Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 44810000-1 - Фарби (фарби, колор)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-02-26-003756-a 0ef76126d7084a84b0d06d163621697c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іванівна Гапон

+380575632961
+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146142
Місцезнаходження: 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2
Контактна особа: Ірина Іванівна Гапон
+380575632961,+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 20:25
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 11:53
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1260 штуки
Фарба

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62002, Україна, Харківська область, Краснокутський район, смт. Краснокутськ, загальноосвітні навчальні заклади Краснокутського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
219 штуки
Фарба водоемульсійна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62002, Україна, Харківська область, Краснокутський район, смт. Краснокутськ, загальноосвітні навчальні заклади Краснокутського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
381 штуки
Колор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62002, Україна, Харківська область, Краснокутський район, смт. Краснокутськ, загальноосвітні навчальні заклади Краснокутського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2020 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 19:07
____ТД фарби_ 2020_перелік змін _.doc
10 березня 2020 10:32
_ТД фарби_ 2020_нова редакція_.doc
10 березня 2020 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 19:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 20:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 19:07
____ТД фарби_ 2020_перелік змін _.doc
10 березня 2020 10:32
____ТД фарби_ 2020_перелік змін _.doc
10 березня 2020 10:12
Перелік змін до ТД фарби____.doc
06 березня 2020 19:17
Перелік змін доТД фарби_ 2020______.doc
03 березня 2020 15:20
Перелік змін до ТД фарби_ 2020.doc
10 березня 2020 10:32
_ТД фарби_ 2020_нова редакція_.doc
10 березня 2020 10:12
ТД фарби_ 2020_нова редакція_.doc
06 березня 2020 19:17
ТД фарби_ 2020_нова редакція______.doc
03 березня 2020 15:20
ТД фарби_ 2020_нова редакція.doc
26 лютого 2020 20:28
ТД фарби_ 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 04 березня 2020 15:39
Дата відповіді: 04 березня 2020 17:33
Доброго дня. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації замовником вимагається: - копії ТУ, за якими виготовлена запропонована продукція або копії окремих розділів з них (титульна сторінка, технічні характеристики або технічні вимоги, методи контролю, правила приймання, зберігання, транспортування, гарантії виробника) завірені виробником продукції. Розділ з ТУ, що містить технічні характеристики, повинен підтверджувати відповідність запропонованої продукції вимогам зазначеним у цьому додатку; - копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію (товар); - лист від виробника про справжність наданих у складі пропозиції учасника паспорту (-ів) (або сертифікату (-ів)) якості. Лист повинен включати ідентифікатор закупівлі, назву предмета закупівлі, найменування учасника, реквізити паспорту (-ів) якості (або сертифікату (-ів)), справжність якого (-их) підтверджується. Якщо учасник не є виробником продукції, надати документи, які підтверджують зв’язок Учасника з виробником (дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) або лист від виробника про представництво його інтересів Учасником на даній процедурі закупівлі). Лист від виробника про представництво його інтересів Учасником обов’язково повинен містити змістовний перелік технічних та інших документів, наданих виробником Учаснику, з погодженням їх використання (копіювання, поширення) для участі у процедурі закупівлі, а також відповідні гарантії виробника щодо відвантаження загального обсягу предмету закупівлі у встановлені документацією до закупівлі строки. Такі вимоги Замовника обмежують можливість участі у даній закупівлі українських виробників, тому що, по-перше, Замовник вимагає конкретний товар іноземного виробництва і не допускає аналогів, по-друге, вимагає укладення дилерського договору з іноземним виробником задля продажу 4 банок фарби, що є абсурдним. Беручи до уваги вищевикладені факти, вважаємо, що умови участі у закупівлі, зазначені у тендерній документації, є дискримінаційними і порушують принцип визначений у п.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до Додатку 2 тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув вашу вимогу та повідомляє, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Товар та його фасування
Дата подання: 04 березня 2020 17:29
Дата відповіді: 10 березня 2020 10:14
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що товар "фарба пінотекс(рябіна) не містить достатньої інформації щодо товару. Окрім того, даний товар не виготовляється у вказаному фасуванні. Прошу внести відповідні зміни
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції
Дата подання: 05 березня 2020 09:16
Дата відповіді: 05 березня 2020 10:39
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог документації, під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Будь-які документи, складені іншою мовою, повинні мати автентичний переклад на українську мову. Однак, більшість виробників можуть мати технічні умови викладені російською мовою, що не потребують перекладу. Прошу внести відповідні зміни до документації, щодо можливості подання документів у складі пропозиції російською мовою без перекладу. Заздалегідь вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Надання документів
Дата подання: 05 березня 2020 09:19
Дата відповіді: 05 березня 2020 10:41
Доброго дня. Відповідно до докуменьтації закупівлі, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору підтверджується: 1) первинними(-і) документ(-и), що свідчить про поставку аналогічного товару 2) податковою(-ими) накладною(-ими) (або у формі електронного документу) до кожного первинного документу, наданого згідно вищезазначених вимог (надається тільки платниками ПДВ). Однак, надання податкових накладних жодним чином не підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Основними документами є договір, видаткова накладна та можливий до подання лист-відгук від Замовника. Прошу внести відпповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє, що податкова накладна є документом, який достовірно підтверджує здійснення операції щодо поставки товару. Враховуючи вищенаведене, для підтвердження відповідного досвіду учасник має надати всі зазначені документи ( у разі якщо він є платником податку на додану вартість)
Найменування товару
Дата подання: 05 березня 2020 09:28
Дата відповіді: 05 березня 2020 10:42
Шановний замовнику! Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, один із кольорів фарби ПФ-115 визначений як "яскраво-жовтий". Звертаємо Вашу увагу, що для більшості виробників палітри кольорів є стандартними і такий колір, відповідно, буде відстутній серед найменувань. Стандартною назвою кольора для емалей є "жовтий", який відповідає кольору, визначеному Замовником. Прошу внести відповідні зміни до документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
фарба пінотекс (рябіна)
Дата подання: 05 березня 2020 09:33
Дата відповіді: 10 березня 2020 10:16
Доброго дня. Відповідно до докуменьтації закупівлі, одним із найменувань є "фарба пінотекс (рябіна)" із фасуванням у 2,8 кг та загальною кількістю в кг. Враховуючи, що відповідно до офіційного сайту виробника даний продукт виготовляється у "літрах", а також те, що більшість виробників мають відмінні фасування деревозахисних засобів, прошу внести зміни та відкоригувати кількість даного товару, замінивши їх виключно на загальну кількість літрів. (без заначення фасування). Заздалегідь вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє, що замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Щодо надання документів
Дата подання: 05 березня 2020 10:34
Дата відповіді: 10 березня 2020 10:17
Шанонийй Замовнику! Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Учасник с кладі пропозиції надає: - копії ТУ, за якими виготовлена запропонована продукція або копії окремих розділів з них (титульна сторінка, технічні характеристики або технічні вимоги, методи контролю, правила приймання, зберігання, транспортування, гарантії виробника) завірені виробником продукції. Розділ з ТУ, що містить технічні характеристики, повинен підтверджувати відповідність запропонованої продукції вимогам зазначеним у цьому додатку; - копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію (товар); - лист від виробника про справжність наданих у складі пропозиції учасника паспорту (-ів) (або сертифікату (-ів)) якості. Лист повинен включати ідентифікатор закупівлі, назву предмета закупівлі, найменування учасника, реквізити паспорту (-ів) якості (або сертифікату (-ів)), справжність якого (-их) підтверджується. Надання технічних умов та листів про представництво інтересів є можливим для українських виробників та ії офіційних представництв/представників/дилерів та не містить обмежень для учасників. Однак, враховуючи що одним із товарів є "фарба пінотекс" іноземного виробництва, надання даного пакету документів саме для вищезазначеного товару є дискримінаційною вимогою. Прошу внести відповідні зміни до докуменьації закупівлі та виключити надання технічних умов та листа про представництво саме для " фарби пінотекс". Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє, що замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-26-003756-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП "ЛАТИШ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2800306650
Дата подання: 13 березня 2020 20:15
Дискримінаційні умови тендерної документації
у Скаргі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 17.03.2020 № 5015.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 11:03

Документи подані скаржником

13 березня 2020 20:15
СКАРГА ФАРБИ.pdf
13 березня 2020 20:15
КВИТАНЦІЯ СКАРГА.pdf

Документи Органу Оскарження

18 березня 2020 11:03
рішення від 17.03.2020 № 5015.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-31-000059 ● f837a9f6f46d4220a09ebeff3e399b0f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 18:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.03.2020 № 70
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.03.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 70

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
6 UA-2020-02-26-003756-a 26.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Виноградов Сергій Михайлович 397 350,00
UAH з ПДВ
385 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІГОНІН ВАЛЕНТИН ПЕТРОВИЧ 398 120,00
UAH з ПДВ
398 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 17:35
Св-во держ рег.pdf
16 березня 2020 17:35
Паспорт_(2).pdf
16 березня 2020 17:35
Код_IПН.pdf
16 березня 2020 17:35
Сертифікати.pdf
16 березня 2020 17:35
Договір.pdf
16 березня 2020 17:35
ст.17.pdf
16 березня 2020 17:35
Довідки учасника.pdf
16 березня 2020 17:35
Пропозиція.pdf
16 березня 2020 17:35
Тех. вимоги.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 20:54
Електронний підпис
25 березня 2020 20:54
public_doc.pdf
25 березня 2020 20:54
public_doc.p7s
25 березня 2020 20:54
Dovidka_20080380740020166855.pdf.p7s
25 березня 2020 20:54
Dovidka_20080380740020166855.pdf
17 березня 2020 22:08
Електронний підпис
17 березня 2020 22:04
Електронний підпис
17 березня 2020 22:03
Технiчнi_вимоги.pdf
17 березня 2020 22:03
Технiчна_специфiкацiя.pdf
17 березня 2020 22:03
Тендерна_пропозицiя.pdf
17 березня 2020 22:03
супутнi_документи.rar
17 березня 2020 22:03
Сертифiкати__.pdf
17 березня 2020 22:03
Довiдки_рiзнi.pdf
17 березня 2020 22:03
Довiдки_рiзнi_2.pdf
17 березня 2020 22:03
Довiдки_рiзнi_1.pdf
17 березня 2020 22:03
Довiдки_рiзнi__3.PDF
17 березня 2020 22:03
Довiдка_Облстат.pdf
17 березня 2020 22:03
Довiдка_з_податковоi.pdf
17 березня 2020 22:03
Гарантiя__ФОП_Iгонiн.rar
17 березня 2020 22:03
Висновки_СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Виноградов Сергій Михайлович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІГОНІН ВАЛЕНТИН ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Виноградов Сергій Михайлович
#2093727953
Відхилено 385 350,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 18:02
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІГОНІН ВАЛЕНТИН ПЕТРОВИЧ
#2913101114
Переможець 398 120,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 18:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 18:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІГОНІН ВАЛЕНТИН ПЕТРОВИЧ
#2913101114
398 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 21:32
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 16:00
Дод.угода фарба 15.04.2020.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 10:26
Протокол 15.04 на сайт.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:25
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 11:30
Договір фарби.pdf укладений
06 квітня 2020 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол виправлення механічної помилки
Номер договору про закупівлю: 6/фар
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-15/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 6/фар
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 386 880,00
UAH