднив всі необхідні документи, зокрема довідки від 22.03.2020 та 21.04.2020. Довідки опубліковані на веб порталі за допомогою ЕЦП. Цим учасник-переможець підтвердив той факт що довідка являється оригіналом.
Відповідно до ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг»:
ст. 5 Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.
ст. 6 Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
ст. 7 Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
У разі надсилання електронного документа кільком адресатам або його зберігання на кількох електронних носіях інформації кожний з електронних примірників вважається оригіналом електронного документа.
Якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу.
На сьогоднішній день Довідку про несудимість можна отримати як в електронному варіанті, так і в паперовому варіанті.
Відповідно до розділу V Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженго Наказом МВС України від 29.11.2016 № 1256, Сформована в електронній формі Довідка завіряється спеціально призначеним для таких цілей електронним цифровим підписом ДІ та надсилається до робочого місця віддаленого доступу, з якого надійшов запит.
Посадова особа ДІ або ТСЦ МВС на робочому місці віддаленого доступу роздруковує Довідку та заповнює серію і номер використаного бланка.
Роздрукована Довідка підписується заступником керівника ДІ відповідно до розподілу функціональних обов’язків (або особою, яка виконує його обов’язки), керівником ТСЦ МВС (або особою, яка виконує його обов’язки), скріплюється печаткою цього органу та видається Заявнику.
Легітимність Довідки може бути перевірена через офіційний веб-сайт МВС.
Таким чином, Довідка в електронній формі, оприлюднена Учасником-переможцем на веб-порталі є оригіналом, і вона надана Замовнику (шляхом оприлюднення на веб-порталі) у строк, встановлений в тендерній документації (Замовник мав можливість перевірити легітимність довідки).
3. Учасником-переможцем дійсно було надано дві довідки МВС про відсутність засудження посадової особи за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку оскільки відповідно до пояснень учасника-переможця, він не зрозумів зміст тендерної документації, та відповідно, не був впевнений у своїх розрахунках дати, станом на яку довідка повинна була бути дійсна. Учасник-переможець оприлюднив дві довідки (станом на 22.03.2020 та станом на 21.04.2020) ;
Довідка станом на 22.03.2020 не впливає на рішення прийняте замовником, оскільки учасником-переможцем оприлюднена й інша довідка (станом на 21.04.2020), яка відповідає тендерній документації. Чинне законодавство не забороняє учасникам опубліковувати документи якщо він вважає що вони є потрібними і забезпечать його перемогу.
4. Цінова пропозиція учасника-переможця у цій закупівлі становила 66 802 000,00. Ця сума з ПДВ вказана у розрахунку, наданому учасником замовником. На виконання вимог тендерної документації, ним зроблено і надано розрахунок, в якому вказано найменування предмету закупівлі, одиниця виміру, кількість, ціна за одиницю товару без ПДВ, ціна за одиницю товару з ПДВ, сума товару з ПДВ. При цьому ціна за одиницю товару розраховувалася математично, враховуючи суму товару з ПДВ та кількість. Таким чином, ціна одиницю товару з ПДВ розрахована правильно. При розрахунку ціни за одиницю товару без ПДВ було зроблено математичне округлення за загальними правилами.
Проте сума товару з ПДВ та ціна за одиницю товару з ПДВ, що є істотними умовами договору розраховані правильно, та відповідають тендерній пропозиції учасника-переможця.
Аналізуючи висновки Північно-східного офісу Держаудитслужби, можна прийти до висновку про те, що виявлені порушення замовника не були вчинені в дійсності, не залежали від волі Замовника чи учасника-переможця, або ж є формальними (несуттєвими) помилками, такими що не впливають на зміст тендерної пропозиції, та на прийняття рішення замовником.
Замовник вважає, що виявлені «помилки» не є такими, при яких необхідно відхиляти найбільш економічно вигідну пропозицію, та обирати пропозицію, яка на 508 000,00 грн більша, чим спричиняти збільшені витрати з державного бюджету, в час коли держава перебуває в скрутному становищі спричиненому збройною агресією та пандемією.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Згідно пункту 10 статті 7(прим.) "Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель" Закону України "Про публічні закупівлі"( в редакції до 19.04.2020 року) у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. Тому, КЕВ м. Харків 15.05.2020 року подав позов до Харківського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку від 29.04.2020 року Державної аудиторської служби України Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Харківській області |
Дата публікації: | 18 травня 2020 |
Документи:
18 травня 2020 10:57
|
Позов до Держаудитслужби.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000, 000000000000000000 обл., 000000000, 0000000000000000000000000 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
0000000000000000 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
00000000000000000000 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 19:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
25 травня 2021 13:14
|
00000000 | зміни до договору |
10 березня 2021 11:16
|
0000000000000000000000 | зміни до договору |
10 березня 2021 10:43
|
00000000 | зміни до договору |
08 лютого 2021 12:50
|
00000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
08 лютого 2021 12:27
|
00000000 | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:32
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
29 грудня 2020 13:51
|
00000000 | зміни до договору |
22 грудня 2020 10:57
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
22 грудня 2020 10:55
|
00000000 | зміни до договору |
11 грудня 2020 11:50
|
00000000000000000000000000000 | зміни до договору |
11 грудня 2020 11:49
|
00000000 | зміни до договору |
17 листопада 2020 16:08
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
17 листопада 2020 16:07
|
00000000 | зміни до договору |
13 листопада 2020 10:52
|
0000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
13 листопада 2020 10:51
|
00000000 | зміни до договору |
17 вересня 2020 12:59
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
17 вересня 2020 12:58
|
00000000 | зміни до договору |
19 травня 2020 15:21
|
00000000000000000000000000000 | зміни до договору |
19 травня 2020 15:17
|
00000000 | укладений |
08 травня 2020 16:45
|
0000000000000000000000000000 | укладений |
08 травня 2020 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |