Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - 44110000-4 -Конструкційні матеріали (бітумна емульсія, бітумна мастика)
Очікувана вартість
2 279 255,00 UAH
UA-2020-02-26-003871-a 009acc6bd4f14c918d9823ddeece8fa7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Країнський Олег Ігорович

080442800391 tender_deu_pechersk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359115
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, Бутишів провулок, 19
Контактна особа: Країнський Олег Ігорович
080442800391
tender_deu_pechersk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 23:19
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 09:00
Очікувана вартість: 2 279 255,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Лот 1 - Код за ДК 021:2015 - 44113300-8 - Бітумні матеріали (бітумна емульсія);
Лот 2 - Код за ДК 021:2015 - 44113300-8 - Бітумні матеріали (бітумна мастика).
Лот 1
Обсяг закупівлі товару: 115 тонн, з яких:
Емульсія катіонна ЕК-Ш марка НВ 40К* - 25 тонн;
Емульсія катіонна ЕК-Ш марка НВ 40К* - з доставкою 30 км – 60 тонн
Емульсія дорожня ЕК-Ш марка ОВ 60К* - 15 тонн;
Емульсія дорожня ЕК-Ш марка ОВ 60К* - з доставкою 30 км - 15 тонн.
* - або еквівалент
Місце поставки - Доставка: м. Київ, Печерський район,00000.
Самовивіз: з бази навантаження Учасника в м. Києві або приміській зоні (до 30 км від межі Печерського району м. Києва).
Лот 2
Обсяг закупівлі товару: 15 тонн, з яких:
Мастика герметизуюча бітумно-еластомірна МГБЕ Ш-75* – 15 тонн.
* - або еквівалент
Місце поставки - з бази навантаження Учасника в м. Києві або приміській зоні (до 30 км від межі Печерського району м. Києва).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

26 лютого 2020 23:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 23:21
ТД КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ БІТУМНА ЕМУЛЬСІЯ, МАСТИКА2020 .doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-26-003871-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ІЗОФАСТ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:41911015
Дата подання: 30 березня 2020 16:41
СКАРГА На дії Замовника щодо відхилення пропозиції учасника
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЗОФАСТ УКРАЇНА» Код ЄДРПОУ 41911015 Адреса місця реєстрації: 02166, м. Київ, вулиця Маршала Жукова, буд. 26 електронна пошта: izofast.sales@gmail.com електронної пошти відсутня Номер засобу зв’язку: +380977195963 Замовник: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва Код ЄРДПОУ 03359115 Адреса: Бутишів пров., 19 (колишня вул. А. Іванова, 19, ) м. Київ, 01010 Тел. (044) 280-24-22, 280-93-49 Факс (044) 280-80-68 e-mail: tender_deu_pechersk@ukr.net Інформація про закупівлю: Код за ДК 021:2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали (бітумна емульсія, бітумна мастика) Лот 2 - Код за ДК 021:2015 - 44113300-8 - Бітумні матеріали (бітумна мастика). Ідентифікатор закупівлі: № UA-2020-02-26-003871-a ID 009acc6bd4f14c918d9823ddeece8fa7 Плата за подання скарги – 5000 грн. Без ПДВ СКАРГА На дії Замовника щодо відхилення пропозиції учасника Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва (надалі-Замовник) 26.02.2020р. було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-26-003871-a та встановлено строк для подачі пропозицій до 13.03.2020р. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЗОФАСТ УКРАЇНА» (надалі – Підприємство, Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації (надалі -ТД), у встановлений строк, подало (завантажило) тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було: Лот 2. Мастика герметизуюча бітумно-еластомірна МГБЕ Ш-75* – 15 тон, що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами проведеного 16.03.2020р. аукціону, тендерна пропозиція Скаржника виявилася найбільш економічно вигідною за ціною (єдиним критерієм оцінювання пропозицій). За результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника на підставі п.4 ч.1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (надалі-Закон № 922) у зв’язку з тим, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. (протокол розгляду тендерних пропозицій № 73 від 20.03.2020 року). 26.03.2020р. було опубліковано Повідомлення про намір укласти договір та визначено переможцем закупівлі по Лот 2: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (Протокол № 77 від 25.03.2020р.). Скаржник не може погодитися з такими рішеннями Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та вбачаються наявні ознаки корупційних порушень В Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 73 від 20.03.2020 року, підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника зазначено наступне – «В результаті детального розгляду та вивчення тендерної документації ТОВ «ІЗОФАСТ УКРАЇНА» переліком та змістом наданих документів, було встановлено, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) Умовами тендерної документації, пунктом 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” було визначено, що переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатках 2 (для переможця) та Додатку 5 до цієї тендерної документації. Натомість, в порушення вищезазначених вимог Учасником після завершення аукціону та до оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір було завантажено файл “Остаточна тендерна пропозиція” згідно додатку 5 тендерної документації, а також файл “довідка МВС” у відповідності до додатку 2 тендерної документації. На підставі цього, Замовником вирішено у відповідності до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 відхилити тендерну пропозицію Учасника у зв’язку з тим, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне: Закону України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Частиною другою статті 22 Закон № 922 визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закон № 922 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Згідно змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закон № 922, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної Документації Замовника, Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів, перелік яких перелічений в даному пункті. Стаття 25 Закон № 922 встановлює, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов'язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Тобто, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тому всі документи, що були надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації . І, відповідно, Замовник, має право на етапі кваліфікації розглядати лише ті документи, що були подані до завершення строку подання пропозицій. Враховуючи зазначене, замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до ст. 30 Закону №922 з підстави її невідповідності вимогам тендерної документації лише тоді, коли є недоліки в документах, поданих у складі тендерної пропозиції до кінцевої дати подання. Згідно з інформацією, яку оприлюднено в електронній системі закупівель кінцевий строк подання пропозицій учасниками встановлено – 09:00год. 13.03.2020 року. Скаржник своєчасно та в повному обсязі подав тендерну пропозицію. Підприємство дозавантажило остаточну цінову пропозицію та довідку МВС вже після закінчення аукціону лише, як намір підтвердити ціну яка зменшилась в результаті торгів за даним лотом. А документи, які повинен надати переможець Скаржник не надавав, оскільки Замовник не виносив відповідного рішення. Документи, які були завантажені після аукціону 16.03.2020р. не є складовою Пропозиції скаржника, оскільки вони подані вже після кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому замовник не мав права вивчати ці документи на етапі кваліфікації та приймати щодо них рішення. Обов’язок дозавантаження документів передбачено лише для учасників, які оголошені переможцями (абз. 2 ч. 3 ст. 17 Закону про публічні закупівлі). Так, згідно зі ст. 17 Закону №922, переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Оскільки, рішення Замовника про визнання переможцем Скаржника не було опубліковано, то теж відсутні підстави для відхилення. Вищенаведені доводи також підтверджуються в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 №3302-06/34323-06 «Щодо оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель» Замовник зобов’язаний приймати свої рішення та вчиняти дії лише на підставі й у порядку, визначеному Законом про публічні закупівлі та іншими законами України. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним. Зокрема відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону № 922. замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Дана підстава для відхилення тендерної пропозиції міститься також в п. 3 Розділу 5 Тендерної документації. Як зазначалося вище, документи, які завантажені після кінцевого строку подання не вважаються частиною тендерної пропозиції, тому вони не можуть оцінюватися на предмет відповідності тендерній документації, і , їх завантаження не може вплинути на рішення Замовника щодо оцінки пропозиції та вибору переможця торгів. Як було зазначено вище, Скаржник своєчасно та в повному обсязі подав тендерну Пропозицію, тому його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави. Рішення замовника про відхилення пропозиції за такою підставою є таким, що не відповідає статті 30 Закону про публічні закупівлі Виходячи з вищенаведеного вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Підприємства, адже тендерна Пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам Замовника, зазначеним в ТД, що підтверджується поданими документами. Відповідно до статті 28 Закону №922 єдиним законним рішенням замовника у цьому випадку є визнання Пропозиції Скаржника найбільш економічно вигідною за ціною (єдиним критерієм оцінювання пропозиції), відповідно, Скаржника — переможцем тендера. Враховуючи все вище наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі засідання тендерного комітету від 20.03.2020 №73. Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі засідання тендерного комітету, Замовник порушив вимоги статті 30 Закону, та, як наслідок, неправомірно визнавши ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" переможцем Процедури закупівлі, Замовник порушив принципи здійснення закупівель, які визначені у статті 3 Закону, зокрема, недискримінація учасників. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Підприємства, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником, виробником та постачальником будівельних матеріалів, зокрема бітумних мастик та бітумних матеріалів. Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі, порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2020-02-26-003871-a. Лот 2 - Код за ДК 021:2015 - 44113300-8 - Бітумні матеріали (бітумна мастика). 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІЗОФАСТ УКРАЇНА» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 73 від 20.03.2020 року. 4. Зобов’язати Замовника визнати переможцем - Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЗОФАСТ УКРАЇНА» 5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛАСИКА КОМФОРТУ» переможцем процедури за ідентифікатором закупівлі: UA-2020-02-26-003871-a. Лот 2 - Код за ДК 021:2015 - 44113300-8 - Бітумні матеріали (бітумна мастика). Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою банку про оплату коштів до державного бюджету. (на 1 арк.)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 квітня 2020 19:32
рішення від 02.04.2020 № 6275+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 19:31
Рішення від 17.04.2020 № 7485.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 19:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатами голосування вирішили: 1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІЗОФАСТ УКРАЇНА», поданої на закупівлю оприлюднену в електронній системі закупівель за №UA-2020-02-26-003871-a, предмет закупівлі Код за ДК 021:2015 - 44110000-4 -Конструкційні матеріали (бітумна емульсія, бітумна мастика) Лот 2 - Код за ДК 021:2015 - 44113300-8 - Бітумні матеріали (бітумна мастика). 2. Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАСИКА КОМФОРТУ» переможцем процедури закупівлі UA-2020-02-26-003871-a, предмет закупівлі Код за ДК 021:2015 - 44110000-4 -Конструкційні матеріали (бітумна емульсія, бітумна мастика) Лот 2 - Код за ДК 021:2015 - 44113300-8 - Бітумні матеріали (бітумна мастика).
Дата виконання рішення замовником: 29 квітня 2020 16:53

Документи подані скаржником

30 березня 2020 16:41
Скарга
30 березня 2020 16:41
Платіжне доручення

Документи подані замовником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Код за ДК 021:2015 - 44113300-8 - Бітумні матеріали (бітумна емульсія)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 786 235,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 932,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 16 березня 2020 15:05
Закінчення: 16 березня 2020 15:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

115 т
бітумна емульсія
ДК 021:2015: 44113300-8 — Бітумні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, Доставка: м. Київ, Печерський район. Самовивіз: з бази навантаження Учасника в м. Києві або приміській зоні (до 30 км від межі Печерського району м. Києва)
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлену Продукцію здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України та рахунку Постачальника на оплату з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлену Продукцію здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ 1 627 500,00
UAH з ПДВ
1 627 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сучасні технології доріг" 1 725 000,00
UAH з ПДВ
1 725 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 11:50
Електронний підпис
25 березня 2020 11:48
Оновлена цінова.pdf
23 березня 2020 09:25
Електронний підпис
12 березня 2020 18:24
Електронний підпис
12 березня 2020 18:23
Статут 2019.pdf
12 березня 2020 18:23
Свідоцтво ПДВ_копія.pdf
12 березня 2020 18:23
Паспорт директор копія.pdf
12 березня 2020 18:23
Договір ТРИТРЕЙД.pdf
12 березня 2020 18:23
Договір оренди Ізі Лайф.pdf
12 березня 2020 18:23
Договір з виробником.pdf
12 березня 2020 18:23
8. Лист про ліцензування.pdf
12 березня 2020 18:23
4. Довідка про досвід.pdf
12 березня 2020 18:23
2. Технічні вимоги.pdf
12 березня 2020 18:23
13. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 14:08
Електронний підпис
12 березня 2020 14:07
документи кваліфікація.pdf
12 березня 2020 14:07
пропозиція 003.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ

ТОВ "Сучасні технології доріг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ
#37354345
Переможець 1 627 500,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 21:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 21:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ
#37354345
1 627 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 16:37
ЕЛ ду 2 20% від 27.01.2021.pdf зміни до договору
27 січня 2021 16:37
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 16:24
ДУ 1 ПРОДОВЖЕННЯ ТЕРМІНУ ДІЇ.pdf зміни до договору
02 січня 2021 16:22
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 13:25
Договір 871Т АБУ бітумна емульсія.pdf укладений
07 квітня 2020 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Укласти цю додаткову угоду на продовження терміну дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 871 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначити обсяг, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 871 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2020 — 16 червня 2021
Сума оплати за договором: 531 108,00
UAH (в тому числі ПДВ 88 518,00 UAH)